Daar is z'n guitige blik wat minder.quote:
quote:
Wat is dit voor stumper.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef Scandalous het volgende:
Daar was ze weer
"Kijk eens, mijn kneus van een man staan in L'Uomo Vogue!"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de overige 20 maar niet gepost
Dat is een Dolly Dotquote:Op zondag 17 april 2005 15:27 schreef Toeps het volgende:
Elize met een nogal apart "kapsel".
waar heeft zij last vanquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef Scandalous het volgende:
Daar was ze weer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kunt nu inderdaad goed zien dat ze een zwanger buikje heeft..quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef Scandalous het volgende:
Daar was ze weer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Koekoek..quote:Op zondag 17 april 2005 15:27 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Elize met een nogal apart "kapsel".
Alleen in een rose jurkje.quote:Op maandag 18 april 2005 13:42 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hij ziet er toch altijd lelijk uit?![]()
![]()
quote:
Ahaa..daarom stond er dus 'nips' in de fotonaam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:34 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Shania Twain
Brrr. Koud hè?
Met btw. een prachtige open dir erachterWat is er eigenlijk onflatteus aan harde tepelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:26 schreef apestaartje het volgende:
Ik had deze ook al in een ander topic geplaatst, maar eigenlijk past hij hier veel beter.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:26 schreef apestaartje het volgende:
Ik had deze ook al in een ander topic geplaatst, maar eigenlijk past hij hier veel beter.
[afbeelding]
Omg! Wat is er met haar gebeurd.. Die armpjesquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:26 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Anorexia. Of drugs. Of beiden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:58 schreef Nory het volgende:
[..]
Omg! Wat is er met haar gebeurd.. Die armpjes![]()
![]()
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:21 schreef DrDentz het volgende:
ken ik nieteenslijkt wel een soort hillary duff
Wel veel foto's uit dezelfde serie, maar specifiek déze (de ergste van allemaal) heb ik vandaag pas voor het eerst gezien.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
Deze foto's hebben al 100 keer in 'broodmagere celebs' gestaan
Hij drinkt zijn bier ten minste wel uit een glas.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:53 schreef Spindizzy het volgende:
Manlief is ook echt een prins op het witte paard
[afbeelding]
Echt, dat kind krijgt alleen het beste uit de genenpool
Hij wilde zeker niet dat Britney als enige een pens kreegquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:53 schreef Spindizzy het volgende:
Manlief is ook echt een prins op het witte paard
[afbeelding]
Echt, dat kind krijgt alleen het beste uit de genenpool
Omg, zo loop je er toch niet bijquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:26 schreef Spindizzy het volgende:
Zwanger of niet... Ze blijft de ster van dit topic
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ontdek hem nu pas. Moet ook maar lid worden, geloof ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:58 schreef Scandalous het volgende:
Zit jij in dezelfde LJ community als ik ofzo
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ontdek hem nu pas. Moet ook maar lid worden, geloof ik
Mommy make it stop!quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:52 schreef SEMTEX het volgende:
Brigitte Nielsen in een soort US Big Brother Sterren-variant
[afbeelding]
[afbeelding]
OMGquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
Jan en Annie op de camping in Torremolinos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:12 schreef Beaker het volgende:
dit is en blijft gewoon een leuk topic![]()
Gepakt met teveel drank op, is wel te zien ook
quote:
Doet me denken aan:quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:18 schreef SEMTEX het volgende:
Nicole Kidman ziet er ook wel eens niet zo lekker uit
Uhm, ik vind haar eigenlijk niet lelijker dan normaal.. Maar ik vind haar ook niet zo mooi met dat enge gezichtquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:18 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Nicole Kidman ziet er ook wel eens niet zo lekker uit
Dat gele plukje okselhaar en die Mississippi-rivier bij z'n linkerschouder doen 't hem.quote:
Zn ex:quote:Op woensdag 27 april 2005 15:51 schreef Ripley het volgende:
johnathon Schaech (oa how to make an american Quilt, ex van Christina applegate)
[afbeelding]
Normaal gesproken ziet er zo uit:
[afbeelding]
Nog een laatste woord over je ex?quote:Op maandag 18 april 2005 13:25 schreef Gierewiet het volgende:
[afbeelding]
Ongelukkig genomen foto... anders is ze altijd veel charmanter!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:57 schreef scanman01 het volgende:
Jenna Bush, dochter van George W Bush, op het juiste moment gekiekt
[afbeelding]
Ik heb de foto van een Amerikaans forum en daar is nu ook 1 persoon die de foto in twijfel trekt. Ik wacht nog even af of er reacties komen daar.quote:
Lust for life... Oeeehhooeeeehh!quote:
Zeg dat wel. Ik nam aan dat Amerikanen wel weten hoe Jenna Bush eruit ziet (ik heb zelf namelijk geen ideequote:Op vrijdag 29 april 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat een domper. Semtex ziet een poes met haar en ontmaskerd gelijk het bericht
Hmmm.. ik vind die derde wel behoorlijk flatteus eigenlijkquote:
Dit is volgens mij gewoon 'n hele goeie look-alike.. Zeker op die laatste foto lijkt ze er helemaal niet op. Zowieso vraag ik me bij veel van de foto's af of het ze wel daadwerkelijk zijn. Er wordt letterlijk naar die celebs gezocht, over de hele wereld. Dan loopt er echt wel eens een tussen die heel veel weg heeft van die ene bekende persoon.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Van Tom Cruise zoenen krijg je uitslag en wonden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze staan ook altijd zo lekker flatteus op die pumps, van die dunne enkeltjes, en dan die voeten zo lelijk naar binnen gedraaid, alsof ze elk moment kunnen omvallen..quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:36 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Ofwel Mary-Kate (of Ashley..?) Olsen.
dat doen ze expres, daarom lopen vrouwen vaak op hoge hakken; dan lopen ze wat gammel zodat de "mannen" denken dat ze de vrouwtjes moeten beschermenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze staan ook altijd zo lekker flatteus op die pumps, van die dunne enkeltjes, en dan die voeten zo lelijk naar binnen gedraaid, alsof ze elk moment kunnen omvallen..
Verlegen om aandacht zit ze iig niet. Die wordt bijna 24 uur per dag gefotografeerdquote:
Nou, die boots vind ik echt erg super!quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
"What do we think about these boots?"
"Come on tittie!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:26 schreef Classique het volgende:
[afbeelding]
Kate Moss, en check die gast daarachter/naast dan ook hé!![]()
Ze is zwangerquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:14 schreef Moonah het volgende:
Maar wat een rare pootjes heeft Britney toch zeg...[
Yup, I know.quote:
Hm.. Er is iets heel raars aan de hand met haar benen op de derde foto...quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:02 schreef postinggirl het volgende:
Britney tijdens een opknapbeurtje (het lijkt wel bijna een normaal mens!):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dat hele normale benen hoor. De meeste vrouwen kunnen daar jaloers op zijn. Ik zie niet in wat er mis is met Brit's benen (wel met hoe onverzorgd ze er altijd bijloopt). Ik zal wel zeuren, maar ik snap het gewoon nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar had me niet gerealiseerd dat je daar dus varkenspootjes van kunt krijgen!
Tja het zal wel een nachtmerrie zijn om haar te zijn. Blijkbaar lopen er tig fotografen de gehele dag om haar heen kiekjes te maken. Waar ze ook is.quote:
.. herpes?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Van Tom Cruise zoenen krijg je uitslag en wonden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van een US celebforum:quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:23 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
.. herpes?Dit is geen look-a-like, dit is dr echt.
quote:She told in Allure magazine that she suffer big cold sores since she's a kid and she doesn't have any natural protection against them like 90% of the population have. Usualli cold sores attacks her mouth but sometimes she had big cold sores that attacks her mouth, lips, nose and eyes.
Ja die WIggerline is ook een paar pondjes aangekomen viel me op.quote:Britney weet ook niet hoe ze moet combineren.. en die vriend is ook zwanger volgens mij
Haha denk het. Die foto's had ik laatst ook gezien.. volop genantquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:58 schreef Classique het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Anna Kournikova..
Vraag me af wat ze aan het doen is, kijken of er zand in dr bikinibroekje zat?
Was ik daar maar bijgeweestquote:Op zondag 8 mei 2005 01:29 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha denk het. Die foto's had ik laatst ook gezien.. volop genantmaar wat is daar nou geil aan.
Toen bij mij een keer mijn slipje afzakte, door een golf..
zat een vriend van me er ook helemaal op te geilen. Hij heeft het er jaren over gehad
hoe genant.
Mja, dat blijkt.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:45 schreef 8675309 het volgende:
Was ik daar maar bijgeweest't is een jongens-ding
Neeee.. dat is dr nietquote:Op zondag 8 mei 2005 08:03 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Was deze al eens langs geweest?
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Die van Britney op het strand lijken niet eens op haar.
Holy Christ!quote:Op zondag 8 mei 2005 18:57 schreef SEMTEX het volgende:
Jordan met lief Peter Andre
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuw type zwangerschapsjurk?
Dat hij met haar over straat durft in die outfitquote:Op zondag 8 mei 2005 18:57 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is nog nep haar ook.. dat blonde.. dat zie je zoquote:Op zondag 8 mei 2005 19:16 schreef apestaartje het volgende:
Hoe vaak zou Britney haar haar eigenlijk wassen?
Vermoedelijk alleen als er een officiële fotosessie of een nieuwe clip aan zit te komen.
Waar is die Chloe van eigenlijk?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:14 schreef Copycat het volgende:
Eufemistisch gezien heeft Chloe een geheel eigen style...
Van "Kids", maar vorig jaar van de "shocker" The Brown Bunny (blowjob includedquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:17 schreef barman het volgende:
Het ergste is dat ze altijd overal met een consumptie loopt en met die plakkerige drankjes in haar handen allerlei koopwaren bevoezelt. Geld of niet: je gaat niet met meegebrachte voedingsmiddelen al consumerend door allerlei non-food zaken. Ook die eeuwige mega-milkshakebeker die ze over straat met zich meesleept. Heeft ze geen huis dat ze op straat loopt te eten?
oh my god, afgrijselijkquote:Op zondag 8 mei 2005 18:57 schreef SEMTEX het volgende:
Jakkes, monsterlijk. wijkende haargrens, poepbruine huid, uitgerekte ballontieten. Duidelijk geval van vergane glorie, al denk ik dat er nog wel hoop is als ze haar haar eens niet meer blondeert, zich voortaan insmeert met factor 30 en die implantaten eens verwijdert.quote:Op maandag 9 mei 2005 08:46 schreef SEMTEX het volgende:
Pamela Anderson. Misschien vinden sommigen het wel wat, ik vind hem vrij onflatteus. En eng.
[afbeelding]
Je vergeet opgeblazen lippen.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jakkes, monsterlijk. wijkende haargrens, poepbruine huid, uitgerekte ballontieten. Duidelijk geval van vergane glorie, al denk ik dat er nog wel hoop is als ze haar haar eens niet meer blondeert, zich voortaan insmeert met factor 30 en die implantaten eens verwijdert.
Dat hoofd doet me denken aan Tina Turner in Mad Maxquote:Op maandag 9 mei 2005 08:46 schreef SEMTEX het volgende:
Pamela Anderson. Misschien vinden sommigen het wel wat, ik vind hem vrij onflatteus. En eng.
[afbeelding]
die ziet er nu ook niet meer uitquote:Op maandag 9 mei 2005 12:00 schreef kultivate het volgende:
nou doe mij Lindsay Lohan dan maar, die staat nog wel ok op die foto
Het leuke is dat Britney er blijkbaar schijt aan heeft. Ze weet dat ze bijna 24 uur per dag gefotografeerd wordt en loopt toch gewoon rustig rond in kleren die ze zelf het prettigst vindt ook al ziet het er soms niet uit en zonder make-upquote:Op maandag 9 mei 2005 09:13 schreef Turbomuis het volgende:
Als ik zou merken dat ze dit effect hebben, zou ik die dingen alleen nog maar binnenshuis vast durven houden
Eek, Mars attacks!quote:Op maandag 9 mei 2005 08:46 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Ja, vind ik ook best leuk aan haar. doet ons realiseren dat al die sterren op premieres, CD-covers, in de bladen er echt niet zo uitzien au naturelquote:Op maandag 9 mei 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het leuke is dat Britney er blijkbaar schijt aan heeft. Ze weet dat ze bijna 24 uur per dag gefotografeerd wordt en loopt toch gewoon rustig rond in kleren die ze zelf het prettigst vindt ook al ziet het er soms niet uit en zonder make-up...
Jawel hoor. Er staat idd een slechte foto van haar in dit topic, maar om dan te gaan beweren dat ze er nu ook niet meer uit zietquote:
Die is wat minder ja.. bad day. Ik ken ook genoeg privé foto's van nu waar ze wel heel mooi opstaat. Zoals bij iedereen geldt ook voor haar dat er mindere dagen zijn. Helaas voor haar staan er op die mindere dagen ook fotografen op de loer. Dat gaat maar door...quote:
Is dat zo? Deze paparazzi foto's zijn vrij recent: Lindsay Lohan [modemkiller] deeltje 2quote:Op maandag 9 mei 2005 12:40 schreef DarkElf het volgende:
bad day kan wel kloppen maar ze veranderd snel in ook zo'n graatmager gevalletje en das toch echt niet iets wat aan een bad day kan liggen
Nou! Tis misschien heel gemeen maar dat arme kind heeft het wel heel slecht getroffen qua uiterlijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:05 schreef Copycat het volgende:
Die is eng en zal altijd eng blijven. Met d'r mislukte boobjob en paardenhoofd.
Doet me denken aan Matthew Broderickquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:47 schreef Adelante het volgende:
die gast die bij haar op de foto staat
echt déuitdrukking
Ik ben vrouw. Nee dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is apestaartje dat niet toevallig zelf
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:38 schreef BobRooney het volgende:
OMG die tieten van Silvie...lijkt net alsof ze onwijs hangen...
Tja... stoppen met drugs betekent vaak beginnen met vreten...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:56 schreef Spindizzy het volgende:
Corey Haim (The Lost Boys) toen en nu:
Knap dat hij nog kan kauwen nadat hij zijn getrokken kiezen heeft geprobeerd te verkopen op Ebayquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja... stoppen met drugs betekent vaak beginnen met vreten...
Wat een plofkop.
Klikkerdeklikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:10 schreef Copycat het volgende:
Serieus???
Ik weet niet of je ze zelf gemaakt hebt Ik denk het niet, want overal staat kOen bij, en ik weet nu dat je geen jongen bentquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik ben vrouw. Nee dus.
Verder ben ik aan het bedenken wat voor onflatteuze foto's ik nog meer ken van Nederlandse celebs, maar het lijkt net alsof er in dit land nauwelijks geblooperd wordt. Al kan je hier bijna elke willekeurige recente foto van Patty Brard neerzetten.
[afbeelding]
Deze was ook niet zo charmant. Maar daar zal het manvolk anders over denken. Het tegenovergestelde van de foto in mijn vorige post. Je pusht ze niet op tot aan je kin, maar laat ze gewoon naar de grond wijzen.
[afbeelding]
Ik vind haar nog steeds uber-sexy..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Deze was ook niet zo charmant. Maar daar zal het manvolk anders over denken. Het tegenovergestelde van de foto in mijn vorige post. Je pusht ze niet op tot aan je kin, maar laat ze gewoon naar de grond wijzen.
[afbeelding]
Ja.. Sexy meisjequote:
Ik vind haar echt zo'n Barbiequote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja.. Sexy meisjeDat vinden velen mannen volgens mij, dus dat zal wel niet voor niets zijn he?
Ennehm.. slethoer?Ken je d'r?
Ik heb barbie ook nooit lelijk gevondenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vind haar echt zo'n Barbie
Met hangtieten dan
die foto is toch al weer van een aardig tijdje geleden volgens mij. Ik heb die foto wel eens vaker gezien dus ze is altijd al wel een beetje stevig dan volgens mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:44 schreef SEMTEX het volgende:
Ze lijkt sowieso wel steviger geworden...
[afbeelding]
HAHAHAAquote:
Ouder gewordenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:11 schreef Taurus het volgende:
Wat is er met die Mariah gebeurt joh?Ik vond haar altijd 'n super mooie vrouw, maar nu ziet haar hoofd er zo raar puffy uit..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |