Komt het u gelegen...quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee het is een kwestie van oefening.
Maar welk topic was het dan?
Daar walg IK dan weer van.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:04 schreef du_ke het volgende:
Ondanks dat het nog zo vroeg is en ik nog te veel moet doen vandaag heb ik toch maar een witbiertje opengetrokken in de hoop dat het de laatste walging verdrijft.
Gloeiende Gloeiende.....quote:The Sudeten Germans' forgotten fate
BBC Radio 4, producer of Europe's Forgotten War Crime
As Czechoslovakia was liberated from the Nazis at the end of World War II, the population of the country took its revenge - not on the Nazis themselves, but on three million of their fellow citizens.
Begrijp ik nu goed dat BBC 4 er wat over gaat zeggen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:08 schreef Drugshond het volgende:
Genocide op de Sudeten Duitsers.
[..]
Gloeiende Gloeiende.....
Er zaten nogal wat werknemers van Philips bij.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:09 schreef Monidique het volgende:
Gloeiende, gloeiende?
BBC Radio 4.maar dat is al geweestquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Begrijp ik nu goed dat BBC 4 er wat over gaat zeggen?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Komt het u gelegen...
Het geniale is overigens dat hetzelfde advies (''ga bij een callcenter werken'') ook werd verstrekt aan iemand die graag ''exotische meisjes'' wilde ontmoeten..
''Landelijk Bureau voor de Bestrijding van Rassendiscriminatie, goedemiddag.''quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:18 schreef du_ke het volgende:
Overigens wel schattig dat Landmass het op internet allemaal beter weet maar niet durft te bellen.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:21 schreef Johan_de_With het volgende:
''-- Landelijk Bureau voor de Bestrijding van Rassendiscriminatie, goedemiddag.''
''Ik....i-i-i-i-i-i-i-i-k......ik.....moslims........AAARGH!'' (hangt op)
''-- (zucht) Zonde weer een allochtoon die moeilijk uit zijn woorden kan komen..''
Juist, Johan_de_With.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Woorden waar de letters ''IT'' in voorkomen, zijn walgelijk. Behalve ''Christus''.
Ja, dat dacht ik.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dacht je dat ik dat nog niet wIsT?
http://www.flabber.nl/archief/011786.phpquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:37 schreef Harry_Sack het volgende:
dussss...
dat is balletje hooghouden met je voet, daar kun je heel nerveus van wordenquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/archief/011786.php
quote:Minister Verdonk dreigt VluchtelingenWerk met een subsidiestop omdat VW spotjes die het regeringsbeleid bekritiseren financiert. VVD'er Van Baalen vindt dat Eurodusnie geen subsidie verdient omdat die ‘taartengooiers’ de rechtsstaat ondermijnen. Eens?
53% Ik ben het met beiden oneens
21% Ik ben het met beiden eens
20% Ik ben het eens met Van Baalen, niet met Verdonk
6% Ik ben het eens met Verdonk, niet met Van Baalen
Wat ben jij een geile econoom!quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:47 schreef George-Butters het volgende:
Pit! Slit, fuckit!
Big Deal, wij hadden (in mijn diensttijd) regelmatig bonje met de politie bij het verlaten van de "geile tijger" in Venlo en daar hoorde je niemand over die goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:01 schreef Drugshond het volgende:
Militairen op de vuist met de politie in Weert
Staatsterreur
Dat zegt je moeder ook altijdquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat ben jij een geile econoom!
Die van jou niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat zegt je moeder ook altijd![]()
Als je niet te kieskeurig was welquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat moet me een paradijs geweest zijn. [afbeelding].
Daar ben ik toch wel zo beroerd van geworden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:17 schreef Chewie het volgende:
apfelkorn
Maar dat is ook link spul, je zuipt het als appelsap en merkt de alcohol pas als je opstaatquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar ben ik toch wel zo beroerd van geworden.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 15 april 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het schijnt een homo-drankje te zijn, maar dat wist je vast alquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat kan niet, het werd gedronken in Venlo en daar is geen Marine.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het schijnt een homo-drankje te zijn, maar dat wist je vast al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |