abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:01:39 #1
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26253169
quote:
In Vrouwen en strings schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is dat toch met sommige vrouwen tegenwoordig, ik zeg tegen mijn vriendin dat ze een string moet gaan dragen omdat dat eenmaal hoort bij vrouwen en omdat het er niet uit ziet als ze zo'n strechbroek aanheeft.....

Begint ze tegen me te schreeuwen en te trippen dat ze zelf uitmaakt wat ze draagt en dat ze die dingen niet lekker vind zitten.......

Sjeees mensen dat hoort tegenwoordig toch gewoon.... een vrouw heeft standaard een string aan toch
Aangezien het vorige topic vol was, en de TS geen nieuw topic heeft gestart, gaan we hier verder .
  vrijdag 15 april 2005 @ 20:47:42 #2
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_26256850
voor de meesten een must, sommigen echter
Alhoewel het me bij een gewone broek/rok geen sier uitmaakt. Maar een linnen/witten broek met een slip is niet echt iets waar je je hoofd voor omdraaid.

[ Bericht 41% gewijzigd door Bob-B op 15-04-2005 21:12:22 ]
pi_26257234
kan misschien in een strakke broek beter staan maar vind een string echt een superlelijk ding.
een strakke CK boxer vind ik geweldig. anders de wat duurdere onderbroeken/lingerie
  zaterdag 16 april 2005 @ 01:31:01 #4
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26263352
Denk ook dat vrouwen het dragen onder een strakke (dwz: witte/stretch oid) broek); het staat gewoon wat minder als je als vrouw een stretch oid draagt, en daar dan de 'lijnen' van te zien zijn.
Maargoed, dan vraag je je natuurlijk als vrouw af; hoe staat het als een vent een witte broek draagt?
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 01:35:50 #5
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26263414
ik vraag me veelal af, waarom draag je het nog, je kunt net zo goed een veter in je aars doen en een lapje voor je geslachtsdeel. wat is de toegevoegde waarde van een string?
:')
pi_26264085
dames, draag wat je wil... ik trek het toch uit
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_26264401
Ach, zolang een vrouw geen onderheupse broeken draagt, mag ze aan trekken wat ze wil, ik zie het toch niet.
Anders is het als ze haar broek zo laag trekt dat ze zich moet scheren; dan wil ik niet de contouren van een Hema-tent ontwaren; een paar touwtjes volstaan dan .

Wat de TS betreft: niet zeiken, ze trekt zelf aan wat ze wil; als ze een superstrakke broek aanheeft, of eentje die erg laag gaat, mag je haar erop wijzen dat dat niet zo past bij haar ondergoed. Anders niet klagen, je komt toch wel 'binnen' begrijp ik. En desnoods maak je het uit om d'r ondergoed; dan was je haar toch niet waard
pi_26264403
Ehms duidelijkheid: *hoop dat ik het namens de vrouwen kan spreken*

Het zit niet in je aars maar langs je bilspleet. Omdat dit toch een spleet is en aanelkaar ligt, voel je het niet. Dus als je een gewone broek aan hebt, voel je niet eens een randje, naatje of stiksel.. Heerlijk toch. Je moet wel kijken wat voor strings je koopt natuurlijk.

Ik vind het gewoon prettig dak niks voel als ik over straat loop.
Sappig !!
pi_26264705
Wat een sukkel die teardrop-nl. Laat hem dan zelf ook zo'n olifanten-onderbroekje dragen met zo'n slurf (in zijn geval slurfje) waar zijn mannelijk lid in plaats dient te nemen. Ik erger mij aan mensen die spreken in termen als "het hoort toch zo tegenwoordig?" Die mensen hebben geen eigen mening en zijn nutteloos.
pi_26264707
Trouwens, een string is voor sletten en hoeren. Niet voor welopgevoede en kuise dames.
pi_26264723
offcourse FuifDuif die het zegt
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_26264737
Ja, maar ga eens na, wat is er nu zo bijzonder aan een string? De vrouw draagt het echt niet voor haarzelf hoor, maar voor haar omgeving en met name voor de mannen in haar omgeving.

Lijkt mij sletterig genoeg zo.
pi_26264742
Ik vind ze ook niet lekker zitten, maar als ik een strakke broek draag is het wel een must
pi_26264748
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:14 schreef Xennia het volgende:
Ik vind ze ook niet lekker zitten, maar als ik een strakke broek draag is het wel een must
Waarom een must ?
pi_26264749
Bovendien is een strakke broek ook nergens voor nodig. Daagt alleen maar uit.
pi_26264753
on-ver-be-ter-lijk
pi_26264758
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:18 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom een must ?
Omdat de randjes onder een strakke broek niet om aan te zien zijn.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_26264761
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:27 schreef LostFormat het volgende:

[..]

pi_26264762
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:29 schreef Xennia het volgende:

[..]
Dat zeg ik.
pi_26264763
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:19 schreef FuifDuif het volgende:
Bovendien is een strakke broek ook nergens voor nodig. Daagt alleen maar uit.
Ik ben op aarde om het zwakke vlees der mannen op de proef te stellen
  zaterdag 16 april 2005 @ 04:30:06 #21
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_26264764
quote:

[..]

Ik vind ze wel lekker.
pi_26264766
quote:

[..]

Dat is jouw mening en de mening die door de mediadruk wordt opgelegd. De legging bestaat al veel langer dan de string en in de periode dat de legging al gedragen werd en de string nog niet bestond, was het kennelijk ook geen probleem. Dus, het is niet meer dan een modeverschijnsel en derhalve dus ook geen argument.

Maar zoals ik al zei snap ik sowieso het nut van een strakke broek niet, behalve dan om je weer eens over te geven aan je vleselijke behoeften waarmee je ook niet-geïnteresseerden op straat confronteert. Nergens voor nodig dus.
pi_26264768
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:30 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en de mening die door de mediadruk wordt opgelegd. De legging bestaat al veel langer dan de string en in de periode dat de legging al gedragen werd en de string nog niet bestond, was het kennelijk ook geen probleem. Dus, het is niet meer dan een modeverschijnsel en derhalve dus ook geen argument.
Legging *ril*
Hoorde je daar geen lange shirts overheen te dragen?
pi_26264769
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:30 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ben je hier in opdracht van God (voor de goede zaak) of van Satan (voor de kwade zaak)?
pi_26264771
quote:

[..]

Maar zoals ik al zei snap ik sowieso het nut van een strakke broek niet, behalve dan om je weer eens over te geven aan je vleselijke behoeften waarmee je ook niet-geïnteresseerden op straat confronteert. Nergens voor nodig dus.
Niks mis met vleselijke behoeftes, wat mij betreft. En leggings zijn sowieso een afknappert, ongeacht of er wel of niet een string onder gedragen wordt.
pi_26264772
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:32 schreef Xennia het volgende:
Legging *ril*
Hoorde je daar geen lange shirts overheen te dragen?
Ja, maar het gaat om het idee.
pi_26264773
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:32 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Niks mis met vleselijke behoeftes, wat mij betreft. En leggings zijn sowieso een afknappert, ongeacht of er wel of niet een string onder gedragen wordt.
Niets mis met vleselijke behoeften nee, maar doe het dan binnen je eigen omgeving, je slaapkamer ofzo. Op straat lopen allemaal mensen van de samenleving en daar zitten ook veel mensen tussen die het niet op prijs stellen om geconfronteerd te worden met onzedelijk gedrag. Doe dat dan ook niet.

Om deze reden vind ik uitgebreid zoenen op straat ook zeer ongepast.
pi_26264774
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:32 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ben je hier in opdracht van God (voor de goede zaak) of van Satan (voor de kwade zaak)?
God en Satan zijn 1
pi_26264775
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:32 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja, maar het gaat om het idee.
Dan zie je dus ook de randjes niet
pi_26264776
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:34 schreef Xennia het volgende:
God en Satan zijn 1
Bron?
pi_26264777
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:35 schreef Xennia het volgende:
Dan zie je dus ook de randjes niet
Nee, maar ik geloof niet dat men om die reden lange truien droeg. Die lange shirts behoorden tot de mode en dienden echt niet als camouflage. Waarom zou het als camouflage moeten dienen wanneer iedereen toch met van die randjes liep?
pi_26264778
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:34 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Niets mis met vleselijke behoeften nee, maar doe het dan binnen je eigen omgeving, je slaapkamer ofzo. Op straat lopen allemaal mensen van de samenleving en daar zitten ook veel mensen tussen die het niet op prijs stellen om geconfronteerd te worden met onzedelijk gedrag. Doe dat dan ook niet.

Volgens mij ben jij een van de weinige die zich zo druk kan maken om dat onzedelijke gedrag. Als k geil ben en een vriendin bij me heb dan laat ik je 't wel voortaan weten zodat je je kan verschuilen in je bejaardentehuis.
pi_26264779
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:35 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Bron?
Xennia
pi_26264781
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:36 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, maar ik geloof niet dat men om die reden lange truien droeg. Die lange shirts behoorden tot de mode en dienden echt niet als camouflage. Waarom zou het als camouflage moeten dienen wanneer iedereen toch met van die randjes liep?
Die lange shirts dienden ook als camouflage van een dikke reet
pi_26264783
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:36 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij een van de weinige die zich zo druk kan maken om dat onzedelijke gedrag. Als k geil ben en een vriendin bij me heb dan laat ik je 't wel voortaan weten zodat je je kan verschuilen in je bejaardentehuis.
Oh dacht jij dat ik de enige ben? Onzedelijk gedrag wordt enkel gewaardeerd door van die vrijbuiters zonder moraal en die zijn godzijdank nog steeds in de minderheid. Maar jongen, als je het allemaal zo ziet, vind je het vast ook niet erg dat ik morgenmiddag in mijn Nazi-kostuum door de stad ga lopen of iedereen die daar maar zin in heeft?

Hoezo bejaardentehuis?
pi_26264785
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:38 schreef Xennia het volgende:
Die lange shirts dienden ook als camouflage van een dikke reet
Dat is wat anders. Dat is persoonsgebonden, zo'n dikke reet. Maar ik geloof niet dat het camouflage was voor die randjes, want men wist toen nog niet eens dat er zoiets als een string zou kunnen bestaan. Het was gewoon normaal zo.
pi_26264792
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:39 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Oh dacht jij dat ik de enige ben? Onzedelijk gedrag wordt enkel gewaardeerd door van die vrijbuiters zonder moraal en die zijn godzijdank nog steeds in de minderheid. Maar jongen, als je het allemaal zo ziet, vind je het vast ook niet erg dat ik morgenmiddag in mijn Nazi-kostuum door de stad ga lopen of iedereen die daar maar zin in heeft?

Hoezo bejaardentehuis?
Bejaardentehuisd omdat het merendeel van die inwoners het zelfde gedachtengoed hebben als jij.

Als jij morgen in je nazikostuum rond wil lopen dan moet je dat vooral doen. Ik hou je niet tegen. Sterker nog, ik zou het graag willen filmen voor m'n nageslacht. Zelfbeschikking vind ik dan ook best belangrijk.
pi_26264797
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:45 schreef LostFormat het volgende:
Bejaardentehuisd omdat het merendeel van die inwoners het zelfde gedachtengoed hebben als jij.
Ze zeggen dan ook niet voor niets: "verstand komt met de jaren." Ik maak wat dat betreft kennelijk gewoon grote sprongen .
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:45 schreef LostFormat het volgende:
Als jij morgen in je nazikostuum rond wil lopen dan moet je dat vooral doen. Ik hou je niet tegen. Sterker nog, ik zou het graag willen filmen voor m'n nageslacht. Zelfbeschikking vind ik dan ook best belangrijk.
Maar dan snap je het principe van normen en waarden niet. Als je wilt doen en laten wat je wilt dan moet je op een onbewoond eiland gaan wonen. Kun je de hele dag zelfs in je nakie gaan rondrennen als je dat lekker vindt. Maar hier in ons land of waar dan ook waar mensen samenwonen, heb je je aan te passen aan de moraal en heb je respect te hebben voor mensen die anders denken.
pi_26264803
pi_26265459
Wat ik echt triest vind, is strings voor kinderen. Zo kwam ik laatst in een krantje tegen:
Nu Kindermaten strings maat 140-176 nu voor 1 euro !
Sappig !!
  FOK!fotograaf zaterdag 16 april 2005 @ 09:34:37 #41
13368 NiGeLaToR
pi_26265485
Grappig, voor wie dragen vrouwen strings? Voor zichzelf? Nope, voor de mannen
Goed geregeld hebben wij mannen het in onze maatschappij, al die vrouwen die zich voor ons uitsloven, terwijl wij lekker in onze baggy clothes de chicks kunnen checken
pi_26265808
Ja Nigelator, wat zijn vrouwen toch ook simpele wezens .
  zaterdag 16 april 2005 @ 10:51:48 #43
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26266243
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 09:31 schreef Loontjah het volgende:
Wat ik echt triest vind, is strings voor kinderen. Zo kwam ik laatst in een krantje tegen:
Nu Kindermaten strings maat 140-176 nu voor 1 euro !
Zoals FuifDuif al zei (en denk ook dat hij op dat punt gelijk heeft): "de mening die door de mediadruk wordt opgelegd". Het is een keer erin geslopen, en de fabrikanten zien dat het verkoopt, dus gaat men ook voor kinderen zulk spul maken. Zelf zou ik (indien ik een dochter had) het haar niet verbieden, maar ik ben ook wel de laatste die zulk spul zou kopen voor d'r.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjowhan op 16-04-2005 11:15:41 (wat jij wil mien jong ;)) ]
pi_26266318
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 10:51 schreef Sjowhan het volgende:
Zoals fuifduif al zei (en denk ook dat hij op dat punt gelijk heeft): "de mening die door de mediadruk wordt opgelegd". Het is een keer erin geslopen, en de fabrikanten zien dat het verkoopt, dus gaat men ook voor kinderen zulk spul maken. Zelf zou ik (indien ik een dochter had) het haar niet verbieden, maar ik ben ook wel de laatste die zulk spul zou kopen voor d'r.
Maar het is eigenlijk wel pervers hoor. Strings symboliseren toch wel voornamelijk erotiek, laten we eerlijk zijn. Zeker bij een strakke broek zijn ze bedoeld om de rondingen van het vrouwelijke zitvlak niet te verpesten, dat zeggen de dames hier zelf ook al. Het feit dat strings nu ook voor het jonge grut beschikbaar is, vind ik dus om die reden werkelijk te pervers voor woorden.

Ik zelf zou het denk ik wel verbieden, maar ja, dat schijnt pedagogisch ook weer averechts te werken, dus... een moeilijk punt.

Trouwens, Sjowhan, ik zou mijn naam graag geschreven zien met de hoofdletters waar ze horen. Dus niet fuifduif, maar FuifDuif.
pi_26266435
HOTPANTS
pi_26266544
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:05 schreef JimmyBoy het volgende:
HOTPANTS

Dat vraagt toch gewoon om backdoor verkrachting?
  zaterdag 16 april 2005 @ 11:24:32 #47
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26266740
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 10:58 schreef FuifDuif het volgende:

Maar het is eigenlijk wel pervers hoor. Strings symboliseren toch wel voornamelijk erotiek, laten we eerlijk zijn. Zeker bij een strakke broek zijn ze bedoeld om de rondingen van het vrouwelijke zitvlak niet te verpesten, dat zeggen de dames hier zelf ook al.
Het is inderdaad om de kont van de vrouw meer naar 'voren' te laten komen. Voor mij hoeft het niet, het is wel 'mooi', maar denk dat het meer tussen de oren zit dan dat het daadwerkelijk zo is..
quote:
Het feit dat strings nu ook voor het jonge grut beschikbaar is, vind ik dus om die reden werkelijk te pervers voor woorden.
Ik zelf zou het denk ik wel verbieden, maar ja, dat schijnt pedagogisch ook weer averechts te werken, dus... een moeilijk punt.
Daarom; als je het gaat verbieden aan je dochter, heb je alleen al meer kans dat ze het gaat dragen, om te proberen of d'r pa het ziet.. Ik zou opzich wel eens de gedachte willen weten achter het 'kindermode-string' aspect van lingeriefabrikanten; is het omdat de 'markt' ervoor is, of is het echt iets wat in 2005 gewoon gevraagd wordt?
quote:
Trouwens, Sjowhan, ik zou mijn naam graag geschreven zien met de hoofdletters waar ze horen. Dus niet fuifduif, maar FuifDuif.
Bij deze
pi_26266814
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:12 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

[afbeelding]
Fucking Hell Yeah!!! whot a beauty!
pi_26266959
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:24 schreef Sjowhan het volgende:
Het is inderdaad om de kont van de vrouw meer naar 'voren' te laten komen. Voor mij hoeft het niet, het is wel 'mooi', maar denk dat het meer tussen de oren zit dan dat het daadwerkelijk zo is..
Mee eens, wat randjes zullen het beeld echt niet fundamenteel verstoren wat dat betreft. Het is een door de industrie voorgespiegelde werking en de consument trapt er weer eens in.
quote:
Daarom; als je het gaat verbieden aan je dochter, heb je alleen al meer kans dat ze het gaat dragen, om te proberen of d'r pa het ziet.. Ik zou opzich wel eens de gedachte willen weten achter het 'kindermode-string' aspect van lingeriefabrikanten; is het omdat de 'markt' ervoor is, of is het echt iets wat in 2005 gewoon gevraagd wordt?
Maar ja, hoe dan ook. Ik zou mijn dochter toch niet in zo'n ding hebben willen lopen, dus wat moet je dan? Als ik het toelaat dan doet ze het dus wel gewoon en iets toelaten wat ik niet wil hebben vind ik een wat vreemde constructie. Overleggen zou een optie zijn, maar we weten allemaal dat ouders worden gezien als oudbollig en zeurderig en dat de peer-pressure van de leeftijdsgenootjes veel zwaarder weegt. Dus ook met overleg is de kans zeer gering dat ze zou stoppen met het dragen van een string.

Dan is er nog een zeer radicale doch wellicht effectieve aanpak . Een crimineel inhuren met verkrachtingsambities om je dochter eens onderweg ergens naar toe te laten grijpen, waarbij de crimineel uitdrukkelijk tegen haar zegt dat hij haar grijpt vanwege haar heerlijk kontje die zo mooi uitkomt door haar string. Kans zal naar mijn idee groot zijn dat het daarna wel afgelopen is met die string.

Ja, ik ben ook wel benieuwd daarna, maar ik geloof niet dat het een kwestie is geweest van inspelen op de markt (in beginsel dan). Het is naar mijn idee een gecreëerde vraag door de aanbieders zelf.
quote:
Bij deze
Dank .
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:15:22 #50
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_26270556
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:30 schreef Xennia het volgende:

[..]

test me!
pi_26278922
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:12 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, maar ga eens na, wat is er nu zo bijzonder aan een string? De vrouw draagt het echt niet voor haarzelf hoor, maar voor haar omgeving en met name voor de mannen in haar omgeving.

Lijkt mij sletterig genoeg zo.
Ze draagt het wel degelijk voor zichzelf aangezien het normaal gesproken meestal zo is dat niemand het ziet....

Mooie lingerie dragen maakt dat je je beter voelt, je verzorgt jezelf goed, je kleed je leuk aan, als je daar mooie lingerie bij draagt is het compleet, voel je je prettig, je voelt je mooi, het is gewoon fijn...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26287599
Dat gaat er bij mij echt niet in erodome. Het interesseert mij geen fluit wat voor een onderbroek ik aan heb. Ik bedoel, ik draag er een broek overheen; geen mens die mijn onderbroek ziet. Dus waarom zou ik het dan voor mijzelf doen?
pi_26287693
Love strings.......heb nog geneens van die ...........ja onderbroeken die tot je oksels komen hahahah
Broekje van kant is ook wel mooi.........
String zit gewoon lekker........trek een een normale aan en als die tussen je billen kruipt is het zwaar irri........raar maar waar........
Zowiezo vind ik het ook veel mooier staan onder je kleding.....
En als je mooie billen heb vind ik het op het strand ook mooier.......lekkere bruine billen.....anders krijg je zo'n wit vlak.........
pi_26288063
quote:
Op zondag 17 april 2005 01:27 schreef FuifDuif het volgende:
Dat gaat er bij mij echt niet in erodome. Het interesseert mij geen fluit wat voor een onderbroek ik aan heb. Ik bedoel, ik draag er een broek overheen; geen mens die mijn onderbroek ziet. Dus waarom zou ik het dan voor mijzelf doen?
Pssst: daarom ben jij ook een man
pi_26288458
quote:
heb je respect te hebben voor mensen die anders denken.
Ja, FD, en begin eens bij jezelf.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_26288508
quote:
Het is lang niet voor iedereen zoals bij jou, dat je de enige bent die je ondergoed ziet. Bovendien is het gewoon prettig als een en ander lekker zit en er goed uitziet. Of het nu om een onderbroek, om schoenen of om kleding gaat.
pi_26305025
quote:
Omdat je het WEET dat dat daar zit, daar voel je je goed over, het totaalplaatje ziet er ok uit en je kijkt eens in de spiegel naar jezelf en denkt, he foxy lady en dan heb je het goed voor elkaar

Echt ik voel me beter met leuke lingerie aan dan met een oude lubberende oma onderbroek en dan gaat het er niet om dat iemand het ziet, heb ik het over gewoon op de dag wanneer ik mijn broek voor niemand laat zakken en mijn lingerie netjes onderkleding blijft(hou niet van uitstekende slipjes enzo).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26308165
quote:
Op zondag 17 april 2005 20:06 schreef erodome het volgende:
Omdat je het WEET dat dat daar zit, daar voel je je goed over, het totaalplaatje ziet er ok uit en je kijkt eens in de spiegel naar jezelf en denkt, he foxy lady en dan heb je het goed voor elkaar

Echt ik voel me beter met leuke lingerie aan dan met een oude lubberende oma onderbroek en dan gaat het er niet om dat iemand het ziet, heb ik het over gewoon op de dag wanneer ik mijn broek voor niemand laat zakken en mijn lingerie netjes onderkleding blijft(hou niet van uitstekende slipjes enzo).
Inderdaad, dat vind ik ook. Met een mooie string aan voel ik me gewoon veel beter en sexier, ookal weet ik dat niemand het ziet...
pi_26310424
Dat snap ik ook niet hoor, en ik ben toch echt een vrouw. Ik vind zo'n tent toch echt honderd keer lekkerder zitten. En als ik m'n kleren uittrek voor een man en hij vindt me niet leuk omdat ik toevallig een grote zwarte onderbroek draag, dan zoekt ie 't maar lekker uit. Mijn probleem niet.

Over die strings voor kinderen: FuifDuif, jij ziet het als iets wat erotisch is, maar dat is het voor kinderen niet. Voor die kinderen zijn het gewoon kleren, en kinderen doen hun ouders graag na. Kinderen die met make-up spelen doen dat toch ook niet om aantrekkelijker te worden of zo.
Sanity is (not) statistical
pi_26389317
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 03:52 schreef FuifDuif het volgende:
Trouwens, een string is voor sletten en hoeren. Niet voor welopgevoede en kuise dames.
Dit is wel erg makkelijk gedacht.
Complete onzin dat het voor sletten en hoeren zou zijn,ik draag ze ook en dat is vooral omdat ze er leuker uitzien en je ze tegenwoordig meer ziet in de winkel dan de gewone slip,je bent bijna "verplicht" om ze te dragen omdat de rest vaak lelijk is .
Lekker oppervlakkige opmerking van je,tjonge jonge .
  donderdag 21 april 2005 @ 11:14:12 #61
112687 Teardrop-nl
Drink, maar geniet met je mate
pi_26398838
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dit is wel erg makkelijk gedacht.
Complete onzin dat het voor sletten en hoeren zou zijn,ik draag ze ook en dat is vooral omdat ze er leuker uitzien en je ze tegenwoordig meer ziet in de winkel dan de gewone slip,je bent bijna "verplicht" om ze te dragen omdat de rest vaak lelijk is .
Lekker oppervlakkige opmerking van je,tjonge jonge .
Hey daar ben ik het helemaal mee eens hoor, ik vind ze ook mooier dan de gewone slip.....
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')
pi_26406392
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:35 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Bron?
Staat geschreven.
  donderdag 21 april 2005 @ 16:10:41 #63
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_26406450
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:39 schreef FuifDuif het volgende:
Dan is er nog een zeer radicale doch wellicht effectieve aanpak . Een crimineel inhuren met verkrachtingsambities om je dochter eens onderweg ergens naar toe te laten grijpen, waarbij de crimineel uitdrukkelijk tegen haar zegt dat hij haar grijpt vanwege haar heerlijk kontje die zo mooi uitkomt door haar string. Kans zal naar mijn idee groot zijn dat het daarna wel afgelopen is met die string.

Ja, ik ben ook wel benieuwd daarna, maar ik geloof niet dat het een kwestie is geweest van inspelen op de markt (in beginsel dan). Het is naar mijn idee een gecreëerde vraag door de aanbieders zelf.
[..]

Dank .
Zeker effectief

Je dochter loopt de hele leven bij de psychiater en heeft voortaan een vrees voor strings

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 21 april 2005 @ 16:17:38 #64
58281 Bertin
Please disturb me!
pi_26406603
Ondergoed is grotendeels bedoeld voor de hygiëne een string is nou niet echt het toppunt van hygiëne.
pi_26406726
Waarom gaat iedereen in godsnaam serieus in op fuifduif en kijkt niemand er doorheen dat t een kloon is?
pi_26407050
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:22 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom gaat iedereen in godsnaam serieus in op fuifduif en kijkt niemand er doorheen dat t een kloon is?
`

Ja klinkt net al BHFH
pi_26412363
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:17 schreef Bertin het volgende:
Ondergoed is grotendeels bedoeld voor de hygiëne een string is nou niet echt het toppunt van hygiëne.
En waarom dan niet, zit ook een kruisje in hoor, past prima
pi_26418520
Wat doen we hier eigenlijk moeilijk over string en zo. Als een meid zo'n ding wil dragen moet ze dat toch mooi doen. Of ze dat nou doet omdat ze lekker zitten of omdat ze er mee op wil vallen.
Mijn vriendin wou ze ook niet dragen maar heeft ooit een paar leuke snoopy dingen gehad en zo is ze er aan gewend dat ze nu niks anders meer wil dragen omdat ze LEKKERDER zitten. Maar dat is gewoon per persoon verschillend. Dus als je vriendin die dingen niet wil dragen dan zal ze dat ook niet gaan doen totdat ze het ooit wel zelf wil of niet.
pi_26481161
idd, ik vind het ook lekkerder zitten, draag ook enkel strings, heb heb wat jarettels en nylons (kousen) in de kast liggen, ook leuk om mijn vriend mee te verassen
Haleloeja
pi_26481475
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:39 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Aardig mondje vol......voor iemand met conservatieve (ja das mijn mening) waarden en normen
  zondag 1 mei 2005 @ 07:44:15 #71
113245 steven1977
leef bij de dag
pi_26634807
niks moet alles mag.

dat ik een vrouw ook liever in string of hotpants zie kan ik niet ontkennen, het is toch net die slagroom op je appelpuntje.
helaas zijn niet alle meiden/vrouwen er van gedient om in een string rond te huppelen.

het probleem van teardrop ken ik wel mijn vriendin draagt ook hoegenamt noemt een string.
ach ja ik zal het moeten accepteren.
pi_26635027
ben ik blij dat me vriendin alleen maar strings draagt, niets om over te klagen
you never know what you had untill its gone
pi_26635415
ik ben ook grote voorstander van strings, vooral op het strand !
heerlijk toch die wiebelende billen in de zon
---------------------------------
http://www.geilkonijn.com gratis SEX forum
---------------------------------
pi_26644021
Strings op het strand? Alleen als je Kimberley heet, je veel breezers drinkt en frikandellen eet, en je achterop de scooter van je vriendje aankomt. Hoe ordinair...
  zondag 1 mei 2005 @ 20:46:52 #75
37769 erodome
Zweefteef
pi_26648723
Je zal mij ook niet in een string zien rond hobbelen op het strand, dat is idd heel erg ordi....
pi_26654210
95% van de strings vind ik mooi staan bij vrouwen en slechts 5% van de "normale" slips
pi_26654440
quote:

[..]

De legging bestaat al veel langer dan de string en in de periode dat de legging al gedragen werd en de string nog niet bestond, was het kennelijk ook geen probleem.
Misschien zijn ze door de randjes in de legging juist bezig geweest met het uitvinden van de string
  maandag 2 mei 2005 @ 00:18:01 #78
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_26654531
String bij een vrouw met een lekkere kont, i'm loving it! Behalve als ze ongesteld is, dat staat zo raar een string met zo'n flap erlangs (rood danwel wit)
pi_26658334
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:18 schreef tommytheman het volgende:
String bij een vrouw met een lekkere kont, i'm loving it! Behalve als ze ongesteld is, dat staat zo raar een string met zo'n flap erlangs (rood danwel wit)
Daar zijn ook heel veel niet zichtbare oplossingen nvoor hoor
pi_26726780
FuifDuif, wat is jouw mening over een Burqa?
pi_26731605
Wat dacht je van deze string:

http://www.x-toys.nl/detail.php?id=703
Hij komt er ook voor mannen, jummie!
pi_26735470
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:54 schreef jorjor het volgende:
[afbeelding]
er is in ieder geval één deel van dit stuk snoepgoed wat ik NIET opeet
pi_26738089
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 20:23 schreef yadayada het volgende:

[..]

er is in ieder geval één deel van dit stuk snoepgoed wat ik NIET opeet
het elastiekje uiteraard
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:44:16 #84
109557 Scuderia_Mark
Living in the fast lane......
pi_26744574
Die strings die je van beide kanten open kan knopen,die zijn pas lekker te noemen mits het gepaard gaat met mooie billen.....
Vooral see through spul vind ik erg mooi,voorl wanneer het veel onhult maar niet alles,kan ergggg erotisch werken.
Watch the white line......
  donderdag 5 mei 2005 @ 01:13:31 #85
80425 Muertez
met een z?
pi_26745229
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:48 schreef -Lay-Z- het volgende:

[..]

het elastiekje uiteraard
LOL
pi_26754776
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:12 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ikzelf vind strings helemaal niet zo prettig. Ik draag ze meestal alleen onder hele dunne jurkjes. Normaal draag ik gewoon een speciaal soort klein laag heuponderbroekjes ding dat ik altijd bij de Makro haal, en die zitten heerlijk.
pi_26757031
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 03:52 schreef FuifDuif het volgende:
slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons

hoer (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] prostituee

Mijn exen waren geen van beide en toch droegen ze strings.
pi_26779021
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 04:34 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ongepast? Waarom is dat dan ongepast. Wat kan jou het nou schelen als er iemand verliefd is Ben je dan jaloers ofzo dat je het niet kan hebben? Of vind je het er vies uitzien? Kijk als iemand op straat zit te poepen vind ik het ongepast....
pi_26779302
Ik zie liever een flink zoenend stel dat zo'n trien in een top-tot-teen jurk met bijpassende theedoek. Maar: De straat is van iedereen, en ik vind dus ook dat iedereen er mag doen wat hij wil (zolang het bij wet toegestaan is dan).
pi_26780163
Ik draag toch echt een string omdat ik dat zelf fijn vind zitten en ze er leuker uit zien mijn vriend moet me maar nemen zoals ik ben ookal had ik nog van die oma onderbroeken.. en tsja ik ben ook niet bepaald een slet of een hoer dus das gewoon onzin
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:20:06 #91
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26780770
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:54 schreef jorjor het volgende:
[afbeelding]
Dat ziet er lekker uit. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo