Knap dat jij dat zo zeker weet....quote:Op donderdag 14 april 2005 12:09 schreef Speth het volgende:
[..]
Nou, ik weet vrijwel zeker dat niet alle zoenende vrouwen bisexueel zijn. Dan zou dat voor wel heel veel vrouwen gelden..
Fysieker, maar wel met kleren aan.quote:Verder.... Het hoeft toch geen betoog dat vrouwen gewoon fysieker met elkaar omgaan dan kerels? Toen ik in 1gymnasium kwam zaten alle meisjes vrijwel chronisch met elkaar te knuffelen en elkaar te "vlooien", geen enkele dude deed dat.
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:11 schreef livEliveD het volgende:
Heeft uiteindelijk niet alles omtrent beleving te maken met je hersenen![]()
Ik ken dus wel mannen die het wel heel jammer vinden dat dat niet 'mag'...quote:Op donderdag 14 april 2005 12:13 schreef FuifDuif het volgende:
Lupa, de meeste mannen wìllen niet eens hun vrienden knuffelen. Ik vind het helemaal niet jammer om dat niet te kunnen doen, omdat ik er totaal geen behoefte aan heb. Bah.
'Uit noodzaak' is alweer iets heel anders.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, evenmin als mannen die het in de gevangenis uit noodzaak met een kerel doen homoseksueel zijn. Er is een verschil tussen met iemand neuken en op iemand vallen. Je hoeft niet op iemand te vallen om met hem of haar te neuken.
Ja, die zullen er ongetwijfeld zijn. Maar het mag best hoor. Maar anderen hebben ook de vrijheid om dat vies te vinden. Wat let ze trouwens. Anders gaan ze elkaar toch lekker knuffelen? Heerlijk!quote:Op donderdag 14 april 2005 12:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ken dus wel mannen die het wel heel jammer vinden dat dat niet 'mag'...
Hee een reeksquote:
Je hebt een vreemd wereldbeeldquote:Op donderdag 14 april 2005 12:06 schreef Speth het volgende:
[..]
Overigens hoef ik persoonlijk in de kleedkamer van de Aclo (studentensport iets) ook geen naakte gast te zien. Vaak zijn het ook de wat gay aandoende dudes die dat doen.
En sommige mensen vinden neuken niet eens zo heel erg belangrijk als ze op elkaar vallen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En sommige mensen moeten wel op iemand vallen om ermee te neuken, en anderen niet. Je kunt niet iedereen maar over een kam scheren.
Nou ja, fysiek gesproken kan een vrouw met iedereen neuken.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:14 schreef miss_sly het volgende:
'Uit noodzaak' is alweer iets heel anders.
En sommige mensen moeten wel op iemand vallen om ermee te neuken, en anderen niet. Je kunt niet iedereen maar over een kam scheren.
Waarom? Zo werkt het gewoon. Ik ervaar het zelf ook. Bekijk het maar, maar ik ga echt niet genieten in de douches samen met mijn collega mannelijke douchers. Dat feest gaat mooi niet door.quote:
De vrouwlijke seksualiteit is flexibelquote:Op donderdag 14 april 2005 12:05 schreef miss_sly het volgende:
En op welke onderzoeken is deze stelling dan wel gebaseerd??
bron?
Het probleem is juist (in het geval dat ik me zo herinner) dat de betreffende man zijn gevoelens niet aan zijn beste vriend durfde te laten blijken omdat hij bang was dat de ander hem voor een homo zou aanzien.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:16 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, die zullen er ongetwijfeld zijn. Maar het mag best hoor. Maar anderen hebben ook de vrijheid om dat vies te vinden. Wat let ze trouwens. Anders gaan ze elkaar toch lekker knuffelen? Heerlijk!
Daar was ooit een topic over in R&P dacht ik... Overwegend had men daar toch echt geen behoefte aan... Er waren een paar gasten die er wel behoefte aan hadden, maar ik kan me gewoon niets voorstellen bij waarom je dat in vredesnaam graag zou willen. Als je het mij vraagt zijn die mannen gewoon een beetje homo..quote:Op donderdag 14 april 2005 12:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ken dus wel mannen die het wel heel jammer vinden dat dat niet 'mag'...
Ik denk dat niemand puur hetero is. Altijd een tikkeltje biquote:Op donderdag 14 april 2005 12:20 schreef Speth het volgende:
Daar was ooit een topic over in R&P dacht ik... Overwegend had men daar toch echt geen behoefte aan... Er waren een paar gasten die er wel behoefte aan hadden, maar ik kan me gewoon niets voorstellen bij waarom je dat in vredesnaam graag zou willen. Als je het mij vraagt zijn die mannen gewoon een beetje homo..
Je probeert in het hoofd van een man te kruipen, dat gaat je niet lukken. Ik probeer regelmatig me voor te stellen wat vrouwen nu aan mannen aantrekkelijk vinden, hoe het is om sex met een man te hebben. Of als ik in de trein zit, en ik zie een leuk stelletje, en ik probeer me voor te stelllen hoe het is om met die jongen te kussen. Ik vind mannen volstrekt onaantrekkelijk, afstotend zelfs. (fysiek dan). dat heeft met sluimerende homoseksuele gevoelens en frustraties daarover niets te maken. Ik ben een vrij mens, als ik homo was zou ik dat ook in de praktijk brengen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
.................
Ik denk dat het anders ligt. Vrouwen kunnen genieten van een naakte vrouw omdat ze niet bang zijn voor homoseksuele gevoelens, mannen kunnen niet genieten van een naakte man omdat ze bang zijn dat het hun iets zal doen en daar willen ze zich voor afsluiten als ze van zichzelf het beeld hebben dat ze '100 % hetero' zijn (wat volgens mij een fabeltje is, maar da's weer een ander verhaal).
Verdomme zeg. Jij bent dus de reden dat die mannen dat niet durven.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:20 schreef Speth het volgende:
Daar was ooit een topic over in R&P dacht ik... Overwegend had men daar toch echt geen behoefte aan... Er waren een paar gasten die er wel behoefte aan hadden, maar ik kan me gewoon niets voorstellen bij waarom je dat in vredesnaam graag zou willen. Als je het mij vraagt zijn die mannen gewoon een beetje homo..
Je woordkeuze is tekenend. Dat jij blijkbaar doodsbang bent om een nicht te zijn, betekend niet dat iedereen dat is.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom? Zo werkt het gewoon. Ik ervaar het zelf ook. Bekijk het maar, maar ik ga echt niet genieten in de douches samen met mijn collega mannelijke douchers. Dat feest gaat mooi niet door.
Laat de '100 % hetero's' het niet horen...quote:Op donderdag 14 april 2005 12:22 schreef livEliveD het volgende:
Ik denk dat niemand puur hetero is. Altijd een tikkeltje bi
Je bedoeld de onzekere groep die bang is voor het oordeel van anderen?quote:Op donderdag 14 april 2005 12:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laat de '100 % hetero's' het niet horen...
Nee, dan zou men nog steeds denken dat je dan homoseksueel bent als man. De acceptatie van homoseksualiteit staat daarbuiten. Want het gaat dan om de norm dat twee heteroseksuele mannen elkaar niet knuffelen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het probleem is juist (in het geval dat ik me zo herinner) dat de betreffende man zijn gevoelens niet aan zijn beste vriend durfde te laten blijken omdat hij bang was dat de ander hem voor een homo zou aanzien.
Dit alles komt voort uit de toch-niet-zo-tolerante houding t.o.v. homoseksualiteit. Als homoseksualiteit volledig geaccepteerd was, dan zou het heel normaal zijn dat mannen elkaar knuffelen enzo. Denk ik tenminste.
Ik heb niets tegen homo's, ze doen maar, als ik het maar niet hoef te doen als hetero zijnde. Sommige mannen zijn gewoon homo of iig wat meer homo dan andere mannen, daar is bepaald gedrag aan verbonden. Ik veroordeel het verder niet, ik constateer gewoon dat die paar mannen die kennelijk behoefte hebben aan het knuffelen van andere gozers ws. een tikkeltje homo zijn, of het gewoon helemaal zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Verdomme zeg. Jij bent dus de reden dat die mannen dat niet durven.
Als je van iemand houdt, is het toch normaal dat je daar ook lichamelijk uiting aan wilt geven?
Hee, we zijn het ergens over eensquote:Op donderdag 14 april 2005 12:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand puur hetero is. Altijd een tikkeltje bi
Nee, het is niet erg om je te douchen in een openbare douche van de sportschool bijvoorbeeld, ik bedoel, daar zijn die dingen voor. Maar ik ben daar dan om te douchen en niet om te genieten van de lichamen van de andere mannen. Die interesseren me niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je woordkeuze is tekenend. Dat jij blijkbaar doodsbang bent om een nicht te zijn, betekend niet dat iedereen dat is.
Of is iedereen die sport eigenlijk stiekem homo? Dat zal het zijn he...
Tering wat zou jij schrikken als je toevallig eens in zo'n situatie terechtkomt
Onzin. In Arabische landen kussen en omhelzen mannen elkaar. Niet omdat homoseksualiteit er geaccepteerd is, amar omdat het er zogenaamd 'niet bestaat'.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:26 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, dan zou men nog steeds denken dat je dan homoseksueel bent als man. De acceptatie van homoseksualiteit staat daarbuiten. Want het gaat dan om de norm dat twee heteroseksuele mannen elkaar niet knuffelen.
Dus een vrouw die een andere vrouw knuffelt, is een tikkeltje bi?quote:Op donderdag 14 april 2005 12:26 schreef Speth het volgende:
Ik heb niets tegen homo's, ze doen maar, als ik het maar niet hoef te doen als hetero zijnde. Sommige mannen zijn gewoon homo of iig wat meer homo dan andere mannen, daar is bepaald gedrag aan verbonden. Ik veroordeel het verder niet, ik constateer gewoon dat die paar mannen die kennelijk behoefte hebben aan het knuffelen van andere gozers ws. een tikkeltje homo zijn, of het gewoon helemaal zijn.
Ja, dus de omgangsnormen tussen mannen zijn daar anders. Dat staat los van homoseksualiteit. Hier doe je dat gewoon niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Onzin. In Arabische landen kussen en omhelzen mannen elkaar. Niet omdat homoseksualiteit er geaccepteerd is, amar omdat het er zogenaamd 'niet bestaat'.
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dus een vrouw die een andere vrouw knuffelt, is een tikkeltje bi?
In je eerste topic staat letterlijk dat hetn iet wil zeggen dat alle vrouwen dan maar biseksueel zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De vrouwlijke seksualiteit is flexibel
en deze is ook wel grappig:
[Biologie] Vrouwelijk libido verhoogt door zogende vrouwen
Dat iedereen dat daar doet wil nog niet zeggen dat diezelfde mannen, mits ze hier zouden zijn opgegroeid, er moeite mee zouden hebben om een andere vent te kussen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Onzin. In Arabische landen kussen en omhelzen mannen elkaar. Niet omdat homoseksualiteit er geaccepteerd is, amar omdat het er zogenaamd 'niet bestaat'.
Ja. Natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dus een vrouw die een andere vrouw knuffelt, is een tikkeltje bi?
Die weerstand komt dus deels door je opvoeding. In het oude griekenland was het veel normaler begreep ik van een Griekse collega van mequote:Op donderdag 14 april 2005 12:26 schreef Speth het volgende:
Ik heb niets tegen homo's, ze doen maar, als ik het maar niet hoef te doen als hetero zijnde.
Rare gevolgtrekking (uiteraard).quote:Op donderdag 14 april 2005 12:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bedoeld de onzekere groep die bang is voor het oordeel van anderen?![]()
Dat weet ik wel, maar dat is net zo goed een cultureel opgelegd iets als dat het hier is. Er zijn gewoon heel veel mannen die echt geen behoefte hebben aan homo-dingen. Homosexualiteit accepteren is 1 ding, van alle mannen verwachten dat ze wel een beetje homo zijn en dat uiten is een tweede.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die weerstand komt dus deels door je opvoeding. In het oude griekenland was het veel normaler begreep ik van een Griekse collega van me
Het blijkt heel lastig nog steeds om dergelijke zaken apart te zien. Ik wordt door veel mensen die mij wat minder kennen als homofoob gezien, omdat ik mij negatief uitlaat over hoe ik het zou vinden om bijvoorbeeld met een man te zoenen. Blijkbaar wordt het lastig gevonden dat iemand homosexualiteit voor zichzelf kan uitsluiten maar het bestaan toch kan accepteren...quote:Op donderdag 14 april 2005 12:37 schreef FuifDuif het volgende:
Precies Speth. In feite wordt het ons nu opgelegd dat wij dat maar normaal moeten vinden. Lupa en anderen maken zich schuldig aan precies datgene waar zij ons van beschuldigen. Want is het niet zo, dat hun beschuldiging erop neerkomt dat wij met onze fatsoensnormen deze opleggen aan de mensen in onze maatschappij?
Ik heb hetzelfde: ik ben niet homofobisch, ik ben niet gefrustreerd of wat dan ook. Ik wil gewoon geen naakte man zien.
Hm wacht, ik las "zoent".quote:
Dat een groot deel cultureel is opgelegd ben ik met je eens. Dat geeft ook aan hoe beïnvloedbaar een mening en smaak blijkbaar is. Dat je er geen behoefte aan hebt kan ik me ook nog prima voorstellen. Ik denk alleen niet dat 'puur hetero zijn' bestaat en ja die twee beweringen kunnen prima naast elkaar.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:36 schreef Speth het volgende:
Dat weet ik wel, maar dat is net zo goed een cultureel opgelegd iets als dat het hier is. Er zijn gewoon heel veel mannen die echt geen behoefte hebben aan homo-dingen.
Nou ja, ligt eraan wat je onder "puur hetero" verstaat. Iedereen zal wel wat progesteron in zijn donder hebben, maar ik zou echt nooit fysiek worden met een andere dude, en kan me dat ook niet voorstellen. Qua gedragingen kan je wel 100% hetero zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat een groot deel cultureel is opgelegd ben ik met je eens. Dat geeft ook aan hoe beïnvloedbaar een mening en smaak blijkbaar is. Dat je er geen behoefte aan hebt kan ik me ook nog prima voorstellen. Ik denk alleen niet dat 'puur hetero zijn' bestaat en ja die twee beweringen kunnen prima naast elkaar.
Raar? Amerika zend meer homo vriendelijke series uit en het percentage homo's stijgt. Dat lijkt me geen evolutie gezien een probleem bij de voortplanting maar meer een grotere groep die niet meer bang is om hun gevoel te verkondigen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:36 schreef kingmob het volgende:
Rare gevolgtrekking (uiteraard).
Je beste vriend in je armen nemen is geen 'homo-ding'...quote:Op donderdag 14 april 2005 12:36 schreef Speth het volgende:
Dat weet ik wel, maar dat is net zo goed een cultureel opgelegd iets als dat het hier is. Er zijn gewoon heel veel mannen die echt geen behoefte hebben aan homo-dingen. Homosexualiteit accepteren is 1 ding, van alle mannen verwachten dat ze wel een beetje homo zijn en dat uiten is een tweede.
Jawel.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je beste vriend in je armen nemen is geen 'homo-ding'...
Daar lijkt me niks mis mee. Het is wat anders als je je enorm gaat lopen aanstellen als je er per ongeluk wel mee geconfronteerd wordt (bijvoorbeeld in een topic op Fok). Dat doe jij niet, veel andere mannen doen het wel.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:37 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb hetzelfde: ik ben niet homofobisch, ik ben niet gefrustreerd of wat dan ook. Ik wil gewoon geen naakte man zien.
Vind ik wel om eerlijk te zijn. Alsof je al die jaren van de vriendschap een seksueel verlangen naar hem heb gekoesterd en dat tot uiting komt in die fysieke daad van de omhelzing.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je beste vriend in je armen nemen is geen 'homo-ding'...
Dat ligt er maar net aan wat je onder hetero gedragingen ziet. Als dit een strak omlijnde groep van handelingen is dan moet het wel kunnen lijkt me. Zie verder vorige post voor een voorbeeld.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:47 schreef Speth het volgende:
Nou ja, ligt eraan wat je onder "puur hetero" verstaat. Iedereen zal wel wat progesteron in zijn donder hebben, maar ik zou echt nooit fysiek worden met een andere dude, en kan me dat ook niet voorstellen. Qua gedragingen kan je wel 100% hetero zijn.
Echt onzin, hoor. Er zijn veel vrouwen die in hun puberteit wat experimenteren met vriendinnen, maar die toch echt alleen maar op mannen vallen. Of vrouwen die het af en toe met een vrouw doen omdat ze dat wel lekker vinden, maar daar hoef je niet bi voor te zijn...quote:Op donderdag 14 april 2005 12:41 schreef Speth het volgende:
Hm wacht, ik las "zoent".
Nee, bij een knuffel is dat niet met zekerheid te zeggen, maar als het heel vaak gebeurt, zoals bij vrijwel alle meisjes waar ik op de middelbare school mee in de klas zat het geval was, heb ik toch mijn bedenkingen daarover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |