Je snapt breezersletjes toch wel... als de ene het heeft moeten ze het allemaal hebben. Ze zijn niet zo orgineelquote:Op zondag 17 april 2005 23:16 schreef Brunette het volgende:
wat hebben breezers toch met roze![]()
je hoeft hun ''saajt'' maar binnen te komen en je wordt al meteen overspoeld met roze topjes, lipstick,laarsjes, bloesjes enz.....![]()
Jonge, die wijven hebben praktisch "Fuck me" op hun voorhoofd getattoeerd staan. Zo'n onschuldig Playboy-konijntje stelt dan ook niks meer voorquote:Op zondag 17 april 2005 23:18 schreef Beach het volgende:
En ook overal Playboy logo's, daar wil je jezelf toch niet mee identificeren als meisje zijnde?![]()
Zeg, stadsgenootquote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef CrazyVorteX het volgende:
Er komen er veel uit Arnhem zeg. Ik zei toch dat ik niet met ze omging. ZE ZITTEN HIER GEWOON OVERAL![]()
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 17 april 2005 23:21 schreef Brunette het volgende:
[..]
sorry hoor maar geloof je die crap echt???
op je 15e ontmaagd,al 16 jaar, 5 kinderen en een scheiding , dude ik hoop dat je het niet serieus bedoelt![]()
huh?quote:Op zondag 17 april 2005 23:21 schreef Brunette het volgende:
[..]
op je 15e ontmaagd,al 16 jaar, 5 kinderen en een scheiding , dude ik hoop dat je het niet serieus bedoelt![]()
en ik ben de paashaasquote:Op zondag 17 april 2005 23:21 schreef Brunette het volgende:
[..]
jah maar waarom nou per sé rozequote:Op zondag 17 april 2005 23:24 schreef Thomas B. het volgende:
[quote]
Je snapt breezersletjes toch wel... als de ene het heeft moeten ze het allemaal hebben. Ze zijn niet zo orgineel
weetnietquote:Op zondag 17 april 2005 23:16 schreef Brunette het volgende:
wat hebben breezers toch met roze![]()
je hoeft hun ''saajt'' maar binnen te komen en je wordt al meteen overspoeld met roze topjes, lipstick,laarsjes, bloesjes enz.....![]()
whahahaquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 23:40 schreef Flaman het volgende:
Mag de schrijver van de breezah cultuur meespieken
Zooooo Dewiquote:Op zondag 17 april 2005 23:38 schreef danni het volgende:
[..]
er zijn er nog zat...
[afbeelding]
zooooo jaren 80
fantastisch, die masterminds verdienen goudquote:Op zondag 17 april 2005 23:42 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit zijn dan de crew van SB/SD
één daarvan is student pharmaciequote:Op zondag 17 april 2005 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
fantastisch, die masterminds verdienen goud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |