quote:Op maandag 25 april 2005 09:00 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
[offtopic]
Je speelt ook al America's Army ?
Hooah soldier!![]()
[/offtopic]
De Minolta Toyota heb ik ook gebruikt, deze kun je winnen in de Endurance race van El Capitan.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:51 schreef P-Style het volgende:
Voor degene die de Gran Turismo World Challenge (de laatste event van de Professional Events) hebben gehaald... Welke auto hebben jullie daarvoor gebruikt?
Want die mafkezen daar hebben best wel snelle auto's en ik denk niet dat ik een auto heb die snel genoeg is om ze bij te houden.
Dan moet ik die endurance maar effe doen. Gelukkig vind ik El Capitan een leuke baan, hoef ik 'm niet te laten doen door m'n B-spec aap. Ik wil eigenlijk alle races minstens 1x op A-spec gedaan hebben.quote:Op maandag 25 april 2005 19:17 schreef Flat-Eric het volgende:
De Minolta Toyota heb ik ook gebruikt, deze kun je winnen in de Endurance race van El Capitan.
je kan er een turbo opgooien en dan heb je 1168 PKquote:Op maandag 25 april 2005 19:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan moet ik die endurance maar effe doen. Gelukkig vind ik El Capitan een leuke baan, hoef ik 'm niet te laten doen door m'n B-spec aap. Ik wil eigenlijk alle races minstens 1x op A-spec gedaan hebben.
Ik heb die Jaguar inmiddels ook gewonnen, alleen zelfs daarmee wilde de GTWC nog niet echt lukken, want iedere keer als ik het probeerde deed er nog zo'n zelfde Jaguar mee en die was veel sneller!Zal wel een kwestie van goed tunen zijn, maar daar had ik toen effe geen zin in.
Ja... die had ik er al ingegooid.quote:Op maandag 25 april 2005 20:06 schreef A.l.e.x het volgende:
je kan er een turbo opgooien en dan heb je 1168 PK
Nou, zoals het nu gaat kan ik 'm wel prima op de weg houden (eerste race is Tokyo en die baan ken ik door en door), maar toch speert die andere Jaguar er steeds vandoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef A.l.e.x het volgende:
misschien de traction controle wat verhogen? of kan je um gewoon niet meer op de weg houden?
ik bespeur hier sarcasmequote:
Vergeet geen RGB-kabel aan te schaffen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:57 schreef Ultimora het volgende:
zo gisteren ook een PS2 voor dit spel gekochtdie wordt donderdag gebracht. nu moet ik nog even een flapper vinden op marktplaats die een beetje rap GT4 voor 40 euro ofzo kan leveren. eerst maar eens donderdag mijn nieuwe Loewe Mimo ophalen
waarom heb je niet meteen het combopack gekocht. Dan was je voor een PS2 + GT4 179.95 kwijtquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:57 schreef Ultimora het volgende:
zo gisteren ook een PS2 voor dit spel gekochtdie wordt donderdag gebracht. nu moet ik nog even een flapper vinden op marktplaats die een beetje rap GT4 voor 40 euro ofzo kan leveren. eerst maar eens donderdag mijn nieuwe Loewe Mimo ophalen
Lees de OP van de centrale PS2 topic maar even... daar heb ik het even kort uitgelegd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:26 schreef CybPraetorian het volgende:
btw, waarom een RGB kabel erbij kopen? je bedoelt daarmee de scartkabel? die zit er toch wel bij..?
wtf!! er zit dus standaard geen SCART kabel bij een PS2 wanneer je deze nieuw koopt? AV kabel sucks dat snap ik, maar zelfs mn oude SNES had een eigen aansluiting met aan de andere kant een scart aansluiting...quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Lees de OP van de centrale PS2 topic maar even... daar heb ik het even kort uitgelegd.
Geen enkele console komt tegenwoordig meer geleverd met een standaard Scartkabel. Allemaal met zo'n vies lelijk geel tulpje. Het is een trieste waarheid, die de fabrikanten alleen maar extra geld oplevert, omdat mensen dan nog los een (dure) RGB-kabel moeten kopen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:50 schreef CybPraetorian het volgende:
wtf!! er zit dus standaard geen SCART kabel bij een PS2 wanneer je deze nieuw koopt? AV kabel sucks dat snap ik, maar zelfs mn oude SNES had een eigen aansluiting met aan de andere kant een scart aansluiting...
een normale scart kabel is nog niet zo duur, en makkelijk te vinden (werk bij een bouwmarkt dus kost haast niks) maar zo'n PS2 stekker aan een kant kost nog wel wat.. kvind het belachelijk. eerst al geen geheugen bij, en dan ook nog een extra scartkabel kopen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Geen enkele console komt tegenwoordig meer geleverd met een standaard Scartkabel. Allemaal met zo'n vies lelijk geel tulpje. Het is een trieste waarheid, die de fabrikanten alleen maar extra geld oplevert, omdat mensen dan nog los een (dure) RGB-kabel moeten kopen.
Vandaar dat je wonquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:30 schreef P-Style het volgende:
Verder deed er dit keer ook geen andere Jaguar mee.
uit deze erg uitgebreide en interessante test blijkt trouwens dat de Pescarolo C60 '04 de snelste Le Mans bak in het spel isquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:41 schreef Xtr3mE het volgende:
Ik denk dat ik mijn woorden terug moet nemen over het feit dat ik zei dat de Nissan R89C mijn snelste Le Mans auto was en dus de Jaguar XJR-9 langzamer was......totdat ik net even op Le Sarthe (toepasselijk) even met beide auto's 1 ronde deed.
Resultaat :
[afbeelding]
![]()
Wat wel ironisch is dat als je een race rijdt met alleen Le Mans auto's en die Pescarolo C60 '04 doet mee. dan rijdt ie ergens achteraan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:23 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
uit deze erg uitgebreide en interessante test blijkt trouwens dat de Pescarolo C60 '04 de snelste Le Mans bak in het spel is
(niet helemaal officieel natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |