Ik was zelfs hardcore Ninty fan..nou is dat natuurlijk niet zo erg, maar het enige echt goede spel afgelopen jaar voor de cube was Re4 voor mij. Sinds ik een Xbox heb ( zo'n mooie crystalquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
De meest hardcore PS2 fanboys zijn Xbox fanboys geworden hierBastard, Chocobo, Strolie, man man man wat hadden hun een hekel aan de Xbox
![]()
Haha, notquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:56 schreef MMaRsu het volgende:
Komt hij weer aan met z'n gelul, ik heb je op msn al laten zien dat ze genoeg exclusive coole games hebben!
"Een baksteen met een holle binnenkant"...quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:11 schreef Hellrazor het volgende:
ik zag vandaag een reclame op mtv
je zag zon baksteen met een holle binnekant maar het geluid was uit dus hoorde niks
misschien een teasen voor de X360 ?
Niet mooier, wel minder zwaarquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
"Een baksteen met een holle binnenkant"...Nou ja, da's in ieder geval al mooier dan de huidige xbox!
ja want ik las nog op games.fok dat de x360 zon vorm zou krijgenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
"Een baksteen met een holle binnenkant"...Nou ja, da's in ieder geval al mooier dan de huidige xbox!
quote:
'Volgende Xbox heet Xbox 360'
Door Willem Kerstholt - vrijdag 15 april 2005 - 18:20 - Bron: Eurogamer.net - Submitter: Johnuitalmelo - Views: 13.202
Bij Eurogamer.net lezen we dat Britse bronnen hebben bevestigd dat de opvolger van de Xbox de naam Xbox 360 mee gaat krijgen. De, natuurlijk anonieme, bron zou bekend zijn met marketingdocumenten van Microsoft. Ook over het uiterlijk van de nieuwe spelcomputer is meer bekend geworden. De Xbox 360 zou wit zijn, rechtop kunnen staan en rond het midden naar binnen toe indeuken. Het logo zou een ronde vorm zijn met daarin Xbox 360 geschreven. Op 12 mei aanstaande zal tijdens een uitzending van MTV de console aan het grote publiek worden voorgesteld.
Microsoft Xbox logo (klein)Bij ThisisLondon lezen we nog over wat andere geruchten, waarvan de belangrijkste is dat de Xbox 360 niet backwards-compatible zal zijn. Dit zou betekenen dat Microsoft een heel ander pad inslaat dan Sony, die met de Playstation en PSP juist veel heeft gedaan aan het spelen van oudere spellen tegen een budgetprijs. Volgens hetzelfde bericht is Microsoft ook gestopt met de productie van de Xbox, wat de levensduur van de Xbox wel eens flink zou kunnen verkorten.
Ten eerste is het nog niet door Microsoft bevestigd, maar door "Britse bronnen", ten tweede... is dit nieuws van Eurogamer al oud, want daar had ik die informatie ook vandaan.quote:
ten derde: tweakers is niet zo'n snelle bron met console nieuwsquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ten eerste is het nog niet door Microsoft bevestigd, maar door "Britse bronnen", ten tweede... is dit nieuws van Eurogamer al oud, want daar had ik die informatie ook vandaan.
Een Microsoft versie van de PSX dus... reken er maar op dat de standaard versie van de "xbox 360" geen dvd-recorder functies gaat krijgen.quote:Op zondag 17 april 2005 15:54 schreef Cerbie het volgende:
Ah deze ontbrak nog in m'n MyAT
Het zou mooi zijn als het ding DVDrecorder functies heeft, ze hoeven er 'alleen maar' een ingang voor het tvsignaal op te maken
quote:
Een WAT?quote:Op zondag 17 april 2005 20:47 schreef Strolie75 het volgende:
Het is een Mac Mini met een XBox logo, stelletje onwetende
http://www.apple.com/nl/macmini/quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 20:47 schreef Strolie75 het volgende:
Het is een Mac Mini met een XBox logo, stelletje onwetende
quote:"Two
Is it really true that the next xbox will only have 2 controller ports? Is that the buzz on the web or what? Removing the hard drive was hard enough for me to swallow but like going the sony route and totally dissing split screen and multiplayer gaming....please tell me Im completely wrong and that xbox 2 will indeed have 4 controller ports.
Really true? Well, it's almost certain, if you believe the words of the developers who told us. MS has yet to share that information with us, so I don't know 100% for sure. But I suspect it's for shizzle sure. Two ports, not four, that's what we're hearing. Sad, I agree.
--Douglass"
Tja... misschien worden het wel gewoon USB-poorten, hoef je alleen maar een USB-hubje te gebruiken om meer controllers aan te sluiten!quote:
dat kan je via internet donwloaden en dan op je xbox via ftp gooienquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Als downloadable content ook nog exclusief blijft voor mensen met live en niet via demo disks of wat dan ook te verkrijgen is dan zitten ze nog wat beter.
Ik heb nog nooit met meer dan 2 spelers tegelijk gegamed op m'n XBOX, eigenlijk.quote:Op maandag 18 april 2005 07:43 schreef speknek het volgende:
Mja usb hub of multitap, het is in ieder geval irritant.
Neuh ik vind het ook helemaal geen vreemde keuze, bedacht me dat de enige keren dat ik deze generatie met vier personen achter de computer zat voor Mario Party en Smash Brothers was, en dat zijn ook geen spellen die een xbox equivalent hebben. Het is natuurlijk ook nostalgie naar vroegah, toen alle vrienden in de buurt langskwamen om op je spelcomputer te spelen, nu heeft iedereen zelf zo'n ding en niet de behoefte bij iemand anders erop te spelenquote:Op maandag 18 april 2005 07:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb nog nooit met meer dan 2 spelers tegelijk gegamed op m'n XBOX, eigenlijk.
Maar het zou wel suf zijn, om van 4 naar 2 terug te gaan..
Omdat gamen op een (grote) tv hoort op de bank met de joypad relaxed in je handen. En niet met een toetsenbord achter een bureau.quote:Op maandag 18 april 2005 16:36 schreef Geqxon het volgende:
Maar wat heb je aan die ubergraphics bij console-games? Ik bedoel, er is geen een shooter die je net zo serieus als een PC kan spelen
massdelete?quote:Op maandag 18 april 2005 19:59 schreef Tain het volgende:
Hoi Xbox 2/Xbox 360/Xenon topic, niet vergelijk hier PS2 met Xbox en Cube topic
Hoi Fok traag, badderen, fok nog steeds traag, gewistquote:
Het ging juist om de controllers voor de "xbox 360", dat daarbij vergeleken wordt met xbox, PS2 en Cube controllers is logisch... Jammer dat je ook de zinvolle posts hebt verwijderd.quote:Op maandag 18 april 2005 20:51 schreef Tain het volgende:
2) vergelijkingen tussen xbox, ps2 en cube controllers daar was ergens een apart controller topic voor
Reken er maar op dat 'ie wèl laadtijden krijgt en gezien het feit dat 'ie gewone dvd's gaat gebruiken en de hdd niet standaard zal zijn, zullen de laadtijden misschien wel groter zijn dan bij de huidige xbox!quote:Op maandag 18 april 2005 20:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop overigens wel dat de games voor de xbox 360 / 2 / xenon géén laadtijden hebben, of extreem minimaalIk haaaat laden
Ik denk wel dat dit op mijn verlanglijstje voor kerst 2005 / 2006 gaat komen
Het was een mix van zinvol en puur vergelijkings post, liep allemaal zo door elkaar dat ik deze keuze heb gemaakt, excuses dat ik je zinvolle posts heb verwijderd.quote:Op maandag 18 april 2005 20:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het ging juist om de controllers voor de "xbox 360", dat daarbij vergeleken wordt met xbox, PS2 en Cube controllers is logisch... Jammer dat je ook de zinvolle posts hebt verwijderd.
Denk niet dat een heel spel in 1 gig pastquote:Op maandag 18 april 2005 21:04 schreef Geqxon het volgende:
Grmbl. Want waarom laad een spel nou eigenlijk? Omdat hij de scenary in zijn geheugen moet laden? Dan kun je net zo goed 1gig geheugen pakken en 1 malig alles erin laden
Volgens mij wordt alles uitgepakt tijdens het spelen en past het dan nog niet, maar zoiezo zou je dan wel lang bezig zijn als je even een spel wilt spelen.quote:Op maandag 18 april 2005 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Sja, 4gig geheugen kost voor microsoft nog net geen 70 euro, dus dan kun je beter de volledige game in het geheugen inladen:D
Precies... sommige developers hebben erg goeie streaming technologie, andere developers hebben slechte streaming technologie, sommige spellen zijn nog geschikt voor streaming, anderen hebben het niet eens nodig. Je zult spellen krijgen met lange wachttijden en spellen met korte wachttijden. De dvd-rom speler in de "xbox 360" zal wel hogere snelheden aankunnen dan die nu in de xbox zit, maar games zullen ook groter zijn, dus daar gaat je voordeel. Aan de andere kant heeft de "xbox 360" weer flink meer geheugen, dus zou er in het begin bijv. veel geladen kunnen worden, zodat tijdens het spel zelf weer minder geladen hoeft te worden.quote:Op maandag 18 april 2005 21:53 schreef Heintje het volgende:
Op zich is laden niet heel erg. Maar de programeurs moeten er wel slim mee om gaan.
In shooters bijvoorbeeld 2 delen van het spel in het geheugen hebben. Als je dan naar een nieuw deel gaat dat hij dan moet laden maar als je dan bedenkt dat je toch nog ff over die grens terug moet lopen hoef je niet te laden.
En bij racegames moet je gewoon kunnen herstarten als je met een level waar je meebezig bent opnieuw wil beginnen. Ook zou het menu gewoon in het geheugen moeten blijven zitten.
Maar ja, ik denk dat dat in het begin nog wel zal kunnen maar als de Xbox 360 een paar jaar oud is zal het steeds lastiger worden ben ik bang.
En ook al kost 4 gig M$ niet zoveel dan zullen ze het nog niet doen omdat het voorlopig nog niet nodig is. En ze willen de consloe niet te duur hebben natuurlijk. En te veel verlies maken ook liever niet he.
Dus ik verwacht niet echt veel verandering ten opzichte van de laadtijden op de wat langere termijn.
Tja... maar geldt dat niet voor bijna iedere topic in GAM?quote:Op maandag 18 april 2005 21:07 schreef Tain het volgende:
Het was een mix van zinvol en puur vergelijkings post...
whehe eigenlijk geld dat voor het hele forum welquote:Op maandag 18 april 2005 22:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja... maar geldt dat niet voor bijna iedere topic in GAM?
Denkfout. Harde schijf levert data veel sneller aan dan DVD. Waarom moet je een spel op de PC eerst installeren? Juistquote:Op maandag 18 april 2005 22:19 schreef Tain het volgende:
[..]
whehe eigenlijk geld dat voor het hele forum welMaar de standaard console vergelijkingstopics hebben we al gehad en daar is nog nooit wat zinnigs uitgekomen en een controller vergelijkingstopic zwerft ook nog ergens rond
En een spel zonder laadtijden zou gewoon nu al moeten kunnen op de Xbox, ligt helemaal aan het programmeerwerk of er tijdens het spelen telkens een stukje wordt geladen. Het kan op de pc met het spel Dungeon Siege en World of Warcraft en dat zijn toch wel grote werelden
Die 8GB zou toch genoeg streaming ruimte moeten zijnquote:Op maandag 18 april 2005 22:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Denkfout. Harde schijf levert data veel sneller aan dan DVD. Waarom moet je een spel op de PC eerst installeren? Juist
het kan ook op de xbox, kijk maar naar mercanaries. alleen dan zit je wel een minuut over een bruggetje rijdenquote:Op maandag 18 april 2005 22:19 schreef Tain het volgende:
Het kan op de pc met het spel Dungeon Siege en World of Warcraft en dat zijn toch wel grote werelden
of nog beter, kijk naar Halo 2 daar zijn ook zo goed als geen laad-tijden, dit is allemaal streamend vanaf de DVD gedaan (vandaar die hele kleine hapering in het laden van de textures af en toe)quote:Op maandag 18 april 2005 23:13 schreef twi het volgende:
GTA heeft op de Xbox ook nauwelijks laadtijden. Of je moet die 0,1 seconde als storend beschouwen. Maargoed, da's in principe dan ook grafisch niet zo'n hoogstaand spel natuurlijkMaargoed, dat is KotOR ook niet.
Nou... dat zal wel meevallen. Ze hebben maximaal 9GB te benutten en ik denk niet dat er heel binnenkort spellen van dat formaat zullen verschijnen.quote:Op maandag 18 april 2005 23:34 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik hoop niet dat Microsoft inderdaad voor dvd formaat gaat. Ik ben bang dat dat nog wel een bottleneck kan worden als spellen steeds groter worden. Zeker als de concurrenten wel blu-ray ondersteunen. Straks krijgen we afgeslankte spellen voor de xbox.
behalve dat je in het begin echt 4 minuten moet wachten totdat de map is ingeladenquote:Op maandag 18 april 2005 23:41 schreef kepler het volgende:
[..]
of nog beter, kijk naar Halo 2 daar zijn ook zo goed als geen laad-tijden, dit is allemaal streamend vanaf de DVD gedaan (vandaar die hele kleine hapering in het laden van de textures af en toe)
True, maar verder hoef je het hele spel niet te wachten dus dat heb ik er wel voor over.quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
behalve dat je in het begin echt 4 minuten moet wachten totdat de map is ingeladen
Spellen zoals Jade Empire en Splinter Cell staan al op dvd9 format dus ik voorspel dat die grens vrij snel overschreden gaat worden als de capaciteit er is. Dat geldt natuurlijk niet voor alle titels, aangezien de gemiddelde titel denk ik ongeveer 3 gig is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou... dat zal wel meevallen. Ze hebben maximaal 9GB te benutten en ik denk niet dat er heel binnenkort spellen van dat formaat zullen verschijnen.
Ik weet niet precies hoe het in jade empire en splinter cell zit, maar die pre-rendered filmpjes nemen gewoon superveel ruimte in beslag op die discs. Als je zometeen zou overschakelen naar HDtv zal dat alleen nog maar erger worden, maar gelukkig is het nu een trend om steeds meer filmpjes gewoon in-engine te doen en dan valt het gelukkig allemaal wel meequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:28 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Spellen zoals Jada Empire en Splinter Cell staan al op dvd9 format dus ik voorspel dat die grens vrij snel overschreden gaat worden als de capaciteit er is. Dat geldt natuurlijk niet voor alle titels, aangezien de gemiddelde titel denk ik ongeveer 3 gig is.
Maar ik zou het jammer vinden als ze bepaalde spellen niet kwijt kunnen op een dvd. Nou goed, kan het altijd nog op 2 dvd's uiteraard.We wachten inderdaad maar af.
ik heb nooit 4 minuten moeten wachtenquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
behalve dat je in het begin echt 4 minuten moet wachten totdat de map is ingeladen
Dan moet het nog steeds van DVD naar harde schijf naar memory. Blijf je met die bottleneck zitten.quote:Op maandag 18 april 2005 22:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Die 8GB zou toch genoeg streaming ruimte moeten zijn
Er zijn genoeg andere fatsoenlijke games te koopquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:21 schreef cizzztm32 het volgende:
potverdriedubbeltjes, heb ik net drie fatsoenlijke games voor de xbox...
dagfijne developers die alleen nog maar voor de 360 developen.
Kun je ook uitleggen waarom je denkt dat games over 2 jaar niet meer genoeg hebben aan 9GB? Zoals Fliepke al aangaf zie je steeds vaker dat developers voor ingame filmpjes kiezen i.p.v. FMV's. Als de "xbox 360" straks zo krachtig wordt als ze beweren zullen deze ingame filmpjes er prachtig uitzien en is er bijna geen reden meer om FMV's te gebruiken. Dat scheelt weer véél ruimte.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:49 schreef Heintje het volgende:
Ik weet bijna zeker dat over 2 jaar je echt niet meer genoeg gaat hebben aan 9 gig. Natuurlijk kunje naar 2 DVD's gaan maar dan zit je weer met het wisselen van DVD's Dan moet je het zo maken dat dat niet te vaak hoeft. Veel data zal je daardoor op allebij de disks moeten hebben waardoor je nog niet aan de 18 gig zit. Dat terwijl HDDVD al aan de 30 gig zit.
Daarbij zijn HDDVD branders volgens mij nog niet te betalen voor de consumenten dus schakelen ze een groot deel van de ilegalen game handel voor een tijd uit.
Alleen hoop ik dat ze dan voor Blu-ray gaan. Niet dat die 20 gig extra voorlopig ergens voor nodig zal zijn. Het is voor de consument wel heel fijn als er 1 standaard komt en laat het dan dit keer de beste zijn.
Nou... 3d objecten nemen relatief helemaal niet zo veel ruimte in hoor. Goed... textures zullen wel weer een hogere resolutie krijgen en dus groter worden, maar die zijn te comprimeren en nemen opzich ook niet veel ruimte in. Voorlopig is 9GB ècht wel genoeg hoor. Het zijn vooral filmpjes en geluid die veel ruimte innemen. Maar filmpjes kom je steeds minder tegen en geluid is ook te comprimeren. En dat de concurrentie grotere schijven ondersteunt, tja... over de Revolution weten nog niks en het zal wel even duren voordat er spellen op de PS3 verschijnen die meer dan 9GB nodig hebben. Ik denk zelfs dat de eerste paar spellen op de PS3 nog gewoon op dvd-rom zullen verscheinen, net zoals een aantal eerste spellen op de PS2 nog op cd-rom stonden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:58 schreef Heintje het volgende:
Ik denk dat dat is omdat er steeds grotere werelden gemaakt moeten worden in spellen. Daarbij moet al het andere ook meer. Dus meer wapen auto's mogelijkheden enz. Dit alles bij elkaar zal toch nogal wat ruimte in gaan nemen. Al kunnen ze natuurlijk gewoon met een grens een spel maken. Ohw, willen we nog een wapen, dan maar een paar objectjes minder.
Maar wat ook nog een rede zal gaan worden waarom 9 gig niet meer genoeg zal zijn is omdat de concurentie wel grotere schijven ondersteuen. Daar zal dan ook wel gebruik van gemaakt gaan worden. En bij multiplatform spellen heb je dan een probleem op de Xbox.
Volgens mij is dit al een aantal maanden bekend. Het komt in ieder geval niet als nieuws voor mij en het is inderdaad erg logisch ja.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:10 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb net uit zeer betrouwbare bron dat voor de Xbox 360 ontwikkeling gebruik gemaakt wordt van een gemodificeerde Apple G5. Ik heb een paar fotootjes gezien van een G5 met stickers er op van Microsoft Game Studios, inclusief disclaimer.
Als ik de bron niet persoonlijk kende, zou ik zeggen dat het een hoax is, maar ik weet zeker dat dit werkelijkheid is. Het is natuurlijk ook logisch, aangezien de Xbox 360 en de Apple G5 beiden gebruik maken van PowerPC CPUs.
Dat weet ik wel zeker!quote:Qua vergrootte datacapaciteit is het denk ik vooral de luiheid van de programmeur waaraan geappeleerd wordt.
Interessant... vooral dat "ongeveer 80%van de geproduceerde systemen zal de premium versie zijn"-gedeelte.quote:Microsoft's is still planning to ship two different versions of its Xbox 360 console at launch, according to sources close to the company - while reports suggest that the high-end version may feature the firm's WebTV system.
It's long been thought that Microsoft plans to ship two different Xbox 360 bundles, one with a hard drive and one without, and give users the option of upgrading the low-end system with a hard drive accessory.
Sources close to the firm have confirmed this week that there's much talk of two distinct price points, which seems to indicate that this is still the plan for launch - while a report on well-connected gaming blog Kotaku gives an indication of how the two different models will be differentiated.
The site reports that the basic edition of Xbox 360 - the version without the hard drive - will not have backwards compatibility, while the "premium" version with the hard drive will ship with Microsoft's WebTV functionality built-in.
WebTV is Microsoft's effort at bringing internet communication and media functionality to the living room, and includes basic functionality such as web, e-mail and IM access along with the ability to stream music and video channels from the 'net or from local PCs.
Integrating the system with Xbox 360 would be a logical move, and a major land-grab for Microsoft in this space - which is tipped to become more important in the coming years as increasing amounts of content are broadcast over the Internet as opposed to over traditional TV networks.
A major question mark over the possibility of a the two-tier Xbox launch, however, lies with the question of customised content - one of J Allard's most vaunted goals for the new system - and how that would tie in with a low-end Xbox 360 without a mass storage device.
One part of the answer to that question is the inclusion of a high-capacity solid state memory device with the system, which wouldn't be large enough to store music or movies in any significant volume - or to act as a cache for Xbox games, as the existing Xbox' hard drive does - but would be able to act as a cache customised game assets.
Indeed, last year Israeli flash memory specialist M-Systems confirmed that it is working on a memory solution for Xbox 2, with CEO Dov Moran stating that "when users want to save their e-mail messages, copy music, or anything like that, the only storage they’ll have is what we give them."
Another part of the answer to that question may come from Kotaku's sources, who indicated to the site that around 80 per cent of the systems produced for launch would be the "premium" version - suggesting that the lower-end model is, more than anything else, a concession to launching a competitively priced "games only" system.
Sony is also widely expected to launch multiple versions of the PlayStation 3 console, which is due to arrive in 2006, with both "home media server" and stripped down "basic console" versions believed to be on the cards.
Maar als je goed leest staat er dat de goedkope xbox 360 niet backwards compatible is, maar er staat niet dat de premium versie dat wèl is. Het is sowieso een beetje rare berichtgeving.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:30 schreef twi het volgende:
En dat vind ik dan wel weer slim. Voor de mensen die een goedkopere oplossing willen om X2 games te doen, is dat een oplossing. En ook voor de mensen die het geen probleem vinden om hun oude Xbox te laten staan.
quote:The site reports that the basic edition of Xbox 360 - the version without the hard drive - will not have backwards compatibility, while the "premium" version with the hard drive will ship with Microsoft's WebTV functionality built-in.
Dat stukje bedoelde ik dus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:48 schreef twi het volgende:
Nee inderdaad, maar het volgende stukje impliceert van wel:
Oké... vergeet 12 mei! De datum die we in de gaten moeten houden is 16 mei.quote:Microsoft: MTV special 'a sneak peek'
With less than a month to go until Xbox 360 gets its first unveiling on MTV, Microsoft has revealed a few more details of the planned special - hinting that it'll be more of a taster than a full rundown of the console's capabilities.
...
Microsoft will "do a real deep dive and will show the games in their full glory" in an pre-E3 event on May 16, said Moore. "And, of course, then on the E3 show floor itself... Where we can really show you the power of the platform."
...
nouik speel vanaf me harde schijf (kom maarquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb nooit 4 minuten moeten wachten![]()
de laadtijden zijn echt superkort, aan het begin misschien 10 sec en daarna in het spel af en toe een halve seconde laden. Speelt heel lekker
persoonlijk zou ik er geen traan om laten, maar het is wel mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat stukje bedoelde ik dus.Zoals ik al zei, rare berichtgeving: "De simpele versie wordt niet bw-compatible, terwijl de dure versie met hdd, Microsoft's WebTV functionaliteit ingebouwd heeft."
Ik zie dit niet als een bevestiging dat de premium version wèl bw-compatible zou zijn.
Ik zie de website Kotaku staan en dat is niet echt een betrouwbare website. Die gooien veel geruchten de wereld in. Zo hebben ze ook ooit het gerucht gehad dat er een Halo-game op de Gizmondo zou komen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:23 schreef P-Style het volgende:
Wat zag ik net op Eurogamer...
[..]
Interessant... vooral dat "ongeveer 80%van de geproduceerde systemen zal de premium versie zijn"-gedeelte.
Goed... dan wachten we wel tot de 16e!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:11 schreef kepler het volgende:
Ik zie de website Kotaku staan en dat is niet echt een betrouwbare website. Die gooien veel geruchten de wereld in. Zo hebben ze ook ooit het gerucht gehad dat er een Halo-game op de Gizmondo zou komen.
Dude. Kijk naar WoW. 4 gig, te spelen zonder CD's. Een complete wereld. Kijk naar Half Life 2. 3 gig, met cracks te spelen zonder CD. Enzovoorts. 9 gig is meer dan voldoende. Laat staan dat juist consoles uitblinken in compressie technieken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:49 schreef Heintje het volgende:
Ik weet bijna zeker dat over 2 jaar je echt niet meer genoeg gaat hebben aan 9 gig. Natuurlijk kunje naar 2 DVD's gaan maar dan zit je weer met het wisselen van DVD's Dan moet je het zo maken dat dat niet te vaak hoeft. Veel data zal je daardoor op allebij de disks moeten hebben waardoor je nog niet aan de 18 gig zit. Dat terwijl HDDVD al aan de 30 gig zit.
Daarbij zijn HDDVD branders volgens mij nog niet te betalen voor de consumenten dus schakelen ze een groot deel van de ilegalen game handel voor een tijd uit.
Alleen hoop ik dat ze dan voor Blu-ray gaan. Niet dat die 20 gig extra voorlopig ergens voor nodig zal zijn. Het is voor de consument wel heel fijn als er 1 standaard komt en laat het dan dit keer de beste zijn.
Voor jou doet het er niet toe, dat is duidelijk, maar voor andere mensen weer wel. Maar eigenlijk kwam het weer ter sprake omdat er iets over verteld werd in een nieuwsbericht. Wat mij betreft is er ook alles over gezegd wat er over te zeggen valt... behàlve de bevestiging of het er nou wel of niet in komt (hetzij in de "premium"-versie, hetzij niet).quote:Op woensdag 20 april 2005 00:19 schreef Rodie83 het volgende:
En zijn we nou nog niet uitgeluld over die BW comp.? Het DOET ER NIET TOE. Op een nieuwe console speel je nieuwe games, period. Tis niet meer dan een bonus als ie BW CP zou zijn, zie het dan godverdomme ook zo.
Echt dat gelul over die BW CP komt me de strot uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |