Champions League. PSV is door naar de Halve Finale tegen AC Milan!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:33 schreef RigorMortis het volgende:
Wat voor wedstrijd was het? Champions league of UEFA cup?
Loopt Nederland dan zo snel al in ?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:43 schreef Ludacriss het volgende:
Mooi gedaan door PSV.... nu alleen Az nog en de extra Cl plaats komt er weer aan!
We hebben dit jaar veel binnen gehaalt door PSV en AZ. Dan kunnen we volgend jaar de 3de CL plek weer terug pakkenquote:
Netjes zeg!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:48 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
We hebben dit jaar veel binnen gehaalt door PSV en AZ. Dan kunnen we volgend jaar de 3de CL plek weer terug pakken
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Vooral dat hoofd van Alex![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:33 schreef RigorMortis het volgende:
Wat voor wedstrijd was het? Champions league of UEFA cup?
Ik ook, we mogen trots zijn op onze jongens, AZ kan het feestje nog mooier maken vanavond!quote:
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 14 april 2005 10:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ook, we mogen trots zijn op onze jongens, AZ kan het feestje nog mooier maken vanavond!
Ik vind het ook een slechte scheids, maar dat was voor 2 kanten..quote:Op donderdag 14 april 2005 09:41 schreef DIJK het volgende:
Slechte verliezers trouwens die fransen. Ze gooien het allemaal op de scheids.
Gaat over het gemiddelde van de prestaties over 3 jaar. Dus als we weer extra UEFA en CL plaatsen willen, mogen de griekse teams niet beter presteren, en kan dat pas weer over 2 jaar.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:48 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
We hebben dit jaar veel binnen gehaalt door PSV en AZ. Dan kunnen we volgend jaar de 3de CL plek weer terug pakken
Niemand die het gezien heeft waar ik stage loop....quote:
Lol. Gewoon laten hangenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niemand die het gezien heeft waar ik stage loop....
Anti-voetbal
Ik moet m'n van Bommel poster weer weghalen van ze.![]()
dacht 't niet dus![]()
Ik bedoel ook niet dat we volgend jaar al een CL plaats erbij hebben :p Bedoel als we volgend jaar ook redelijk presteren we boven de portugezen en grieken te komen staan en dan pas ons CL plaats weer terug hebbenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gaat over het gemiddelde van de prestaties over 3 jaar. Dus als we weer extra UEFA en CL plaatsen willen, mogen de griekse teams niet beter presteren, en kan dat pas weer over 2 jaar.
Ach Lucky PSV he?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:24 schreef Doc het volgende:
Het valt natuurlijk ook niet te ontkennen dat PSV gemazzeld had met de niet gegeven pingel. Ik kan niet anders voorstellen dat er ook vele PSV-ers er voor vreesde toen ze Gomes zijn actie zagen maken. Voor het zelfde geld en met even veel rechtwas-ie op de stip gegaan.
en niet zeiken - ik was gister dankzij LFC in een opperbest humeur en ik heb jullie al gefelicteerd
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:13 schreef Bananenman het volgende:
Nee he, nu krijgt cultheld nóg een grotere bek
Gomez speelde goed omdat? Hij hield twee slecht ingeschoten getelegrafeerde penalties (waarvoor een keeper idd altijd hulde moet krijgen), maar tijdens de wedstrijd was het wederom niet best imo. Slechte spelhervattingen, paar keer verkeerd staan op voorzetten en uiteraard die actie op die Braziliaanse spits die voor hetzelfde geld een penalty is. En die goal ben ik ook nog niet over uit....quote:Op donderdag 14 april 2005 09:48 schreef Otmeister het volgende:
Vooral Park speelde erg sterk. Net als Alex en natuurlijk Gomez.
Kan ik wel inkomen hoor. Lyon had het twee keer kunnen afmaken, zowel thuis als uit en twee keer scoort PSV redelijk onverwacht. Dus de betere waren ze sowieso niet. Daarentegen zijn er al zoveel teams op deze maniet ten onder gegaan dat dit inmiddels ook wel als een kwaliteit van PSV gezien kan worden.quote:En dan die coach, die maar moppert dat ze nooit van PSV hadden mogen verliezen? Waarom niet, vraag ik me dan af? PSV was gewoon de betere over 2 wedstrijden, en dat laffe counterploegje heeft niet echt veel kansen gecreeerd. De man moet zijn verlies accepteren, en niet zeuren.
je kunt hem geven maar hij duikte ook wel erg mooiquote:Op donderdag 14 april 2005 10:24 schreef Doc het volgende:
Het valt natuurlijk ook niet te ontkennen dat PSV gemazzeld had met de niet gegeven pingel. Ik kan niet anders voorstellen dat er ook vele PSV-ers er voor vreesde toen ze Gomes zijn actie zagen maken. Voor het zelfde geld en met even veel rechtwas-ie op de stip gegaan.
en niet zeiken - ik was gister dankzij LFC in een opperbest humeur en ik heb jullie al gefelicteerd
Zal ik het je maar vertellen dan, dat was een fout van Boumaquote:Op donderdag 14 april 2005 10:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gomez speelde goed omdat? Hij hield twee slecht ingeschoten getelegrafeerde penalties (waarvoor een keeper idd altijd hulde moet krijgen), maar tijdens de wedstrijd was het wederom niet best imo. Slechte spelhervattingen, paar keer verkeerd staan op voorzetten en uiteraard die actie op die Braziliaanse spits die voor hetzelfde geld een penalty is. En die goal ben ik ook nog niet over uit....
[..]
Dit vind ik nou een totaal on-nuttige bijdrage!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:03 schreef rotskibo het volgende:
Leuk voor PSV, maar het blijft een neppe fabrieksclub
5 jaar. niet 3 jaarquote:Op donderdag 14 april 2005 10:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gaat over het gemiddelde van de prestaties over 3 jaar. Dus als we weer extra UEFA en CL plaatsen willen, mogen de griekse teams niet beter presteren, en kan dat pas weer over 2 jaar.
We? Ik zat lekker thuis hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef the_legend_killer het volgende:
We hebben die kut Fransen eruit gegooit
2 keer zelfsquote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef the_legend_killer het volgende:
We hebben die kut Fransen eruit gegooit
quote:Op donderdag 14 april 2005 12:03 schreef BB-King het volgende:
PSV wint toch de strafschoppenserie met 4-2 ??
Wat is dat heerlijk idd!!!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef the_legend_killer het volgende:
We hebben die kut Fransen eruit gegooid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |