Correct!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 20:46 schreef Gambolputty het volgende:
Johnny & The Self Abusers? Of toch Simple Minds?
Ik miste wat leden maar Jim was niet zo moeilijk, alhoewel hij een aardige poging deed om zich achter de microfoon te verstoppenquote:
Scrutinizer +1quote:Op donderdag 14 april 2005 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Prince - Let's go crazy?
Ik zie 'm gewoonquote:Op donderdag 14 april 2005 21:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iemand van 't rode kruis?
Een jaar of 40 ouder, wel uit hetzelfde landquote:Op donderdag 14 april 2005 21:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Prince Harry?
Hier niet iig.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie 'm gewoonDoet Photobucket het niet?
Véél eerderquote:Op donderdag 14 april 2005 21:15 schreef bigshadow het volgende:
Lead van interpol?
Bij wijze van extra hint voor de anderen een direct doorgelinkte foto van hem met Rod Stewartquote:
Denk het niet. Ik heb vandaag al eerder ergens opgevangen dat plaatjes van Photobucket niet voor iedereen te zien zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 21:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jullie zien 'm wel?......hmmmmmm denk dat er weer een avond in de wacht staan bij Wanadoo aan zit te komen dan
Ik zie ook niks, maar over mijn eigen photobucketplaatjes heb ik nog nooit klachten gehoord hier. Ff checken... De hele photobucketsite ligt eruit, momenteel.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik heb vandaag al eerder ergens opgevangen dat plaatjes van Photobucket niet voor iedereen te zien zijn
Dat zou mooi zijn. Had van de week dat ik geheel willekeurig sommige sites wel en sommige niet op kon komen......en daarvoor 1 1/2 uur aan de lijn gehangenquote:Op donderdag 14 april 2005 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik heb vandaag al eerder ergens opgevangen dat plaatjes van Photobucket niet voor iedereen te zien zijn
Het lijkt Bowie wel... maar dat zal toch niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij wijze van extra hint voor de anderen een direct doorgelinkte foto van hem met Rod Stewart
[afbeelding]
Bowie is ook maar een klein mannetje. Meneer is écht zoveel langer dan Rodquote:Op donderdag 14 april 2005 21:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Het lijkt Bowie wel... maar dat zal toch niet.
Aha, een hintquote:Op donderdag 14 april 2005 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bowie is ook maar een klein mannetje. Meneer is écht zoveel langer dan Rod
Grappig, wist ik niet. Toevallig vorige week "Morning dew" nog opgehad, mooi nummer.quote:
Dat laatste.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef thaleia het volgende:
25 december want het is hun verjaardag? Of bedoel je echt 1 datum, dus met een jaartal erbij zeg maar?
Wie niet waagt, die niet wintquote:Op donderdag 14 april 2005 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is nou niet direct een vraag die uitlokt tot het wagen van een gokje
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:26 schreef belsen het volgende:
Ze kregen allemaal op dezelfde dag een kleintje?
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:26 schreef GLO het volgende:
Overigens bedenk ik me net dat jij die datum niet zo lang geleden al eens in een vraag verwerkt hebt...
Deze hint mag zeer letterlijk genomen worden...quote:Op donderdag 14 april 2005 22:02 schreef GLO het volgende:
Hint: zoals de ouden zongen, piepen de jongen.
Nou... dat zou nog kunnen ook. Ik zal 's denken. Als jullie dat intussen nou ook gewoon blijven doen - over het antwoord bedoel ikquote:Op donderdag 14 april 2005 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kun je er een rebus van maken
Nee, later. En vergeet het jaartal nietquote:Op donderdag 14 april 2005 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Eerste pinksterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |