abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26394717
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:01 schreef Xtr3mE het volgende:
(Misschien ook iets voor de Openings post next time ?)
Ik zal het linkje erbij zetten...
  donderdag 21 april 2005 @ 08:46:39 #102
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26396176
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:27 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Zekers, echter ik mis zo op het eerste gezicht 1 ding onder het kopje Turbo namelijk de supercharger
Dit is orgineel uit GT3, en daar zat geen turbo charger in
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_26396199
ik vind de onlinemode toch wel een flink gemis, de rest is zwaar okay. (behalve de schademodellen die niet aanwezig zijn, maarja welk spel heeft dat wel, met echt bestaande auto's)
  donderdag 21 april 2005 @ 09:03:31 #104
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26396360
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:13 schreef Yngwie het volgende:
Nee hoor, de Koreaanse versie heeft de meeste auto's
[..]
wise guy.. maar ok...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26396375
Liever een online functie dan veel auto's. Wat boeit het nou of je 100 auto's hebt, of 700 auto's. Allemaal getalletjes waar ze al sinds deel 1 tof mee doen.
pi_26396587
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:04 schreef Markster het volgende:
Liever een online functie dan veel auto's. Wat boeit het nou of je 100 auto's hebt, of 700 auto's. Allemaal getalletjes waar ze al sinds deel 1 tof mee doen.
Inderdaad. 700 is ook niet zo indrukwekkend als je nagaat dat er 10 skylines, 10 impreza's etc. inzitten,
War. War never changes.
pi_26396620
Handig die tuning guide trouwens, maar ik mis veel informatie over de invloed van bijvoorbeeld turbo's op de torque van de motor. Dit is net zo belangrijk als het gewin in PK's.
War. War never changes.
  donderdag 21 april 2005 @ 09:28:15 #108
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26396699
echt handig die guide. Denk dat voor veel mensen eea nu veel duidelijker is.
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26401376
ik heb een used car list gevonden op internet

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=58535&page=9&pp=20
gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
pi_26401427
ik snap er alleen helemaal niks van

edit
------------------------------------------------------------------------------------------------------
op die site staat ook een calender daar kan je zien in welke dagen hij er dan is
gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
pi_26401479
quote:
Op donderdag 21 april 2005 08:49 schreef Markster het volgende:
ik vind de onlinemode toch wel een flink gemis, de rest is zwaar okay. (behalve de schademodellen die niet aanwezig zijn, maarja welk spel heeft dat wel, met echt bestaande auto's)
Forza Motorsport
pi_26401547
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:08 schreef Kierewiet1985 het volgende:

[..]

Forza Motorsport
Die zuigt weer op alle andere fronten
War. War never changes.
pi_26403008
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:23 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Handig die tuning guide trouwens, maar ik mis veel informatie over de invloed van bijvoorbeeld turbo's op de torque van de motor. Dit is net zo belangrijk als het gewin in PK's.
Als je een turbo installeert, en je kijkt dan bij de eigenschappen, dan zal er staan iets in de trend van: 300 PK @ 8200 rpm en 350 NM @ 5500 RPM, je moet om snel te zijn je auto proberen zoveel mogelijk tussen die 2 toerentallen houden

Enne, extreme, fijne guide
pi_26403230
Ik weet dat natuurlijk wel maar dat leek me iets wat ook zeker in die guide thuishoort.
War. War never changes.
pi_26403937
Ik ben wel blij met het enorme aantal auto's hoor! Vooral dat er dit keer zoveel old-timers inzitten, dat had je bij vorige GT's ook nooit. Er zijn ook erg veel en erg veel verschillende Amerikaanse auto's dit ker. Al die muscle cars enzo... erg cool! Maar inderdaad er zijn gewoon tè veel Skylines! Zo boeiend is die auto nou ook weer niet. Valt me sowieso op dat iedere GT altijd erg veel Nissans had. Zal wel de grootste sponsor zijn.

En het gebrek aan online mode... tja ik heb het Polyphony nog steeds niet vergeven. Aan de andere kant denk ik niet dat de single player mode, die zéér uitgebreid is en vreemdgenoeg nog steeds een verslavende werking heeft niet zoveel aandacht van mij had gehad als GT online playable was.
pi_26404148
Dat met die oude auto's is idd leuk
Maar wat kan ik af en toe pisnijdig worden op GT4 Als je die 1000 miles race doet in European challenge, dan moet je een auto die tot en met 1970 gemaakt is. Ik kies een Alfa GTA uit 1965, en rijdt alles weg. Ik pak een E-type staat er GVD een Cobra op de baan die niet bij te houden is. Dat had wel iets meer gebalanceerd mogen worden
Je kunt dan wel zeggen, ALFA BOY gooi die NA-tune van je alfa af, ja dat kan
  donderdag 21 april 2005 @ 15:32:32 #117
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26405430
haha er zijn dus ook auto's die gewoon belachelijk te sterk zijn voor de competitie waarin ze rijden?

ff omdenken, 1000 miles, EU, alfa 1965...

[ Bericht 2% gewijzigd door CybPraetorian op 21-04-2005 15:41:59 ]
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26405523
Ja maar dat is dus het probleem dat je hebt als je zegt: auto's van een bepaalde tijdsperiode
Ik vond het max-pk principe ook altijd goed. Zoals het was in de oude gt-games
pi_26406049
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:42 schreef P-Style het volgende:
En het gebrek aan online mode... tja ik heb het Polyphony nog steeds niet vergeven. Aan de andere kant denk ik niet dat de single player mode, die zéér uitgebreid is en vreemdgenoeg nog steeds een verslavende werking heeft niet zoveel aandacht van mij had gehad als GT online playable was.
Het was iig een koude douche. Had me er wel op verheugd om online tegen vrienden te racen. Maar goed, het is nog steeds een cool spel en moet zeggen dat ik op de pc toch ook niet echt online speel. Neemt niet weg dat het een mooie optie had KUNNEN zijn.

Waar ik overigens wel van baal is dat er nog steeds maar 5 tegenstanders zijn. Vrij onrealistisch om tijdens de 24 uur van Le Mans een totaal van 6 auto's op de baan te zien (werkelijk toch zeker 30-40 auto's) of de F1 races (20 auto's?). Maar dat zal meer te maken hebben met de mogelijkheden van de PS2. Van mij mogen ze in deel 5 (PS3!!!) het schademodel nog steeds laten voor wat het is, maar de competitie flink opschroeven wb kwantiteit (kwaliteit beter balanceren zou ook niet slecht zijn), geeft toch wat realistischer race-ervaring.
pi_26406359
Ik vind een schademodel toch veel beter bij een realistische race-ervaring passen dan meer auto's tijdens een race. Maar hopelijk passen ze gewoon alletwee die facetten aan
War. War never changes.
pi_26406596
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:06 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik vind een schademodel toch veel beter bij een realistische race-ervaring passen dan meer auto's tijdens een race. Maar hopelijk passen ze gewoon alletwee die facetten aan
Ik zou het prima zonder kapotte versnellingsbak of afgebroken wielmoer kunnen stellen als ik vaker dan 1 keer per half uur iemand in kan halen of uberhaupt tegenkom.....Als ik moet kiezen dan toch echt gewoon een vol veld. Zeg nou zelf, hoe realistisch komt het over als je weet ik hoe lang je rondjes draait op de Nordschleife zonder dat je iemand tegenkomt of in je spiegels ziet? Gebeurt me ZEER regelmatig dat die andere auto's net zo goed NIET mee hoefden te rijden want je ziet ze na een paar rondjes na de start toch nauwelijks meer (niet dat ik zo goed ben, meer dat de competitie in sommige races zo slecht is....) behalve als blauwe stipjes ergens ver achter je op de kaart.

Als ik zou moeten kiezen, is het voor mij heel simpel: vergroot de startgrid. Ik begrijp ook wel dat er meerdere gedachten over zijn, maar dit is iig mijn voorkeur. Het allerliefst zie ik gewoon beide inderdaad, maar ik ben bang dat we toch nog wel een paar jaartjes zullen moeten wachten op een deeltje 5.
pi_26407425
Stel nou dat er in GT5 een echt... ècht realistisch schadesysteem zou zijn. Dan kun je endurance events wel vergeten! Stel je bent 2 uur bezig of nog erger... 23½ uur bezig en in je laatste rondje knal je tegen de muur! Toch zonde van je tijd! Het is haast niet te voorkomen dat je vroeg of laat eens een muur of een tegenstander raakt. Met snelheden van 200 tot 300Km/u kun je het dus wel vergeten hè als je een echt realistisch schadesysteem in je spel wilt.

En aan de andere kant. Als je ècht goed bent in GT, dan krijg je sowieso niets met 't schadesysteem te maken! Dus dat gezeur om schademodellen vind ik ook maar een beetje aanstellerij.
pi_26407922
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:52 schreef P-Style het volgende:
Stel nou dat er in GT5 een echt... ècht realistisch schadesysteem zou zijn. Dan kun je endurance events wel vergeten! Stel je bent 2 uur bezig of nog erger... 23½ uur bezig en in je laatste rondje knal je tegen de muur! Toch zonde van je tijd! Het is haast niet te voorkomen dat je vroeg of laat eens een muur of een tegenstander raakt. Met snelheden van 200 tot 300Km/u kun je het dus wel vergeten hè als je een echt realistisch schadesysteem in je spel wilt.
Daarom hoeft het van mij niet zo nodig idd. Vind een endurance event best gaaf, maar als ik tien minuten voor de vlag valt een muur raak of van de weg geramd word (zie de huidige AI van de computertegenstanders) dan gok ik dat ik een kampioenschapje PS2-werpen ga proberen.....
quote:
En aan de andere kant. Als je ècht goed bent in GT, dan krijg je sowieso niets met 't schadesysteem te maken! Dus dat gezeur om schademodellen vind ik ook maar een beetje aanstellerij.
Ben ik niet helemaal met je eens, wederom kijkend naar de AI-kwaliteiten van de computergestuurde auto's. Stel dat je een auto voor de 13de keer binnen een race lapt (rij je dus best goed), maar de huidige AI blijft merendeels de bijna ideaale lijn rijden....tijdens je inhaalmanouvre zit jij daar wellicht en de computer zal dan rucksichtloss naar binnen rammen. (nog een minpuntje van GT3 wat doorgeslopen is naar dit deel). Door de soms lompe AI kun je dus de verdere de race c.q. overwinning op je buik schrijven, ook al rijd je dan nog zo fantastisch.

Daarnaast, een realistisch schademodel houdt ook in (tenminste dat is mijn optiek) dat je zo nu en dan eens willekeurige panne krijgt (bijv. opgeblazen motor/versnellingsbak, lekke band etc.etc., beetje zoals in F1 GP op de PC). Als je dat overkomt na 23:52 op Le Mans heb je er ook wel het zuur in.

Maw....MEER AUTO'S OP DE BAAN!!!!!!! En misschien realistisch weermodel of zo. Lijkt me leuker als het opeens keihard gaat regenen of zo. Moet je je rijstijl opeens drastisch aanpassen....
pi_26408317
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:12 schreef Slotter het volgende:
Maw....MEER AUTO'S OP DE BAAN!!!!!!! En misschien realistisch weermodel of zo. Lijkt me leuker als het opeens keihard gaat regenen of zo. Moet je je rijstijl opeens drastisch aanpassen....
Yup, ben ik 100% met je eens. Ik mis het schademodel eerlijk gezegd niet, maar weersveranderingen en dag/nacht wisselingen in de 24 uurs races en dergelijke vind ik wel erg jammer dat dat er niet in zit.
pi_26408891
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:31 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Yup, ben ik 100% met je eens. Ik mis het schademodel eerlijk gezegd niet, maar weersveranderingen en dag/nacht wisselingen in de 24 uurs races en dergelijke vind ik wel erg jammer dat dat er niet in zit.
Is zo, 't ziet er wat typisch uit als je 24 uur lang een mooi middagzonnetje hebt. Prima, maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Het is niet echt storend, maar zoals je zegt....jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')