Ehhh....concert voor Bangladesh?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:56 schreef GLO het volgende:
- En er vond een niet onbelangrijk concert plaats in het Rainbow Theatre in Londen
- En in Ottawa werd een baby geboren
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaar of 30 denk ik. Dan zal het wel, gezien de hint over Oranje, een datum in 1974 zijn
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ehhh....concert voor Bangladesh?
* Berkery kon toen net lopen
We hebben een winnaar!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
June 11? Of toch een pijnlijke 1?
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:20 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Mijn ouders waren toen nog net niet samenen ik was nog lang niet aan de orde
Je vroeg naar een Canadese zangeres, van wie een clip was geparodieerd. Als hint gaf je toen haar geboortedatum. En bingo - het punt was binnen!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
En hoe heb ik die datum ooit in een vraag verwerkt?
It wasn't mequote:Op donderdag 14 april 2005 23:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Je vroeg naar een Canadese zangeres, van wie een clip was geparodieerd. Als hint gaf je toen haar geboortedatum. En bingo - het punt was binnen!
Tsssss, ik ben wel ouder jahquote:
Ja, euh...misschien had wat research beter geweestquote:Op donderdag 14 april 2005 23:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tsssss, ik ben wel ouder jah
Mijn ouders hadden gewoon sneller in de gaten hoe alles werkt
O nee? Hm, ik zou toch zweren dat...quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:35 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, euh...misschien had wat research beter geweest
Zo kan je hem ook interpreteren, ik doelde eigelijk meer op mijn eigen research naar de leeftijdenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:30 schreef GLO het volgende:
Detroit Emeralds - Feel The Need In Me?
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:39 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Zo kan je hem ook interpreteren, ik doelde eigelijk meer op mijn eigen research naar de leeftijden
[afbeelding]
en nu stop ik weer met het topic volbaggeren, sorry
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is ook weer een motherfuckin' moeilijke vraag
Ik kan me alleen het continue motherfuckin' dit, motherfuckin' dat van zowel Samuel Jackson als Pam Grier herinnerenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sowwy..ik dacht dat het toch ook wel een bekende soundtrack was..
Tja, die van Pulp Fiction kan ik dromen, maar dezequote:Op donderdag 14 april 2005 23:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sowwy..ik dacht dat het toch ook wel een bekende soundtrack was..
Oh? Een ander nummer van hun dan toch? Ik rolde na afloop van de film iig vechtend met mijn gezelschap de bioscoop uit, vanwege de vraag of dat liedje nou van de Detroit Spinners of de Detroit Emeralds was...quote:
Heu... dat ken ik (zing t zo mee), maar van wie is het ook weerquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
het nummer heet overigens Across 110th street
Ah hijquote:Op donderdag 14 april 2005 23:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nieuwe vraag:
Het eerste en het laatste nummer ( is hetzelfde, btw) in de film, is van deze man. Wie is hij?
[afbeelding]
En wéér wat geleerd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En Gambolputty heeft het dan ook over zijn broer en schoonzus
Poeh! Toch nog!quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:17 schreef GLO het volgende:
OK, Bobby Womack...
Ja die. Kan ik echt niet meer horen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik neem tenminste aan dat je het over 'Teardrops' hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |