nuh, ik verlaag me niet tot jouw niveauquote:
jah dat was ik ook, maar dat bewijst toch ook nietsquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:52 schreef laffer het volgende:
[..]
nuh, ik verlaag me niet tot jouw niveau![]()
jij wordt toch wel een keertje dood gevonden in een een of ander potenbos![]()
Ja en?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef sararaats het volgende:
heb je het tegen mij?
ik ben Sara Raats nondedju. en als je me niet gelooft, vraag het aan Yvonne
Omdat dit zo'n vredelievend forum isquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:53 schreef knowall het volgende:
Waarom valt er eigenlijk niets te zeiken?
Of omdat de moderators nooit aanwezig zijn en er zodoende niemand is om eens even lekker tegen aan te schoppen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat dit zo'n vredelievend forum is
Je mag tegen mij schoppen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:56 schreef knowall het volgende:
[..]
Of omdat de moderators nooit aanwezig zijn en er zodoende niemand is om eens even lekker tegen aan te schoppen?
Ik spaar mijn zeikposts liever tot er een weer modje online is. Ik ga niet iedereen zomaar afzeiken hé, ik heb ook mijn trots.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag tegen mij schoppen.
Ik vervang de modjes wel even tijdelijk.
Nou dan niet joh.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:04 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik spaar mijn zeikposts liever tot er een weer modje online is. Ik ga niet iedereen zomaar afzeiken hé, ik heb ook mijn trots.
Ach stik in je blauwe kleur.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:18 schreef Havoc het volgende:
Hoer zelf ff lekker op uit dit topic als je niets te melden hebt knowall.
Dat zijn flinke beweringen die jij hier doet, ik mag hopen dat je daarvoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:22 schreef Havoc het volgende:
Braun heeft zichzelf ge-edit peabrain.
No shit, Sherlockquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:22 schreef Havoc het volgende:
Braun heeft zichzelf ge-edit peabrain.
wat heeft dat met doodsverwensingen te maken???quote:Op woensdag 20 april 2005 00:10 schreef Havoc het volgende:
kun je even je paspoort inscannen en naar me mailen zodat ik zeker weet dat je 70+ bent.
Kijken of ze de waarheid speken?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:16 schreef db70 het volgende:
[..]
wat heeft dat met doodsverwensingen te maken???
er zijn zeer erstige zaken aan de gang...quote:Op woensdag 20 april 2005 00:19 schreef Ruis het volgende:
hoi, wie heeft er even een korte update voor me, geen zin om me in te lezen!
Korte samenvatting:quote:Op woensdag 20 april 2005 00:19 schreef Ruis het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:26 schreef Havoc het volgende:
knowall eerste kutpost die na deze post komt en ik delete al je reacties in dit topic.
Een scan van een paspoort uit het jaar 0. Jup erg geloofwaardigquote:Op woensdag 20 april 2005 00:20 schreef db70 het volgende:
ok ik ben geen vrouw!!! [ ik post onder een schuilnaam ]
maar potjandorie hier heb je mijn paspoort
[afbeelding]
Doodverwensing naar een bejaarde die allang in een aanleunwoning zou moeten zitten en duidelijk geteisterd wordt door de gevolgen van veel roken en drinken. Alzheimer.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:19 schreef Ruis het volgende:
presies IK doe dus gewoon mijn ding.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:26 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
db70 loopt te kloten met plaatjes*. Knowall reageert hier op en doet z'n ding (een standaard-doodverwensing, niets bijzonders) en db70 doet nu (op advies van Knowall) zijn beklag in Feedback.
* zoek de fout met plaatjes waar geen fout in zit en dan na een x aantal reacties snel het plaatje veranderen, zodat er wel een fout in zit.
mensen mensen de humor ligt hier echt op straatquote:Op woensdag 20 april 2005 00:30 schreef Havoc het volgende:
[..]
Een scan van een paspoort uit het jaar 0. Jup erg geloofwaardig.
Volgens mij is dit ook een doodsverwensingquote:Op woensdag 20 april 2005 00:31 schreef db70 het volgende:
[..]
presies IK doe dus gewoon mijn ding.
en jij moeten eens een porsie humor in je reet stoppen
en ga vooral gewoon dood.
denk je?!!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 00:33 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook een doodsverwensing.
fuck you.. achtelijke zak.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:38 schreef Havoc het volgende:
Note en een waarschuwing voor db70
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |