Eensch.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zouden de posts van Kugari-Ken kunnen worden verwijderd in [HOMO] #1206 - STOP HENKIE TIME! ?
Hij spamt onnodig.
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zouden de posts van Kugari-Ken kunnen worden verwijderd in [HOMO] #1206 - STOP HENKIE TIME! ?
Hij spamt onnodig.
donequote:Op woensdag 20 april 2005 17:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij spamt onnodig.
Zou je me misschien nu die afstandsbediening daar willen aangeven?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:32 schreef Jerruh het volgende:
ik vond het geen gespam, het was iritant, maar er zijn zo vaak irritante posts hier, oinclusief die van emzelf, moeten we dan meteen gaan miepen? neuh...
Er is een verschil tussen irritante posts en onzin posts (spam).quote:Op woensdag 20 april 2005 19:28 schreef Jerruh het volgende:
kunnen de posts van cdp dan ook verwijderd worden, is spam...
man er wordt zoveel ongevraagde informatie in dat topic gepost, dat wil je niet weten.... daarvoor kom je er dan nog echt te weinig hoor...quote:Op woensdag 20 april 2005 19:57 schreef SlimShady het volgende:
[..]
[..]
Er is een verschil tussen irritante posts en onzin posts (spam).
Spam = ongevraagde mail. Tegenwoordig wordt spam ook bedoeld als "ongevraagde berichten/posts".
Ken was hele stukken van de Bijbel aan het copy/pasten. <--- dat is spam: een heleboel ongevraagde informatie.
Weet ik wel.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
man er wordt zoveel ongevraagde informatie in dat topic gepost, dat wil je niet weten.... daarvoor kom je er dan nog echt te weinig hoor...
Nu die bijbel teksten weg zijn ben ik tevreden.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:02 schreef Jerruh het volgende:
al da gemauw om niks, leer K_K es kennen ofzo, want nu zijn al die nieuwelingetjes in het topic zich zon druk aan het maken...
Kom op, ook jij ziet echt het verschil wel tussen 'ongevraagde informatie' posten en het domweg copy/pasten van hele lappen (bijbel)tekst puur om irritant te doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:02 schreef Jerruh het volgende:
man er wordt zoveel ongevraagde informatie in dat topic gepost, dat wil je niet weten.... daarvoor kom je er dan nog echt te weinig hoor...
Oooow, ja, ik ben niet zo thuis in die dierenquote:Op woensdag 20 april 2005 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, 't is een schijtende lama.
en bedankt...quote:Op woensdag 20 april 2005 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, 't is een schijtende lama.
quote:Op woensdag 20 april 2005 20:30 schreef Havoc het volgende:
Hoi, dit is een feedback topic, niet het 'vecht hier je rel uit' topic.
Hup, ga elkaar lekker msn-en of zo.
Ik doelde niet op jou.quote:
Je bent niet meer blauw.quote:mjwa, ik wil gewoon verhinderen dat straks om het minste geringste mensen al gaan klagen en zeiken... en daar lijkt het soms wel een beetje op aan het worden.
Jup dudequote:Op woensdag 20 april 2005 20:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
Havoc, weet je nog vroeger op het Fokeiland...
godzijdank is dat afgezonken!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
Havoc, weet je nog vroeger op het Fokeiland...
ik vond de sara-nacht van gisteren toch wel heel vermakelijkquote:Op woensdag 20 april 2005 21:57 schreef BrauN het volgende:
Kunnen er a.u.b. leukere topics geopend worden in dit subforum, want het valt momenteel een beetje tegen qua hilariteit.
zonde dat dat ook niet voor haar users geldtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |