Ik ook, naar boven afgerond dan, want ik kan even niet op die tweede komen.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:42 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken er maar 2
Same here.... tvp by the wayquote:Op donderdag 14 april 2005 15:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ook, naar boven afgerond dan, want ik kan even niet op die tweede komen.
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/quote:Op donderdag 14 april 2005 15:47 schreef lubje25 het volgende:
TVP-off-topic Waar halen jullie al die smileys vandaan?
nee, ik moet het doen met de standaard smileys, dus net niks. Waar kan ik andere vinden?quote:
Hangt van TO af denk ikquote:Op donderdag 14 april 2005 16:04 schreef belsen het volgende:
Gaan we deze topics nu ook al een irritante naam geven...
Niemand die verder dan 2 komt? (ikzelf maar tot 1)...quote:Op donderdag 14 april 2005 15:30 schreef ranja het volgende:
Geef me 5 titels van singles van Transvision Vamp
Ja maar wat zoeken we nu precies? De 5 hits die ze hier gehad hebben?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:19 schreef ranja het volgende:
Ha, er gebeurt wat
In de UK hebben ze wel 7 top 40 hits gehad....
Ongetwijfeld niet, ik ken niets van ze..quote:Op donderdag 14 april 2005 19:39 schreef ranja het volgende:
hebben de Kaiser chiefs ooit een hit gehad dan?
ze zijn er mee bezigquote:Op donderdag 14 april 2005 19:39 schreef ranja het volgende:
hebben de Kaiser chiefs ooit een hit gehad dan?
Nou ja, waarschijnlijk is het niet voor niets dat je die titels wel kentquote:
Alleen Barry Hay is niet correct...quote:Op donderdag 14 april 2005 20:22 schreef bigshadow het volgende:
Gokken dan maar:
Huub van de Lubbe
The Lau
Barry Hay
Correct!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 20:46 schreef Gambolputty het volgende:
Johnny & The Self Abusers? Of toch Simple Minds?
Ik miste wat leden maar Jim was niet zo moeilijk, alhoewel hij een aardige poging deed om zich achter de microfoon te verstoppenquote:
Scrutinizer +1quote:Op donderdag 14 april 2005 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Prince - Let's go crazy?
Ik zie 'm gewoonquote:Op donderdag 14 april 2005 21:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iemand van 't rode kruis?
Een jaar of 40 ouder, wel uit hetzelfde landquote:Op donderdag 14 april 2005 21:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Prince Harry?
Hier niet iig.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie 'm gewoonDoet Photobucket het niet?
Véél eerderquote:Op donderdag 14 april 2005 21:15 schreef bigshadow het volgende:
Lead van interpol?
Bij wijze van extra hint voor de anderen een direct doorgelinkte foto van hem met Rod Stewartquote:
Denk het niet. Ik heb vandaag al eerder ergens opgevangen dat plaatjes van Photobucket niet voor iedereen te zien zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 21:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jullie zien 'm wel?......hmmmmmm denk dat er weer een avond in de wacht staan bij Wanadoo aan zit te komen dan
Ik zie ook niks, maar over mijn eigen photobucketplaatjes heb ik nog nooit klachten gehoord hier. Ff checken... De hele photobucketsite ligt eruit, momenteel.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik heb vandaag al eerder ergens opgevangen dat plaatjes van Photobucket niet voor iedereen te zien zijn
Dat zou mooi zijn. Had van de week dat ik geheel willekeurig sommige sites wel en sommige niet op kon komen......en daarvoor 1 1/2 uur aan de lijn gehangenquote:Op donderdag 14 april 2005 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik heb vandaag al eerder ergens opgevangen dat plaatjes van Photobucket niet voor iedereen te zien zijn
Het lijkt Bowie wel... maar dat zal toch niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij wijze van extra hint voor de anderen een direct doorgelinkte foto van hem met Rod Stewart
[afbeelding]
Bowie is ook maar een klein mannetje. Meneer is écht zoveel langer dan Rodquote:Op donderdag 14 april 2005 21:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Het lijkt Bowie wel... maar dat zal toch niet.
Aha, een hintquote:Op donderdag 14 april 2005 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bowie is ook maar een klein mannetje. Meneer is écht zoveel langer dan Rod
Grappig, wist ik niet. Toevallig vorige week "Morning dew" nog opgehad, mooi nummer.quote:
Dat laatste.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef thaleia het volgende:
25 december want het is hun verjaardag? Of bedoel je echt 1 datum, dus met een jaartal erbij zeg maar?
Wie niet waagt, die niet wintquote:Op donderdag 14 april 2005 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is nou niet direct een vraag die uitlokt tot het wagen van een gokje
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:26 schreef belsen het volgende:
Ze kregen allemaal op dezelfde dag een kleintje?
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:26 schreef GLO het volgende:
Overigens bedenk ik me net dat jij die datum niet zo lang geleden al eens in een vraag verwerkt hebt...
Deze hint mag zeer letterlijk genomen worden...quote:Op donderdag 14 april 2005 22:02 schreef GLO het volgende:
Hint: zoals de ouden zongen, piepen de jongen.
Nou... dat zou nog kunnen ook. Ik zal 's denken. Als jullie dat intussen nou ook gewoon blijven doen - over het antwoord bedoel ikquote:Op donderdag 14 april 2005 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kun je er een rebus van maken
Nee, later. En vergeet het jaartal nietquote:Op donderdag 14 april 2005 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Eerste pinksterdag?
Ehhh....concert voor Bangladesh?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:56 schreef GLO het volgende:
- En er vond een niet onbelangrijk concert plaats in het Rainbow Theatre in Londen
- En in Ottawa werd een baby geboren
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaar of 30 denk ik. Dan zal het wel, gezien de hint over Oranje, een datum in 1974 zijn
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ehhh....concert voor Bangladesh?
* Berkery kon toen net lopen
We hebben een winnaar!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
June 11? Of toch een pijnlijke 1?
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:20 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Mijn ouders waren toen nog net niet samenen ik was nog lang niet aan de orde
Je vroeg naar een Canadese zangeres, van wie een clip was geparodieerd. Als hint gaf je toen haar geboortedatum. En bingo - het punt was binnen!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
En hoe heb ik die datum ooit in een vraag verwerkt?
It wasn't mequote:Op donderdag 14 april 2005 23:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Je vroeg naar een Canadese zangeres, van wie een clip was geparodieerd. Als hint gaf je toen haar geboortedatum. En bingo - het punt was binnen!
Tsssss, ik ben wel ouder jahquote:
Ja, euh...misschien had wat research beter geweestquote:Op donderdag 14 april 2005 23:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tsssss, ik ben wel ouder jah
Mijn ouders hadden gewoon sneller in de gaten hoe alles werkt
O nee? Hm, ik zou toch zweren dat...quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:35 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, euh...misschien had wat research beter geweest
Zo kan je hem ook interpreteren, ik doelde eigelijk meer op mijn eigen research naar de leeftijdenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:30 schreef GLO het volgende:
Detroit Emeralds - Feel The Need In Me?
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:39 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Zo kan je hem ook interpreteren, ik doelde eigelijk meer op mijn eigen research naar de leeftijden
[afbeelding]
en nu stop ik weer met het topic volbaggeren, sorry
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is ook weer een motherfuckin' moeilijke vraag
Ik kan me alleen het continue motherfuckin' dit, motherfuckin' dat van zowel Samuel Jackson als Pam Grier herinnerenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sowwy..ik dacht dat het toch ook wel een bekende soundtrack was..
Tja, die van Pulp Fiction kan ik dromen, maar dezequote:Op donderdag 14 april 2005 23:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sowwy..ik dacht dat het toch ook wel een bekende soundtrack was..
Oh? Een ander nummer van hun dan toch? Ik rolde na afloop van de film iig vechtend met mijn gezelschap de bioscoop uit, vanwege de vraag of dat liedje nou van de Detroit Spinners of de Detroit Emeralds was...quote:
Heu... dat ken ik (zing t zo mee), maar van wie is het ook weerquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
het nummer heet overigens Across 110th street
Ah hijquote:Op donderdag 14 april 2005 23:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nieuwe vraag:
Het eerste en het laatste nummer ( is hetzelfde, btw) in de film, is van deze man. Wie is hij?
[afbeelding]
En wéér wat geleerd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En Gambolputty heeft het dan ook over zijn broer en schoonzus
Poeh! Toch nog!quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:17 schreef GLO het volgende:
OK, Bobby Womack...
Ja die. Kan ik echt niet meer horen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik neem tenminste aan dat je het over 'Teardrops' hebt?
Ik had de vraag al makkelijker gemaakt, maar dat was niet eens nodig geweestquote:
Ooit, als ik een echte grote mensenbaan heb, dan ga ik een grotere monitor kopenquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:39 schreef ranja het volgende:
Zie hier een plaatje. Noem 5 bands of artiesten die hierop te zien zijn.
[afbeelding]
White Stripesquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:43 schreef bukgeit het volgende:
Riplets (midden geheel rechts)
April March (linksonder)
Asrai (een na onderste rij tweede van rechts)
Soldout (tweede rij van boven tweede van links)
Nightwish? (tweede rij van onderen geheel rechts)
Ik heb zelfs de source van het plaatje direct opgezocht, en ik krijg nog steeds een piepklein resultaat. En zoals ik al zei, de zoom-functie binne firefox maakt er alleen maar pixelachtige gedrochten van. Weet je zeker dat het niet echt gewoon een klein plaatje is?quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:48 schreef ranja het volgende:
wat voor minimonitoren hebben jullie allemaal
Die van m'n telefoon is nog groter dan die van mijn PC......en ik heb zo'n hypermoderne minitelefoonquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:48 schreef ranja het volgende:
wat voor minimonitoren hebben jullie allemaal
Dat kan kloppen. De rest was puur gokwerk. Ik kan amper een gezicht onderscheidenquote:
Heeft die soms ook z'n ogen laten laseren?quote:Bukgeit 4 goed
Ik doe niet aan het opstrijken van andermans eer (daarom vind ik de opzet van dit soort vragen toch vaak een beetje jammer, alhoewel het leuk puzzelwerk is), ga sowieso nu naar bed toe. Wilde gewoon even 1 goed antwoord geven voor de lol.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:49 schreef ranja het volgende:
lijstje van 5 graag Grobbel...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:50 schreef ranja het volgende:
ik ook 17" tft, misschien dat je daarom zoveel goed had Bukgeit
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:58 schreef ranja het volgende:
kennen jullie meer van de grotere versie?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maar broer en zus White Stripe zijn nu wel opeens met z'n 4tjes
Ach ja, The Sins.. dat blonde meisje erbij, ik wist het niet meer.quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:00 schreef ranja het volgende:
die jij voor Ladytron aanzag is Kaito, en geen Nightwish maar The sins of thy beloved
en ja, Melt banana
Kennen wel, herkennen ook nog een beetje maar de namen willen niet echt komen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:58 schreef ranja het volgende:
kennen jullie meer van de grotere versie?
certainly not isquote:Op vrijdag 15 april 2005 01:03 schreef thaleia het volgende:
Was (not Was)?
Ik ben echt in de war vanavondquote:Op vrijdag 15 april 2005 01:10 schreef bukgeit het volgende:
All 4 One
Dat is the wild man of Rock 'n' Roll...quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Eeeehh... wie is dit?
Die stond vorige week nog op #1, en staat nu op de tweede plek.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:47 schreef bukgeit het volgende:
I'm A Bird Now - Antony & The Johnson's?
Zeker weten!quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
misschien Kaiser Chiefs - Employment dan?
quote:I'm not sure about a life after this
God knows I've never been a spiritual man
quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:58 schreef ranja het volgende:
[..]
![]()
en een single van Transvision vamp is te moeilijk
DaisyDuke +1quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:24 schreef DaisyDuke het volgende:
The River of Dreams van Billy Joel?
Oe, leuke plaat.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
De slechtste stageact ooit...quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:29 schreef DaisyDuke het volgende:
Gene ""BeBopaLula" Vincent & The Blue Caps
Ik lees TRX dusseh T-Rex?quote:
die kwam tot 9quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
lullaby denk ik...
yep bigshadow +1quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:42 schreef bigshadow het volgende:
Belfast child en Don't you forget about me?
Timelife muziek-kennisquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nick Lachey?
Tja, je leven wordt verrijkt als je een dag lang ziek op je nest ligt tijdens de MTV Newly Weds Marathonquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:51 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik had het nooit van mijn leven geweten
Sack_Blabbath +1
Lovely couple
[afbeelding]
Ja, dat zou ook wel erg makkelijk zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:05 schreef timbob het volgende:
ik ken het nummer wel
maar het klinkt niet als de simple minds
quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:05 schreef Z het volgende:
White Zombie?
Ech niequote:Op vrijdag 15 april 2005 12:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik krijg gewoon The SImple Minds te horen met Don't you forget about me
Ook niequote:Op vrijdag 15 april 2005 12:09 schreef Jostie het volgende:
HIM miskien?
Ech welquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ehmmmm, niet dus. Hij klink wel heel onduidelijk moet ik zeggen. De stijl doet mee een beetje denken aan de vroegere wave/gothic. Heeft Life of Agony 'm ook niet gecovered?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nou, dan zal ik maar geen metalvraag doen he?
Even een rebusje knutselen, moment.
Dat heb ik gisteren nog opgezocht, als zijnde potentiele vraag.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:34 schreef ranja het volgende:
Wat is, gekeken naar hoogste positie, de grootste hit van The cure in Nederland?
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
lala - ashlee simpson
He, do not enter my territorial waters RBquote:
Haha, dat was me nog niet eens opgevallen, very strangequote:
Een ramone zeker?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Nieuwe, over wie heb ik het:
Born: Apr 15, 1948
Died: Nov 18, 2003![]()
Waarschijnlijk een inkoppertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |