Nou vind jij Nederland in oorlog?quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik vind dat overdreven. Waarom zou je terroristen de oorlog niet verklaren? Het is een letterlijke vertaling van de "war on terror". Ik hoorde de voorzitter van Millli Gürus (de grootste moslimorg. in NL) in een reactie op de radio zeggen dat Zalm "de oorlog aan de Islam" had verklaard. Een zelfde soort opmerking maakte een moslim een week later in het AD. Ik denk dat je zo eerder polariseerd dan dat je terroristen de oorlog verklaard.
Ja, zo heb je ook Grijze Wolven, alsof het andersom niet gebeurt. Kut-Marokkanen hebben als hobby om autochtone meisjes te verkrachten, mensen te beroven en met rouwkransen te voetballen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel een debiel die als hobby zwarten meppen heeft.
Een sluimeroorlog. Wat die achterlijke Balkenende allemaal zegt, staat ver van de werkelijkheid.quote:
Ik zie het eerder als een vulkaan die zijn kracht aan het opbouwen is.quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:22 schreef du_ke het volgende:
Nou vind jij Nederland in oorlog?
Dacht hij soms dat drollen ook mooi naar beneden kunnen zweven ?!.quote:Nederlander stort van rots in Luxemburg
BERDORF - Een 25-jarige Nederlander uit Middelburg is donderdagochtend vroeg in Luxemburg dodelijk verongelukt na een val van dertig meter. Bij het doen van zijn behoefte, stortte hij van een rots in het Müllertal.
De man was gast van een klimschool in Berdorf. Zijn vrienden waarschuwden onmiddellijk de autoriteiten, meldde de politie. Het Müllertal (Molenaarsdal) is wegens zijn rotswanden bij klimmers geliefd.
Misschien had hij de drollen gezekerd en zichzelf niet?quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dacht hij soms dat drollen ook mooi naar beneden kunnen zweven ?!.
Ik vond dat debat nu ook niet echt verhelderend en dat was niet alleen Balkenende's schuldquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een sluimeroorlog. Wat die achterlijke Balkenende allemaal zegt, staat ver van de werkelijkheid.
Maar zeg dat svp niet tegen het gewone volk. Anders stemmen ze geen VVD meer.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:44 schreef Monidique het volgende:
Termen als war en oorlog worden alleen maar gebezigd om criminele activiteiten, zoals terrorisme, een apocalyptisch aanzien te geven en om zodoende vergaande maatregelen te verantwoorden. We zijn immers in oorlog..
Ja, mijn wijlen usericon.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:56 schreef Monidique het volgende:
Het grijze shining delta plaatje?
Nee hoor de term war wordt in Angelsaksiche landen wel vaker gebruikt en is gelukkig lang niet zo beladen als hier in het hypocriete Nederland. Heb hier ooit een discussie gevoerd met iemand die vond dat "strijd" wel kon maar "war" en "oorlog" nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:44 schreef Monidique het volgende:
Termen als war en oorlog worden alleen maar gebezigd om criminele activiteiten, zoals terrorisme, een apocalyptisch aanzien te geven en om zodoende vergaande maatregelen te verantwoorden. We zijn immers in oorlog..
Ik zit nu op m'n werk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, mijn wijlen usericonn.
<----------
Hypocriete Nederland?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee hoor de term war wordt in Angelsaksiche landen wel vaker gebruikt en is gelukkig lang niet zo beladen als hier in het hypocriete Nederland.
Bon.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is al een prestatie op zich, maar je mailt het plaatje wel hé?
http://www.suntimes.com/output/news/cst-nws-axis12.htmlquote:Organizers of a politically charged art exhibit at Columbia College's Glass Curtain Gallery thought their show might draw controversy.
But they didn't expect two U.S. Secret Service agents would be among the show's first visitors.
The agents turned up Thursday evening, just before the public opening of "Axis of Evil, the Secret History of Sin," and took pictures of some of the art pieces -- including "Patriot Act," showing President Bush on a mock 37-cent stamp with a revolver pointed at his head.
The agents asked what the artists meant by their work and wanted museum director CarolAnn Brown to turn over the names and phone numbers of all the artists. They wanted to hear from the exhibit's curator, Michael Hernandez deLuna, within 24 hours, she said.
Nu niet agresief en beladen door elkaar gaan halen. Agresief is het namelijk ook in de reclameslogan van BK.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hypocriete Nederland?
Maar in ieder geval, hier hebben we ook prijzenoorlogen, dus is oorlog tegen terrorisme geen agressieve term,.
Ja, en er zijn ook andere beladen onderwerpen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nu niet agresief en beladen door elkaar gaan halen. Agresief is het namelijk ook in de reclameslogan van BK.
En daarom is er ook niks mis met Zalm die het woord "oorlog" in de mond neemt als het gaat om de aanpak van het moslimextremisme.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, en er zijn ook andere beladen onderwerpen.
Vanzelfsprekend. Ik ben het niet met je eens, maar dat maakt niet uit. Verschil moet er wezen en is goed, immers.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
En daarom is er ook niks mis met Zalm die het woord "oorlog" in de mond neemt als het gaat om de aanpak van het moslimextremisme.
Waar is die knakker eigenlijk ?!quote:Vrijdag 1 April 15:38
Wie heeft mijn icoontje gesaboteerd?
Is hij nu alweer Mod af?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:24 schreef Drugshond het volgende:
Laatste post Mutant01
[..]
Waar is die knakker eigenlijk ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |