quote:Minister Verdonk dreigt VluchtelingenWerk met een subsidiestop omdat VW spotjes die het regeringsbeleid bekritiseren financiert. VVD'er Van Baalen vindt dat Eurodusnie geen subsidie verdient omdat die ‘taartengooiers’ de rechtsstaat ondermijnen. Eens?
53% Ik ben het met beiden oneens
21% Ik ben het met beiden eens
20% Ik ben het eens met Van Baalen, niet met Verdonk
6% Ik ben het eens met Verdonk, niet met Van Baalen
Wat ben jij een geile econoom!quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:47 schreef George-Butters het volgende:
Pit! Slit, fuckit!
Big Deal, wij hadden (in mijn diensttijd) regelmatig bonje met de politie bij het verlaten van de "geile tijger" in Venlo en daar hoorde je niemand over die goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:01 schreef Drugshond het volgende:
Militairen op de vuist met de politie in Weert
Staatsterreur
Dat zegt je moeder ook altijdquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat ben jij een geile econoom!
Die van jou niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat zegt je moeder ook altijd![]()
Als je niet te kieskeurig was welquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat moet me een paradijs geweest zijn. [afbeelding].
Daar ben ik toch wel zo beroerd van geworden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:17 schreef Chewie het volgende:
apfelkorn
Maar dat is ook link spul, je zuipt het als appelsap en merkt de alcohol pas als je opstaatquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar ben ik toch wel zo beroerd van geworden.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 15 april 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het schijnt een homo-drankje te zijn, maar dat wist je vast alquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat kan niet, het werd gedronken in Venlo en daar is geen Marine.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het schijnt een homo-drankje te zijn, maar dat wist je vast al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |