Erg goede wedstrijd van PSV. Ze controleerden het spel. Vooral Park speelde erg sterk. Net als Alex en natuurlijk Gomez. Van Bommel en Cocu waren ook betrouwbaar sterk, alhoewel je aan het eind zag dat Cocu het toch erg zwaar had. Logisch ook, na zo'n martelgang.
Bouma viel mij een beetje tegen. Lijkt wel alsof hij het een beetje aan de zenuwen heeft als er een topwedstrijd wordt gespeeld.
En de Fransen tonen zich inderdaad behoorlijk slechte verliezers. Zeiken op de scheids, terwijl ze zelf bijzonder goed zijn weggekomen. Een paar gele kaarten meer zouden niet hebben misstaan. Regelrechte aanslagen op Lee en Park.
En dan die coach, die maar moppert dat ze nooit van PSV hadden mogen verliezen? Waarom niet, vraag ik me dan af? PSV was gewoon de betere over 2 wedstrijden, en dat laffe counterploegje heeft niet echt veel kansen gecreeerd. De man moet zijn verlies accepteren, en niet zeuren.
Maar goed. PSV terecht door dus. Nu wacht AC Milan. Dat is toch weer van een iets zwaarder kaliber. PSV gaat het heel zwaar krijgen tegen deze ploeg, met een defensie waar je U tegen zegt. PSV is echter niet voor niets zo ver gekomen, en helemaal kansloos zijn ze zeker niet, alhoewel ze wel de underdog mogen worden genoemd imho.