Het hééft ooit ergens gestaan...quote:Op maandag 18 april 2005 12:31 schreef Insomaniac het volgende:
Heb ik een MEDje gemist en is Kasta nu ook al ONZ-mod?!
Waarvan één een achterlijk plaatjesforum is en de ander... uhm... wagguseffe...quote:Op maandag 18 april 2005 12:35 schreef kastanova het volgende:
Dus daar zit je dan, de hele nacht wakker moeten blijven en nu 2 fora runnen.
Zo ruimhartig, zo behulpzaam en zo weinig dank.quote:Op maandag 18 april 2005 12:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het hééft ooit ergens gestaan...
Ik zou af en toe snachts even meehelpen modden na het vertrek van dirkh, maar je kent het wel hé, ze melden zich allemaal stuk voor stuk ziek.
Dus daar zit je dan, de hele nacht wakker moeten blijven en nu 2 fora runnen.
Och, weinig dank... Ik wil wel ff je een post van je uit het weblogtopic copy/pasten hoorquote:Op maandag 18 april 2005 12:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo ruimhartig, zo behulpzaam en zo weinig dank..
quote:Op maandag 18 april 2005 12:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, weinig dank... Ik wil wel ff je een post van je uit het weblogtopic copy/pasten hoor.
hey gore NSB-er ik vertel je nu dat jij met mij nog niet klaar bent, ik zal je volgen en elke overtreding die jij maakt conform de policy van jouw kant gaat je een hele hoop ellende opleverenquote:Op zondag 17 april 2005 12:29 schreef Waxxer het volgende:
Het MAG gewoon niet Havoc, ik vraag slechts om consequentie en naleving van regels. Kinderen? Misschien?
Er valt inderdaad enige progressie te bespeuren K. Mijn hersenen kraken reeds voor het nieuwe deel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:06 schreef Knut het volgende:
Dit is al een betere TT denk ik zo.
Er loopt in GC een leuke reeks waar je tong in kan aanmoedigen. Een pimp hier met je icoontje topic vind ik meer dan overbodig. En daarbij heeft tong een stronthekel aan onzin. Dus hij mist het toch nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:35 schreef Bjoro het volgende:
PIMP hier met je Tong avatar deel 1
stel je voor dat er topic in ONZ open blijft met meer dan 3 serieuze reacties erin
Knut, voor het geval je het zelf niet helemaal door hebt, mod zijn is een serieuze aangelegenheid maar dit subforum heet ONZIN behandel het dan ook als zodanig !
Vandaag of morgen heeft tong 100.000 posts dus is al die narigheid met die avatars voorbij, dan kannie zonder problemen op slot !
Neen. Waar ik eens ben; de nieuwe paus moet René Froger zijn. Gelieve een TT-change.quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:06 schreef Knut het volgende:
Dit is al een betere TT denk ik zo.
Kun je lang wachtenquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:50 schreef laffer het volgende:
[..]
hey gore NSB-er ik vertel je nu dat jij met mij nog niet klaar bent, ik zal je volgen en elke overtreding die jij maakt conform de policy van jouw kant gaat je een hele hoop ellende opleveren![]()
Nou... braverik, braverik.... Ik ben en blijf normaal, laten we het daarbij houden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:59 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Ben je een braverik? Froger is er niks bij.
Frans Bauer aanbidden mag nog steeds?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:02 schreef Knut het volgende:
Zeg Pr0nXXX,
Je hebt geloof ik de indruk dat je heel erg grappig bent. Je bent er van overtuigd dat niemand het nog door heeft. Je bent natuurlijk heel erg grappig. Maar waar je even niet bij stilstaat is dat je eigen gevoel voor humor nog lager is dan dat van Seth gaaikema. Je bent gewoon niet humorvol en hoe hard je ook probeert in iedere post te doen alsof je volledig idolaat bent van Rene Froger. Het is niet leuk. Echt niet.
Doe jezelf en ons een plezier en hou je waffeltje over Rene vanaf nu
Je bent een NSB-er met een autistische dadendrang en verwrongen beeld van de wereld, dat is níet normaal....quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou... braverik, braverik.... Ik ben en blijf normaal, laten we het daarbij houden.Maar dat wordt de laatste tijd niet echt op prijs gesteld.
Neem jij de policy nog eens goed door.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Frans Bauer aanbidden mag nog steeds?
quote:De volgende paar punten willen we niet op FOK! zien.Warez requests (vragen om illegale software, serial keys of key generators).
Grapjes over volkszangers.
Suggesties geven van bekende warez sites of zoekmachines, zelfs als je niet de complete url in http formaat geeft.
Suggesties tot het downloaden van cracks e.d. via welk medium dan ook zijn niet toegestaan.
Topics over emulators van oude en nieuwe consoles. Van de ROM's die er mee afgespeeld kunnen worden, is 99%
Nee, gelukkig is jouw wereldbeeld totaal niet vertekendquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:34 schreef kastanova het volgende:
Je bent een NSB-er met een autistische dadendrang en verwrongen beeld van de wereld, dat is níet normaal....
Mijn beeld is het enige juiste, de algehele acceptatie ervan is dan ook slechts een kwestie van tijd...quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:37 schreef Adelante het volgende:
Nee, gelukkig is jouw wereldbeeld totaal niet vertekend
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent een NSB-er met een autistische dadendrang en verwrongen beeld van de wereld, dat is níet normaal....
Gaat heen joh, huilie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]Je begint nu écht te vervelen Kastanova....
Ik had hetzelfde bij jou toen je tot 2(!) keer toe in ONZ FB kwam piepen en daarna ook nog eens 2(!) topics in FB zelf opende over notabene 1(!) freaking linkje in een slowchattopicquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:42 schreef Waxxer het volgende:Je begint nu écht te vervelen Kastanova....
Ben je boos? Pluk dan een bloempje en zet hem op je hoed. Speel daarbij wat muziek van René Froger af. Dan is je dag weer goed.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:02 schreef Knut het volgende:
Zeg Pr0nXXX,
Je hebt geloof ik de indruk dat je heel erg grappig bent. Je bent er van overtuigd dat niemand het nog door heeft. Je bent natuurlijk heel erg grappig. Maar waar je even niet bij stilstaat is dat je eigen gevoel voor humor nog lager is dan dat van Seth gaaikema. Je bent gewoon niet humorvol en hoe hard je ook probeert in iedere post te doen alsof je volledig idolaat bent van Rene Froger. Het is niet leuk. Echt niet.
Doe jezelf en ons een plezier en hou je waffeltje over Rene vanaf nu
,,Joehoe!!!!!!!"quote:Op zondag 17 april 2005 17:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
een notoire baggeraar ben ik allerminst![]()
Dit méén je nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:01 schreef laffer het volgende:
[..]
,,Joehoe!!!!!!!"
Jongedinges van FNV
en erg slim ben je ook al niet![]()
OMG: "Chauffeur rockband dumpte poep op toeristen"
en leer eens waar FB voor bedoeld is:
FAQ, policy en de naleving hiervan, incl praktijkvoorbeeld!
Antwoord
Wat een topictitel al niet kan doen!
lamlul![]()
nuh, ik verlaag me niet tot jouw niveauquote:
jah dat was ik ook, maar dat bewijst toch ook nietsquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:52 schreef laffer het volgende:
[..]
nuh, ik verlaag me niet tot jouw niveau![]()
jij wordt toch wel een keertje dood gevonden in een een of ander potenbos![]()
Ja en?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef sararaats het volgende:
heb je het tegen mij?
ik ben Sara Raats nondedju. en als je me niet gelooft, vraag het aan Yvonne
Omdat dit zo'n vredelievend forum isquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:53 schreef knowall het volgende:
Waarom valt er eigenlijk niets te zeiken?
Of omdat de moderators nooit aanwezig zijn en er zodoende niemand is om eens even lekker tegen aan te schoppen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat dit zo'n vredelievend forum is
Je mag tegen mij schoppen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:56 schreef knowall het volgende:
[..]
Of omdat de moderators nooit aanwezig zijn en er zodoende niemand is om eens even lekker tegen aan te schoppen?
Ik spaar mijn zeikposts liever tot er een weer modje online is. Ik ga niet iedereen zomaar afzeiken hé, ik heb ook mijn trots.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag tegen mij schoppen.
Ik vervang de modjes wel even tijdelijk.
Nou dan niet joh.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:04 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik spaar mijn zeikposts liever tot er een weer modje online is. Ik ga niet iedereen zomaar afzeiken hé, ik heb ook mijn trots.
Ach stik in je blauwe kleur.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:18 schreef Havoc het volgende:
Hoer zelf ff lekker op uit dit topic als je niets te melden hebt knowall.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |