SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door db70 op 19-04-2005 16:19:40 ]70+ op het internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat is echt ontzettend zielig" ©
quote:Op maandag 18 april 2005 22:55 schreef Litso het volgende:
Ik weet het!ja dat zal hem wel zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jij nog geen premium lid bent, kan je dat helemaal niet weten schatjequote:Op maandag 18 april 2005 22:59 schreef Shirley het volgende:
Wat er niet klopt is dat jij denkt dat je een lidmaatschap die niet bestaat uit kan delen.
waar???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
quote:Op maandag 18 april 2005 22:55 schreef Litso het volgende:
Ik weet het!Ja maar Patty maakt toch altijd van dit soort topics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inspiratieloos!
quote:Op maandag 18 april 2005 22:52 schreef db70 het volgende:
mmm... op het eerste gezicht lijkt er niets mis met dit plaatje.
Maar kijk maar eens goed:
[afbeelding]
...................................WIE ZIET DE FOUT......................................hoi PattySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 23:35 schreef Biancavia het volgende:
Patty zit onder de verkeerde kloon ingelogd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:09 schreef Nickthedick het volgende:
Ik denk serieus dat ik 'm weet.komt door de stand van de fotograaf tov de zon, klopt dus wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie wel ergens een schaduw zonder bijbehorend persoon maar dat zal het ook wel niet zijn.
Some weasel took the cork out of my lunch...
Onzin... de foto is toch niet gewarped?quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:15 schreef Adfundum het volgende:
[..]
komt door de stand van de fotograaf tov de zon, klopt dus wel.
ik zie wel ergens een schaduw zonder bijbehorend persoon maar dat zal het ook wel niet zijn.![]()
Ik denk serieus dat ik 'm weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zit er een serieus te kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk serieus dat ik 'm weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou nog best kunnen. Of die ene daar, links, met dat roze shirt, volgens mij hoort die gewoon rood te zijn.Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:00 schreef seadarius het volgende:Kan zijn, maar volgens mij staat 'ie op palen. Maar waar is z'n schaduw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
Ik denk serieus dat ik 'm weet.Je kon wel eens gelijk hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou je het zegtquote:Op dinsdag 19 april 2005 03:04 schreef Tichelaar het volgende:
er loopt een haai op het dak van de tent
Helemaal niet!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:23 schreef Xlarge het volgende:
Ik kan ook niets ontdekken , waarschijnlijk idd gewoon een Patty garpje...
lul nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:27 schreef eBay het volgende:
[..]
Helemaal niet!!!!!!!!![]()
Ik heb al 2 fouten gezien!
quote:
Pleur het dan niet in ONZ men.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:26 schreef db70 het volgende:
Sjonge jonge zeg!!!
als je niet serieus wil reageren hoef je echt niets te posten hoor.
"men" is meerfout en zeer fout om een oudere dame zo aan te spreken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Pleur het dan niet in ONZ men.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:33 schreef db70 het volgende:
[..]
"men" is meerfout en zeer fout om een oudere dame zo aan te spreken.
Sorry hoor!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:33 schreef db70 het volgende:
[..]
"men" is meerfout en zeer fout om een oudere dame zo aan te spreken.
heb je auteursrechten dan???quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:59 schreef patty het volgende:
Waarom moeten kut-noob klonen mijn topics altijd jatten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.70+ op het internet
Zit eens niet zo te schreeuwen!quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef MOBO666 het volgende:
ik zie em denk ik niet
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef Niwa het volgende:
Er staat een lama midden op het plaatje:
[afbeelding]
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:28 schreef BrauN het volgende:
tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.70+ op het internet
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:21 schreef db70 het volgende:
okok als iemand het echt wil weten.. bekijk de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bert is zo 1996zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
okok als iemand het echt wil weten.. bekijk de spoiler:nu wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
Misschien staat dat ding gewoon op palen? Het is maar een idee...quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:41 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Maar dit klopt volgens mij ook niet:
[afbeelding]
[ Bericht 2% gewijzigd door db70 op 19-04-2005 21:47:55 ]70+ op het internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: zie net dat oplossing door TS al gemeld was........ mijn bevinding slaat dus blijkbaar nergens op
[ Bericht 44% gewijzigd door Niowskie op 19-04-2005 19:43:37 (te snel reactie gegeven) ]Life Is What Happens To You While You’re Busy Making Other Plans.........
nop dat is het nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:54 schreef Bruce117 het volgende:
volgens mij klopt er hier iets niet helemaal:
[afbeelding]
nee ook niet..quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:42 schreef DodgeThis het volgende:
jaha die vent heb een lange neus dat is et tog ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some weasel took the cork out of my lunch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.linkje even kopiëren naar je adresbalkSome weasel took the cork out of my lunch...
Yep thats it!!!1quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:06 schreef Adfundum het volgende:
Ik zie 2 mensen die er niet thuishoren en JP B maar die telt niet.
nee dat is het niet..quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:35 schreef iamredleader het volgende:
Overigens, volgens mij is de schaduw van die gozer in het midden niet goed.
quote:[ Bericht 5% gewijzigd door db70 op 19-04-2005 16:19 ]
okok als iemand het echt wil weten.. bekijk de spoiler:Flikker op, achterlijke helm-josti.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je eens niet de post waarin het plaatje staat edit nadat je het plaatje gepost hebt zul je zien dat er ook niets mis mee is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:51 schreef db70 het volgende:
Het goede antwoord is nog niet gegeven...
deze is echt te doen mensen.
niet te moeilijk zoeken.
zo kan die FFquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:51 schreef knowall het volgende:
[..]
[..]
Flikker op, achterlijke helm-josti.
Dat jij zo infantiel bent om posts te editten om vervolgens "WHAHAHHA DAT JULLIE DAT GEZIEN HEBBEN" te posten, is nog tot daaraan toe. Maar dat je daadwerkelijk denkt dat mensen erin trappen is wel een beetje triest.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:53 schreef db70 het volgende:
[..]
zo kan die FF![]()
als je niet van puzzelen houdt ga je toch ergens anders fietsen
ok je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:55 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat jij zo infantiel bent om posts te editten om vervolgens "WHAHAHHA DAT JULLIE DAT GEZIEN HEBBEN" te posten, is nog tot daaraan toe. Maar dat je daadwerkelijk denkt dat mensen erin trappen is wel een beetje triest.
Zelfs zn "normale" berichten edit ie al...quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:53 schreef db70 het volgende:
[..]
zo kan die FF![]()
als je niet van puzzelen houd ga je toch ergens anders fietsen of zo.
[ Bericht 2% gewijzigd door db70 op 19-04-2005 22:59 ]
Oke, edit ze hé.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:56 schreef db70 het volgende:
[..]
ok je hebt gelijk.
en ga nu maar ergens anders de boel verzieken.
Originele avatar heb je...quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:02 schreef richie29 het volgende:
*ziet 'm ook niet...
Staat welgeteld 1 afvalbak op dat terrein?
prrrresies,quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Zelfs zn "normale" berichten edit ie al...
Some weasel took the cork out of my lunch...
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:24 schreef Adfundum het volgende:
ik heb het contrast wat verhoogd, nu zie ik het.heel goed je zat in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
70+ op het internet
Whahaha, lul niet oma.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:13 schreef db70 het volgende:
[..]
prrrresies,
moet altijd veel lettertjes corrigeren.
quote:[ Bericht 5% gewijzigd door db70 op 19-04-2005 16:19 ]
okok als iemand het echt wil weten.. bekijk de spoiler:Je plaatst het plaatje en je edit het vervolgens vlak voordat je het antwoord geeft;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[ Bericht 2% gewijzigd door db70 op 19-04-2005 21:47 ]En dan kan je wel paniekerig elk bericht gaan editten, maar daar trappen de geslepen fok!kers niet in hoor.quote:
Kusje voor oma.![]()
lol..ja de paus deed het hemquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:30 schreef Adfundum het volgende:
moet zeggen dat ze steeds subtieler worden![]()
goh je hebt me door knul..quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:31 schreef knowall het volgende:
[..]
Whahaha, lul niet oma.
Je plaatst het plaatje en je edit het vervolgens vlak voordat je het antwoord geeft;
[..]
[..]
Je plaatst het plaatje en je edit het vervolgens vlak voordat je het antwoord geeft;
[..]
[..]
En dan kan je wel paniekerig elk bericht gaan editten, maar daar trappen de geslepen fok!kers niet in hoor.
Kusje voor oma.
Neenee oma, ik houd u in de gaten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:35 schreef db70 het volgende:
[..]
goh je hebt me door knul..![]()
en nu snel naar bed hè!!!
Hihi het plaatje bevat een afbeelding van het hoofd van de Sint.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:13 schreef db70 het volgende:
[..]
prrrresies,
moet altijd veel lettertjes corrigeren.
maar lets play on..
dit is een serieus maar leuk bedoeld topic.
verziek het aub nu een keertje niet.
thanks.
heeft iemand de fout al gezien????
[afbeelding]
Hoe kon ik dat net over het hoofd gezien hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:42 schreef knowall het volgende:
Hihi het plaatje bevat een afbeelding van het hoofd van de Sint.
ga je je zelf quoten mr.knowitallquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:42 schreef knowall het volgende:
[..]
Hoe kon ik dat net over het hoofd gezien hebben?![]()
Het lijkt wel alsof het er net nog niet stond?
Sterf, ouwe taart.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:45 schreef db70 het volgende:
[..]
ga je je zelf quoten mr.knowitall
ik had het al voor je gedaan knul.
maaarrrreeeee !!!!!!!!!!!!!!!quote:
Open er meteen een Feedback-topic over.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:50 schreef db70 het volgende:
[..]
maaarrrreeeee !!!!!!!!!!!!!!!
wacht is ff.... dit is een doodsverwensing.
toch nog eens ff in de policy kijken of daar geen ban op staat.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:42 schreef db70 het volgende:
[..]
maar daar trappen fokkers niet in...lol
Donequote:Op dinsdag 19 april 2005 23:52 schreef knowall het volgende:
[..]
Open er meteen een Feedback-topic over.
quote:
Lol.. nee die klopt als een bus.quote:klopt er ook niets in dat plaatje?![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door db70 op 21-04-2005 19:30:03 ]70+ op het internet
Ey!..kut,die heb jij ook dusquote:
het is me om het even schatquote:Op woensdag 20 april 2005 12:46 schreef iamredleader het volgende:
Denk je echt dat we dit nog geloven?
Nee.
nice avaquote:
jouwe is ook niet verkeerdquote:
Ze hebben het lichaam van een heel andere man onder het hoofd van sinterklaas geplakt dd!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:31 schreef db70 het volgende:
[..]
Yep thats it!!!1
je mag je nu premium Fokker noemer!!!
op naar de volgende:
Dit keer iets makkelijker want, het duurt best lang voordat iemand het ziet.
Wat is er mis met DIT plaatje???:
[afbeelding]
Komt omdat je grapje niet grappig en niet origineel isquote:Op woensdag 20 april 2005 21:02 schreef db70 het volgende:
Dit Topic is aardig dood gebloed terwijl het zo leuk begon.
je bent anders wel een trouwe gast net als dat konijntje trouwensquote:Op woensdag 20 april 2005 21:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Komt omdat je grapje niet grappig en niet origineel is
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:31 schreef db70 het volgende:
je bent anders wel een trouwe gast net als dat konijntje trouwens
sorry neuken doe ik al jaren niet meer.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Yep, dat komt omdat we je de kans gaven wel grappig te zijn en die kans heb je tot 3x toe verneukt...
Wie is 'we'???quote:Op woensdag 20 april 2005 21:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Yep, dat komt omdat we je de kans gaven wel grappig te zijn en die kans heb je tot 3x toe verneukt...
je bent echt grappigquote:Op woensdag 20 april 2005 23:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mensen, het eerste plaatje heeft iemand een keer gequote om een lama te omcirkelen (2e pagina). En wat zien we daar? Of beter, wat zien we daar niet? Inderdaad, Bert.
Slotje, ban, whatever...
hij heeft wel gelijk, viel mij ook gelijk op...op de eerste foto is bert "ineens" te zien, op de gequote foto staat bert niet.Ook had ik de foto opgeslagen om hem te vergroten om "bert" te kunnen vinden, echter staat Bert hier echt niet op.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:45 schreef db70 het volgende:
[..]
je bent echt grappig![]()
slotje ban voor what...lol
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 07:42 schreef Sjoe538 het volgende:
kuttopic, post dan normale plaatjes, waar écht iets niet klopt.
Je meent het ..quote:Op donderdag 21 april 2005 07:00 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, viel mij ook gelijk op...op de eerste foto is bert "ineens" te zien, op de gequote foto staat bert niet.Ook had ik de foto opgeslagen om hem te vergroten om "bert" te kunnen vinden, echter staat Bert hier echt niet op.
Gelukkig ben jij er nogquote:Op donderdag 21 april 2005 10:38 schreef iamredleader het volgende:
En plotseling is het wel erg stil...
*stiekeme schop van het konijn*
[ Bericht 8% gewijzigd door db70 op 21-04-2005 22:09:30 ]70+ op het internet
zoiets van... ik schop mijn kuttopic omhoogquote:Op donderdag 21 april 2005 18:58 schreef db70 het volgende:
[..]
zoiets van...Ik wil ook posten maar heb eigelijk niets te zeggen.
heeee patty, hoest??? kom je ff op dit kut topic kijken?!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:32 schreef patty het volgende:
[..]
zoiets van... ik schop mijn kuttopic omhoog
ja lekker hoor kerel, ik dacht laat ik die ouwe doos eens vibrerenquote:Op donderdag 21 april 2005 19:33 schreef db70 het volgende:
[..]
heeee patty, hoest??? kom je ff op dit kut topic kijken?!
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:32 schreef db70 het volgende:
mmm... op het eerste gezicht lijkt er niets mis met dit plaatje,
maar kijk maar eens goed...
wat klopt er hier niet
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
deze oude doos heeft anders al genoeg gevribreerd in haar levenquote:Op donderdag 21 april 2005 19:35 schreef patty het volgende:
[..]
ja lekker hoor kerel, ik dacht laat ik die ouwe doos eens vibreren
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]héééé bedankt Cerbie, fijn dat je ze leuk mee participeert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top!!!70+ op het internet
dit voelt meer als een streling schatje.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:02 schreef iamredleader het volgende:
*geeft schop* waar is het nieuwe beeld? *einde schop*
nee!!!! oprotten strontjongquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:55 schreef DrDentz het volgende:
wil je mijn oma zijn db70, ik heb geen omas meer! ik wil meer geld op mn verjaardag
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
db70 is mn lievelingsoma
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:52 schreef DeHeldjes het volgende:
Wtf is toch steeds met dat "spoiler" ..
vraag me niet waarom: TVP
Ik denk dat iedereen het nu wel gehad heeft met dit topic...quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:49 schreef db70 het volgende:
[..]
![]()
enneeee... GAAT ER NOG IEMAND RADEN OF HOE ZIT DAT!!!!!!![]()
NEE, dat meen je niet serieus!!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:00 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het nu wel gehad heeft met dit topic...
Gezien je die Bert pas naderhand erop geplakt hebt...
Dat zeg ik niet... Ik zeg alleen dat je er niet geloofwaardiger op bent geworden in dit topic...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:11 schreef db70 het volgende:
[..]
NEE, dat meen je niet serieus!!!!![]()
Je bedoeld dat de Topics op het fokforum ook werkelijk ergens op moeten slaan...
hahahaha, das echt nieuw voor mij.![]()
![]()
![]()
Volgens mij was het van het begin af aan al een bagger topic, maar goed.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:34 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet... Ik zeg alleen dat je er niet geloofwaardiger op bent geworden in dit topic...
Dit topic zat heel leuk in elkaar... en je hebt het zelf een beetje verpest IMO ofzo...
Ik help graag een ouwe sloerie. Bij dezequote:Op zaterdag 23 april 2005 14:19 schreef db70 het volgende:
Ja hallo???
moet ik dit Topic in mun 1tje volgooien of zo??????????????
Thanksquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik help graag een ouwe sloerie. Bij deze
Ik zie geen verschilquote:Op donderdag 21 april 2005 23:07 schreef db70 het volgende:
nog maar een plaatje dan???
[linkie]
[afbeelding]
en o ja... wat klopt hier niet of juist wel...
bert in ernie pakkie toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:32 schreef db70 het volgende:
mmm... op het eerste gezicht lijkt er niets mis met dit plaatje,
maar kijk maar eens goed...
wat klopt er hier niet
[afbeelding]
[
heel goed!!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:54 schreef Batman2k het volgende:
de carvan in het midden zweeft... is er in gefotosoepd
quote:Op zondag 24 april 2005 00:11 schreef db70 het volgende:
[..]
heel goed!!!!
batman heeft gewonnen.
tijd voor de volgende foto:
mmmmmmmm.... wat klopt hier niet???
[afbeelding]Verkeerde vinger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
quote:Op zondag 24 april 2005 10:41 schreef The-Fragger het volgende:
dat linker wijf heeft een bobbel in de broek, dat klopt niet
Moet ie er nog insoepenquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:02 schreef iamredleader het volgende:
En wat was het?
'/error "sexuele voorlichting ontbreekt"//:quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:13 schreef onderjas het volgende:
die linker heeft geen tieten
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:38 schreef Xvon het volgende:
Er zit ergens links onder een lijn waar t een btje geplet is
edit: vergeet dat maar, klopt namelijk geen reet van
Ban voor onbepaalde tijdquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 18:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ban voor onbepaalde tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |