Ach Lucky PSV he?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:24 schreef Doc het volgende:
Het valt natuurlijk ook niet te ontkennen dat PSV gemazzeld had met de niet gegeven pingel. Ik kan niet anders voorstellen dat er ook vele PSV-ers er voor vreesde toen ze Gomes zijn actie zagen maken. Voor het zelfde geld en met even veel rechtwas-ie op de stip gegaan.
en niet zeiken - ik was gister dankzij LFC in een opperbest humeur en ik heb jullie al gefelicteerd
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:13 schreef Bananenman het volgende:
Nee he, nu krijgt cultheld nóg een grotere bek
Gomez speelde goed omdat? Hij hield twee slecht ingeschoten getelegrafeerde penalties (waarvoor een keeper idd altijd hulde moet krijgen), maar tijdens de wedstrijd was het wederom niet best imo. Slechte spelhervattingen, paar keer verkeerd staan op voorzetten en uiteraard die actie op die Braziliaanse spits die voor hetzelfde geld een penalty is. En die goal ben ik ook nog niet over uit....quote:Op donderdag 14 april 2005 09:48 schreef Otmeister het volgende:
Vooral Park speelde erg sterk. Net als Alex en natuurlijk Gomez.
Kan ik wel inkomen hoor. Lyon had het twee keer kunnen afmaken, zowel thuis als uit en twee keer scoort PSV redelijk onverwacht. Dus de betere waren ze sowieso niet. Daarentegen zijn er al zoveel teams op deze maniet ten onder gegaan dat dit inmiddels ook wel als een kwaliteit van PSV gezien kan worden.quote:En dan die coach, die maar moppert dat ze nooit van PSV hadden mogen verliezen? Waarom niet, vraag ik me dan af? PSV was gewoon de betere over 2 wedstrijden, en dat laffe counterploegje heeft niet echt veel kansen gecreeerd. De man moet zijn verlies accepteren, en niet zeuren.
je kunt hem geven maar hij duikte ook wel erg mooiquote:Op donderdag 14 april 2005 10:24 schreef Doc het volgende:
Het valt natuurlijk ook niet te ontkennen dat PSV gemazzeld had met de niet gegeven pingel. Ik kan niet anders voorstellen dat er ook vele PSV-ers er voor vreesde toen ze Gomes zijn actie zagen maken. Voor het zelfde geld en met even veel rechtwas-ie op de stip gegaan.
en niet zeiken - ik was gister dankzij LFC in een opperbest humeur en ik heb jullie al gefelicteerd
Zal ik het je maar vertellen dan, dat was een fout van Boumaquote:Op donderdag 14 april 2005 10:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gomez speelde goed omdat? Hij hield twee slecht ingeschoten getelegrafeerde penalties (waarvoor een keeper idd altijd hulde moet krijgen), maar tijdens de wedstrijd was het wederom niet best imo. Slechte spelhervattingen, paar keer verkeerd staan op voorzetten en uiteraard die actie op die Braziliaanse spits die voor hetzelfde geld een penalty is. En die goal ben ik ook nog niet over uit....
[..]
Dit vind ik nou een totaal on-nuttige bijdrage!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:03 schreef rotskibo het volgende:
Leuk voor PSV, maar het blijft een neppe fabrieksclub
5 jaar. niet 3 jaarquote:Op donderdag 14 april 2005 10:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gaat over het gemiddelde van de prestaties over 3 jaar. Dus als we weer extra UEFA en CL plaatsen willen, mogen de griekse teams niet beter presteren, en kan dat pas weer over 2 jaar.
We? Ik zat lekker thuis hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef the_legend_killer het volgende:
We hebben die kut Fransen eruit gegooit
2 keer zelfsquote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef the_legend_killer het volgende:
We hebben die kut Fransen eruit gegooit
quote:Op donderdag 14 april 2005 12:03 schreef BB-King het volgende:
PSV wint toch de strafschoppenserie met 4-2 ??
Wat is dat heerlijk idd!!!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef the_legend_killer het volgende:
We hebben die kut Fransen eruit gegooid
Yepz... tel daar de 1-1 van de wedstrijd zelf erbij op en je krijgt een eindstand van 5-3quote:Op donderdag 14 april 2005 12:03 schreef BB-King het volgende:
PSV wint toch de strafschoppenserie met 4-2 ??
5 jaar? bron? en wat is die site ook alweer met die coefficienten etc?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:34 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk nog steeds.
[..]
5 jaar. niet 3 jaar
Dealquote:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/index.htmlquote:Op donderdag 14 april 2005 12:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
5 jaar? bron? en wat is die site ook alweer met die coefficienten etc?
SUPER PSV!![]()
Gut, je meent het. Met een minder slap polsje had hij die bal best naast de paal mogen duwen op het eerste oog. Maar zoals ik al zei, daarvoor moet ik nog even een goede herhaling zien.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Zal ik het je maar vertellen dan, dat was een fout van Bouma
Gomes speelde verder een goede wedstrijd
Nope - het blijft bij de (maixmaal) twee inzendingen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:25 schreef JaWi het volgende:
Ok, ik vroeg me het volgende af.
Mocht PSV de CL winnen![]()
. Dan is zij volgend jaar automatisch geplaatst. Schuift dan de CL plaats van PSV door naar AZ en de voorronde door naar de nummer 3?
Wasquote:Op donderdag 14 april 2005 12:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gut, je meent het. Met een minder slap polsje had hij die bal best naast de paal mogen duwen op het eerste oog. Maar zoals ik al zei, daarvoor moet ik nog even een goede herhaling zien.
En ik merk dat alle foutjes en onzekerheiden de man wederom vergeven worden
Dat zou wel een leuke verrassende finale zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach Lucky PSV he?
meet you in the final hopefully
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |