Ik zal het linkje erbij zetten...quote:Op donderdag 21 april 2005 00:01 schreef Xtr3mE het volgende:
(Misschien ook iets voor de Openings post next time ?)
Dit is orgineel uit GT3, en daar zat geen turbo charger inquote:Op donderdag 21 april 2005 01:27 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Zekers, echter ik mis zo op het eerste gezicht 1 ding onder het kopje Turbo namelijk de supercharger
wise guy..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:13 schreef Yngwie het volgende:
Nee hoor, de Koreaanse versie heeft de meeste auto's
[..]
Inderdaad. 700 is ook niet zo indrukwekkend als je nagaat dat er 10 skylines, 10 impreza's etc. inzitten,quote:Op donderdag 21 april 2005 09:04 schreef Markster het volgende:
Liever een online functie dan veel auto's. Wat boeit het nou of je 100 auto's hebt, of 700 auto's. Allemaal getalletjes waar ze al sinds deel 1 tof mee doen.
Forza Motorsportquote:Op donderdag 21 april 2005 08:49 schreef Markster het volgende:
ik vind de onlinemode toch wel een flink gemis, de rest is zwaar okay. (behalve de schademodellen die niet aanwezig zijn, maarja welk spel heeft dat wel, met echt bestaande auto's)
Als je een turbo installeert, en je kijkt dan bij de eigenschappen, dan zal er staan iets in de trend van: 300 PK @ 8200 rpm en 350 NM @ 5500 RPM, je moet om snel te zijn je auto proberen zoveel mogelijk tussen die 2 toerentallen houdenquote:Op donderdag 21 april 2005 09:23 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Handig die tuning guide trouwens, maar ik mis veel informatie over de invloed van bijvoorbeeld turbo's op de torque van de motor. Dit is net zo belangrijk als het gewin in PK's.
Het was iig een koude douche. Had me er wel op verheugd om online tegen vrienden te racen. Maar goed, het is nog steeds een cool spel en moet zeggen dat ik op de pc toch ook niet echt online speel. Neemt niet weg dat het een mooie optie had KUNNEN zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:42 schreef P-Style het volgende:
En het gebrek aan online mode... tja ik heb het Polyphony nog steeds niet vergeven.Aan de andere kant denk ik niet dat de single player mode, die zéér uitgebreid is en vreemdgenoeg nog steeds een verslavende werking heeft niet zoveel aandacht van mij had gehad als GT online playable was.
Ik zou het prima zonder kapotte versnellingsbak of afgebroken wielmoer kunnen stellen als ik vaker dan 1 keer per half uur iemand in kan halen of uberhaupt tegenkom.....Als ik moet kiezen dan toch echt gewoon een vol veld. Zeg nou zelf, hoe realistisch komt het over als je weet ik hoe lang je rondjes draait op de Nordschleife zonder dat je iemand tegenkomt of in je spiegels ziet? Gebeurt me ZEER regelmatig dat die andere auto's net zo goed NIET mee hoefden te rijden want je ziet ze na een paar rondjes na de start toch nauwelijks meer (niet dat ik zo goed ben, meer dat de competitie in sommige races zo slecht is....) behalve als blauwe stipjes ergens ver achter je op de kaart.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:06 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik vind een schademodel toch veel beter bij een realistische race-ervaring passen dan meer auto's tijdens een race. Maar hopelijk passen ze gewoon alletwee die facetten aan
Daarom hoeft het van mij niet zo nodig idd. Vind een endurance event best gaaf, maar als ik tien minuten voor de vlag valt een muur raak of van de weg geramd word (zie de huidige AI van de computertegenstanders) dan gok ik dat ik een kampioenschapje PS2-werpen ga proberen.....quote:Op donderdag 21 april 2005 16:52 schreef P-Style het volgende:
Stel nou dat er in GT5 een echt... ècht realistisch schadesysteem zou zijn. Dan kun je endurance events wel vergeten!Stel je bent 2 uur bezig of nog erger... 23½ uur bezig en in je laatste rondje knal je tegen de muur! Toch zonde van je tijd!
Het is haast niet te voorkomen dat je vroeg of laat eens een muur of een tegenstander raakt. Met snelheden van 200 tot 300Km/u kun je het dus wel vergeten hè als je een echt realistisch schadesysteem in je spel wilt.
Ben ik niet helemaal met je eens, wederom kijkend naar de AI-kwaliteiten van de computergestuurde auto's. Stel dat je een auto voor de 13de keer binnen een race lapt (rij je dus best goed), maar de huidige AI blijft merendeels de bijna ideaale lijn rijden....tijdens je inhaalmanouvre zit jij daar wellicht en de computer zal dan rucksichtloss naar binnen rammen. (nog een minpuntje van GT3 wat doorgeslopen is naar dit deel). Door de soms lompe AI kun je dus de verdere de race c.q. overwinning op je buik schrijven, ook al rijd je dan nog zo fantastisch.quote:En aan de andere kant. Als je ècht goed bent in GT, dan krijg je sowieso niets met 't schadesysteem te maken!Dus dat gezeur om schademodellen vind ik ook maar een beetje aanstellerij.
Yup, ben ik 100% met je eens. Ik mis het schademodel eerlijk gezegd niet, maar weersveranderingen en dag/nacht wisselingen in de 24 uurs races en dergelijke vind ik wel erg jammer dat dat er niet in zit.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:12 schreef Slotter het volgende:
Maw....MEER AUTO'S OP DE BAAN!!!!!!!En misschien realistisch weermodel of zo. Lijkt me leuker als het opeens keihard gaat regenen of zo. Moet je je rijstijl opeens drastisch aanpassen....
Is zo, 't ziet er wat typisch uit als je 24 uur lang een mooi middagzonnetje hebt. Prima, maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Het is niet echt storend, maar zoals je zegt....jammer.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:31 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Yup, ben ik 100% met je eens. Ik mis het schademodel eerlijk gezegd niet, maar weersveranderingen en dag/nacht wisselingen in de 24 uurs races en dergelijke vind ik wel erg jammer dat dat er niet in zit.
duidelijke taalquote:Op donderdag 21 april 2005 19:08 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ieder zijn ding natuurlijk. Als je het niet gespeeld hebt, mag je er niet over praten
Omdat dat (wat mij betreft en blijkbaar voor een hoop anderen ook) maar bijzaken zijn. Waar het om gaat is het daadwerkelijke racegedeelte en dat zit meer dan snor. Daarnaast grafisch is het dik voor elkaar, carrieremode is lekker uitgebreid en er zit een shitload aan auto's en circuits in/quote:Op donderdag 21 april 2005 18:33 schreef Markster het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dit spel zo enorm de hemel ingeprijst wordt. Geen schademodellen, geen weersveranderingen, geen online etc.!
Ik heb hem gister gekocht, en vandaag weer terug gebracht.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:08 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ieder zijn ding natuurlijk. Als je het niet gespeeld hebt, mag je er niet over praten
Dat was bij gt1 ook al het geval. Uitmelken noemen ze dat.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef Slotter het volgende:
[..]
Omdat dat (wat mij betreft en blijkbaar voor een hoop anderen ook) maar bijzaken zijn. Waar het om gaat is het daadwerkelijke racegedeelte en dat zit meer dan snor. Daarnaast grafisch is het dik voor elkaar, carrieremode is lekker uitgebreid en er zit een shitload aan auto's en circuits in/
Misschien een paar redenen.
Forza fanboy genoeg GT afgekraakt vandaag ? ja ? mooi nu opzouten naar je forza topic.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat was bij gt1 ook al het geval. Uitmelken noemen ze dat.
Wat hij zegt, plus de Driving Force Pro.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef Slotter het volgende:
Omdat dat (wat mij betreft en blijkbaar voor een hoop anderen ook) maar bijzaken zijn. Waar het om gaat is het daadwerkelijke racegedeelte en dat zit meer dan snor. Daarnaast grafisch is het dik voor elkaar, carrieremode is lekker uitgebreid en er zit een shitload aan auto's en circuits in/
Misschien een paar redenen.
Uitmelken is een groot woord. Gran Turismo is een reeks die streeft naar perfectie. Ieder deel komt dichterbij. Elk deel wordt ook ècht veel beter en GT4 is in alle opzichten de beste in de serie. Het is geen EA-game, waarbij er ieder jaar een nieuw deel van uitkomt, zonder dat er ook maar iets veranderd is.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:40 schreef Markster het volgende:
Dat was bij gt1 ook al het geval. Uitmelken noemen ze dat.
F1 win ja na de 24 uur op de Nur'Ring, de zwarte versie krijg je als je aan de 100% zitquote:Op donderdag 21 april 2005 21:31 schreef tommiedog het volgende:
waar kan je eigenlijk die formule 1 wagen kopen winnen (of zit hij er gewoon helemaal niet in )
Duidelijk!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:25 schreef Markster het volgende:
...maar dat zal meer aan mijn arcade-voorkeuren liggen
die auto is echtquote:Op maandag 18 april 2005 21:39 schreef Ultimora het volgende:
Voor het eerst ben ik ook eens met de foto's wezen prutsennatuurlijk op de ring, met een passende Ring-auto, een beetje dwarsgehen
[[url=http://img53.echo.cx/img53/7625/img00045hs.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img53.echo.cx/img53/8638/img00054hz.th.jpg]afbeelding][/URL]
De meeste Group B bakken zijn erg goed (Lancia S4, Ford RS200 enz enz) maar een 'gewone' Impreza WRC of 206 WRC is ook wel ok voor de eerste paar rally races, als je 1.250.000 credits over hebt kan je de Lancer EVO 8 WRC kopenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:42 schreef Pharell het volgende:
[..]
die auto is echt
alleen jammer dat t een opel is/was![]()
(ik heb t over de echte he niet over die in gt4)
en wat vinden jullie nou de ultieme rally wagen?
ik heb nou een evo 6 (straat versie) helemaal getuned maar hij rijdt echt bagger met de rallys
In dat geval kunnen ze alle nieuwe spellen wel cancellen en nooit meer iets nieuws ontwikkelen want er zijn eigenlijk bijna geen echte vernieuwende dingen meer in de gameplay van welk spel dan ook.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat was bij gt1 ook al het geval. Uitmelken noemen ze dat.
Wellicht een hele stomme vraag, maar waar koop je dat ding? Heb al bij een paar Bartjes, Toys R Us, Makro, MediaMarkt etc gekeken maar zie hem nergens staan.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat hij zegt, plus de Driving Force Pro.Goed... het ding kost bijna net zoveel als de PS2 zelf, maar als je het geld heb, dan is GT4 een compleet ander spel (in positieve zin uiteraard)!
[..]
Is zo, maar zoals ik al zei; in welk spel wat in 2004 of 2005 is uitgekomen zit nu echt iets vernieuwends? Het is allemaal voortborduren op een bepaalde thema.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:47 schreef Alfa_Boy het volgende:
Het is dan wel uitmelken waar progressie in zit. Elk deel doet toch weer een flinke schep bovenop het vorige
Die EA-games, dat is vaker van dat uitmelk-gedoe. Bij polyphony doen ze tenminste nog moeite om een spel te finetunen(ff niet de AI meerekenen, want die is zwaar bagger).
Yep, heb hem ergens gewonnen en getuned. Mooie bak, maar ik vind hem erg lastig te besturen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:30 schreef Dacide het volgende:
Heft iemand de TVR Cerbere Speed 12 in zijn garage staan? Hoe rijdt deze? En hoe is ie max tuned? Kan je er dan nog in rijde
Ikzelf ben erg gecharmeerd van die BMW M3 GTR en de Chevrolet Camara LM
Ik ben ook heel wat winkels langsgelopen voor dat kreng. Zonder resultaat. Toen heb ik hem maar online besteld.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:25 schreef Slotter het volgende:
[..]
Wellicht een hele stomme vraag, maar waar koop je dat ding? Heb al bij een paar Bartjes, Toys R Us, Makro, MediaMarkt etc gekeken maar zie hem nergens staan.
[..]
Is zo, maar zoals ik al zei; in welk spel wat in 2004 of 2005 is uitgekomen zit nu echt iets vernieuwends? Het is allemaal voortborduren op een bepaalde thema.
Mbt de AI, die is bij tijd en wijle soms echt klote en dan weer best sterk. Heb al even niet gespeeld, maar in de Formula Gran Turismo serie vind ik hem best goed. Heb regelmatig moeite om een race te winnen (maar van de 14 tot nu toe maar 1 keer brons, dus best goed gedaan al zeg ik het zelf). En toch is ook hier weer die AI te dom om je in zijn geheel op te merken....Imho toch de meest grote irritatie aan het hele spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |