Ja, dus?quote:Onlangs schreef Jerruh het volgende:
het woord SOA zegt toch al genoeg?
daar heb ik het niet overquote:Op woensdag 20 april 2005 16:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dus?
Houdt dat in dat je vanwege de (kleine) kans daarop, nooit meer bij iemand in een tweepersoonsbed mag slapen?.
Zelfde redenatie als beweren dat het een kwestie van gezond verstand zou zijn, om nooit meer op de openbare weg te fietsen. Je zou namelijk aangereden kunnen worden.
Jij hebt het recht wat sneller te werkenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
slotje CDP heeft niet het recht om het 1206 te openen
Nee, maar blijkbaar wel in de lijst van Ang3l, als het over huisdiertjes gaat.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:19 schreef Jerruh het volgende:
daar heb ik het niet over.
soa = seksueel overdraagbaar.
jij ligt met iemand in bed = geen seks (althans, als ik dat er ff uit opmaak) en dan is het alleen een uiterst lullige situatie dat je andere dingen heb opgelopen. maar dan zit je niet echt in een soa-ranglijst.
en dat vind je niet een klein beetje kinderachtig van jezelf....quote:Op woensdag 20 april 2005 16:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
post dan maar in het goede topic!
of niet natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2005 16:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
post dan maar in het goede topic!
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee vroeger werd er constant gejankt als ik de openingspost aanpastte, dan was het huis te klein, gezever en gekanker tot pagina vier aan toe.
Nou als de heren zo anaal willen zijn en het op de regeltjes willen gooien, dan posten ze netjes in het topic die gemaakt is door degene die de 300ste post heeft geplaatst. In MIJN topic dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |