abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26409635
Ik snap eigenlijk niet waarom dit spel zo enorm de hemel ingeprijst wordt. Geen schademodellen, geen weersveranderingen, geen online etc.

!
pi_26410482
Ieder zijn ding natuurlijk. Als je het niet gespeeld hebt, mag je er niet over praten
  donderdag 21 april 2005 @ 19:20:13 #128
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26410802
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:08 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ieder zijn ding natuurlijk. Als je het niet gespeeld hebt, mag je er niet over praten
duidelijke taal
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_26410873
quote:
Op donderdag 21 april 2005 18:33 schreef Markster het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dit spel zo enorm de hemel ingeprijst wordt. Geen schademodellen, geen weersveranderingen, geen online etc.

!
Omdat dat (wat mij betreft en blijkbaar voor een hoop anderen ook) maar bijzaken zijn. Waar het om gaat is het daadwerkelijke racegedeelte en dat zit meer dan snor. Daarnaast grafisch is het dik voor elkaar, carrieremode is lekker uitgebreid en er zit een shitload aan auto's en circuits in/
Misschien een paar redenen.
pi_26414552
waar kan je eigenlijk die formule 1 wagen kopen winnen (of zit hij er gewoon helemaal niet in )
gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
pi_26414763
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:08 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ik heb hem gister gekocht, en vandaag weer terug gebracht.
pi_26414804
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef Slotter het volgende:

[..]

Omdat dat (wat mij betreft en blijkbaar voor een hoop anderen ook) maar bijzaken zijn. Waar het om gaat is het daadwerkelijke racegedeelte en dat zit meer dan snor. Daarnaast grafisch is het dik voor elkaar, carrieremode is lekker uitgebreid en er zit een shitload aan auto's en circuits in/
Dat was bij gt1 ook al het geval. Uitmelken noemen ze dat.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:56:53 #133
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26415237
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:40 schreef Markster het volgende:

[..]

Forza fanboy genoeg GT afgekraakt vandaag ? ja ? mooi nu opzouten naar je forza topic.
want dat is dé game.
pi_26415465
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef Slotter het volgende:
Wat hij zegt, plus de Driving Force Pro. Goed... het ding kost bijna net zoveel als de PS2 zelf, maar als je het geld heb, dan is GT4 een compleet ander spel (in positieve zin uiteraard)!
quote:
Uitmelken is een groot woord. Gran Turismo is een reeks die streeft naar perfectie. Ieder deel komt dichterbij. Elk deel wordt ook ècht veel beter en GT4 is in alle opzichten de beste in de serie. Het is geen EA-game, waarbij er ieder jaar een nieuw deel van uitkomt, zonder dat er ook maar iets veranderd is. Tussen de GT's zitten altijd een aantal jaren en dat is te merken aan de kwaliteit èn de kwantiteit. Zelfs na de bekendmaking van het ontbreken van de online mode ben ik positief verrast over dit spel.

Verder moet je niet verwachten dat de gameplay radicaal verandert is, of dat ieder deel weer super innovatief is, want dan ben je gewoon naïef. Gran Turismo heeft een standaard formule die gewoon steeds beter wordt. Sommige dingen worden enorm veel beter. Zoals de graphics, (mede door de stap van de PS1 naar de PS2 natuurlijk) het geluid, de physics, de besturing (vooràl met de DFP!) Andere dingen verbeteren niet of amper, zoals... eigenlijk alleen de AI. Als je GT-fan bent dan weet je ieder deel te waarderen. Als GT je niet genoeg boeit, dan waarschijnlijk niet... en dat is begrijpelijk.
pi_26416191
Hmm je zal er idd wel een fan voor moeten zijn

Wil het niet afkraken hoor, maar ik vind hem gewoon veel te overhyped. Dit geweldig, dat geweldig zus en zo. Maar wat is er zo anders aan dan deel3. Graphics waren al goed, nu beter. Geluid was al goed, weer beter. Verder heb ik toch het flinke deja-vu gevoel, vooral met die menustructuur, die echt al sinds deel 1 er is.

Maargoed, zoals jij al zei "Als je GT-fan bent dan weet je ieder deel te waarderen. Als GT je niet genoeg boeit, dan waarschijnlijk niet... en dat is begrijpelijk."

Ik kijk niet naar gt4 als een GT, maar als een game, en dan vind ik hem gewoon niet zo goed, maar dat zal meer aan mijn arcade-voorkeuren liggen
pi_26416268
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:31 schreef tommiedog het volgende:
waar kan je eigenlijk die formule 1 wagen kopen winnen (of zit hij er gewoon helemaal niet in )
F1 win ja na de 24 uur op de Nur'Ring, de zwarte versie krijg je als je aan de 100% zit
pi_26416633
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:25 schreef Markster het volgende:
...maar dat zal meer aan mijn arcade-voorkeuren liggen
Duidelijk!
pi_26416681
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:36 schreef P-Style het volgende:

[..]

Duidelijk!
Ik ga weer verder met ace combat
pi_26416826
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:39 schreef Ultimora het volgende:
Voor het eerst ben ik ook eens met de foto's wezen prutsen natuurlijk op de ring, met een passende Ring-auto, een beetje dwarsgehen
[[url=http://img53.echo.cx/img53/7625/img00045hs.th.jpg]afbeelding][/URL]

[[url=http://img53.echo.cx/img53/8638/img00054hz.th.jpg]afbeelding][/URL]
die auto is echt

alleen jammer dat t een opel is/was
(ik heb t over de echte he niet over die in gt4 )

en wat vinden jullie nou de ultieme rally wagen?
ik heb nou een evo 6 (straat versie) helemaal getuned maar hij rijdt echt bagger met de rallys
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  donderdag 21 april 2005 @ 22:56:55 #140
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26417264
Het is geen Opel maar een Lotus, En hij was verre van een standaard Opel.
'Fastest saloon' in die tijd
  donderdag 21 april 2005 @ 23:26:22 #141
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_26418190
opel is sowieso kut, of het nou in GT4 is of niet

de ultieme rally car is de peugeot 205 turbo 16 evo II, of iets in die richting, daar haalde ik alles mee
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_26418406
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:42 schreef Pharell het volgende:

[..]

die auto is echt

alleen jammer dat t een opel is/was
(ik heb t over de echte he niet over die in gt4 )

en wat vinden jullie nou de ultieme rally wagen?
ik heb nou een evo 6 (straat versie) helemaal getuned maar hij rijdt echt bagger met de rallys
De meeste Group B bakken zijn erg goed (Lancia S4, Ford RS200 enz enz) maar een 'gewone' Impreza WRC of 206 WRC is ook wel ok voor de eerste paar rally races, als je 1.250.000 credits over hebt kan je de Lancer EVO 8 WRC kopen

Een straatauto moet je goed afstellen voordat het een beetje lekker gaat op zand/ijs/bagger
  donderdag 21 april 2005 @ 23:37:36 #143
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26418523
Ik heb anders de Snow rally op hard met de Escudo gewonnen
pi_26418707
die vind ik zelf niet echt lekker rijden, dat ding heeft bijna geen torque bij lage toeren
pi_26424826
quote:

[..]

In dat geval kunnen ze alle nieuwe spellen wel cancellen en nooit meer iets nieuws ontwikkelen want er zijn eigenlijk bijna geen echte vernieuwende dingen meer in de gameplay van welk spel dan ook.
Maar goed, het hoeft je ding niet te zijn, prima. Het is wel de mijne.....
pi_26424986
Het is dan wel uitmelken waar progressie in zit. Elk deel doet toch weer een flinke schep bovenop het vorige
Die EA-games, dat is vaker van dat uitmelk-gedoe. Bij polyphony doen ze tenminste nog moeite om een spel te finetunen(ff niet de AI meerekenen, want die is zwaar bagger).
pi_26425810
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:03 schreef P-Style het volgende:
[..]

Wat hij zegt, plus de Driving Force Pro. Goed... het ding kost bijna net zoveel als de PS2 zelf, maar als je het geld heb, dan is GT4 een compleet ander spel (in positieve zin uiteraard)!
[..]
Wellicht een hele stomme vraag, maar waar koop je dat ding? Heb al bij een paar Bartjes, Toys R Us, Makro, MediaMarkt etc gekeken maar zie hem nergens staan.
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:47 schreef Alfa_Boy het volgende:
Het is dan wel uitmelken waar progressie in zit. Elk deel doet toch weer een flinke schep bovenop het vorige
Die EA-games, dat is vaker van dat uitmelk-gedoe. Bij polyphony doen ze tenminste nog moeite om een spel te finetunen(ff niet de AI meerekenen, want die is zwaar bagger).
Is zo, maar zoals ik al zei; in welk spel wat in 2004 of 2005 is uitgekomen zit nu echt iets vernieuwends? Het is allemaal voortborduren op een bepaalde thema.

Mbt de AI, die is bij tijd en wijle soms echt klote en dan weer best sterk. Heb al even niet gespeeld, maar in de Formula Gran Turismo serie vind ik hem best goed. Heb regelmatig moeite om een race te winnen (maar van de 14 tot nu toe maar 1 keer brons, dus best goed gedaan al zeg ik het zelf). En toch is ook hier weer die AI te dom om je in zijn geheel op te merken....Imho toch de meest grote irritatie aan het hele spel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Slotter op 22-04-2005 10:30:55 ]
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:30:34 #148
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26425909
Heft iemand de TVR Cerbere Speed 12 in zijn garage staan? Hoe rijdt deze? En hoe is ie max tuned? Kan je er dan nog in rijde

Ikzelf ben erg gecharmeerd van die BMW M3 GTR en de Chevrolet Camara LM
pi_26425996
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:30 schreef Dacide het volgende:
Heft iemand de TVR Cerbere Speed 12 in zijn garage staan? Hoe rijdt deze? En hoe is ie max tuned? Kan je er dan nog in rijde

Ikzelf ben erg gecharmeerd van die BMW M3 GTR en de Chevrolet Camara LM
Yep, heb hem ergens gewonnen en getuned. Mooie bak, maar ik vind hem erg lastig te besturen.
Heeft een enorm vermogen maar is lastig op de baan te houden. En volgens mij komt vermogen pas echt goed los als ie hoger in zijn toeren zit. Dus niet teveel laag in z'n toeren door bochten.

Vind zelf de raceversie van de Nissan 350Z die je bij het eerste Japanse event wint wel erg prettig rijden. Aardig wat pk's en goed te controleren.
pi_26426023
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:25 schreef Slotter het volgende:

[..]

Wellicht een hele stomme vraag, maar waar koop je dat ding? Heb al bij een paar Bartjes, Toys R Us, Makro, MediaMarkt etc gekeken maar zie hem nergens staan.
[..]

Is zo, maar zoals ik al zei; in welk spel wat in 2004 of 2005 is uitgekomen zit nu echt iets vernieuwends? Het is allemaal voortborduren op een bepaalde thema.

Mbt de AI, die is bij tijd en wijle soms echt klote en dan weer best sterk. Heb al even niet gespeeld, maar in de Formula Gran Turismo serie vind ik hem best goed. Heb regelmatig moeite om een race te winnen (maar van de 14 tot nu toe maar 1 keer brons, dus best goed gedaan al zeg ik het zelf). En toch is ook hier weer die AI te dom om je in zijn geheel op te merken....Imho toch de meest grote irritatie aan het hele spel.
Ik ben ook heel wat winkels langsgelopen voor dat kreng. Zonder resultaat. Toen heb ik hem maar online besteld.

http://www.tweakers.net/pricewatch/116153
War. War never changes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')