in jouw wereldje wel jongenquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Sjeees mensen dat hoort tegenwoordig toch gewoon.... een vrouw heeft standaard een string aan toch ?![]()
in jou fantasiewereld misschien wel ja ...je gaat toch niet zeggen wat je vriendin moet dragen.,quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is dat toch met sommige vrouwen tegenwoordig, ik zeg tegen mijn vriendin dat ze een string moet gaan dragen omdat dat eenmaal hoort bij vrouwen en omdat het er niet uit ziet als ze zo'n strechbroek aanheeft.....
Begint ze tegen me te schreeuwen en te trippen dat ze zelf uitmaakt wat ze draagt en dat ze die dingen niet lekker vind zitten.......
Sjeees mensen dat hoort tegenwoordig toch gewoon.... een vrouw heeft standaard een string aan toch ?![]()
Pak haar terug, trek van die lange onderbroeken van vroeger aanquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is dat toch met sommige vrouwen tegenwoordig, ik zeg tegen mijn vriendin dat ze een string moet gaan dragen omdat dat eenmaal hoort bij vrouwen en omdat het er niet uit ziet als ze zo'n strechbroek aanheeft.....
Begint ze tegen me te schreeuwen en te trippen dat ze zelf uitmaakt wat ze draagt en dat ze die dingen niet lekker vind zitten.......
quote:Wat is dat toch met sommige vrouwen tegenwoordig, ik zeg tegen mijn vriendin dat ze een string moet gaan dragen omdat dat eenmaal hoort bij vrouwen en omdat het er niet uit ziet als ze zo'n strechbroek aanheeft.....
Aan de ketting met haar!quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jaja oke daarmee bedoelde ik dus dat ik het voorstelde en niet dat ik het dr ging verplichten ofzo
Draag jij ze dan niet ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:12 schreef Karina het volgende:
Als mijn vriend me zou gaan vertellen wat ik aan zou moeten doen dan doe ik het dus juist NIET (en strings zitten inderdaad niet lekker, de vriendin van TS heeft groot gelijk).
quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
Een vrouw hoort gewoon een string te dragen vind ik![]()
Heb ik geprobeerd, toen heeft ze hem 1x aangehad, meteen dikke sex daarna maar vervolgens nooit meer gezienquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:21 schreef Quoi het volgende:
Beter idee om een mooi setje voor haar te kopen, MET string. Heel subtiele hint, en ze vind het zo lief dat ze het speciaal voor je aantrekt.
Ik zou ook spontaan opstandig worden als mijn vriendje dat zou zeggen.........
Ochja had het toch nog ergens doel voorquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, toen heeft ze hem 1x aangehad, meteen dikke sex daarna maar vervolgens nooit meer gezien
quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:30 schreef WeirdMicky het volgende:
Vrouwen die geen strings dragen zijn echthet ziet er echt jammerlijk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |