Daar is z'n guitige blik wat minder.quote:
quote:
Wat is dit voor stumper.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef Scandalous het volgende:
Daar was ze weer
"Kijk eens, mijn kneus van een man staan in L'Uomo Vogue!"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de overige 20 maar niet gepost
Dat is een Dolly Dotquote:Op zondag 17 april 2005 15:27 schreef Toeps het volgende:
Elize met een nogal apart "kapsel".
waar heeft zij last vanquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef Scandalous het volgende:
Daar was ze weer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kunt nu inderdaad goed zien dat ze een zwanger buikje heeft..quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef Scandalous het volgende:
Daar was ze weer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Koekoek..quote:Op zondag 17 april 2005 15:27 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Elize met een nogal apart "kapsel".
Alleen in een rose jurkje.quote:Op maandag 18 april 2005 13:42 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hij ziet er toch altijd lelijk uit?![]()
![]()
quote:
Ahaa..daarom stond er dus 'nips' in de fotonaam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:34 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Shania Twain
Brrr. Koud hè?
Met btw. een prachtige open dir erachterWat is er eigenlijk onflatteus aan harde tepelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:26 schreef apestaartje het volgende:
Ik had deze ook al in een ander topic geplaatst, maar eigenlijk past hij hier veel beter.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:26 schreef apestaartje het volgende:
Ik had deze ook al in een ander topic geplaatst, maar eigenlijk past hij hier veel beter.
[afbeelding]
Omg! Wat is er met haar gebeurd.. Die armpjesquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:26 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Anorexia. Of drugs. Of beiden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:58 schreef Nory het volgende:
[..]
Omg! Wat is er met haar gebeurd.. Die armpjes![]()
![]()
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:21 schreef DrDentz het volgende:
ken ik nieteenslijkt wel een soort hillary duff
Wel veel foto's uit dezelfde serie, maar specifiek déze (de ergste van allemaal) heb ik vandaag pas voor het eerst gezien.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
Deze foto's hebben al 100 keer in 'broodmagere celebs' gestaan
Hij drinkt zijn bier ten minste wel uit een glas.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:53 schreef Spindizzy het volgende:
Manlief is ook echt een prins op het witte paard
[afbeelding]
Echt, dat kind krijgt alleen het beste uit de genenpool
Hij wilde zeker niet dat Britney als enige een pens kreegquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:53 schreef Spindizzy het volgende:
Manlief is ook echt een prins op het witte paard
[afbeelding]
Echt, dat kind krijgt alleen het beste uit de genenpool
Omg, zo loop je er toch niet bijquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:26 schreef Spindizzy het volgende:
Zwanger of niet... Ze blijft de ster van dit topic
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ontdek hem nu pas. Moet ook maar lid worden, geloof ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:58 schreef Scandalous het volgende:
Zit jij in dezelfde LJ community als ik ofzo
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ontdek hem nu pas. Moet ook maar lid worden, geloof ik
Mommy make it stop!quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:52 schreef SEMTEX het volgende:
Brigitte Nielsen in een soort US Big Brother Sterren-variant
[afbeelding]
[afbeelding]
OMGquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
Jan en Annie op de camping in Torremolinos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:12 schreef Beaker het volgende:
dit is en blijft gewoon een leuk topic![]()
Gepakt met teveel drank op, is wel te zien ook
quote:
Doet me denken aan:quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:18 schreef SEMTEX het volgende:
Nicole Kidman ziet er ook wel eens niet zo lekker uit
Uhm, ik vind haar eigenlijk niet lelijker dan normaal.. Maar ik vind haar ook niet zo mooi met dat enge gezichtquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:18 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Nicole Kidman ziet er ook wel eens niet zo lekker uit
Dat gele plukje okselhaar en die Mississippi-rivier bij z'n linkerschouder doen 't hem.quote:
Zn ex:quote:Op woensdag 27 april 2005 15:51 schreef Ripley het volgende:
johnathon Schaech (oa how to make an american Quilt, ex van Christina applegate)
[afbeelding]
Normaal gesproken ziet er zo uit:
[afbeelding]
Nog een laatste woord over je ex?quote:Op maandag 18 april 2005 13:25 schreef Gierewiet het volgende:
[afbeelding]
Ongelukkig genomen foto... anders is ze altijd veel charmanter!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:57 schreef scanman01 het volgende:
Jenna Bush, dochter van George W Bush, op het juiste moment gekiekt
[afbeelding]
Ik heb de foto van een Amerikaans forum en daar is nu ook 1 persoon die de foto in twijfel trekt. Ik wacht nog even af of er reacties komen daar.quote:
Lust for life... Oeeehhooeeeehh!quote:
Zeg dat wel. Ik nam aan dat Amerikanen wel weten hoe Jenna Bush eruit ziet (ik heb zelf namelijk geen ideequote:Op vrijdag 29 april 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat een domper. Semtex ziet een poes met haar en ontmaskerd gelijk het bericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |