ik wil ook helemaal niet de chinezen of turken uitroeien hoor. Ik zou alleen graag zien dat de han-chinezen in china blijven en de turken in turkije zodat ze zich niet met ons gaan vermengen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Van mij mag dat, maar van mij hoeft dat niet koste wat kost. Kijk uit voor Bluesdude hoor.
Je kunt natuurlijk ook flink doormengen, dan vallen op een gegeven moment alle verschillen weg, en zijn we lekker met onszelf alleen over.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:09 schreef Bluesdude het volgende:
Hoe wil je die droom waarmaken?
Nietblanke mensen deporteren ?
de genenpoel in W-europa is groot genoeg hoor, genoeg variatiequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Afkeer van ''rassenmenging'' is even dom als afkeer van vleesconsumptie.
Dat wil David Duke ook. Maar heb je ook nog rationele argumenten?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:11 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik wil ook helemaal niet de chinezen of turken uitroeien hoor. Ik zou alleen graag zien dat de han-chinezen in china blijven en de turken in turkije zodat ze zich niet met ons gaan vermengen.
Maar is dat perfekt en spelen we dan niet juist voor eigen god?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook flink doormengen, dan vallen op een gegeven moment alle verschillen weg, en zijn we lekker met onszelf alleen over.
En dat bepaal jij?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:12 schreef McCarthy het volgende:
[..]
de genenpoel in W-europa is groot genoeg hoor, genoeg variatie
je hebt nog veel te leren. Indiers behoren ook tot het "blanke" rasquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bent van mening dan dat nietblank-dna inferieur is ?
Of is alleen de vermenging inferieur ?
[..]
Waarmaken? 30 jaar geleden was het nog gewoon waar. Totdat die kjutmulticulturele samenleving (die nog veel meer ellende met zich meebracht) er kwam.quote:Hoe wil je die droom waarmaken?
Nietblanke mensen deporteren ?
Op deze vragen heb ik geen antwoord.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar is dat perfekt en spelen we dan niet juist voor eigen god?
uiteraard niet. Ze konden al niet met de serviers en kroaten in een gemeenschap leven, laat staan dat ze met ons in een gemeenschap kunnen leven. Die moslims geven alleen maar ellende.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef Falco het volgende:
Een tegenargument snap ik niet zo goed: dat Turkije islamitisch is en daarom niet bij de EU mag. Bosnië-Herzegovina is ook een land met overwegend veel moslims. Mag dat land, ondanks dat het in Europa ligt in de verre toekomst ook geen lid van de EU worden dan?
Goed idee.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:18 schreef McCarthy het volgende:
Kan ik hier ergens een nieuw topic over openen?
Is misschien makkelijker
300 miljoen mensen is groot genoeg, dat kan elk geneticus je vertellenquote:
waar dan?quote:
Ik wel: Laat de natuur lekker zijn beloop hebben. Niks opdringen, go with the flow. Zowel geforceerde rassenvermening als rassenscheiding is te bezopen voor woorden.quote:
Dit roep je nou al voor de tweede maal, maar het is nog altijd onzin. Op basis van welke objectieve criteria concludeer jij dit?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:15 schreef McCarthy het volgende:
Verder zijn aziaten fysiek gezien inferieur. Dat is nou eenmaal een feit. Kortere benen, minder spierkracht.
Ja, ''vroeger had je nog helemaal geen rassenvermenging.''quote:Waarmaken? 30 jaar geleden was het nog gewoon waar. Totdat die kjutmulticulturele samenleving (die nog veel meer ellende met zich meebracht) er kwam.
Ja en wat dan nog..?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:15 schreef McCarthy het volgende:
Ik ben gewoon niet enthousiast over vermenging.
Verder zijn aziaten fysiek gezien inferieur. Dat is nou eenmaal een feit. Kortere benen, minder spierkracht.
Kankeren over vroeger is zinloos.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:15 schreef McCarthy het volgende:
Waarmaken? 30 jaar geleden was het nog gewoon waar. Totdat die kjutmulticulturele samenleving (die nog veel meer ellende met zich meebracht) er kwam.
Daarvoor ging het wel prima, toen Joegoslavië nog bestond en nu lijkt het ook weer de betere kant op te gaan. Beetje kulantwoordquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
uiteraard niet. Ze konden al niet met de serviers en kroaten in een gemeenschap leven, laat staan dat ze met ons in een gemeenschap kunnen leven. Die moslims geven alleen maar ellende.
Ja, met ''duh'' en ''elk geneticus'' kan ik niet zoveel uitrichten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
300 miljoen mensen is groot genoeg, dat kan elk geneticus je vertellen
duh
Er is nu al 1 ras, de mens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:21 schreef Falco het volgende:
Over 300-500 jaar is de genenpoel toch zo enorm 'vertroebeld' door het genen verspreiden tussen negers, aziaten en blanken, waardoor er maar een ras overblijft. En dat betekent dat het probleem opgelost is, hiep hoi.
Gelukkig konden de Serviers en de Kroaten wel met elkaar en anderen in een gemeenschap leven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
uiteraard niet. Ze konden al niet met de serviers en kroaten in een gemeenschap leven, laat staan dat ze met ons in een gemeenschap kunnen leven. Die moslims geven alleen maar ellende.
ik vermoed dus dat dit een van de redenen is van de lefties om de mcs door te drukken. Racisme? Wat nou racisme, lekker mengen en er is geen racimse meer mogelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:21 schreef Falco het volgende:
Over 300-500 jaar is de genenpoel toch zo enorm 'vertroebeld' door het genen verspreiden tussen negers, aziaten en blanken, waardoor er maar een ras overblijft. En dat betekent dat het probleem opgelost is, hiep hoi.
ik had het over rassen, niet sexesquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja en wat dan nog..?
Vrouwen zijn dus ook inferieur volgens jou?
Het is gewoon niet mooi om korte pootjes en nul-komma-nul spierkracht te hebben. Niet in dezse genenpoelquote:Wat is je probleem dan met mensen die iets kleiner zijn en iets minder spierkracht hebben?
Spleetogen prachtig bij aziaten. Niet bij blanke hollandse jongens en meisjes.quote:En wat heeft het met de ogen te maken?
- Turken keren al vrijwillig terug naar land van herkomst. Dat gaat de goeie kant opquote:Kankeren over vroeger is zinloos.
Hoe wil je die raszuivere maatschappij bereiken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |