abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26394717
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:01 schreef Xtr3mE het volgende:
(Misschien ook iets voor de Openings post next time ?)
Ik zal het linkje erbij zetten...
  donderdag 21 april 2005 @ 08:46:39 #102
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26396176
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:27 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Zekers, echter ik mis zo op het eerste gezicht 1 ding onder het kopje Turbo namelijk de supercharger
Dit is orgineel uit GT3, en daar zat geen turbo charger in
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_26396199
ik vind de onlinemode toch wel een flink gemis, de rest is zwaar okay. (behalve de schademodellen die niet aanwezig zijn, maarja welk spel heeft dat wel, met echt bestaande auto's)
  donderdag 21 april 2005 @ 09:03:31 #104
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26396360
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:13 schreef Yngwie het volgende:
Nee hoor, de Koreaanse versie heeft de meeste auto's
[..]
wise guy.. maar ok...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26396375
Liever een online functie dan veel auto's. Wat boeit het nou of je 100 auto's hebt, of 700 auto's. Allemaal getalletjes waar ze al sinds deel 1 tof mee doen.
pi_26396587
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:04 schreef Markster het volgende:
Liever een online functie dan veel auto's. Wat boeit het nou of je 100 auto's hebt, of 700 auto's. Allemaal getalletjes waar ze al sinds deel 1 tof mee doen.
Inderdaad. 700 is ook niet zo indrukwekkend als je nagaat dat er 10 skylines, 10 impreza's etc. inzitten,
War. War never changes.
pi_26396620
Handig die tuning guide trouwens, maar ik mis veel informatie over de invloed van bijvoorbeeld turbo's op de torque van de motor. Dit is net zo belangrijk als het gewin in PK's.
War. War never changes.
  donderdag 21 april 2005 @ 09:28:15 #108
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26396699
echt handig die guide. Denk dat voor veel mensen eea nu veel duidelijker is.
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26401376
ik heb een used car list gevonden op internet

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=58535&page=9&pp=20
gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
pi_26401427
ik snap er alleen helemaal niks van

edit
------------------------------------------------------------------------------------------------------
op die site staat ook een calender daar kan je zien in welke dagen hij er dan is
gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
pi_26401479
quote:
Op donderdag 21 april 2005 08:49 schreef Markster het volgende:
ik vind de onlinemode toch wel een flink gemis, de rest is zwaar okay. (behalve de schademodellen die niet aanwezig zijn, maarja welk spel heeft dat wel, met echt bestaande auto's)
Forza Motorsport
pi_26401547
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:08 schreef Kierewiet1985 het volgende:

[..]

Forza Motorsport
Die zuigt weer op alle andere fronten
War. War never changes.
pi_26403008
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:23 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Handig die tuning guide trouwens, maar ik mis veel informatie over de invloed van bijvoorbeeld turbo's op de torque van de motor. Dit is net zo belangrijk als het gewin in PK's.
Als je een turbo installeert, en je kijkt dan bij de eigenschappen, dan zal er staan iets in de trend van: 300 PK @ 8200 rpm en 350 NM @ 5500 RPM, je moet om snel te zijn je auto proberen zoveel mogelijk tussen die 2 toerentallen houden

Enne, extreme, fijne guide
pi_26403230
Ik weet dat natuurlijk wel maar dat leek me iets wat ook zeker in die guide thuishoort.
War. War never changes.
pi_26403937
Ik ben wel blij met het enorme aantal auto's hoor! Vooral dat er dit keer zoveel old-timers inzitten, dat had je bij vorige GT's ook nooit. Er zijn ook erg veel en erg veel verschillende Amerikaanse auto's dit ker. Al die muscle cars enzo... erg cool! Maar inderdaad er zijn gewoon tè veel Skylines! Zo boeiend is die auto nou ook weer niet. Valt me sowieso op dat iedere GT altijd erg veel Nissans had. Zal wel de grootste sponsor zijn.

En het gebrek aan online mode... tja ik heb het Polyphony nog steeds niet vergeven. Aan de andere kant denk ik niet dat de single player mode, die zéér uitgebreid is en vreemdgenoeg nog steeds een verslavende werking heeft niet zoveel aandacht van mij had gehad als GT online playable was.
pi_26404148
Dat met die oude auto's is idd leuk
Maar wat kan ik af en toe pisnijdig worden op GT4 Als je die 1000 miles race doet in European challenge, dan moet je een auto die tot en met 1970 gemaakt is. Ik kies een Alfa GTA uit 1965, en rijdt alles weg. Ik pak een E-type staat er GVD een Cobra op de baan die niet bij te houden is. Dat had wel iets meer gebalanceerd mogen worden
Je kunt dan wel zeggen, ALFA BOY gooi die NA-tune van je alfa af, ja dat kan
  donderdag 21 april 2005 @ 15:32:32 #117
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26405430
haha er zijn dus ook auto's die gewoon belachelijk te sterk zijn voor de competitie waarin ze rijden?

ff omdenken, 1000 miles, EU, alfa 1965...

[ Bericht 2% gewijzigd door CybPraetorian op 21-04-2005 15:41:59 ]
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26405523
Ja maar dat is dus het probleem dat je hebt als je zegt: auto's van een bepaalde tijdsperiode
Ik vond het max-pk principe ook altijd goed. Zoals het was in de oude gt-games
pi_26406049
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:42 schreef P-Style het volgende:
En het gebrek aan online mode... tja ik heb het Polyphony nog steeds niet vergeven. Aan de andere kant denk ik niet dat de single player mode, die zéér uitgebreid is en vreemdgenoeg nog steeds een verslavende werking heeft niet zoveel aandacht van mij had gehad als GT online playable was.
Het was iig een koude douche. Had me er wel op verheugd om online tegen vrienden te racen. Maar goed, het is nog steeds een cool spel en moet zeggen dat ik op de pc toch ook niet echt online speel. Neemt niet weg dat het een mooie optie had KUNNEN zijn.

Waar ik overigens wel van baal is dat er nog steeds maar 5 tegenstanders zijn. Vrij onrealistisch om tijdens de 24 uur van Le Mans een totaal van 6 auto's op de baan te zien (werkelijk toch zeker 30-40 auto's) of de F1 races (20 auto's?). Maar dat zal meer te maken hebben met de mogelijkheden van de PS2. Van mij mogen ze in deel 5 (PS3!!!) het schademodel nog steeds laten voor wat het is, maar de competitie flink opschroeven wb kwantiteit (kwaliteit beter balanceren zou ook niet slecht zijn), geeft toch wat realistischer race-ervaring.
pi_26406359
Ik vind een schademodel toch veel beter bij een realistische race-ervaring passen dan meer auto's tijdens een race. Maar hopelijk passen ze gewoon alletwee die facetten aan
War. War never changes.
pi_26406596
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:06 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik vind een schademodel toch veel beter bij een realistische race-ervaring passen dan meer auto's tijdens een race. Maar hopelijk passen ze gewoon alletwee die facetten aan
Ik zou het prima zonder kapotte versnellingsbak of afgebroken wielmoer kunnen stellen als ik vaker dan 1 keer per half uur iemand in kan halen of uberhaupt tegenkom.....Als ik moet kiezen dan toch echt gewoon een vol veld. Zeg nou zelf, hoe realistisch komt het over als je weet ik hoe lang je rondjes draait op de Nordschleife zonder dat je iemand tegenkomt of in je spiegels ziet? Gebeurt me ZEER regelmatig dat die andere auto's net zo goed NIET mee hoefden te rijden want je ziet ze na een paar rondjes na de start toch nauwelijks meer (niet dat ik zo goed ben, meer dat de competitie in sommige races zo slecht is....) behalve als blauwe stipjes ergens ver achter je op de kaart.

Als ik zou moeten kiezen, is het voor mij heel simpel: vergroot de startgrid. Ik begrijp ook wel dat er meerdere gedachten over zijn, maar dit is iig mijn voorkeur. Het allerliefst zie ik gewoon beide inderdaad, maar ik ben bang dat we toch nog wel een paar jaartjes zullen moeten wachten op een deeltje 5.
pi_26407425
Stel nou dat er in GT5 een echt... ècht realistisch schadesysteem zou zijn. Dan kun je endurance events wel vergeten! Stel je bent 2 uur bezig of nog erger... 23½ uur bezig en in je laatste rondje knal je tegen de muur! Toch zonde van je tijd! Het is haast niet te voorkomen dat je vroeg of laat eens een muur of een tegenstander raakt. Met snelheden van 200 tot 300Km/u kun je het dus wel vergeten hè als je een echt realistisch schadesysteem in je spel wilt.

En aan de andere kant. Als je ècht goed bent in GT, dan krijg je sowieso niets met 't schadesysteem te maken! Dus dat gezeur om schademodellen vind ik ook maar een beetje aanstellerij.
pi_26407922
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:52 schreef P-Style het volgende:
Stel nou dat er in GT5 een echt... ècht realistisch schadesysteem zou zijn. Dan kun je endurance events wel vergeten! Stel je bent 2 uur bezig of nog erger... 23½ uur bezig en in je laatste rondje knal je tegen de muur! Toch zonde van je tijd! Het is haast niet te voorkomen dat je vroeg of laat eens een muur of een tegenstander raakt. Met snelheden van 200 tot 300Km/u kun je het dus wel vergeten hè als je een echt realistisch schadesysteem in je spel wilt.
Daarom hoeft het van mij niet zo nodig idd. Vind een endurance event best gaaf, maar als ik tien minuten voor de vlag valt een muur raak of van de weg geramd word (zie de huidige AI van de computertegenstanders) dan gok ik dat ik een kampioenschapje PS2-werpen ga proberen.....
quote:
En aan de andere kant. Als je ècht goed bent in GT, dan krijg je sowieso niets met 't schadesysteem te maken! Dus dat gezeur om schademodellen vind ik ook maar een beetje aanstellerij.
Ben ik niet helemaal met je eens, wederom kijkend naar de AI-kwaliteiten van de computergestuurde auto's. Stel dat je een auto voor de 13de keer binnen een race lapt (rij je dus best goed), maar de huidige AI blijft merendeels de bijna ideaale lijn rijden....tijdens je inhaalmanouvre zit jij daar wellicht en de computer zal dan rucksichtloss naar binnen rammen. (nog een minpuntje van GT3 wat doorgeslopen is naar dit deel). Door de soms lompe AI kun je dus de verdere de race c.q. overwinning op je buik schrijven, ook al rijd je dan nog zo fantastisch.

Daarnaast, een realistisch schademodel houdt ook in (tenminste dat is mijn optiek) dat je zo nu en dan eens willekeurige panne krijgt (bijv. opgeblazen motor/versnellingsbak, lekke band etc.etc., beetje zoals in F1 GP op de PC). Als je dat overkomt na 23:52 op Le Mans heb je er ook wel het zuur in.

Maw....MEER AUTO'S OP DE BAAN!!!!!!! En misschien realistisch weermodel of zo. Lijkt me leuker als het opeens keihard gaat regenen of zo. Moet je je rijstijl opeens drastisch aanpassen....
pi_26408317
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:12 schreef Slotter het volgende:
Maw....MEER AUTO'S OP DE BAAN!!!!!!! En misschien realistisch weermodel of zo. Lijkt me leuker als het opeens keihard gaat regenen of zo. Moet je je rijstijl opeens drastisch aanpassen....
Yup, ben ik 100% met je eens. Ik mis het schademodel eerlijk gezegd niet, maar weersveranderingen en dag/nacht wisselingen in de 24 uurs races en dergelijke vind ik wel erg jammer dat dat er niet in zit.
pi_26408891
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:31 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Yup, ben ik 100% met je eens. Ik mis het schademodel eerlijk gezegd niet, maar weersveranderingen en dag/nacht wisselingen in de 24 uurs races en dergelijke vind ik wel erg jammer dat dat er niet in zit.
Is zo, 't ziet er wat typisch uit als je 24 uur lang een mooi middagzonnetje hebt. Prima, maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Het is niet echt storend, maar zoals je zegt....jammer.
pi_26409635
Ik snap eigenlijk niet waarom dit spel zo enorm de hemel ingeprijst wordt. Geen schademodellen, geen weersveranderingen, geen online etc.

!
pi_26410482
Ieder zijn ding natuurlijk. Als je het niet gespeeld hebt, mag je er niet over praten
  donderdag 21 april 2005 @ 19:20:13 #128
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26410802
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:08 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ieder zijn ding natuurlijk. Als je het niet gespeeld hebt, mag je er niet over praten
duidelijke taal
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_26410873
quote:
Op donderdag 21 april 2005 18:33 schreef Markster het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dit spel zo enorm de hemel ingeprijst wordt. Geen schademodellen, geen weersveranderingen, geen online etc.

!
Omdat dat (wat mij betreft en blijkbaar voor een hoop anderen ook) maar bijzaken zijn. Waar het om gaat is het daadwerkelijke racegedeelte en dat zit meer dan snor. Daarnaast grafisch is het dik voor elkaar, carrieremode is lekker uitgebreid en er zit een shitload aan auto's en circuits in/
Misschien een paar redenen.
pi_26414552
waar kan je eigenlijk die formule 1 wagen kopen winnen (of zit hij er gewoon helemaal niet in )
gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
pi_26414763
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:08 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ieder zijn ding natuurlijk. Als je het niet gespeeld hebt, mag je er niet over praten
Ik heb hem gister gekocht, en vandaag weer terug gebracht.
pi_26414804
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef Slotter het volgende:

[..]

Omdat dat (wat mij betreft en blijkbaar voor een hoop anderen ook) maar bijzaken zijn. Waar het om gaat is het daadwerkelijke racegedeelte en dat zit meer dan snor. Daarnaast grafisch is het dik voor elkaar, carrieremode is lekker uitgebreid en er zit een shitload aan auto's en circuits in/
Misschien een paar redenen.
Dat was bij gt1 ook al het geval. Uitmelken noemen ze dat.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:56:53 #133
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26415237
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:40 schreef Markster het volgende:

[..]

Dat was bij gt1 ook al het geval. Uitmelken noemen ze dat.
Forza fanboy genoeg GT afgekraakt vandaag ? ja ? mooi nu opzouten naar je forza topic.
want dat is dé game.
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_26415465
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef Slotter het volgende:
Omdat dat (wat mij betreft en blijkbaar voor een hoop anderen ook) maar bijzaken zijn. Waar het om gaat is het daadwerkelijke racegedeelte en dat zit meer dan snor. Daarnaast grafisch is het dik voor elkaar, carrieremode is lekker uitgebreid en er zit een shitload aan auto's en circuits in/
Misschien een paar redenen.
Wat hij zegt, plus de Driving Force Pro. Goed... het ding kost bijna net zoveel als de PS2 zelf, maar als je het geld heb, dan is GT4 een compleet ander spel (in positieve zin uiteraard)!
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:40 schreef Markster het volgende:
Dat was bij gt1 ook al het geval. Uitmelken noemen ze dat.
Uitmelken is een groot woord. Gran Turismo is een reeks die streeft naar perfectie. Ieder deel komt dichterbij. Elk deel wordt ook ècht veel beter en GT4 is in alle opzichten de beste in de serie. Het is geen EA-game, waarbij er ieder jaar een nieuw deel van uitkomt, zonder dat er ook maar iets veranderd is. Tussen de GT's zitten altijd een aantal jaren en dat is te merken aan de kwaliteit èn de kwantiteit. Zelfs na de bekendmaking van het ontbreken van de online mode ben ik positief verrast over dit spel.

Verder moet je niet verwachten dat de gameplay radicaal verandert is, of dat ieder deel weer super innovatief is, want dan ben je gewoon naïef. Gran Turismo heeft een standaard formule die gewoon steeds beter wordt. Sommige dingen worden enorm veel beter. Zoals de graphics, (mede door de stap van de PS1 naar de PS2 natuurlijk) het geluid, de physics, de besturing (vooràl met de DFP!) Andere dingen verbeteren niet of amper, zoals... eigenlijk alleen de AI. Als je GT-fan bent dan weet je ieder deel te waarderen. Als GT je niet genoeg boeit, dan waarschijnlijk niet... en dat is begrijpelijk.
pi_26416191
Hmm je zal er idd wel een fan voor moeten zijn

Wil het niet afkraken hoor, maar ik vind hem gewoon veel te overhyped. Dit geweldig, dat geweldig zus en zo. Maar wat is er zo anders aan dan deel3. Graphics waren al goed, nu beter. Geluid was al goed, weer beter. Verder heb ik toch het flinke deja-vu gevoel, vooral met die menustructuur, die echt al sinds deel 1 er is.

Maargoed, zoals jij al zei "Als je GT-fan bent dan weet je ieder deel te waarderen. Als GT je niet genoeg boeit, dan waarschijnlijk niet... en dat is begrijpelijk."

Ik kijk niet naar gt4 als een GT, maar als een game, en dan vind ik hem gewoon niet zo goed, maar dat zal meer aan mijn arcade-voorkeuren liggen
pi_26416268
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:31 schreef tommiedog het volgende:
waar kan je eigenlijk die formule 1 wagen kopen winnen (of zit hij er gewoon helemaal niet in )
F1 win ja na de 24 uur op de Nur'Ring, de zwarte versie krijg je als je aan de 100% zit
pi_26416633
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:25 schreef Markster het volgende:
...maar dat zal meer aan mijn arcade-voorkeuren liggen
Duidelijk!
pi_26416681
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:36 schreef P-Style het volgende:

[..]

Duidelijk!
Ik ga weer verder met ace combat
pi_26416826
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:39 schreef Ultimora het volgende:
Voor het eerst ben ik ook eens met de foto's wezen prutsen natuurlijk op de ring, met een passende Ring-auto, een beetje dwarsgehen
[[url=http://img53.echo.cx/img53/7625/img00045hs.th.jpg]afbeelding][/URL]

[[url=http://img53.echo.cx/img53/8638/img00054hz.th.jpg]afbeelding][/URL]
die auto is echt

alleen jammer dat t een opel is/was
(ik heb t over de echte he niet over die in gt4 )

en wat vinden jullie nou de ultieme rally wagen?
ik heb nou een evo 6 (straat versie) helemaal getuned maar hij rijdt echt bagger met de rallys
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  donderdag 21 april 2005 @ 22:56:55 #140
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26417264
Het is geen Opel maar een Lotus, En hij was verre van een standaard Opel.
'Fastest saloon' in die tijd
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  donderdag 21 april 2005 @ 23:26:22 #141
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_26418190
opel is sowieso kut, of het nou in GT4 is of niet

de ultieme rally car is de peugeot 205 turbo 16 evo II, of iets in die richting, daar haalde ik alles mee
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_26418406
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:42 schreef Pharell het volgende:

[..]

die auto is echt

alleen jammer dat t een opel is/was
(ik heb t over de echte he niet over die in gt4 )

en wat vinden jullie nou de ultieme rally wagen?
ik heb nou een evo 6 (straat versie) helemaal getuned maar hij rijdt echt bagger met de rallys
De meeste Group B bakken zijn erg goed (Lancia S4, Ford RS200 enz enz) maar een 'gewone' Impreza WRC of 206 WRC is ook wel ok voor de eerste paar rally races, als je 1.250.000 credits over hebt kan je de Lancer EVO 8 WRC kopen

Een straatauto moet je goed afstellen voordat het een beetje lekker gaat op zand/ijs/bagger
  donderdag 21 april 2005 @ 23:37:36 #143
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26418523
Ik heb anders de Snow rally op hard met de Escudo gewonnen
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_26418707
die vind ik zelf niet echt lekker rijden, dat ding heeft bijna geen torque bij lage toeren
pi_26424826
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:40 schreef Markster het volgende:

[..]

Dat was bij gt1 ook al het geval. Uitmelken noemen ze dat.
In dat geval kunnen ze alle nieuwe spellen wel cancellen en nooit meer iets nieuws ontwikkelen want er zijn eigenlijk bijna geen echte vernieuwende dingen meer in de gameplay van welk spel dan ook.
Maar goed, het hoeft je ding niet te zijn, prima. Het is wel de mijne.....
pi_26424986
Het is dan wel uitmelken waar progressie in zit. Elk deel doet toch weer een flinke schep bovenop het vorige
Die EA-games, dat is vaker van dat uitmelk-gedoe. Bij polyphony doen ze tenminste nog moeite om een spel te finetunen(ff niet de AI meerekenen, want die is zwaar bagger).
pi_26425810
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:03 schreef P-Style het volgende:
[..]

Wat hij zegt, plus de Driving Force Pro. Goed... het ding kost bijna net zoveel als de PS2 zelf, maar als je het geld heb, dan is GT4 een compleet ander spel (in positieve zin uiteraard)!
[..]
Wellicht een hele stomme vraag, maar waar koop je dat ding? Heb al bij een paar Bartjes, Toys R Us, Makro, MediaMarkt etc gekeken maar zie hem nergens staan.
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:47 schreef Alfa_Boy het volgende:
Het is dan wel uitmelken waar progressie in zit. Elk deel doet toch weer een flinke schep bovenop het vorige
Die EA-games, dat is vaker van dat uitmelk-gedoe. Bij polyphony doen ze tenminste nog moeite om een spel te finetunen(ff niet de AI meerekenen, want die is zwaar bagger).
Is zo, maar zoals ik al zei; in welk spel wat in 2004 of 2005 is uitgekomen zit nu echt iets vernieuwends? Het is allemaal voortborduren op een bepaalde thema.

Mbt de AI, die is bij tijd en wijle soms echt klote en dan weer best sterk. Heb al even niet gespeeld, maar in de Formula Gran Turismo serie vind ik hem best goed. Heb regelmatig moeite om een race te winnen (maar van de 14 tot nu toe maar 1 keer brons, dus best goed gedaan al zeg ik het zelf). En toch is ook hier weer die AI te dom om je in zijn geheel op te merken....Imho toch de meest grote irritatie aan het hele spel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Slotter op 22-04-2005 10:30:55 ]
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:30:34 #148
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26425909
Heft iemand de TVR Cerbere Speed 12 in zijn garage staan? Hoe rijdt deze? En hoe is ie max tuned? Kan je er dan nog in rijde

Ikzelf ben erg gecharmeerd van die BMW M3 GTR en de Chevrolet Camara LM
pi_26425996
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:30 schreef Dacide het volgende:
Heft iemand de TVR Cerbere Speed 12 in zijn garage staan? Hoe rijdt deze? En hoe is ie max tuned? Kan je er dan nog in rijde

Ikzelf ben erg gecharmeerd van die BMW M3 GTR en de Chevrolet Camara LM
Yep, heb hem ergens gewonnen en getuned. Mooie bak, maar ik vind hem erg lastig te besturen.
Heeft een enorm vermogen maar is lastig op de baan te houden. En volgens mij komt vermogen pas echt goed los als ie hoger in zijn toeren zit. Dus niet teveel laag in z'n toeren door bochten.

Vind zelf de raceversie van de Nissan 350Z die je bij het eerste Japanse event wint wel erg prettig rijden. Aardig wat pk's en goed te controleren.
pi_26426023
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:25 schreef Slotter het volgende:

[..]

Wellicht een hele stomme vraag, maar waar koop je dat ding? Heb al bij een paar Bartjes, Toys R Us, Makro, MediaMarkt etc gekeken maar zie hem nergens staan.
[..]

Is zo, maar zoals ik al zei; in welk spel wat in 2004 of 2005 is uitgekomen zit nu echt iets vernieuwends? Het is allemaal voortborduren op een bepaalde thema.

Mbt de AI, die is bij tijd en wijle soms echt klote en dan weer best sterk. Heb al even niet gespeeld, maar in de Formula Gran Turismo serie vind ik hem best goed. Heb regelmatig moeite om een race te winnen (maar van de 14 tot nu toe maar 1 keer brons, dus best goed gedaan al zeg ik het zelf). En toch is ook hier weer die AI te dom om je in zijn geheel op te merken....Imho toch de meest grote irritatie aan het hele spel.
Ik ben ook heel wat winkels langsgelopen voor dat kreng. Zonder resultaat. Toen heb ik hem maar online besteld.

http://www.tweakers.net/pricewatch/116153
War. War never changes.
pi_26426705
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:35 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Ik ben ook heel wat winkels langsgelopen voor dat kreng. Zonder resultaat. Toen heb ik hem maar online besteld.

http://www.tweakers.net/pricewatch/116153
Okay thanks!!!! Prijs valt me overigens nog mee, geloof dat ie bij Logitech zelf voor een ¤ 150 op de site geprijsd is.
pi_26427272
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:56 schreef Xtr3mE het volgende:
Het is geen Opel maar een Lotus, En hij was verre van een standaard Opel.
'Fastest saloon' in die tijd
ja dat weet ik.. en daarom waardeer ik em ook zo
maar toch het is en blijft een opgevoerde opel en dat is jammer...
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:30:17 #153
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26427319
tis toch zo dat die opel lotus, in principe een opel was. Maar de onderdelen werden naar Lotus gestuurd, die zetten het inelkaar, zetten er een bak van een motor in en voerden hem en stuurden hem weer terug.

stond laatst een te koop in de autovisie, een Opel Lotus Omega...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  vrijdag 22 april 2005 @ 15:28:35 #154
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26433312
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef CybPraetorian het volgende:
tis toch zo dat die opel lotus, in principe een opel was. Maar de onderdelen werden naar Lotus gestuurd, die zetten het inelkaar, zetten er een bak van een motor in en voerden hem en stuurden hem weer terug.

stond laatst een te koop in de autovisie, een Opel Lotus Omega...
http://www.lotus-carlton.co.uk/
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  zaterdag 23 april 2005 @ 22:00:55 #155
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26461930
in voorbereiding op GT4 heb ik DTM race driver er maar weer eens ingepropt, in mn pc wel te verstaan.

die graphics zijn ook nog niet mis, en dan is het nog wel deel 1. Maar dat kan ook liggen aan mn pc
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26464244
Voor degene die de Gran Turismo World Challenge (de laatste event van de Professional Events) hebben gehaald... Welke auto hebben jullie daarvoor gebruikt?

Want die mafkezen daar hebben best wel snelle auto's en ik denk niet dat ik een auto heb die snel genoeg is om ze bij te houden.
  zondag 24 april 2005 @ 01:20:02 #157
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_26465971
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 23:51 schreef P-Style het volgende:
Voor degene die de Gran Turismo World Challenge (de laatste event van de Professional Events) hebben gehaald... Welke auto hebben jullie daarvoor gebruikt?

Want die mafkezen daar hebben best wel snelle auto's en ik denk niet dat ik een auto heb die snel genoeg is om ze bij te houden.
een heel topic over jouw probleem: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=56883

  zondag 24 april 2005 @ 01:55:41 #158
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26466450
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 23:51 schreef P-Style het volgende:
Voor degene die de Gran Turismo World Challenge (de laatste event van de Professional Events) hebben gehaald... Welke auto hebben jullie daarvoor gebruikt?

Want die mafkezen daar hebben best wel snelle auto's en ik denk niet dat ik een auto heb die snel genoeg is om ze bij te houden.
Die was best simpel.. andere mensen op die gtplanet forum zitten te zeiken dat ze het niet halen met hun CLK-GTR maar het is niks aan.

Ik heb alle races op mijn gemak kunnen winnen en de helft van het startveld op 1 lap kunnen zetten.
Auto was Toyota Minolta (oh ja heb naderhand ook met de CLK-GTR geprobeerd en kon ook )
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  zondag 24 april 2005 @ 03:04:02 #159
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_26467055
Die Minolta is dan ook 1 van de snelste bakken van het spel

Maar als je die cup heel makkelijk wil winnen moet je ff 4.500.000 credits sparen voor een Playstation Pescarolo C60 '04, die is vaak sneller dan de R8
pi_26477677
die nissan rc89 daarmee heb ik het gespeeld
beer...helping ugly people getting laid since 1128
  zondag 24 april 2005 @ 19:43:01 #161
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26481232
HOOAH 28 %

gaat de goede kant op.

PS: driving force stuurtje kost in Duitsland 100 euro
  zondag 24 april 2005 @ 20:33:46 #162
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_26482454
Die Minolta is inderdaad erg extreem

Zit nu op 28% moet nu de Gran Turismo Championship "even" rijden.
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
  zondag 24 april 2005 @ 20:54:28 #163
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26482971
succes he

welke auto neem je?
  zondag 24 april 2005 @ 21:36:31 #164
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_26484176
Denk dat de XJR9 die ik gekregen heb voor 50% complete wel snel genoeg is voor het GTWC, stock 928 PK/999 NM na nieuwe olie 978 PK en hij weegt maar 894 kilo, got to love Group C



Jan Lammers heeft is Le Mans gereden in 1 van deze bakken en volgens mij ook gewonnen
pi_26485032
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:36 schreef A.l.e.x het volgende:
Denk dat de XJR9 die ik gekregen heb voor 50% complete wel snel genoeg is voor het GTWC, stock 928 PK/999 NM na nieuwe olie 978 PK en hij weegt maar 894 kilo, got to love Group C
Echt waar? Oh... dat komt mooi uit! Want volgens mij zit ikzelf nu op 49,5% Dan ga ik nog wel effe een paar dealer-events doen (die vind ik eigenlijk best leuk! ) en de 50% halen.

Opzich had ik wel een idee van wat voor auto's ik moest gebruiken, maar die auto's moest je òf winnen (en ik wist niet uit m'n hoofd waar) òf ze waren minstens 3.500.000 credits duur!

Maar in ieder geval bedankt voor de tips allemaal!
  zondag 24 april 2005 @ 22:07:46 #166
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26485059
mooi man.

leuk dingetje
  zondag 24 april 2005 @ 23:24:03 #167
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_26487033
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:06 schreef P-Style het volgende:

[..]

Echt waar? Oh... dat komt mooi uit! Want volgens mij zit ikzelf nu op 49,5% Dan ga ik nog wel effe een paar dealer-events doen (die vind ik eigenlijk best leuk! ) en de 50% halen.

Opzich had ik wel een idee van wat voor auto's ik moest gebruiken, maar die auto's moest je òf winnen (en ik wist niet uit m'n hoofd waar) òf ze waren minstens 3.500.000 credits duur!

Maar in ieder geval bedankt voor de tips allemaal!
Yep, bij 25% krijg je de Audi Nuvolari (oid) bij 50% bovengenoemde bij 75% helaas niks en bij 100% <spoiler> een zwarte F1 bak

Een race is trouwens zo'n 0,2% dus je hoeft er maar 3 te rijden

(een lijst met bijna alle prizecars: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=57459 )
  zondag 24 april 2005 @ 23:39:18 #168
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26487400
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:36 schreef A.l.e.x het volgende:
Denk dat de XJR9 die ik gekregen heb voor 50% complete wel snel genoeg is voor het GTWC, stock 928 PK/999 NM na nieuwe olie 978 PK en hij weegt maar 894 kilo, got to love Group C

[afbeelding]

Jan Lammers heeft is Le Mans gereden in 1 van deze bakken en volgens mij ook gewonnen
Dat is niet de auto die in het spel zit

Dít is een echte XJR-9 uit GT4



Driven by: Jan Lammers (NL)/Patrick Tambay (F)/Andrew Gilbert-Scott (GB)


Result: 4th (9 laps behind the winner)


Hij heeft wel in die auto gereden maar was dus 4e (1989)

Is absoluut een top auto maar is nu niet mijn snelste Le Mans meer

Dat is nu de R89

It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  zondag 24 april 2005 @ 23:42:28 #169
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_26487482
Ik wist dat ik niet de goeie had maar had ff geen tijd om verder te zoeken
  zondag 24 april 2005 @ 23:44:27 #170
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26487523
Hij had trouwens wel gewonnen in 1988 met dezelfder auto
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  zondag 24 april 2005 @ 23:58:50 #171
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_26487828
De maker van de Nike 2022 heeft dit $5000 kostende 1:18 schaalmodel aan de GT4 crew gegeven:



Vind de auto zelf niet zo boeiend maar dit ziet er toch niet slecht uit
  maandag 25 april 2005 @ 00:02:21 #172
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26487899
Met de auto zelf kan je geen ruk in het spel (idd niet boeiend)

Maar zo'n schaalmodel is wel een hebbedingetje
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_26491194
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:43 schreef Dacide het volgende:
HOOAH
[offtopic]
Je speelt ook al America's Army ?

Hooah soldier!
[/offtopic]
War. War never changes.
  maandag 25 april 2005 @ 11:38:38 #174
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26493983
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:02 schreef Xtr3mE het volgende:
Met de auto zelf kan je geen ruk in het spel (idd niet boeiend)

Maar zo'n schaalmodel is wel een hebbedingetje
voor 5000 dollar is dat geen hebbedingetje meer...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26501091
Wheeeeee, DHL heeft vandaag geprobeerd de bouwtekeningen van mijn racebase cockpit af te leveren!! Het is dus gelukt dit keer en nog wel binnen een redelijke termijn (anderhalf week geleden besteld). Morgen nu daadwerkelijk in huis, kan ik binnenkort met klussen beginnen.

Will keep you posted!
  maandag 25 april 2005 @ 17:58:32 #176
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26501440
quote:
Op maandag 25 april 2005 09:00 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

[offtopic]
Je speelt ook al America's Army ?

Hooah soldier!
[/offtopic]


Check your objectives
pi_26502945
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 23:51 schreef P-Style het volgende:
Voor degene die de Gran Turismo World Challenge (de laatste event van de Professional Events) hebben gehaald... Welke auto hebben jullie daarvoor gebruikt?

Want die mafkezen daar hebben best wel snelle auto's en ik denk niet dat ik een auto heb die snel genoeg is om ze bij te houden.
De Minolta Toyota heb ik ook gebruikt, deze kun je winnen in de Endurance race van El Capitan.
pi_26503434
quote:
Op maandag 25 april 2005 19:17 schreef Flat-Eric het volgende:
De Minolta Toyota heb ik ook gebruikt, deze kun je winnen in de Endurance race van El Capitan.
Dan moet ik die endurance maar effe doen. Gelukkig vind ik El Capitan een leuke baan, hoef ik 'm niet te laten doen door m'n B-spec aap. Ik wil eigenlijk alle races minstens 1x op A-spec gedaan hebben.

Ik heb die Jaguar inmiddels ook gewonnen, alleen zelfs daarmee wilde de GTWC nog niet echt lukken, want iedere keer als ik het probeerde deed er nog zo'n zelfde Jaguar mee en die was veel sneller! Zal wel een kwestie van goed tunen zijn, maar daar had ik toen effe geen zin in.
  maandag 25 april 2005 @ 20:06:30 #179
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_26503896
quote:
Op maandag 25 april 2005 19:43 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dan moet ik die endurance maar effe doen. Gelukkig vind ik El Capitan een leuke baan, hoef ik 'm niet te laten doen door m'n B-spec aap. Ik wil eigenlijk alle races minstens 1x op A-spec gedaan hebben.

Ik heb die Jaguar inmiddels ook gewonnen, alleen zelfs daarmee wilde de GTWC nog niet echt lukken, want iedere keer als ik het probeerde deed er nog zo'n zelfde Jaguar mee en die was veel sneller! Zal wel een kwestie van goed tunen zijn, maar daar had ik toen effe geen zin in.
je kan er een turbo opgooien en dan heb je 1168 PK
  maandag 25 april 2005 @ 23:11:46 #180
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26507988
Race auto's hoor je eigenlijk niet te tunen, tegenstander rijd ook ongetuned. (niet moeilijk als je het mij vraagt)
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  maandag 25 april 2005 @ 23:35:38 #181
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_26508556
Ik laat ze meestal ook stock, maar tis wel ff leuk om te kijken hoe hard ze kunnen met een stage 4 turbo
pi_26510230
quote:
Op maandag 25 april 2005 20:06 schreef A.l.e.x het volgende:
je kan er een turbo opgooien en dan heb je 1168 PK
Ja... die had ik er al ingegooid. Misschien moet ik 'm d'r juist uitlaten, want die kar wordt wel erg lomp met die Turbo erin.
  dinsdag 26 april 2005 @ 01:46:40 #183
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_26510893
misschien de traction controle wat verhogen? of kan je um gewoon niet meer op de weg houden?
pi_26510929
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef A.l.e.x het volgende:
misschien de traction controle wat verhogen? of kan je um gewoon niet meer op de weg houden?
Nou, zoals het nu gaat kan ik 'm wel prima op de weg houden (eerste race is Tokyo en die baan ken ik door en door), maar toch speert die andere Jaguar er steeds vandoor. Alle andere auto's kan ik wel voor blijven. Maar het moet mogelijk zijn! Morgen ga ik het nog maar eens proberen... denk dat het uiteindelijk wel lukt hoor.
  dinsdag 26 april 2005 @ 02:16:16 #185
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_26511203
volgens mij kan je er gewoon niks van


  dinsdag 26 april 2005 @ 11:20:04 #186
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26515491
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 02:16 schreef A.l.e.x het volgende:
volgens mij kan je er gewoon niks van
ik bespeur hier sarcasme

zal er zelf eerst ook wel niks van kunnen..
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26518147
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 02:16 schreef A.l.e.x het volgende:
volgens mij kan je er gewoon niks van

Hé! Je weet wel tegen wie je het hebt hè?
pi_26518984
zo gisteren ook een PS2 voor dit spel gekocht die wordt donderdag gebracht. nu moet ik nog even een flapper vinden op marktplaats die een beetje rap GT4 voor 40 euro ofzo kan leveren. eerst maar eens donderdag mijn nieuwe Loewe Mimo ophalen
2825cc Single Turbo Beast
pi_26519020
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:57 schreef Ultimora het volgende:
zo gisteren ook een PS2 voor dit spel gekocht die wordt donderdag gebracht. nu moet ik nog even een flapper vinden op marktplaats die een beetje rap GT4 voor 40 euro ofzo kan leveren. eerst maar eens donderdag mijn nieuwe Loewe Mimo ophalen
Vergeet geen RGB-kabel aan te schaffen!
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:26:17 #190
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26519715
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:57 schreef Ultimora het volgende:
zo gisteren ook een PS2 voor dit spel gekocht die wordt donderdag gebracht. nu moet ik nog even een flapper vinden op marktplaats die een beetje rap GT4 voor 40 euro ofzo kan leveren. eerst maar eens donderdag mijn nieuwe Loewe Mimo ophalen
waarom heb je niet meteen het combopack gekocht. Dan was je voor een PS2 + GT4 179.95 kwijt
en als je dichtbij een Nedgame woont, had je hem voor 169.95 kunnen kopen...

btw, waarom een RGB kabel erbij kopen? je bedoelt daarmee de scartkabel? die zit er toch wel bij..?
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26519922
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:26 schreef CybPraetorian het volgende:
btw, waarom een RGB kabel erbij kopen? je bedoelt daarmee de scartkabel? die zit er toch wel bij..?
Lees de OP van de centrale PS2 topic maar even... daar heb ik het even kort uitgelegd.
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:50:47 #192
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26520300
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:34 schreef P-Style het volgende:

[..]

Lees de OP van de centrale PS2 topic maar even... daar heb ik het even kort uitgelegd.
wtf!! er zit dus standaard geen SCART kabel bij een PS2 wanneer je deze nieuw koopt? AV kabel sucks dat snap ik, maar zelfs mn oude SNES had een eigen aansluiting met aan de andere kant een scart aansluiting...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26520372
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:50 schreef CybPraetorian het volgende:
wtf!! er zit dus standaard geen SCART kabel bij een PS2 wanneer je deze nieuw koopt? AV kabel sucks dat snap ik, maar zelfs mn oude SNES had een eigen aansluiting met aan de andere kant een scart aansluiting...
Geen enkele console komt tegenwoordig meer geleverd met een standaard Scartkabel. Allemaal met zo'n vies lelijk geel tulpje. Het is een trieste waarheid, die de fabrikanten alleen maar extra geld oplevert, omdat mensen dan nog los een (dure) RGB-kabel moeten kopen.
  dinsdag 26 april 2005 @ 15:01:24 #194
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26520548
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:53 schreef P-Style het volgende:

[..]

Geen enkele console komt tegenwoordig meer geleverd met een standaard Scartkabel. Allemaal met zo'n vies lelijk geel tulpje. Het is een trieste waarheid, die de fabrikanten alleen maar extra geld oplevert, omdat mensen dan nog los een (dure) RGB-kabel moeten kopen.
een normale scart kabel is nog niet zo duur, en makkelijk te vinden (werk bij een bouwmarkt dus kost haast niks) maar zo'n PS2 stekker aan een kant kost nog wel wat.. kvind het belachelijk. eerst al geen geheugen bij, en dan ook nog een extra scartkabel kopen...

bij deze dus een oproep voor iemand die nog eentje heeft liggen...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26522278
Ik heb die GTWC nog eens een keertje geprobeerd en hij's inderdaad prima te doen met die Jaguar! Die eerste Tokyo race heb ik in ieder geval al gedaan en had gewonnen met 30 sec. voorsprong. Het was gewoon een kwestie van de Gear-ratio iets wijder zetten èn van te voren even een practice doen. Als je bij die practice een beetje goed rijdt, dan mag je als eerste starten bij de race, i.p.v. zesde (die practice is dus eigenlijk gewoon de qualify). Als ik geen tegenstanders voor me heb, dan rijd ik gewoon veel beter. Als er tegenstanders voor me rijden ga ik veel agressiever rijden en dan doe ik helemaal niet meer voorzichtig (veel te laat remmen voor bochten enzo...) Ik denk dat het daarom eerder niet lukte.

Verder deed er dit keer ook geen andere Jaguar mee.
  dinsdag 26 april 2005 @ 16:41:32 #196
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26522489
Ik denk dat ik mijn woorden terug moet nemen over het feit dat ik zei dat de Nissan R89C mijn snelste Le Mans auto was en dus de Jaguar XJR-9 langzamer was......totdat ik net even op Le Sarthe (toepasselijk ) even met beide auto's 1 ronde deed.

Resultaat :



It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  dinsdag 26 april 2005 @ 16:42:59 #197
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26522520
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:30 schreef P-Style het volgende:
Verder deed er dit keer ook geen andere Jaguar mee.
Vandaar dat je won
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_26528789
...maar wat is die Hong Kong een verschrikkelijke baan zeg! Zeker als je in een snelle wagen rijdt!
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:23:12 #199
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_26531084
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:41 schreef Xtr3mE het volgende:
Ik denk dat ik mijn woorden terug moet nemen over het feit dat ik zei dat de Nissan R89C mijn snelste Le Mans auto was en dus de Jaguar XJR-9 langzamer was......totdat ik net even op Le Sarthe (toepasselijk ) even met beide auto's 1 ronde deed.

Resultaat :

[afbeelding]

uit deze erg uitgebreide en interessante test blijkt trouwens dat de Pescarolo C60 '04 de snelste Le Mans bak in het spel is

(niet helemaal officieel natuurlijk)
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:57:16 #200
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26532105
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:23 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

uit deze erg uitgebreide en interessante test blijkt trouwens dat de Pescarolo C60 '04 de snelste Le Mans bak in het spel is

(niet helemaal officieel natuurlijk)
Wat wel ironisch is dat als je een race rijdt met alleen Le Mans auto's en die Pescarolo C60 '04 doet mee. dan rijdt ie ergens achteraan.

Meestal rijdt de Nissan R89C en de Sauber Mercedes C9 vooraan
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')