ROFL, die gast heeft bij mij op skool gezeten.. Hij moet nog steeds Nederlandse grammaticelessen krijgen, aangezien hij de les "Aap-noot-mies" gemist had..quote:Op zondag 17 april 2005 16:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb maar eens gezocht op de meest foute uitgaanstent vlakbij m'n geboorteplaats. En bingo!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De tweede van links heb ook een stempel op der tietquote:
Ja ik zag hetquote:Op zondag 17 april 2005 21:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
De tweede van links heb ook een stempel op der tiet
quote:Op zondag 17 april 2005 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die rechter heeft een zwetende tiet
Linkjes!quote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef CrazyVorteX het volgende:
Er komen er veel uit Arnhem zeg. Ik zei toch dat ik niet met ze omging. ZE ZITTEN HIER GEWOON OVERAL![]()
whaaa de Bar&Boosquote:Op zondag 17 april 2005 19:31 schreef hollander76 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit is mijn bijdrage voor vandaag
quote:Op zondag 17 april 2005 21:44 schreef Danny het volgende:
deze foto stond in de OP van dit topic. De persoon op de foto wilde deze graag verwijderd zien. Bij deze.
deze foto stond in de OP van dit topic. De persoon op de foto wilde deze graag verwijderd zien. Bij deze.
hEb jUh aL EeN MaIlTjUh vAn d'R GeHaD DaT JuH HeLeMaAl lAuW BeNt eN dAt jUh 'm wEg mOeT HaLeN AnDeRs gAaT Ze d'R MaTtIeS BeLlEn!!!quote:
sorry hoor maar geloof je die crap echt???quote:Op zondag 17 april 2005 23:18 schreef danni het volgende:
Dit is dus wendy....
[afbeelding]
[..]
Op de een of andere manier raken ze me wel...
(zo aandoenlijk
Je snapt breezersletjes toch wel... als de ene het heeft moeten ze het allemaal hebben. Ze zijn niet zo orgineelquote:Op zondag 17 april 2005 23:16 schreef Brunette het volgende:
wat hebben breezers toch met roze![]()
je hoeft hun ''saajt'' maar binnen te komen en je wordt al meteen overspoeld met roze topjes, lipstick,laarsjes, bloesjes enz.....![]()
Jonge, die wijven hebben praktisch "Fuck me" op hun voorhoofd getattoeerd staan. Zo'n onschuldig Playboy-konijntje stelt dan ook niks meer voorquote:Op zondag 17 april 2005 23:18 schreef Beach het volgende:
En ook overal Playboy logo's, daar wil je jezelf toch niet mee identificeren als meisje zijnde?![]()
Zeg, stadsgenootquote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef CrazyVorteX het volgende:
Er komen er veel uit Arnhem zeg. Ik zei toch dat ik niet met ze omging. ZE ZITTEN HIER GEWOON OVERAL![]()
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 17 april 2005 23:21 schreef Brunette het volgende:
[..]
sorry hoor maar geloof je die crap echt???
op je 15e ontmaagd,al 16 jaar, 5 kinderen en een scheiding , dude ik hoop dat je het niet serieus bedoelt![]()
huh?quote:Op zondag 17 april 2005 23:21 schreef Brunette het volgende:
[..]
op je 15e ontmaagd,al 16 jaar, 5 kinderen en een scheiding , dude ik hoop dat je het niet serieus bedoelt![]()
en ik ben de paashaasquote:Op zondag 17 april 2005 23:21 schreef Brunette het volgende:
[..]
jah maar waarom nou per sé rozequote:Op zondag 17 april 2005 23:24 schreef Thomas B. het volgende:
[quote]
Je snapt breezersletjes toch wel... als de ene het heeft moeten ze het allemaal hebben. Ze zijn niet zo orgineel
weetnietquote:Op zondag 17 april 2005 23:16 schreef Brunette het volgende:
wat hebben breezers toch met roze![]()
je hoeft hun ''saajt'' maar binnen te komen en je wordt al meteen overspoeld met roze topjes, lipstick,laarsjes, bloesjes enz.....![]()
whahahaquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 23:40 schreef Flaman het volgende:
Mag de schrijver van de breezah cultuur meespieken
Zooooo Dewiquote:Op zondag 17 april 2005 23:38 schreef danni het volgende:
[..]
er zijn er nog zat...
[afbeelding]
zooooo jaren 80
fantastisch, die masterminds verdienen goudquote:Op zondag 17 april 2005 23:42 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit zijn dan de crew van SB/SD
één daarvan is student pharmaciequote:Op zondag 17 april 2005 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
fantastisch, die masterminds verdienen goud
joo jongens er is een foto van ons gemaakt..... LACHE!quote:Op zondag 17 april 2005 23:42 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit zijn dan de crew van SB/SD
''er is een foto van ons gemaakt'' en dan pas gaan lachen lijkt me toch een beetje te laatquote:Op maandag 18 april 2005 01:23 schreef jiigg het volgende:
[..]
joo jongens er is een foto van ons gemaakt..... LACHE!![]()
maar volgens mij is Jiigg niet eens een damequote:Op maandag 18 april 2005 01:51 schreef hermandeperman het volgende:
rustig maar dames
he verdoriequote:Op maandag 18 april 2005 01:53 schreef Brunette het volgende:
[..]
maar volgens mij is Jiigg niet eens een dame
ik noem je tenminste geen breezahgirlquote:Op maandag 18 april 2005 01:58 schreef jiigg het volgende:
de tering zeg, mij een dame noemen.de enige dame is die bejaarde hier boven mij
![]()
wequote:Op maandag 18 april 2005 02:00 schreef jiigg het volgende:
nee idd, zo zouden we je vriendin alleen noemen.
spreek-voor-u- zelfquote:Op maandag 18 april 2005 02:00 schreef jiigg het volgende:
zo zouden we .
ha! heb jij me mooi even tuk!quote:Op maandag 18 april 2005 02:03 schreef jiigg het volgende:
hhmpf niet helemaal toch? laatst zei je nog dat je weer een gezellige nacht heb gehad met die pop onder je bed....
btw telt deze ook? :
http://members.lycos.nl/spike0jessie/newpage6.html
Zoooo poetischquote:Op maandag 18 april 2005 02:07 schreef jiigg het volgende:
ik heb alles wat ik wil in mijn leven... en een sletje
ik zag je staan je stond te wachten langs de weg
stopte m'n auto, maar je wist ik had geen pech
ik zei stap in maar ik wil niet dat je iets zegt, aan slappe lullen heb je niks, je bent een slet
we gingen weg maar reden nergens naartoe. Na één minuut al met je handen in m'n broek
ik zei wacht even ik parkeer 'm om de hoek; je bent een slet dus ik kan alles met je doen
refrain:
sletje, sletje
jij bent echt m'n sletje
sletje, sletje
oh je bent m'n
sletje, sletje
bitch je bent m'n
sletje, sletje
argh deze tekst
quote:Op maandag 18 april 2005 02:05 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.sugababes.nl/!;fnkii^kiwi*/pics
Forum Opties | |