Geile erwtjes, maar haar kop en lengte zijn beter.quote:
quote:124 Teletekst za 16 apr
Soennieten in Irak gijzelen 60 man
BAGDAD Soennitische rebellen hebben in
de Iraakse stad Madaen,in de buurt van
de hoofdstad Bagdad,tenminste zestig
sjiieten gegijzeld.Ze hebben gedreigd
hun gijzelaars te doden als niet alle
sjiieten de stad verlaten.
Na de verkiezingen van januari was het
enige tijd relatief rustig in Irak.Maar
het geweld neemt de laatste weken weer
hand over hand toe.Deze week zijn er
bij aanslagen zeker 34 doden gevallen.
De soennieten zijn tegen Amerikaanse en
andere buitenlandse troepen in Irak.Ook
vinden ze dat de sjiieten te veel te
vertellen hebben gekregen in Irak en
dat ze heulen met vijand Amerika.
Klopt... daar zit het geld en dus ook de macht.... S.H. had niet voor niks daar zijn uitvalsbasis.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:49 schreef Monidique het volgende:
In het noorden heb je echter te maken met verdreven, nationalistische Koerden, door Saddam Hoessein verarabiseerde steden en olie. Zeer explosief.
De leegheid omringt ons allen. Er is geen ontsnappen aan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, dat wel, maar die leegheid.
Hoe kan een Koerd nou nationalistisch zijn zonder eigen natie?quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:49 schreef Monidique het volgende:
In het noorden heb je echter te maken met verdreven, nationalistische Koerden, door Saddam Hoessein verarabiseerde steden en olie. Zeer explosief.
Daarom paste ik mijn afatar dan ook aan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De leegheid omringt ons allen. Er is geen ontsnappen aan.
Deze vorm van communicatie zonder elkaar te zien
illustreert deze leegheid perfect.
wat een onzin.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:57 schreef George-Butters het volgende:
eigenlijk is 't een strijd om het eeuwige laatste woord
quote:
Verkapte linkse troetelvraag : Je bedoeld waarschijnlijk.. wanneer sluiten jullie hem weer op....quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wanneer komt pberends weer vrij?
Nee, ik eis eerherstel en vrijlating van pberends!quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Verkapte linkse troetelvraag : Je bedoeld waarschijnlijk.. wanneer sluiten jullie hem weer op....
En smartgeld....... voor meer sigaren en bier.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee, ik eis eerherstel en vrijlating van pberends!![]()
/(.*)/Wquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:15 schreef Monidique het volgende:
En het Woord was leeg.
Het is hier geen opvanghuis voor mensen zonder sociaal leven.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wanneer komt pberends weer vrij?
Die {} mogen wel weg.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik dacht maar aan onderstaande.
[ code verwijderd ]
dat valt ook wel weer mee hoor, vgl. het met katholieken hier, die volgen ook niet allemaal aanhanger vd paus, er zijn er daar ook velen die voor een min of meer seculiere overheid zijn, zie bv. al-Sistaniquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Grappig, dat terwijl die Sjiieten de meest fundamentele gevaarlijke rakkers zijn. Een burgeroorlog gaat van start.
Dat is hetzelfde als dat de Paus zich bemoeit met de vorming van de regering in Nederland.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:48 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat valt ook wel weer mee hoor, vgl. het met katholieken hier, die volgen ook niet allemaal aanhanger vd paus, er zijn er daar ook velen die voor een min of meer seculiere overheid zijn, zie bv. al-Sistani
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:54 schreef zakjapannertje het volgende:
IBM sluit deal om rijgedrag auto's te registreren via GPS
hier zal Donner van watertanden
en laat dat nou bij al-Sistani niet ad orde zijn: hij wil zoiets niet laten gebeuren in Irak:quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dat de Paus zich bemoeit met de vorming van de regering in Nederland.
Ongewenst dus.
http://www.cfr.org/background/background_iraq_sistani.phpquote:What are Sistani’s political views?
He favors an Islamic state, but not a theocracy as in neighboring Iran. Sistani has said that no law in Iraq should conflict with Islamic principles, and he wants Islam to be recognized in law as the religion of the majority of Iraqis. However, he has not promoted an official role for Islamic clerics in Iraq’s new government. Sistani supports an Islamic state that is compatible with elections, freedom of religion, and other civil liberties. And although Sistani does not favor violent confrontation with the United States, he has defied U.S. authorities when their plans conflicted with his views.
Qua techniek mooi, qua privacy waardeloos.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:54 schreef zakjapannertje het volgende:
IBM sluit deal om rijgedrag auto's te registreren via GPS
hier zal Donner van watertanden
Ik geloof zo'n man niet en verder wil die toch echt wel bewerkstelligen dat een regering naar zijn wensen wordt gevormd, een land waar die niets te vertellen heeft.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:58 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
en laat dat nou bij al-Sistani niet ad orde zijn: hij wil zoiets niet laten gebeuren in Irak:
[..]
http://www.cfr.org/background/background_iraq_sistani.php
Aaah! Je usericoon!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik geloof zo'n man niet en verder wil die toch echt wel bewerkstelligen dat een regering naar zijn wensen wordt gevormd, een land waar die niets te vertellen heeft.
Verder mollen ze elkaar maar lekker, het maakt me eerlijk gezegd geen hol uit.![]()
Because the times they are changing!quote:
Dan werkt u nogal dicht in de buurt van waar ik woon, oh Aaah!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Because the times they are changing!
Zeg, die tramfoto van jou, dat is op de hoek waar ik werk.![]()
![]()
Ik wil daar ook in de buurt gaan wonen, nog tips?quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:30 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dan werkt u nogal dicht in de buurt van waar ik woon, oh Aaah!
Veel geld gaan verdienenquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wil daar ook in de buurt gaan wonen, nog tips?![]()
Ben ik mee bezig, woon je aan het water?quote:
Yep! Leuk die muggen in de zomer, man!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, woon je aan het water?
Heerlijk!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Yep! Leuk die muggen in de zomer, man!
Er zijn daar verschillende ophaalbruggen in de buurt oh Aaah!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
Bij de ophaalbrug in de buurt?![]()
Das ook weer zo, maar ik bedoel die grote, zeg maar in het verlengde van die wanstaltige trambaan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:35 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Er zijn daar verschillende ophaalbruggen in de buurt oh Aaah!I
Die wanstaltige trambaan heb ik anders wel prachtig op de foto gekregen!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Das ook weer zo, maar ik bedoel die grote, zeg maar in het verlengde van die wanstaltige trambaan.
Ja, die foto is prachtig, ik heb 'm gedownload met uwen permissie, ik betaal u graag een koffie met appelpunt als u eens in den buurt bent.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:39 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Die wanstaltige trambaan heb ik anders wel prachtig op de foto gekregen!Maar nee, daar woon ik niet
![]()
Ik moet er vandoor trouwens. Doei, lieve POL-ertjes!
| 1 | javascript:toFindName=prompt();for(i=0;i<document.getElementsByTagName("span").length; i++){if(document.getElementsByTagName("span").item .className == "bigusername")if(document.getElementsByTagName("span").item .childNodes[1].childNodes[0].innerHTML==toFindName)void(document.getElementsByTagName("span").item .parentNode.parentNode.parentNode.parentNode.style.display='none');} |
Dat is dus exit walging.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:00 schreef Monidique het volgende:
Dat moet dus item ( i ) zijn. Aan elkaar.
Dat is tenminste iets voor niet-nerds.quote:
Hopelijk slaan straks ook de vlammen eraf bij mijn afspraakje.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is tenminste iets voor niet-nerds.![]()
En spettert het vocht rond.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hopelijk slaan straks ook de vlammen eraf bij mijn afspraakje. [afbeelding].
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:56 schreef Harry_Sack het volgende:
*** Verzet tegen Grondwet EU neemt toe ***
Onder de bevolking neemt het verzet toe tegen de Europese Grondwet. Dit blijkt uit een nog vertrouwelijk kiezersonderzoek van het kabinet....
http://www.volkskrant.nl/binnenland/1113542449764.html
![]()
Het lijkt me heerlijk om Balkenende in Chiraq-stijl de zien smeken op de teevee of we echt niet alsjeblieft voor willen stemmen, jou ook?quote:
Zal niet gebeuren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk om Balkenende in Chiraq-stijl de zien smeken op de teevee of we echt niet alsjeblieft voor willen stemmen, jou ook?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |