Champions League. PSV is door naar de Halve Finale tegen AC Milan!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:33 schreef RigorMortis het volgende:
Wat voor wedstrijd was het? Champions league of UEFA cup?
Loopt Nederland dan zo snel al in ?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:43 schreef Ludacriss het volgende:
Mooi gedaan door PSV.... nu alleen Az nog en de extra Cl plaats komt er weer aan!
We hebben dit jaar veel binnen gehaalt door PSV en AZ. Dan kunnen we volgend jaar de 3de CL plek weer terug pakkenquote:
Netjes zeg!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:48 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
We hebben dit jaar veel binnen gehaalt door PSV en AZ. Dan kunnen we volgend jaar de 3de CL plek weer terug pakken
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Vooral dat hoofd van Alex![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:33 schreef RigorMortis het volgende:
Wat voor wedstrijd was het? Champions league of UEFA cup?
Ik ook, we mogen trots zijn op onze jongens, AZ kan het feestje nog mooier maken vanavond!quote:
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 14 april 2005 10:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ook, we mogen trots zijn op onze jongens, AZ kan het feestje nog mooier maken vanavond!
Ik vind het ook een slechte scheids, maar dat was voor 2 kanten..quote:Op donderdag 14 april 2005 09:41 schreef DIJK het volgende:
Slechte verliezers trouwens die fransen. Ze gooien het allemaal op de scheids.
Gaat over het gemiddelde van de prestaties over 3 jaar. Dus als we weer extra UEFA en CL plaatsen willen, mogen de griekse teams niet beter presteren, en kan dat pas weer over 2 jaar.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:48 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
We hebben dit jaar veel binnen gehaalt door PSV en AZ. Dan kunnen we volgend jaar de 3de CL plek weer terug pakken
Niemand die het gezien heeft waar ik stage loop....quote:
Lol. Gewoon laten hangenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niemand die het gezien heeft waar ik stage loop....
Anti-voetbal
Ik moet m'n van Bommel poster weer weghalen van ze.![]()
dacht 't niet dus![]()
Ik bedoel ook niet dat we volgend jaar al een CL plaats erbij hebben :p Bedoel als we volgend jaar ook redelijk presteren we boven de portugezen en grieken te komen staan en dan pas ons CL plaats weer terug hebbenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gaat over het gemiddelde van de prestaties over 3 jaar. Dus als we weer extra UEFA en CL plaatsen willen, mogen de griekse teams niet beter presteren, en kan dat pas weer over 2 jaar.
Ach Lucky PSV he?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:24 schreef Doc het volgende:
Het valt natuurlijk ook niet te ontkennen dat PSV gemazzeld had met de niet gegeven pingel. Ik kan niet anders voorstellen dat er ook vele PSV-ers er voor vreesde toen ze Gomes zijn actie zagen maken. Voor het zelfde geld en met even veel rechtwas-ie op de stip gegaan.
en niet zeiken - ik was gister dankzij LFC in een opperbest humeur en ik heb jullie al gefelicteerd
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:13 schreef Bananenman het volgende:
Nee he, nu krijgt cultheld nóg een grotere bek
Gomez speelde goed omdat? Hij hield twee slecht ingeschoten getelegrafeerde penalties (waarvoor een keeper idd altijd hulde moet krijgen), maar tijdens de wedstrijd was het wederom niet best imo. Slechte spelhervattingen, paar keer verkeerd staan op voorzetten en uiteraard die actie op die Braziliaanse spits die voor hetzelfde geld een penalty is. En die goal ben ik ook nog niet over uit....quote:Op donderdag 14 april 2005 09:48 schreef Otmeister het volgende:
Vooral Park speelde erg sterk. Net als Alex en natuurlijk Gomez.
Kan ik wel inkomen hoor. Lyon had het twee keer kunnen afmaken, zowel thuis als uit en twee keer scoort PSV redelijk onverwacht. Dus de betere waren ze sowieso niet. Daarentegen zijn er al zoveel teams op deze maniet ten onder gegaan dat dit inmiddels ook wel als een kwaliteit van PSV gezien kan worden.quote:En dan die coach, die maar moppert dat ze nooit van PSV hadden mogen verliezen? Waarom niet, vraag ik me dan af? PSV was gewoon de betere over 2 wedstrijden, en dat laffe counterploegje heeft niet echt veel kansen gecreeerd. De man moet zijn verlies accepteren, en niet zeuren.
je kunt hem geven maar hij duikte ook wel erg mooiquote:Op donderdag 14 april 2005 10:24 schreef Doc het volgende:
Het valt natuurlijk ook niet te ontkennen dat PSV gemazzeld had met de niet gegeven pingel. Ik kan niet anders voorstellen dat er ook vele PSV-ers er voor vreesde toen ze Gomes zijn actie zagen maken. Voor het zelfde geld en met even veel rechtwas-ie op de stip gegaan.
en niet zeiken - ik was gister dankzij LFC in een opperbest humeur en ik heb jullie al gefelicteerd
Zal ik het je maar vertellen dan, dat was een fout van Boumaquote:Op donderdag 14 april 2005 10:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gomez speelde goed omdat? Hij hield twee slecht ingeschoten getelegrafeerde penalties (waarvoor een keeper idd altijd hulde moet krijgen), maar tijdens de wedstrijd was het wederom niet best imo. Slechte spelhervattingen, paar keer verkeerd staan op voorzetten en uiteraard die actie op die Braziliaanse spits die voor hetzelfde geld een penalty is. En die goal ben ik ook nog niet over uit....
[..]
Dit vind ik nou een totaal on-nuttige bijdrage!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:03 schreef rotskibo het volgende:
Leuk voor PSV, maar het blijft een neppe fabrieksclub
5 jaar. niet 3 jaarquote:Op donderdag 14 april 2005 10:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gaat over het gemiddelde van de prestaties over 3 jaar. Dus als we weer extra UEFA en CL plaatsen willen, mogen de griekse teams niet beter presteren, en kan dat pas weer over 2 jaar.
We? Ik zat lekker thuis hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef the_legend_killer het volgende:
We hebben die kut Fransen eruit gegooit
2 keer zelfsquote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef the_legend_killer het volgende:
We hebben die kut Fransen eruit gegooit
quote:Op donderdag 14 april 2005 12:03 schreef BB-King het volgende:
PSV wint toch de strafschoppenserie met 4-2 ??
Wat is dat heerlijk idd!!!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef the_legend_killer het volgende:
We hebben die kut Fransen eruit gegooid
Yepz... tel daar de 1-1 van de wedstrijd zelf erbij op en je krijgt een eindstand van 5-3quote:Op donderdag 14 april 2005 12:03 schreef BB-King het volgende:
PSV wint toch de strafschoppenserie met 4-2 ??
5 jaar? bron? en wat is die site ook alweer met die coefficienten etc?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:34 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk nog steeds.
[..]
5 jaar. niet 3 jaar
Dealquote:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/index.htmlquote:Op donderdag 14 april 2005 12:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
5 jaar? bron? en wat is die site ook alweer met die coefficienten etc?
SUPER PSV!![]()
Gut, je meent het. Met een minder slap polsje had hij die bal best naast de paal mogen duwen op het eerste oog. Maar zoals ik al zei, daarvoor moet ik nog even een goede herhaling zien.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Zal ik het je maar vertellen dan, dat was een fout van Bouma
Gomes speelde verder een goede wedstrijd
Nope - het blijft bij de (maixmaal) twee inzendingen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:25 schreef JaWi het volgende:
Ok, ik vroeg me het volgende af.
Mocht PSV de CL winnen![]()
. Dan is zij volgend jaar automatisch geplaatst. Schuift dan de CL plaats van PSV door naar AZ en de voorronde door naar de nummer 3?
Wasquote:Op donderdag 14 april 2005 12:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gut, je meent het. Met een minder slap polsje had hij die bal best naast de paal mogen duwen op het eerste oog. Maar zoals ik al zei, daarvoor moet ik nog even een goede herhaling zien.
En ik merk dat alle foutjes en onzekerheiden de man wederom vergeven worden
Dat zou wel een leuke verrassende finale zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach Lucky PSV he?
meet you in the final hopefully
Haha, dat is spijtigquote:Op donderdag 14 april 2005 12:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Nope - het blijft bij de (maixmaal) twee inzendingen.
Net zoals het bij Engeland bij 4 inzendingen blijft - al zou LFC de CL winnen. Als ze dan als5e in de competitie eindigen moet de FA beslissen: LFC in de CL (zonder voorrondes, waardoor nr 2 voorrondes moet doen) of gewoon de eerste 4. Wensdroom van menig LFC supporter: de CL winnen en als 5e in de competitie eindigen en dan toch in de CL uitkomen en zodoende E'ton als 4e naaien.
En van Gomes die hem slecht coachte (want die had kunnen roepen dat de bal naar de zijkant gekopt had kunnen worden, en van Alex, die niet attent genoeg was.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Zal ik het je maar vertellen dan, dat was een fout van Bouma
Bouma liep achteruit, waardoor het moeilijk wordt om de bal naar de zijkant te koppen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En van Gomes die hem slecht coachte (want die had kunnen roepen dat de bal naar de zijkant gekopt had kunnen worden, en van Alex, die niet attent genoeg was.
Volgens is het niet waar wat je zegt. De winnaar plaatst zich als het goed is meteen waardoor er wel een plaats vrij komt voor de nr 3 in de competitie. Want als je naar de CL opzet kijkt op de uefa.com website zie je dat de Titelhouder afzonderlijk word gezien van de rest die zich via de normale competitie moet kwalificeren.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Nope - het blijft bij de (maixmaal) twee inzendingen.
Net zoals het bij Engeland bij 4 inzendingen blijft - al zou LFC de CL winnen. Als ze dan als5e in de competitie eindigen moet de FA beslissen: LFC in de CL (zonder voorrondes, waardoor nr 2 voorrondes moet doen) of gewoon de eerste 4. Wensdroom van menig LFC supporter: de CL winnen en als 5e in de competitie eindigen en dan toch in de CL uitkomen en zodoende E'ton als 4e naaien.
Hij had hem gewoon naar achter kunnen koppen, maar dat doet er allemaal niet meer toe. Geweldige prestatie van PSV. Over 2 wedstrijden ontliepen beide teams elkaar bijna niks, dus uiteindelijk wint de gelukigste.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:48 schreef Djekko het volgende:
[..]
Bouma liep achteruit, waardoor het moeilijk wordt om de bal naar de zijkant te koppen.
Ik had het van de BBC site (net gezocht maar niet opnieuw kunnen vinden) en heb er een aantal discussie op LFC fora over gelezen. Daardoor ben ik vrij zeker ...quote:Op donderdag 14 april 2005 12:58 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Volgens is het niet waar wat je zegt. De winnaar plaatst zich als het goed is meteen waardoor er wel een plaats vrij komt voor de nr 3 in de competitie. Want als je naar de CL opzet kijkt op de uefa.com website zie je dat de Titelhouder afzonderlijk word gezien van de rest die zich via de normale competitie moet kwalificeren.
Ik weet nu zeker dat het wel waar isquote:Op donderdag 14 april 2005 12:58 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Volgens is het niet waar wat je zegt. De winnaar plaatst zich als het goed is meteen waardoor er wel een plaats vrij komt voor de nr 3 in de competitie. Want als je naar de CL opzet kijkt op de uefa.com website zie je dat de Titelhouder afzonderlijk word gezien van de rest die zich via de normale competitie moet kwalificeren.
Tuurlijk, ik gun jou alleen het allerbeste, dat weet je toch wel.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wasje
ook
blij
voor
me
gisteren
ouwe
seun?
Yepz ik zie het je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik weet nu zeker dat het wel waar is
Toch nog gevonden:
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/4340283.stm
Uefa's Champions League regulations are clear.
Rule 1.3 states: At the request of the national association concerned, the Uefa Champions League title-holders may be entered for this competition ... if they have not qualified via the top domestic league championship.
"If, in such a case, the title-holders come from an association entitled to enter four teams for the Uefa Champions League, the fourth-placed club in the top domestic league championship has to be entered for the Uefa Cup."
Dat werd ook gezegt toen we tegen Lyon moestenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
knap hoor PSV
denk alleen wel dat ze tegen AC Milan kansloos zijn, die spelen gewoon te goed.
ik zag Lyon als een erg lastige tegenstander.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat werd ook gezegt toen we tegen Lyon moesten
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:24 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zal namelijk een ernstige naaistreek zijn van liverpool als ze echt de CL winnen.
AC Milan is en lijkt me ook wel lastiger.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zag Lyon als een erg lastige tegenstander.
AC Milan is bijna onverslaanbaar.
maar je weet het nooit natuurlijk.
Altijd. Die verdrinken graag in hun eigen patriottisme.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:33 schreef AMD64 het volgende:
Wat zijn die Fransen toch slechte verliezers zeg
Vindt de Fransen een beetje de kant opgaan van de Italianen!quote:Op donderdag 14 april 2005 13:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Altijd. Die verdrinken graag in hun eigen patriottisme.
Is altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Vindt de Fransen een beetje de kant opgaan van de Italianen!
Nu is het gewoon te erg gewoonquote:Op donderdag 14 april 2005 13:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Is altijd al zo geweest.
Ik vind de Fransen zelf ergerquote:Op donderdag 14 april 2005 13:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
De Fransen zijn veel erger. Een kutvolk gewoon.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Sorry, ik spreek Nederland, Engels en een klein beetje Spaans en Duits... maar geen Frans.. wat staat daar?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:14 schreef ASroma het volgende:
Il Psv Eindhoven passa ai rigori Sfiderà il Milan
MILANO - [ i. rom.] Per il Milan c'è il Psv, che supera il Lione ai rigori. Lione in fuga dopo 10', col gol di Wiltord, abile a ribadire in gol una corta respinta. Forti del vantaggio, i francesi si limitano alla fase difensiva, gli olandesi dominano, creano qualche palla- gol, fin quando raggiungono il pari con la gran botta del difensore Alex.
Zet die Koreaan zich ook ff voor lul.quote:I don’t think AC Milan are much better than Lyon or AS Monaco
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:02 schreef zjroentje het volgende:
Al zou je Frans spreken, dat zou niks uithalen, want dit is Italiaans.
Valt toch mee! Hij heeft gewoon een positief vooruitzicht.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zet die Koreaan zich ook ff voor lul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |