Ik had de vraag al makkelijker gemaakt, maar dat was niet eens nodig geweestquote:
Ooit, als ik een echte grote mensenbaan heb, dan ga ik een grotere monitor kopenquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:39 schreef ranja het volgende:
Zie hier een plaatje. Noem 5 bands of artiesten die hierop te zien zijn.
[afbeelding]
White Stripesquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:43 schreef bukgeit het volgende:
Riplets (midden geheel rechts)
April March (linksonder)
Asrai (een na onderste rij tweede van rechts)
Soldout (tweede rij van boven tweede van links)
Nightwish? (tweede rij van onderen geheel rechts)
Ik heb zelfs de source van het plaatje direct opgezocht, en ik krijg nog steeds een piepklein resultaat. En zoals ik al zei, de zoom-functie binne firefox maakt er alleen maar pixelachtige gedrochten van. Weet je zeker dat het niet echt gewoon een klein plaatje is?quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:48 schreef ranja het volgende:
wat voor minimonitoren hebben jullie allemaal
Die van m'n telefoon is nog groter dan die van mijn PC......en ik heb zo'n hypermoderne minitelefoonquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:48 schreef ranja het volgende:
wat voor minimonitoren hebben jullie allemaal
Dat kan kloppen. De rest was puur gokwerk. Ik kan amper een gezicht onderscheidenquote:
Heeft die soms ook z'n ogen laten laseren?quote:Bukgeit 4 goed
Ik doe niet aan het opstrijken van andermans eer (daarom vind ik de opzet van dit soort vragen toch vaak een beetje jammer, alhoewel het leuk puzzelwerk is), ga sowieso nu naar bed toe. Wilde gewoon even 1 goed antwoord geven voor de lol.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:49 schreef ranja het volgende:
lijstje van 5 graag Grobbel...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:50 schreef ranja het volgende:
ik ook 17" tft, misschien dat je daarom zoveel goed had Bukgeit
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:58 schreef ranja het volgende:
kennen jullie meer van de grotere versie?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maar broer en zus White Stripe zijn nu wel opeens met z'n 4tjes
Ach ja, The Sins.. dat blonde meisje erbij, ik wist het niet meer.quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:00 schreef ranja het volgende:
die jij voor Ladytron aanzag is Kaito, en geen Nightwish maar The sins of thy beloved
en ja, Melt banana
Kennen wel, herkennen ook nog een beetje maar de namen willen niet echt komen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:58 schreef ranja het volgende:
kennen jullie meer van de grotere versie?
certainly not isquote:Op vrijdag 15 april 2005 01:03 schreef thaleia het volgende:
Was (not Was)?
Ik ben echt in de war vanavondquote:Op vrijdag 15 april 2005 01:10 schreef bukgeit het volgende:
All 4 One
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |