Geile erwtjes, maar haar kop en lengte zijn beter.quote:
quote:124 Teletekst za 16 apr
Soennieten in Irak gijzelen 60 man
BAGDAD Soennitische rebellen hebben in
de Iraakse stad Madaen,in de buurt van
de hoofdstad Bagdad,tenminste zestig
sjiieten gegijzeld.Ze hebben gedreigd
hun gijzelaars te doden als niet alle
sjiieten de stad verlaten.
Na de verkiezingen van januari was het
enige tijd relatief rustig in Irak.Maar
het geweld neemt de laatste weken weer
hand over hand toe.Deze week zijn er
bij aanslagen zeker 34 doden gevallen.
De soennieten zijn tegen Amerikaanse en
andere buitenlandse troepen in Irak.Ook
vinden ze dat de sjiieten te veel te
vertellen hebben gekregen in Irak en
dat ze heulen met vijand Amerika.
Klopt... daar zit het geld en dus ook de macht.... S.H. had niet voor niks daar zijn uitvalsbasis.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:49 schreef Monidique het volgende:
In het noorden heb je echter te maken met verdreven, nationalistische Koerden, door Saddam Hoessein verarabiseerde steden en olie. Zeer explosief.
De leegheid omringt ons allen. Er is geen ontsnappen aan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, dat wel, maar die leegheid.
Hoe kan een Koerd nou nationalistisch zijn zonder eigen natie?quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:49 schreef Monidique het volgende:
In het noorden heb je echter te maken met verdreven, nationalistische Koerden, door Saddam Hoessein verarabiseerde steden en olie. Zeer explosief.
Daarom paste ik mijn afatar dan ook aan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De leegheid omringt ons allen. Er is geen ontsnappen aan.
Deze vorm van communicatie zonder elkaar te zien
illustreert deze leegheid perfect.
wat een onzin.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:57 schreef George-Butters het volgende:
eigenlijk is 't een strijd om het eeuwige laatste woord
quote:
Verkapte linkse troetelvraag : Je bedoeld waarschijnlijk.. wanneer sluiten jullie hem weer op....quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wanneer komt pberends weer vrij?
Nee, ik eis eerherstel en vrijlating van pberends!quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Verkapte linkse troetelvraag : Je bedoeld waarschijnlijk.. wanneer sluiten jullie hem weer op....
En smartgeld....... voor meer sigaren en bier.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee, ik eis eerherstel en vrijlating van pberends!![]()
/(.*)/Wquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:15 schreef Monidique het volgende:
En het Woord was leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |