beter kon hij niet dus prima resultaatquote:Op zondag 17 april 2005 16:43 schreef golfer het volgende:
Boogerd weer te vroeg aan gegaan en voor de 4e keer 2e.
Freire had gezegd dattie super was en dattie wel ging winnen. Boogerd ging dus aan voor Freire, maar die eikel kon niet meer mee ....quote:Op zondag 17 april 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
Ja, tactisch blijft ie wat dommig...
Ja. Je zag overigens ook dat de wedstrijd niet heel erg hard is geweest. Finishen met zo'n enorme groep.quote:Op zondag 17 april 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:alleen een finnish van wielrennen kijken is niet echt leuk, had me zo verheugd op een middag wielrennen
Zijn de eerste supporters daar al?quote:
Ik had me er ook op verheugd, maar volgens mij was het een vrij saaie koers.quote:Op zondag 17 april 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:alleen een finnish van wielrennen kijken is niet echt leuk, had me zo verheugd op een middag wielrennen
Dat is mij niet helemaal duidelijk, maar er is in ieder geval veel politie op de been. Maar het klinkt rustig in ieder geval.quote:
mwah alle favorieten zaten er ook wel in.quote:Op zondag 17 april 2005 17:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja. Je zag overigens ook dat de wedstrijd niet heel erg hard is geweest. Finishen met zo'n enorme groep.
Dat klopt, maar nog veel meer niet-favorieten.quote:Op zondag 17 april 2005 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah alle favorieten zaten er ook wel in.
En nog een zere knie na het tennis gister, het is niet echt mijn weekquote:Op zondag 17 april 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
En je vinger ook al verbrand van de week... Niet met dt.
lotz en wesseman hadden gewoon moeten rijden en dan had Kroon nu zn eerste klassieker gewonnenquote:Op zondag 17 april 2005 17:25 schreef tong80 het volgende:
Di Lucia was natuurlijk wel in een bloedvorm.Achteraf kun je een koe pas in z'n kont kijken maar ze hadden de sprint voor Michael moeten aantrekken ipv voor Freire
Ok ik overdrijf een beetje maar in Engeland en Duitsland waar het vroeger ook vaak mis ging zie je dit niet meer.quote:Op zondag 17 april 2005 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zie je niet alleen in Nederland Tong, niet overdrijven...
... op tv...quote:Op zondag 17 april 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok ik overdrijf een beetje maar in Engeland en Duitsland waar het vroeger ook vaak mis ging zie je dit niet meer.
bluezz verdomme ik zit te etenquote:Op zondag 17 april 2005 18:29 schreef Bluezz het volgende:
De wc is klaar, morgen nog schilderijtjes kopen, wie komt er lekker poepen
Doe je het geluid van de sirenes van de ME even naquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe je het geluid van de sirenes van de ME even na
Zolang er in Italie nog scooters van de 2e ring naar benenden donderen en volop gereld wordt, komen 'we' altijd nog 2e.quote:Op zondag 17 april 2005 18:10 schreef tong80 het volgende:
Er zal nog wel eens iets gebeuren maar dit zie je echt nergens anders.
quote:Op zondag 17 april 2005 18:40 schreef Elegantly Wasted het volgende:
O ja, nog even de balans van vorig weekend in de Serie A, B en C tesamen: 85 agenten het ziekenhuis in geslagen na ernstige ongeregeldheden bij o.a. Fiorentina - Juve, Palermo - Messina, Lazio - Livorno, Bari - Catania, Perugia - Ternana en Napoli - Padova.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |