abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26394717
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:01 schreef Xtr3mE het volgende:
(Misschien ook iets voor de Openings post next time ?)
Ik zal het linkje erbij zetten...
  donderdag 21 april 2005 @ 08:46:39 #102
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26396176
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:27 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Zekers, echter ik mis zo op het eerste gezicht 1 ding onder het kopje Turbo namelijk de supercharger
Dit is orgineel uit GT3, en daar zat geen turbo charger in
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_26396199
ik vind de onlinemode toch wel een flink gemis, de rest is zwaar okay. (behalve de schademodellen die niet aanwezig zijn, maarja welk spel heeft dat wel, met echt bestaande auto's)
  donderdag 21 april 2005 @ 09:03:31 #104
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26396360
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:13 schreef Yngwie het volgende:
Nee hoor, de Koreaanse versie heeft de meeste auto's
[..]
wise guy.. maar ok...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26396375
Liever een online functie dan veel auto's. Wat boeit het nou of je 100 auto's hebt, of 700 auto's. Allemaal getalletjes waar ze al sinds deel 1 tof mee doen.
pi_26396587
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:04 schreef Markster het volgende:
Liever een online functie dan veel auto's. Wat boeit het nou of je 100 auto's hebt, of 700 auto's. Allemaal getalletjes waar ze al sinds deel 1 tof mee doen.
Inderdaad. 700 is ook niet zo indrukwekkend als je nagaat dat er 10 skylines, 10 impreza's etc. inzitten,
War. War never changes.
pi_26396620
Handig die tuning guide trouwens, maar ik mis veel informatie over de invloed van bijvoorbeeld turbo's op de torque van de motor. Dit is net zo belangrijk als het gewin in PK's.
War. War never changes.
  donderdag 21 april 2005 @ 09:28:15 #108
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26396699
echt handig die guide. Denk dat voor veel mensen eea nu veel duidelijker is.
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26401376
ik heb een used car list gevonden op internet

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=58535&page=9&pp=20
gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
pi_26401427
ik snap er alleen helemaal niks van

edit
------------------------------------------------------------------------------------------------------
op die site staat ook een calender daar kan je zien in welke dagen hij er dan is
gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
pi_26401479
quote:
Op donderdag 21 april 2005 08:49 schreef Markster het volgende:
ik vind de onlinemode toch wel een flink gemis, de rest is zwaar okay. (behalve de schademodellen die niet aanwezig zijn, maarja welk spel heeft dat wel, met echt bestaande auto's)
Forza Motorsport
pi_26401547
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:08 schreef Kierewiet1985 het volgende:

[..]

Forza Motorsport
Die zuigt weer op alle andere fronten
War. War never changes.
pi_26403008
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:23 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Handig die tuning guide trouwens, maar ik mis veel informatie over de invloed van bijvoorbeeld turbo's op de torque van de motor. Dit is net zo belangrijk als het gewin in PK's.
Als je een turbo installeert, en je kijkt dan bij de eigenschappen, dan zal er staan iets in de trend van: 300 PK @ 8200 rpm en 350 NM @ 5500 RPM, je moet om snel te zijn je auto proberen zoveel mogelijk tussen die 2 toerentallen houden

Enne, extreme, fijne guide
pi_26403230
Ik weet dat natuurlijk wel maar dat leek me iets wat ook zeker in die guide thuishoort.
War. War never changes.
pi_26403937
Ik ben wel blij met het enorme aantal auto's hoor! Vooral dat er dit keer zoveel old-timers inzitten, dat had je bij vorige GT's ook nooit. Er zijn ook erg veel en erg veel verschillende Amerikaanse auto's dit ker. Al die muscle cars enzo... erg cool! Maar inderdaad er zijn gewoon tè veel Skylines! Zo boeiend is die auto nou ook weer niet. Valt me sowieso op dat iedere GT altijd erg veel Nissans had. Zal wel de grootste sponsor zijn.

En het gebrek aan online mode... tja ik heb het Polyphony nog steeds niet vergeven. Aan de andere kant denk ik niet dat de single player mode, die zéér uitgebreid is en vreemdgenoeg nog steeds een verslavende werking heeft niet zoveel aandacht van mij had gehad als GT online playable was.
pi_26404148
Dat met die oude auto's is idd leuk
Maar wat kan ik af en toe pisnijdig worden op GT4 Als je die 1000 miles race doet in European challenge, dan moet je een auto die tot en met 1970 gemaakt is. Ik kies een Alfa GTA uit 1965, en rijdt alles weg. Ik pak een E-type staat er GVD een Cobra op de baan die niet bij te houden is. Dat had wel iets meer gebalanceerd mogen worden
Je kunt dan wel zeggen, ALFA BOY gooi die NA-tune van je alfa af, ja dat kan
  donderdag 21 april 2005 @ 15:32:32 #117
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26405430
haha er zijn dus ook auto's die gewoon belachelijk te sterk zijn voor de competitie waarin ze rijden?

ff omdenken, 1000 miles, EU, alfa 1965...

[ Bericht 2% gewijzigd door CybPraetorian op 21-04-2005 15:41:59 ]
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26405523
Ja maar dat is dus het probleem dat je hebt als je zegt: auto's van een bepaalde tijdsperiode
Ik vond het max-pk principe ook altijd goed. Zoals het was in de oude gt-games
pi_26406049
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:42 schreef P-Style het volgende:
En het gebrek aan online mode... tja ik heb het Polyphony nog steeds niet vergeven. Aan de andere kant denk ik niet dat de single player mode, die zéér uitgebreid is en vreemdgenoeg nog steeds een verslavende werking heeft niet zoveel aandacht van mij had gehad als GT online playable was.
Het was iig een koude douche. Had me er wel op verheugd om online tegen vrienden te racen. Maar goed, het is nog steeds een cool spel en moet zeggen dat ik op de pc toch ook niet echt online speel. Neemt niet weg dat het een mooie optie had KUNNEN zijn.

Waar ik overigens wel van baal is dat er nog steeds maar 5 tegenstanders zijn. Vrij onrealistisch om tijdens de 24 uur van Le Mans een totaal van 6 auto's op de baan te zien (werkelijk toch zeker 30-40 auto's) of de F1 races (20 auto's?). Maar dat zal meer te maken hebben met de mogelijkheden van de PS2. Van mij mogen ze in deel 5 (PS3!!!) het schademodel nog steeds laten voor wat het is, maar de competitie flink opschroeven wb kwantiteit (kwaliteit beter balanceren zou ook niet slecht zijn), geeft toch wat realistischer race-ervaring.
pi_26406359
Ik vind een schademodel toch veel beter bij een realistische race-ervaring passen dan meer auto's tijdens een race. Maar hopelijk passen ze gewoon alletwee die facetten aan
War. War never changes.
pi_26406596
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:06 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik vind een schademodel toch veel beter bij een realistische race-ervaring passen dan meer auto's tijdens een race. Maar hopelijk passen ze gewoon alletwee die facetten aan
Ik zou het prima zonder kapotte versnellingsbak of afgebroken wielmoer kunnen stellen als ik vaker dan 1 keer per half uur iemand in kan halen of uberhaupt tegenkom.....Als ik moet kiezen dan toch echt gewoon een vol veld. Zeg nou zelf, hoe realistisch komt het over als je weet ik hoe lang je rondjes draait op de Nordschleife zonder dat je iemand tegenkomt of in je spiegels ziet? Gebeurt me ZEER regelmatig dat die andere auto's net zo goed NIET mee hoefden te rijden want je ziet ze na een paar rondjes na de start toch nauwelijks meer (niet dat ik zo goed ben, meer dat de competitie in sommige races zo slecht is....) behalve als blauwe stipjes ergens ver achter je op de kaart.

Als ik zou moeten kiezen, is het voor mij heel simpel: vergroot de startgrid. Ik begrijp ook wel dat er meerdere gedachten over zijn, maar dit is iig mijn voorkeur. Het allerliefst zie ik gewoon beide inderdaad, maar ik ben bang dat we toch nog wel een paar jaartjes zullen moeten wachten op een deeltje 5.
pi_26407425
Stel nou dat er in GT5 een echt... ècht realistisch schadesysteem zou zijn. Dan kun je endurance events wel vergeten! Stel je bent 2 uur bezig of nog erger... 23½ uur bezig en in je laatste rondje knal je tegen de muur! Toch zonde van je tijd! Het is haast niet te voorkomen dat je vroeg of laat eens een muur of een tegenstander raakt. Met snelheden van 200 tot 300Km/u kun je het dus wel vergeten hè als je een echt realistisch schadesysteem in je spel wilt.

En aan de andere kant. Als je ècht goed bent in GT, dan krijg je sowieso niets met 't schadesysteem te maken! Dus dat gezeur om schademodellen vind ik ook maar een beetje aanstellerij.
pi_26407922
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:52 schreef P-Style het volgende:
Stel nou dat er in GT5 een echt... ècht realistisch schadesysteem zou zijn. Dan kun je endurance events wel vergeten! Stel je bent 2 uur bezig of nog erger... 23½ uur bezig en in je laatste rondje knal je tegen de muur! Toch zonde van je tijd! Het is haast niet te voorkomen dat je vroeg of laat eens een muur of een tegenstander raakt. Met snelheden van 200 tot 300Km/u kun je het dus wel vergeten hè als je een echt realistisch schadesysteem in je spel wilt.
Daarom hoeft het van mij niet zo nodig idd. Vind een endurance event best gaaf, maar als ik tien minuten voor de vlag valt een muur raak of van de weg geramd word (zie de huidige AI van de computertegenstanders) dan gok ik dat ik een kampioenschapje PS2-werpen ga proberen.....
quote:
En aan de andere kant. Als je ècht goed bent in GT, dan krijg je sowieso niets met 't schadesysteem te maken! Dus dat gezeur om schademodellen vind ik ook maar een beetje aanstellerij.
Ben ik niet helemaal met je eens, wederom kijkend naar de AI-kwaliteiten van de computergestuurde auto's. Stel dat je een auto voor de 13de keer binnen een race lapt (rij je dus best goed), maar de huidige AI blijft merendeels de bijna ideaale lijn rijden....tijdens je inhaalmanouvre zit jij daar wellicht en de computer zal dan rucksichtloss naar binnen rammen. (nog een minpuntje van GT3 wat doorgeslopen is naar dit deel). Door de soms lompe AI kun je dus de verdere de race c.q. overwinning op je buik schrijven, ook al rijd je dan nog zo fantastisch.

Daarnaast, een realistisch schademodel houdt ook in (tenminste dat is mijn optiek) dat je zo nu en dan eens willekeurige panne krijgt (bijv. opgeblazen motor/versnellingsbak, lekke band etc.etc., beetje zoals in F1 GP op de PC). Als je dat overkomt na 23:52 op Le Mans heb je er ook wel het zuur in.

Maw....MEER AUTO'S OP DE BAAN!!!!!!! En misschien realistisch weermodel of zo. Lijkt me leuker als het opeens keihard gaat regenen of zo. Moet je je rijstijl opeens drastisch aanpassen....
pi_26408317
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:12 schreef Slotter het volgende:
Maw....MEER AUTO'S OP DE BAAN!!!!!!! En misschien realistisch weermodel of zo. Lijkt me leuker als het opeens keihard gaat regenen of zo. Moet je je rijstijl opeens drastisch aanpassen....
Yup, ben ik 100% met je eens. Ik mis het schademodel eerlijk gezegd niet, maar weersveranderingen en dag/nacht wisselingen in de 24 uurs races en dergelijke vind ik wel erg jammer dat dat er niet in zit.
pi_26408891
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:31 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Yup, ben ik 100% met je eens. Ik mis het schademodel eerlijk gezegd niet, maar weersveranderingen en dag/nacht wisselingen in de 24 uurs races en dergelijke vind ik wel erg jammer dat dat er niet in zit.
Is zo, 't ziet er wat typisch uit als je 24 uur lang een mooi middagzonnetje hebt. Prima, maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Het is niet echt storend, maar zoals je zegt....jammer.
pi_26409635
Ik snap eigenlijk niet waarom dit spel zo enorm de hemel ingeprijst wordt. Geen schademodellen, geen weersveranderingen, geen online etc.

!
pi_26410482
Ieder zijn ding natuurlijk. Als je het niet gespeeld hebt, mag je er niet over praten
  donderdag 21 april 2005 @ 19:20:13 #128
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26410802
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:08 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ieder zijn ding natuurlijk. Als je het niet gespeeld hebt, mag je er niet over praten
duidelijke taal
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_26410873
quote:
Op donderdag 21 april 2005 18:33 schreef Markster het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dit spel zo enorm de hemel ingeprijst wordt. Geen schademodellen, geen weersveranderingen, geen online etc.

!
Omdat dat (wat mij betreft en blijkbaar voor een hoop anderen ook) maar bijzaken zijn. Waar het om gaat is het daadwerkelijke racegedeelte en dat zit meer dan snor. Daarnaast grafisch is het dik voor elkaar, carrieremode is lekker uitgebreid en er zit een shitload aan auto's en circuits in/
Misschien een paar redenen.
pi_26414552
waar kan je eigenlijk die formule 1 wagen kopen winnen (of zit hij er gewoon helemaal niet in )
gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
pi_26414763
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:08 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ieder zijn ding natuurlijk. Als je het niet gespeeld hebt, mag je er niet over praten
Ik heb hem gister gekocht, en vandaag weer terug gebracht.
pi_26414804
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef Slotter het volgende:

[..]

Omdat dat (wat mij betreft en blijkbaar voor een hoop anderen ook) maar bijzaken zijn. Waar het om gaat is het daadwerkelijke racegedeelte en dat zit meer dan snor. Daarnaast grafisch is het dik voor elkaar, carrieremode is lekker uitgebreid en er zit een shitload aan auto's en circuits in/
Misschien een paar redenen.
Dat was bij gt1 ook al het geval. Uitmelken noemen ze dat.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:56:53 #133
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26415237
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:40 schreef Markster het volgende:

[..]

Dat was bij gt1 ook al het geval. Uitmelken noemen ze dat.
Forza fanboy genoeg GT afgekraakt vandaag ? ja ? mooi nu opzouten naar je forza topic.
want dat is dé game.
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_26415465
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef Slotter het volgende:
Omdat dat (wat mij betreft en blijkbaar voor een hoop anderen ook) maar bijzaken zijn. Waar het om gaat is het daadwerkelijke racegedeelte en dat zit meer dan snor. Daarnaast grafisch is het dik voor elkaar, carrieremode is lekker uitgebreid en er zit een shitload aan auto's en circuits in/
Misschien een paar redenen.
Wat hij zegt, plus de Driving Force Pro. Goed... het ding kost bijna net zoveel als de PS2 zelf, maar als je het geld heb, dan is GT4 een compleet ander spel (in positieve zin uiteraard)!
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:40 schreef Markster het volgende:
Dat was bij gt1 ook al het geval. Uitmelken noemen ze dat.
Uitmelken is een groot woord. Gran Turismo is een reeks die streeft naar perfectie. Ieder deel komt dichterbij. Elk deel wordt ook ècht veel beter en GT4 is in alle opzichten de beste in de serie. Het is geen EA-game, waarbij er ieder jaar een nieuw deel van uitkomt, zonder dat er ook maar iets veranderd is. Tussen de GT's zitten altijd een aantal jaren en dat is te merken aan de kwaliteit èn de kwantiteit. Zelfs na de bekendmaking van het ontbreken van de online mode ben ik positief verrast over dit spel.

Verder moet je niet verwachten dat de gameplay radicaal verandert is, of dat ieder deel weer super innovatief is, want dan ben je gewoon naïef. Gran Turismo heeft een standaard formule die gewoon steeds beter wordt. Sommige dingen worden enorm veel beter. Zoals de graphics, (mede door de stap van de PS1 naar de PS2 natuurlijk) het geluid, de physics, de besturing (vooràl met de DFP!) Andere dingen verbeteren niet of amper, zoals... eigenlijk alleen de AI. Als je GT-fan bent dan weet je ieder deel te waarderen. Als GT je niet genoeg boeit, dan waarschijnlijk niet... en dat is begrijpelijk.
pi_26416191
Hmm je zal er idd wel een fan voor moeten zijn

Wil het niet afkraken hoor, maar ik vind hem gewoon veel te overhyped. Dit geweldig, dat geweldig zus en zo. Maar wat is er zo anders aan dan deel3. Graphics waren al goed, nu beter. Geluid was al goed, weer beter. Verder heb ik toch het flinke deja-vu gevoel, vooral met die menustructuur, die echt al sinds deel 1 er is.

Maargoed, zoals jij al zei "Als je GT-fan bent dan weet je ieder deel te waarderen. Als GT je niet genoeg boeit, dan waarschijnlijk niet... en dat is begrijpelijk."

Ik kijk niet naar gt4 als een GT, maar als een game, en dan vind ik hem gewoon niet zo goed, maar dat zal meer aan mijn arcade-voorkeuren liggen
pi_26416268
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:31 schreef tommiedog het volgende:
waar kan je eigenlijk die formule 1 wagen kopen winnen (of zit hij er gewoon helemaal niet in )
F1 win ja na de 24 uur op de Nur'Ring, de zwarte versie krijg je als je aan de 100% zit
pi_26416633
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:25 schreef Markster het volgende:
...maar dat zal meer aan mijn arcade-voorkeuren liggen
Duidelijk!
pi_26416681
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:36 schreef P-Style het volgende:

[..]

Duidelijk!
Ik ga weer verder met ace combat
pi_26416826
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:39 schreef Ultimora het volgende:
Voor het eerst ben ik ook eens met de foto's wezen prutsen natuurlijk op de ring, met een passende Ring-auto, een beetje dwarsgehen
[[url=http://img53.echo.cx/img53/7625/img00045hs.th.jpg]afbeelding][/URL]

[[url=http://img53.echo.cx/img53/8638/img00054hz.th.jpg]afbeelding][/URL]
die auto is echt

alleen jammer dat t een opel is/was
(ik heb t over de echte he niet over die in gt4 )

en wat vinden jullie nou de ultieme rally wagen?
ik heb nou een evo 6 (straat versie) helemaal getuned maar hij rijdt echt bagger met de rallys
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  donderdag 21 april 2005 @ 22:56:55 #140
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26417264
Het is geen Opel maar een Lotus, En hij was verre van een standaard Opel.
'Fastest saloon' in die tijd
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  donderdag 21 april 2005 @ 23:26:22 #141
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_26418190
opel is sowieso kut, of het nou in GT4 is of niet

de ultieme rally car is de peugeot 205 turbo 16 evo II, of iets in die richting, daar haalde ik alles mee
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_26418406
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:42 schreef Pharell het volgende:

[..]

die auto is echt

alleen jammer dat t een opel is/was
(ik heb t over de echte he niet over die in gt4 )

en wat vinden jullie nou de ultieme rally wagen?
ik heb nou een evo 6 (straat versie) helemaal getuned maar hij rijdt echt bagger met de rallys
De meeste Group B bakken zijn erg goed (Lancia S4, Ford RS200 enz enz) maar een 'gewone' Impreza WRC of 206 WRC is ook wel ok voor de eerste paar rally races, als je 1.250.000 credits over hebt kan je de Lancer EVO 8 WRC kopen

Een straatauto moet je goed afstellen voordat het een beetje lekker gaat op zand/ijs/bagger
  donderdag 21 april 2005 @ 23:37:36 #143
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26418523
Ik heb anders de Snow rally op hard met de Escudo gewonnen
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_26418707
die vind ik zelf niet echt lekker rijden, dat ding heeft bijna geen torque bij lage toeren
pi_26424826
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:40 schreef Markster het volgende:

[..]

Dat was bij gt1 ook al het geval. Uitmelken noemen ze dat.
In dat geval kunnen ze alle nieuwe spellen wel cancellen en nooit meer iets nieuws ontwikkelen want er zijn eigenlijk bijna geen echte vernieuwende dingen meer in de gameplay van welk spel dan ook.
Maar goed, het hoeft je ding niet te zijn, prima. Het is wel de mijne.....
pi_26424986
Het is dan wel uitmelken waar progressie in zit. Elk deel doet toch weer een flinke schep bovenop het vorige
Die EA-games, dat is vaker van dat uitmelk-gedoe. Bij polyphony doen ze tenminste nog moeite om een spel te finetunen(ff niet de AI meerekenen, want die is zwaar bagger).
pi_26425810
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:03 schreef P-Style het volgende:
[..]

Wat hij zegt, plus de Driving Force Pro. Goed... het ding kost bijna net zoveel als de PS2 zelf, maar als je het geld heb, dan is GT4 een compleet ander spel (in positieve zin uiteraard)!
[..]
Wellicht een hele stomme vraag, maar waar koop je dat ding? Heb al bij een paar Bartjes, Toys R Us, Makro, MediaMarkt etc gekeken maar zie hem nergens staan.
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:47 schreef Alfa_Boy het volgende:
Het is dan wel uitmelken waar progressie in zit. Elk deel doet toch weer een flinke schep bovenop het vorige
Die EA-games, dat is vaker van dat uitmelk-gedoe. Bij polyphony doen ze tenminste nog moeite om een spel te finetunen(ff niet de AI meerekenen, want die is zwaar bagger).
Is zo, maar zoals ik al zei; in welk spel wat in 2004 of 2005 is uitgekomen zit nu echt iets vernieuwends? Het is allemaal voortborduren op een bepaalde thema.

Mbt de AI, die is bij tijd en wijle soms echt klote en dan weer best sterk. Heb al even niet gespeeld, maar in de Formula Gran Turismo serie vind ik hem best goed. Heb regelmatig moeite om een race te winnen (maar van de 14 tot nu toe maar 1 keer brons, dus best goed gedaan al zeg ik het zelf). En toch is ook hier weer die AI te dom om je in zijn geheel op te merken....Imho toch de meest grote irritatie aan het hele spel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Slotter op 22-04-2005 10:30:55 ]
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:30:34 #148
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26425909
Heft iemand de TVR Cerbere Speed 12 in zijn garage staan? Hoe rijdt deze? En hoe is ie max tuned? Kan je er dan nog in rijde

Ikzelf ben erg gecharmeerd van die BMW M3 GTR en de Chevrolet Camara LM
pi_26425996
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:30 schreef Dacide het volgende:
Heft iemand de TVR Cerbere Speed 12 in zijn garage staan? Hoe rijdt deze? En hoe is ie max tuned? Kan je er dan nog in rijde

Ikzelf ben erg gecharmeerd van die BMW M3 GTR en de Chevrolet Camara LM
Yep, heb hem ergens gewonnen en getuned. Mooie bak, maar ik vind hem erg lastig te besturen.
Heeft een enorm vermogen maar is lastig op de baan te houden. En volgens mij komt vermogen pas echt goed los als ie hoger in zijn toeren zit. Dus niet teveel laag in z'n toeren door bochten.

Vind zelf de raceversie van de Nissan 350Z die je bij het eerste Japanse event wint wel erg prettig rijden. Aardig wat pk's en goed te controleren.
pi_26426023
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:25 schreef Slotter het volgende:

[..]

Wellicht een hele stomme vraag, maar waar koop je dat ding? Heb al bij een paar Bartjes, Toys R Us, Makro, MediaMarkt etc gekeken maar zie hem nergens staan.
[..]

Is zo, maar zoals ik al zei; in welk spel wat in 2004 of 2005 is uitgekomen zit nu echt iets vernieuwends? Het is allemaal voortborduren op een bepaalde thema.

Mbt de AI, die is bij tijd en wijle soms echt klote en dan weer best sterk. Heb al even niet gespeeld, maar in de Formula Gran Turismo serie vind ik hem best goed. Heb regelmatig moeite om een race te winnen (maar van de 14 tot nu toe maar 1 keer brons, dus best goed gedaan al zeg ik het zelf). En toch is ook hier weer die AI te dom om je in zijn geheel op te merken....Imho toch de meest grote irritatie aan het hele spel.
Ik ben ook heel wat winkels langsgelopen voor dat kreng. Zonder resultaat. Toen heb ik hem maar online besteld.

http://www.tweakers.net/pricewatch/116153
War. War never changes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')