massdelete?quote:Op maandag 18 april 2005 19:59 schreef Tain het volgende:
Hoi Xbox 2/Xbox 360/Xenon topic, niet vergelijk hier PS2 met Xbox en Cube topic
Hoi Fok traag, badderen, fok nog steeds traag, gewistquote:
Het ging juist om de controllers voor de "xbox 360", dat daarbij vergeleken wordt met xbox, PS2 en Cube controllers is logisch... Jammer dat je ook de zinvolle posts hebt verwijderd.quote:Op maandag 18 april 2005 20:51 schreef Tain het volgende:
2) vergelijkingen tussen xbox, ps2 en cube controllers daar was ergens een apart controller topic voor
Reken er maar op dat 'ie wèl laadtijden krijgt en gezien het feit dat 'ie gewone dvd's gaat gebruiken en de hdd niet standaard zal zijn, zullen de laadtijden misschien wel groter zijn dan bij de huidige xbox!quote:Op maandag 18 april 2005 20:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop overigens wel dat de games voor de xbox 360 / 2 / xenon géén laadtijden hebben, of extreem minimaalIk haaaat laden
Ik denk wel dat dit op mijn verlanglijstje voor kerst 2005 / 2006 gaat komen
Het was een mix van zinvol en puur vergelijkings post, liep allemaal zo door elkaar dat ik deze keuze heb gemaakt, excuses dat ik je zinvolle posts heb verwijderd.quote:Op maandag 18 april 2005 20:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het ging juist om de controllers voor de "xbox 360", dat daarbij vergeleken wordt met xbox, PS2 en Cube controllers is logisch... Jammer dat je ook de zinvolle posts hebt verwijderd.
Denk niet dat een heel spel in 1 gig pastquote:Op maandag 18 april 2005 21:04 schreef Geqxon het volgende:
Grmbl. Want waarom laad een spel nou eigenlijk? Omdat hij de scenary in zijn geheugen moet laden? Dan kun je net zo goed 1gig geheugen pakken en 1 malig alles erin laden
Volgens mij wordt alles uitgepakt tijdens het spelen en past het dan nog niet, maar zoiezo zou je dan wel lang bezig zijn als je even een spel wilt spelen.quote:Op maandag 18 april 2005 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Sja, 4gig geheugen kost voor microsoft nog net geen 70 euro, dus dan kun je beter de volledige game in het geheugen inladen:D
Precies... sommige developers hebben erg goeie streaming technologie, andere developers hebben slechte streaming technologie, sommige spellen zijn nog geschikt voor streaming, anderen hebben het niet eens nodig. Je zult spellen krijgen met lange wachttijden en spellen met korte wachttijden. De dvd-rom speler in de "xbox 360" zal wel hogere snelheden aankunnen dan die nu in de xbox zit, maar games zullen ook groter zijn, dus daar gaat je voordeel. Aan de andere kant heeft de "xbox 360" weer flink meer geheugen, dus zou er in het begin bijv. veel geladen kunnen worden, zodat tijdens het spel zelf weer minder geladen hoeft te worden.quote:Op maandag 18 april 2005 21:53 schreef Heintje het volgende:
Op zich is laden niet heel erg. Maar de programeurs moeten er wel slim mee om gaan.
In shooters bijvoorbeeld 2 delen van het spel in het geheugen hebben. Als je dan naar een nieuw deel gaat dat hij dan moet laden maar als je dan bedenkt dat je toch nog ff over die grens terug moet lopen hoef je niet te laden.
En bij racegames moet je gewoon kunnen herstarten als je met een level waar je meebezig bent opnieuw wil beginnen. Ook zou het menu gewoon in het geheugen moeten blijven zitten.
Maar ja, ik denk dat dat in het begin nog wel zal kunnen maar als de Xbox 360 een paar jaar oud is zal het steeds lastiger worden ben ik bang.
En ook al kost 4 gig M$ niet zoveel dan zullen ze het nog niet doen omdat het voorlopig nog niet nodig is. En ze willen de consloe niet te duur hebben natuurlijk. En te veel verlies maken ook liever niet he.
Dus ik verwacht niet echt veel verandering ten opzichte van de laadtijden op de wat langere termijn.
Tja... maar geldt dat niet voor bijna iedere topic in GAM?quote:Op maandag 18 april 2005 21:07 schreef Tain het volgende:
Het was een mix van zinvol en puur vergelijkings post...
whehe eigenlijk geld dat voor het hele forum welquote:Op maandag 18 april 2005 22:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja... maar geldt dat niet voor bijna iedere topic in GAM?
Denkfout. Harde schijf levert data veel sneller aan dan DVD. Waarom moet je een spel op de PC eerst installeren? Juistquote:Op maandag 18 april 2005 22:19 schreef Tain het volgende:
[..]
whehe eigenlijk geld dat voor het hele forum welMaar de standaard console vergelijkingstopics hebben we al gehad en daar is nog nooit wat zinnigs uitgekomen en een controller vergelijkingstopic zwerft ook nog ergens rond
En een spel zonder laadtijden zou gewoon nu al moeten kunnen op de Xbox, ligt helemaal aan het programmeerwerk of er tijdens het spelen telkens een stukje wordt geladen. Het kan op de pc met het spel Dungeon Siege en World of Warcraft en dat zijn toch wel grote werelden
Die 8GB zou toch genoeg streaming ruimte moeten zijnquote:Op maandag 18 april 2005 22:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Denkfout. Harde schijf levert data veel sneller aan dan DVD. Waarom moet je een spel op de PC eerst installeren? Juist
het kan ook op de xbox, kijk maar naar mercanaries. alleen dan zit je wel een minuut over een bruggetje rijdenquote:Op maandag 18 april 2005 22:19 schreef Tain het volgende:
Het kan op de pc met het spel Dungeon Siege en World of Warcraft en dat zijn toch wel grote werelden
of nog beter, kijk naar Halo 2 daar zijn ook zo goed als geen laad-tijden, dit is allemaal streamend vanaf de DVD gedaan (vandaar die hele kleine hapering in het laden van de textures af en toe)quote:Op maandag 18 april 2005 23:13 schreef twi het volgende:
GTA heeft op de Xbox ook nauwelijks laadtijden. Of je moet die 0,1 seconde als storend beschouwen. Maargoed, da's in principe dan ook grafisch niet zo'n hoogstaand spel natuurlijkMaargoed, dat is KotOR ook niet.
Nou... dat zal wel meevallen. Ze hebben maximaal 9GB te benutten en ik denk niet dat er heel binnenkort spellen van dat formaat zullen verschijnen.quote:Op maandag 18 april 2005 23:34 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik hoop niet dat Microsoft inderdaad voor dvd formaat gaat. Ik ben bang dat dat nog wel een bottleneck kan worden als spellen steeds groter worden. Zeker als de concurrenten wel blu-ray ondersteunen. Straks krijgen we afgeslankte spellen voor de xbox.
behalve dat je in het begin echt 4 minuten moet wachten totdat de map is ingeladenquote:Op maandag 18 april 2005 23:41 schreef kepler het volgende:
[..]
of nog beter, kijk naar Halo 2 daar zijn ook zo goed als geen laad-tijden, dit is allemaal streamend vanaf de DVD gedaan (vandaar die hele kleine hapering in het laden van de textures af en toe)
True, maar verder hoef je het hele spel niet te wachten dus dat heb ik er wel voor over.quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
behalve dat je in het begin echt 4 minuten moet wachten totdat de map is ingeladen
Spellen zoals Jade Empire en Splinter Cell staan al op dvd9 format dus ik voorspel dat die grens vrij snel overschreden gaat worden als de capaciteit er is. Dat geldt natuurlijk niet voor alle titels, aangezien de gemiddelde titel denk ik ongeveer 3 gig is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou... dat zal wel meevallen. Ze hebben maximaal 9GB te benutten en ik denk niet dat er heel binnenkort spellen van dat formaat zullen verschijnen.
Ik weet niet precies hoe het in jade empire en splinter cell zit, maar die pre-rendered filmpjes nemen gewoon superveel ruimte in beslag op die discs. Als je zometeen zou overschakelen naar HDtv zal dat alleen nog maar erger worden, maar gelukkig is het nu een trend om steeds meer filmpjes gewoon in-engine te doen en dan valt het gelukkig allemaal wel meequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:28 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Spellen zoals Jada Empire en Splinter Cell staan al op dvd9 format dus ik voorspel dat die grens vrij snel overschreden gaat worden als de capaciteit er is. Dat geldt natuurlijk niet voor alle titels, aangezien de gemiddelde titel denk ik ongeveer 3 gig is.
Maar ik zou het jammer vinden als ze bepaalde spellen niet kwijt kunnen op een dvd. Nou goed, kan het altijd nog op 2 dvd's uiteraard.We wachten inderdaad maar af.
ik heb nooit 4 minuten moeten wachtenquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
behalve dat je in het begin echt 4 minuten moet wachten totdat de map is ingeladen
Dan moet het nog steeds van DVD naar harde schijf naar memory. Blijf je met die bottleneck zitten.quote:Op maandag 18 april 2005 22:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Die 8GB zou toch genoeg streaming ruimte moeten zijn
Er zijn genoeg andere fatsoenlijke games te koopquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:21 schreef cizzztm32 het volgende:
potverdriedubbeltjes, heb ik net drie fatsoenlijke games voor de xbox...
dagfijne developers die alleen nog maar voor de 360 developen.
Kun je ook uitleggen waarom je denkt dat games over 2 jaar niet meer genoeg hebben aan 9GB? Zoals Fliepke al aangaf zie je steeds vaker dat developers voor ingame filmpjes kiezen i.p.v. FMV's. Als de "xbox 360" straks zo krachtig wordt als ze beweren zullen deze ingame filmpjes er prachtig uitzien en is er bijna geen reden meer om FMV's te gebruiken. Dat scheelt weer véél ruimte.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:49 schreef Heintje het volgende:
Ik weet bijna zeker dat over 2 jaar je echt niet meer genoeg gaat hebben aan 9 gig. Natuurlijk kunje naar 2 DVD's gaan maar dan zit je weer met het wisselen van DVD's Dan moet je het zo maken dat dat niet te vaak hoeft. Veel data zal je daardoor op allebij de disks moeten hebben waardoor je nog niet aan de 18 gig zit. Dat terwijl HDDVD al aan de 30 gig zit.
Daarbij zijn HDDVD branders volgens mij nog niet te betalen voor de consumenten dus schakelen ze een groot deel van de ilegalen game handel voor een tijd uit.
Alleen hoop ik dat ze dan voor Blu-ray gaan. Niet dat die 20 gig extra voorlopig ergens voor nodig zal zijn. Het is voor de consument wel heel fijn als er 1 standaard komt en laat het dan dit keer de beste zijn.
Nou... 3d objecten nemen relatief helemaal niet zo veel ruimte in hoor. Goed... textures zullen wel weer een hogere resolutie krijgen en dus groter worden, maar die zijn te comprimeren en nemen opzich ook niet veel ruimte in. Voorlopig is 9GB ècht wel genoeg hoor. Het zijn vooral filmpjes en geluid die veel ruimte innemen. Maar filmpjes kom je steeds minder tegen en geluid is ook te comprimeren. En dat de concurrentie grotere schijven ondersteunt, tja... over de Revolution weten nog niks en het zal wel even duren voordat er spellen op de PS3 verschijnen die meer dan 9GB nodig hebben. Ik denk zelfs dat de eerste paar spellen op de PS3 nog gewoon op dvd-rom zullen verscheinen, net zoals een aantal eerste spellen op de PS2 nog op cd-rom stonden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:58 schreef Heintje het volgende:
Ik denk dat dat is omdat er steeds grotere werelden gemaakt moeten worden in spellen. Daarbij moet al het andere ook meer. Dus meer wapen auto's mogelijkheden enz. Dit alles bij elkaar zal toch nogal wat ruimte in gaan nemen. Al kunnen ze natuurlijk gewoon met een grens een spel maken. Ohw, willen we nog een wapen, dan maar een paar objectjes minder.
Maar wat ook nog een rede zal gaan worden waarom 9 gig niet meer genoeg zal zijn is omdat de concurentie wel grotere schijven ondersteuen. Daar zal dan ook wel gebruik van gemaakt gaan worden. En bij multiplatform spellen heb je dan een probleem op de Xbox.
Volgens mij is dit al een aantal maanden bekend. Het komt in ieder geval niet als nieuws voor mij en het is inderdaad erg logisch ja.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:10 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb net uit zeer betrouwbare bron dat voor de Xbox 360 ontwikkeling gebruik gemaakt wordt van een gemodificeerde Apple G5. Ik heb een paar fotootjes gezien van een G5 met stickers er op van Microsoft Game Studios, inclusief disclaimer.
Als ik de bron niet persoonlijk kende, zou ik zeggen dat het een hoax is, maar ik weet zeker dat dit werkelijkheid is. Het is natuurlijk ook logisch, aangezien de Xbox 360 en de Apple G5 beiden gebruik maken van PowerPC CPUs.
Dat weet ik wel zeker!quote:Qua vergrootte datacapaciteit is het denk ik vooral de luiheid van de programmeur waaraan geappeleerd wordt.
Interessant... vooral dat "ongeveer 80%van de geproduceerde systemen zal de premium versie zijn"-gedeelte.quote:Microsoft's is still planning to ship two different versions of its Xbox 360 console at launch, according to sources close to the company - while reports suggest that the high-end version may feature the firm's WebTV system.
It's long been thought that Microsoft plans to ship two different Xbox 360 bundles, one with a hard drive and one without, and give users the option of upgrading the low-end system with a hard drive accessory.
Sources close to the firm have confirmed this week that there's much talk of two distinct price points, which seems to indicate that this is still the plan for launch - while a report on well-connected gaming blog Kotaku gives an indication of how the two different models will be differentiated.
The site reports that the basic edition of Xbox 360 - the version without the hard drive - will not have backwards compatibility, while the "premium" version with the hard drive will ship with Microsoft's WebTV functionality built-in.
WebTV is Microsoft's effort at bringing internet communication and media functionality to the living room, and includes basic functionality such as web, e-mail and IM access along with the ability to stream music and video channels from the 'net or from local PCs.
Integrating the system with Xbox 360 would be a logical move, and a major land-grab for Microsoft in this space - which is tipped to become more important in the coming years as increasing amounts of content are broadcast over the Internet as opposed to over traditional TV networks.
A major question mark over the possibility of a the two-tier Xbox launch, however, lies with the question of customised content - one of J Allard's most vaunted goals for the new system - and how that would tie in with a low-end Xbox 360 without a mass storage device.
One part of the answer to that question is the inclusion of a high-capacity solid state memory device with the system, which wouldn't be large enough to store music or movies in any significant volume - or to act as a cache for Xbox games, as the existing Xbox' hard drive does - but would be able to act as a cache customised game assets.
Indeed, last year Israeli flash memory specialist M-Systems confirmed that it is working on a memory solution for Xbox 2, with CEO Dov Moran stating that "when users want to save their e-mail messages, copy music, or anything like that, the only storage they’ll have is what we give them."
Another part of the answer to that question may come from Kotaku's sources, who indicated to the site that around 80 per cent of the systems produced for launch would be the "premium" version - suggesting that the lower-end model is, more than anything else, a concession to launching a competitively priced "games only" system.
Sony is also widely expected to launch multiple versions of the PlayStation 3 console, which is due to arrive in 2006, with both "home media server" and stripped down "basic console" versions believed to be on the cards.
Maar als je goed leest staat er dat de goedkope xbox 360 niet backwards compatible is, maar er staat niet dat de premium versie dat wèl is. Het is sowieso een beetje rare berichtgeving.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:30 schreef twi het volgende:
En dat vind ik dan wel weer slim. Voor de mensen die een goedkopere oplossing willen om X2 games te doen, is dat een oplossing. En ook voor de mensen die het geen probleem vinden om hun oude Xbox te laten staan.
quote:The site reports that the basic edition of Xbox 360 - the version without the hard drive - will not have backwards compatibility, while the "premium" version with the hard drive will ship with Microsoft's WebTV functionality built-in.
Dat stukje bedoelde ik dus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:48 schreef twi het volgende:
Nee inderdaad, maar het volgende stukje impliceert van wel:
Oké... vergeet 12 mei! De datum die we in de gaten moeten houden is 16 mei.quote:Microsoft: MTV special 'a sneak peek'
With less than a month to go until Xbox 360 gets its first unveiling on MTV, Microsoft has revealed a few more details of the planned special - hinting that it'll be more of a taster than a full rundown of the console's capabilities.
...
Microsoft will "do a real deep dive and will show the games in their full glory" in an pre-E3 event on May 16, said Moore. "And, of course, then on the E3 show floor itself... Where we can really show you the power of the platform."
...
nouik speel vanaf me harde schijf (kom maarquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb nooit 4 minuten moeten wachten![]()
de laadtijden zijn echt superkort, aan het begin misschien 10 sec en daarna in het spel af en toe een halve seconde laden. Speelt heel lekker
persoonlijk zou ik er geen traan om laten, maar het is wel mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat stukje bedoelde ik dus.Zoals ik al zei, rare berichtgeving: "De simpele versie wordt niet bw-compatible, terwijl de dure versie met hdd, Microsoft's WebTV functionaliteit ingebouwd heeft."
Ik zie dit niet als een bevestiging dat de premium version wèl bw-compatible zou zijn.
Ik zie de website Kotaku staan en dat is niet echt een betrouwbare website. Die gooien veel geruchten de wereld in. Zo hebben ze ook ooit het gerucht gehad dat er een Halo-game op de Gizmondo zou komen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:23 schreef P-Style het volgende:
Wat zag ik net op Eurogamer...
[..]
Interessant... vooral dat "ongeveer 80%van de geproduceerde systemen zal de premium versie zijn"-gedeelte.
Goed... dan wachten we wel tot de 16e!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:11 schreef kepler het volgende:
Ik zie de website Kotaku staan en dat is niet echt een betrouwbare website. Die gooien veel geruchten de wereld in. Zo hebben ze ook ooit het gerucht gehad dat er een Halo-game op de Gizmondo zou komen.
Dude. Kijk naar WoW. 4 gig, te spelen zonder CD's. Een complete wereld. Kijk naar Half Life 2. 3 gig, met cracks te spelen zonder CD. Enzovoorts. 9 gig is meer dan voldoende. Laat staan dat juist consoles uitblinken in compressie technieken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:49 schreef Heintje het volgende:
Ik weet bijna zeker dat over 2 jaar je echt niet meer genoeg gaat hebben aan 9 gig. Natuurlijk kunje naar 2 DVD's gaan maar dan zit je weer met het wisselen van DVD's Dan moet je het zo maken dat dat niet te vaak hoeft. Veel data zal je daardoor op allebij de disks moeten hebben waardoor je nog niet aan de 18 gig zit. Dat terwijl HDDVD al aan de 30 gig zit.
Daarbij zijn HDDVD branders volgens mij nog niet te betalen voor de consumenten dus schakelen ze een groot deel van de ilegalen game handel voor een tijd uit.
Alleen hoop ik dat ze dan voor Blu-ray gaan. Niet dat die 20 gig extra voorlopig ergens voor nodig zal zijn. Het is voor de consument wel heel fijn als er 1 standaard komt en laat het dan dit keer de beste zijn.
Voor jou doet het er niet toe, dat is duidelijk, maar voor andere mensen weer wel. Maar eigenlijk kwam het weer ter sprake omdat er iets over verteld werd in een nieuwsbericht. Wat mij betreft is er ook alles over gezegd wat er over te zeggen valt... behàlve de bevestiging of het er nou wel of niet in komt (hetzij in de "premium"-versie, hetzij niet).quote:Op woensdag 20 april 2005 00:19 schreef Rodie83 het volgende:
En zijn we nou nog niet uitgeluld over die BW comp.? Het DOET ER NIET TOE. Op een nieuwe console speel je nieuwe games, period. Tis niet meer dan een bonus als ie BW CP zou zijn, zie het dan godverdomme ook zo.
Echt dat gelul over die BW CP komt me de strot uit
Ik heb niemand horen zaniken toen de SNES niet BW CP was. Ik heb niemand horen zaniken toen de Cube niet N64 BW CP was. Oftewel, het is gewoon een luxe, en dan ook nog een luxe waarvan mensen nauwelijks gebruik maken. Iedereen die xbox 1 spellen heeft heeft ook een xbox 1 (gehad). Je kan proberen 2ehands een xbox 1 zonder spellen te verkopen, ongetwijfeld, maar waarom zou iemand die willen hebben als er 1: geen spellen bij zitten; 2: de xbox 2 al uit is.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Voor jou doet het er niet toe, dat is duidelijk, maar voor andere mensen weer wel. Maar eigenlijk kwam het weer ter sprake omdat er iets over verteld werd in een nieuwsbericht. Wat mij betreft is er ook alles over gezegd wat er over te zeggen valt... behàlve de bevestiging of het er nou wel of niet in komt (hetzij in de "premium"-versie, hetzij niet).
je hebt helemaal gelijk, maar ik denk dat toch dat het algemene publiek hier iets anders naar kijkt. Het algemene publiek leest dus niet op internet fora en websites. Het is toch iets tastbaars wat de bedrijven kunnen bieden. Dan kunnen ze wel gaan smijten met CPU-power en de hoeveelheid geheugen, maar als ze zeggen dat de Xbox2 ook Xbox 1 spellen kan spelen dan begrijpt iedereen dat gelijk. En al helemaal als Sony zegt dat de PS3 wel BW CP is, terwijl de Xbox 2 dit niet is. Het algemene publiek geeft dan de PS3 het extra voordeel (misschien wel onterecht, maar zo denkt het algemene publiek denk ik. Dus de ouders, casual-gamers, enz)quote:Op woensdag 20 april 2005 00:51 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik heb niemand horen zaniken toen de SNES niet BW CP was. Ik heb niemand horen zaniken toen de Cube niet N64 BW CP was. Oftewel, het is gewoon een luxe, en dan ook nog een luxe waarvan mensen nauwelijks gebruik maken. Iedereen die xbox 1 spellen heeft heeft ook een xbox 1 (gehad). Je kan proberen 2ehands een xbox 1 zonder spellen te verkopen, ongetwijfeld, maar waarom zou iemand die willen hebben als er 1: geen spellen bij zitten; 2: de xbox 2 al uit is.
Juist, dan houd je het modding circuit over die je losse xbox misschien wel kopen. Beetje mosterd na de maaltijd, het ding is al kleine 4 jaar uit. Koop een scartsplitter, kan je prima alletwee de consoles blijven spelen.
Ik heb het al eerder gezegd, BW CP is alleen belangrijk als de line up echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg klote is.
Bovendien zorgt BW CP alleen maar voor hoofdbrekens bij de ontwikkelaars: die moeten ineens weer rekening houden met het feit dat ook xbox 1 games speelbaar moeten zijn. Dat betekend extra ontwikkelkosten en dat betekent extra console kosten. Nogal zinloos imo, want er zijn bar weinig mensen die primair van de fuctie gebruik zullen maken. Leuk dat mn auto ook nog op kolen kan rijden, maar benzine doet het net wat lekkerder, dat idee.
En nu ga je er toch weer op in!quote:Op woensdag 20 april 2005 00:51 schreef Rodie83 het volgende:
Ik heb niemand horen zaniken toen de SNES niet BW CP was. Ik heb niemand horen zaniken toen de Cube niet N64 BW CP was. Oftewel, het is gewoon een luxe, en dan ook nog een luxe waarvan mensen nauwelijks gebruik maken. Iedereen die xbox 1 spellen heeft heeft ook een xbox 1 (gehad). Je kan proberen 2ehands een xbox 1 zonder spellen te verkopen, ongetwijfeld, maar waarom zou iemand die willen hebben als er 1: geen spellen bij zitten; 2: de xbox 2 al uit is.
Juist, dan houd je het modding circuit over die je losse xbox misschien wel kopen. Beetje mosterd na de maaltijd, het ding is al kleine 4 jaar uit. Koop een scartsplitter, kan je prima alletwee de consoles blijven spelen.
Ik heb het al eerder gezegd, BW CP is alleen belangrijk als de line up echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg klote is.
Bovendien zorgt BW CP alleen maar voor hoofdbrekens bij de ontwikkelaars: die moeten ineens weer rekening houden met het feit dat ook xbox 1 games speelbaar moeten zijn. Dat betekent extra ontwikkelkosten en dat betekent extra console kosten. Nogal zinloos imo, want er zijn bar weinig mensen die primair van de fuctie gebruik zullen maken. Leuk dat mn auto ook nog op kolen kan rijden, maar benzine doet het net wat lekkerder, dat idee.
De ps2 de ps1 graphics mooier maakte zeg je? Volgens mij geenszins het geval hoor. Des te mooier was het dat de Dreamcast, ja de tegenhanger, ook ps1 games afspeelde en ze weldegelijk wezenlijk mooier maakte. d.m.v. Bleemcast, totdat de $ony advocaten daar een eind aan maakten maar ja we hebben altijd nog ebay.quote:Op woensdag 20 april 2005 03:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
En nu ga je er toch weer op in!
Goed ook ik zal er dan nog 1x op ingaan. Toen ik m'n Playstation 2 kocht in 2001 was ik anders verrekte blij dat ik m'n controllers, m'n memory cards en m'n dure officiële scartkabel van m'n Playstation 1 gewoon kon blijven gebruiken op m'n PS2. Toen ik m'n PS2 nog maar net had, had ik er nog maar 1 PS2-spel bij. Gelukkig kon ik al m'n ouwe PS1 games, maar vooral m'n pas aangeschafte PS1 games (want toen de PS2 werd gereleased kwamen er nog steeds toptitels uit voor de PS1) nog blijven spelen en bovendien kon ik daarbij de disc-speed 12x zo hoog zetten en de grove PS1-textures gladstrijken.
Jawel, maar dan moet je wel vantevoren in het instellingenmenu van de PS2 de "texture smoothing" voor PS1-games aanzetten.quote:Op woensdag 20 april 2005 04:19 schreef piet_pelle het volgende:
De ps2 de ps1 graphics mooier maakte zeg je? Volgens mij geenszins het geval hoor.
Ik bespeur enige herhaling in deze topic-reeks.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kunnen we nu even ophouden over dat BW comp.
Zwaar overrated en zwaar onnodig imo. Wsl geldt dat voor 99% van de gamers. De meeste hebben toch al een XBOX.
Ik geloof dat jij de enige bent die er waarde aan hecht. Iets zegt me dat het komt omdat de PS2 het ook had.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:31 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik bespeur enige herhaling in deze topic-reeks.Het is in ieder geval al làng duidelijk wie er wel en wie er geen heil in zien!
Goed... ik hou erover op.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik geloof dat jij de enige bent die er waarde aan hecht.
Misschien. Toch zie je't steeds vaker dat nieuwe consoles/handhelds bw-comp zijn. I.p.v. een luxe wordt het toch steeds meer een standaard feature. Maar goed. Dit is het lààtste wat ik erover zeg!!!quote:Iets zegt me dat het komt omdat de PS2 het ook had. Als die het niet zou hebben had je het wsl ook overrated gevonden.
Ik vind het ook handig en volgens mij Roy ook, dan zit je toch al op 3quote:Op woensdag 20 april 2005 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij de enige bent die er waarde aan hecht. Iets zegt me dat het komt omdat de PS2 het ook had.
Als die het niet zou hebben had je het wsl ook overrated gevonden.
Dat voor mij ook niet, uiteindelijk komen de Xbox 360 en PS3 waarschijnlijk allebei wel weer in mn huis terecht. Het is alleen de vraag welke het eerst binnenkomt.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:42 schreef speknek het volgende:
Ik vind het ook wel handig. Maar het is geen reden dat ik hem niet zou kopen.
Degene die het eerst in de winkels ligt?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:45 schreef peristilius het volgende:
...uiteindelijk komen de Xbox 360 en PS3 waarschijnlijk allebei wel weer in mn huis terecht. Het is alleen de vraag welke het eerst binnenkomt.
Degene die het eerst enigzins betaalbaar isquote:Op woensdag 20 april 2005 14:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Degene die het eerst in de winkels ligt?
Er is een groot verschil tussen iets handig vinden en er waarde aan hechten.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vind het ook handig en volgens mij Roy ook, dan zit je toch al op 3
Dat weet ik wel zeker, MS kan zich veel meer veroorloven dan Sony.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Degene die het eerst enigzins betaalbaar isik gok op de xbox 360
Mja, dat moet ik nog maar zien.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:32 schreef speknek het volgende:
De PS3 wordt ook krachtiger toch? En komt later.
Denk je? Het zijn allebei mega bedrijven met allebei mega veel geld! Daarbij heeft één van de twee (ik noem geen namenquote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
MS kan zich veel meer veroorloven dan Sony..
Prima, maar MS heeft natuurlijk wel veel meer geld dan Sony. En kan zich dus ook meer veroorloven.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:37 schreef P-Style het volgende:
[..]
Denk je? Het zijn allebei mega bedrijven met allebei mega veel geld! Daarbij heeft één van de twee (ik noem geen namen) een mega'ere userbase dan de ander, dus zou ik zeggen dat dié zich meer kan veroorloven.
De limiet zal ooit wel bereikt worden denk ik, anders is de volgende generatie consoles de laatste. Alleen VR zou het dan nog kunnen overtreffen.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, dat moet ik nog maar zien.
Sowieso is het met zoveel rekenkracht nog maar de vraag wanneer en of de limiet ooit bereikt gaat worden.
Maar dat ie later komt is zeker..
Grotere userbase, grotere afzetschatting misschien... Dat betekent dat ze meer geld zullen verdienen en meer verlies kunnen lijden op de consoles.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Prima, maar MS heeft natuurlijk wel veel meer geld dan Sony. En kan zich dus ook meer veroorloven.
Ik begrijp niet wat een userbase te maken heeft met hoeveel geld je ergens aan kan spenderen....
O ja? Heb je cijfers? Misschien heb je gelijk hoor, maar misschien ook niet. Ik weet het zelf ook niet. Maar is het zo dat MS "natuurlijk veel meer geld heeft dan Sony". En userbase heeft natuurlijk niet direct iets te maken met hoeveel geld je ergens aan kan spenderen, maar heeft wèl invloed op hoeveel je je kunt veroorloven. Denk daar maar eens over na...quote:Op woensdag 20 april 2005 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Prima, maar MS heeft natuurlijk wel veel meer geld dan Sony. En kan zich dus ook meer veroorloven.
Ik begrijp niet wat een userbase te maken heeft met hoeveel geld je ergens aan kan spenderen....
Echter haalt MS bijna alle winst uit andere segmenten. Een eventueel verlies zou zo veel makkelijker op te vangen zijn, me dunkt.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Grotere userbase, grotere afzetschatting misschien... Dat betekent dat ze meer geld zullen verdienen en meer verlies kunnen lijden op de consoles.
Ik weet het wel 1000% zeker, zal als ik thuis ben het desbetreffende artikeltje proberen te vinden.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
O ja? Heb je cijfers? Misschien heb je gelijk hoor, maar misschien ook niet. Ik weet het zelf ook niet. Maar is het zo dat MS "natuurlijk veel meer geld heeft dan Sony".
Wat een klinkklare onzin zeg,quote:En userbase heeft natuurlijk niet direct iets te maken met hoeveel geld je ergens aan kan spenderen, maar heeft wèl invloed op hoeveel je je kunt veroorloven. Denk daar maar eens over na...
Een grote(re) installed base is zeker een voordeel, helemaal als je de nieuwe technologie backward compatible maakt. Zo biedt je de consument een migratie pad naar de nieuwe technologie (in dit geval de PS3) en kan je dus je bestaande userbase (van de PS2) leveragen naar de PS3. Het gaat in dit soort markten helemaal om netwerk effecten.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Prima, maar MS heeft natuurlijk wel veel meer geld dan Sony. En kan zich dus ook meer veroorloven.
Ik begrijp niet wat een userbase te maken heeft met hoeveel geld je ergens aan kan spenderen....
Altijd makkelijk die marketing mannetjes.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Een grote(re) installed base is zeker een voordeel, helemaal als je de nieuwe technologie backward compatible maakt. Zo biedt je de consument een migratie pad naar de nieuwe technologie (in dit geval de PS3) en kan je dus je bestaande userbase (van de PS2) leveragen naar de PS3. Het gaat in dit soort markten helemaal om netwerk effecten.
Dat neemt niet weg dat Microsoft met zijn lange adem het spelletje lang kan meespelen, maar omdat zij de installed base nog niet hebben zullen zij waarschijnlijk ook meer geld uit moeten geven.
-edit- First mover advantage (dus dat je first-to-market bent) is natuurlijk ook essentieel en als microsoft nu wel als eerste is met de nieuwe generatie kan dat ook veel goedmaken natuurlijk.
Docquote:Op woensdag 20 april 2005 16:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Altijd makkelijk die marketing mannetjes..
Dat is dus ongeveer wat ik ook bedoelde..
K1 to the rescue..
Je kunt precies hetzelfde over Sony zeggen. Met z'n enórme elektronica afdeling, z'n vele platenlabels, Columbia Tristar/Sony Pictures als filmmaatschappij en natuurlijk Sony Computer Entertainment zèlf, met al bijna 200 miljoen verkochte consoles (PSone, PS2, PSP) en verschrikkelijk veel verkochte games. Daarbij dat Sony voor allerlei uitvindingen royalties ontvangt en dat Sony alweer bijna 60 jaar bestaat. Ik denk eerlijk gezegd dat Sony nog wel effe wat groter is dan Microsoft!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echter haalt MS bijna alle winst uit andere segmenten. Een eventueel verlies zou zo veel makkelijker op te vangen zijn, me dunkt.
nee hoor, ik wil het ook, wantik heb geen zin om weer 4 controlers te kopenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij de enige bent die er waarde aan hecht. Iets zegt me dat het komt omdat de PS2 het ook had.
Als die het niet zou hebben had je het wsl ook overrated gevonden.
Die devkits zijn G5's.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:34 schreef Zeiksnor het volgende:
Is een dev-kit en geen Xbox
hey, hij gaat dus gewoon Xenon heten en geen 360quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn de DevKits. Lijkt me niet dat dit het is..
Dat was de "werknaam".quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:20 schreef kepler het volgende:
[..]
hey, hij gaat dus gewoon Xenon heten en geen 360
Ja hoor, je Xbox 1 spellen passen er gewoon in. (PS 1 en 2 spellen ook) Eigenlijk alle spellen op CD of DVD.quote:
Goh, die heb ik ook onder mijn bureau staan. Waarom bouwt MS Dev-kits van een Powermac G5?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn de DevKits. Lijkt me niet dat dit het is..
omdat er in de xbox ook g5 procs zittenquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:23 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
Goh, die heb ik ook onder mijn bureau staan. Waarom bouwt MS Dev-kits van een Powermac G5?
Zo iets had ik ook begrepen.. maar schijnbaar komt het geheel wel erg veel overheen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:25 schreef Tain het volgende:
[..]
omdat er in de xbox ook g5 procs zitten
Nou... opzich valt dat nog wel mee hoor. Er zit nog steeds wel wat verschil tussen de processoren. Al is het alleen al omdat die van de "xbox 360" 3 cores bevat en de G5 van Apple maar 1. Hoewel Apple wel configuraties heeft waarbij er 2 G5 processoren inzitten, heeft iedere processor maar 1 core. Daarbij draait de "xbox 360" op een hogere kloksnelheid dan huidige G5's doen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:32 schreef Brasco125 het volgende:
Zo iets had ik ook begrepen.. maar schijnbaar komt het geheel wel erg veel overheen.
jah ok, maar als tie op de definitieve dev-kits staan, dan lijkt Xenon me ook een logische optie (en een veel betere naamquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was de "werknaam".
Ga er maar van uit dat ie XBOX 360 gaat heten..
Nou misschien geven ze de dev. kits wel expres een andere naam. Anders zijn ze zo moeilijk uit elkaar te halen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:10 schreef kepler het volgende:
[..]
jah ok, maar als tie op de definitieve dev-kits staan, dan lijkt Xenon me ook een logische optie (en een veel betere naam. En die foto's komen ook van ourcolony
ik hoop eigenlijk Xenon want 360 is echt een kutnaam
dat denk ik niet, maar ik hoop gewoon dat het Xenon wordtquote:Op zaterdag 23 april 2005 02:30 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nou misschien geven ze de dev. kits wel expres een andere naam. Anders zijn ze zo moeilijk uit elkaar te halen.
"Hey pak jij ff de xenon, dan kan ik wat xenon spellen maken, want tsja op die xenon kan je tenslotte alleen maar spelletjes spelen."
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik weet het niet... Het kan alsnog nep zijn. Maar het kan net zo goed echt zijn.
Het is in ieder geval een prachtige vaas:
[afbeelding].
Is idd met geen mogelijkheid te zeggen, maar dit is wel een hele mooie hoor. En de vormen kloppen ook wel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:02 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het echte ontwerp van de Xbox 360?
De eject-knop verschilt wel in de twee plaatjes, bij de bovenste staat het driehoekje met de punt naar boven en de tweede met de punt naar links, eerste plaatje lijkt me nep.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:02 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het echte ontwerp van de Xbox 360?
Hij ziet er erg cool uit wel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:02 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het echte ontwerp van de Xbox 360?
die powerknop is ook 90 graden gedraaid op het tweede plaatje. Dus óf hij moet rechtopstaan óf hij heeft draaibare knoppen (quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:17 schreef seezu het volgende:
[..]
De eject-knop verschilt wel in de twee plaatjes, bij de bovenste staat het driehoekje met de punt naar boven en de tweede met de punt naar links, eerste plaatje lijkt me nep.
Goede grap is dat ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was de "werknaam".
Ga er maar van uit dat ie XBOX 360 gaat heten..
Hier ben ik het mee eens. Ziet er geinig uit, maar niet meer dan dat. Niet realistisch dus. Ook ik mis bepaalde aansluitingen aan de voorkant.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik begin steeds te denken dat het gewoon hardstikke nep is.
Het ziet er gewoon zo 'fan-concept'-erig uit.
Draadloos netwerken of draadloze controllers? Of allebei?quote:Op zondag 24 april 2005 00:06 schreef piet_pelle het volgende:
...en draadloos.
Ze kunnen ook met allemaal "nieuwe" dingen kopen, maar dan is er niemand in de winkel die zegt. Hee dat ken ik, dat ziet er nu wel heul vet uit. Kopen die shit!quote:Op zondag 24 april 2005 01:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Titels die zeer waarschijnlijk behoren tot de Xbox 360 launch line-up
- Perfect Dark Zero (Microsoft/Rare)
- Project Gotham Racing 3 (Microsoft)
- Test Drive (Atari)
- Need For Speed Underground 3 (EA)
- Burnout (EA/Criterion)
- Rennspiel von Namco
- Halo 2.5 (Microsoft/Bungie)
Sorry, maar dit bevestigd even mijn vooroordelen een klein beetje![]()
Spellen verkopen de console dacht ik altijdquote:Op zondag 24 april 2005 01:58 schreef Heintje het volgende:
Van de 7 spellen die je noemt zijn er 4 race spellen. (Misschien wel 5)
Dus ik denk dat dit lijstje verre van compleet is. Maar ja, wat heeft het voorzin om onbekende titels te nou al te gaan noemen. Ze moeten eerst de console zelf hypen voordat ze succesvol spellen kunnen hypen.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja hoor, je Xbox 1 spellen passen er gewoon in. (PS 1 en 2 spellen ook) Eigenlijk alle spellen op CD of DVD.
Lijkt me bull als je de goede batterij gebruikt, net als mijn MX700. En hij verzend niet constant, alleen als je een knopje indruktquote:Op zondag 24 april 2005 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Accu's kunnen problemen opleveren. Ze presteren na verloop van tijd steeds slechter. En omdat ze constant draadloos staan te verzenden, gebeurt dat al vrij snel denk ik.
Ik denk dat ze allemaal errug mooi gaan wordenquote:Op zondag 24 april 2005 12:52 schreef Xrenity het volgende:
- Perfect Dark Zero (Microsoft/Rare)
Tsja, Rare, ik weet niet wat ik er van moet denken
- Project Gotham Racing 3 (Microsoft)
Wordt waarschijnlijk errug mooi (graphicwise)
- Need For Speed Underground 3 (EA)
Underground serie stopt, nieuwe NFS wordt Most Wanted :\
- Halo 2.5 (Microsoft/Bungie)
Halo 2.5Nuff said.
Tja, het is niet echt geweldig, maar het is nog maar afwachten of de concurrentie hier dik overheen zal gaan...
Als deze spellen bij de launch beschikbaar zijn, koop ik direct zo'n ding. Ik wacht nu al veel te lang op de opvolger (of prequelquote:Op zondag 24 april 2005 01:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Titels die zeer waarschijnlijk behoren tot de Xbox 360 launch line-up
- Perfect Dark Zero (Microsoft/Rare)
- Project Gotham Racing 3 (Microsoft)
- Test Drive (Atari)
- Need For Speed Underground 3 (EA)
- Burnout (EA/Criterion)
- Rennspiel von Namco
- Halo 2.5 (Microsoft/Bungie)
Dat bedoelt hij geloof ik niet. Hij bedoelt meer dat die batterij gewoon slijt op een gegeven moment en je hem dus steeds vaker en sneller achter elkaar moet op laden, totdat de batterij gewoon op is en je er niks meer mee kan.quote:Op zondag 24 april 2005 12:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lijkt me bull als je de goede batterij gebruikt, net als mijn MX700. En hij verzend niet constant, alleen als je een knopje indruktAls ik de laser van mijn MX700 zou disablen, en alleen de muisknoppen zou gebruiken, zou ik er zeker 2 weken mee kunnen doen
Dan koop je een nieuwe joypad. Die dingen van nu gaan echt niet langer mee, zijn echt van glas gemaakt, dus dat ze nog fragieler worden kan ik me bijna niet voorstellen.quote:Op zondag 24 april 2005 14:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij geloof ik niet. Hij bedoelt meer dat die batterij gewoon slijt op een gegeven moment en je hem dus steeds vaker en sneller achter elkaar moet op laden, totdat de batterij gewoon op is en je er niks meer mee kan.
Dus ik zou dan een nieuwe gamepad moeten kopen omdat mijn oude op zijn qua batterij. Je snapt dat ik dan om het (half) jaar aan het vervangen blijf?quote:Op zondag 24 april 2005 16:11 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dan koop je een nieuwe joypad. Die dingen van nu gaan echt niet langer mee, zijn echt van glas gemaakt, dus dat ze nog fragieler worden kan ik me bijna niet voorstellen.
dat valt wel mee hoor, kijk maar naar de huidige pda's/telefoons. De meeste mensen laden deze ook elke dag en gaan meer dan 2 jaar meequote:Op zondag 24 april 2005 14:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij geloof ik niet. Hij bedoelt meer dat die batterij gewoon slijt op een gegeven moment en je hem dus steeds vaker en sneller achter elkaar moet op laden, totdat de batterij gewoon op is en je er niks meer mee kan.
M'n GC controllers doen het nog steeds perfect, zijn van de launch, jaartje of drie nu?quote:Op zondag 24 april 2005 16:11 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dan koop je een nieuwe joypad. Die dingen van nu gaan echt niet langer mee, zijn echt van glas gemaakt, dus dat ze nog fragieler worden kan ik me bijna niet voorstellen.
Goeie trilfunctie heeft die MX700 ook, met 2 van die zware trilmotoren erinquote:Op zondag 24 april 2005 17:26 schreef Geqxon het volgende:
Mijn MX700 gaat nu al 3 jaar gewoon goed meeNog nooit batterijen hoeven te vervangen
Mijn Dreamcast controllers zijn ook van de launch, werken ook nog steeds goed en kunnen tegen een stootje. De xbox controllers daarintegen, S en groot begeven het na een keer op de grond tikken.quote:Op zondag 24 april 2005 18:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
M'n GC controllers doen het nog steeds perfect, zijn van de launch, jaartje of drie nu?
Wat een flauwe kul, mijn oversized controller en mn S controller zijn sinds ik ze heb vanaf de launch van de Xbox regelmatig op de grond gestuiterd (per ongeluk uiteraard) en ze doen het allebei nog perfect. Ik weet niet wat jij er mee doet? Tegen de muur aan smijten??quote:Op zondag 24 april 2005 18:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Mijn Dreamcast controllers zijn ook van de launch, werken ook nog steeds goed en kunnen tegen een stootje. De xbox controllers daarintegen, S en groot begeven het na een keer op de grond tikken.
Waarschijnlijk tik ik ze iets harder tegen de grond dan jij maar feit is wel dat ze niet even sterk zijn als o.a. de' minder robuust aanvoelende Dreamcast controllers.'quote:Op zondag 24 april 2005 19:19 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Wat een flauwe kul, mijn oversized controller en mn S controller zijn sinds ik ze heb vanaf de launch van de Xbox regelmatig op de grond gestuiterd en ze doen het allebei nog perfect. Ik weet niet wat jij er mee doet? Tegen de muur aan smijten??
Ik ook.quote:Op zondag 24 april 2005 22:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga schijnbaar als enige wél goed om met controllers / randapperatuur
* Cerbie meld zich ookquote:Op zondag 24 april 2005 22:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik gooi ook helemaal nooit met spullen (controllers) tijdens een game-sessie. Ik dacht eerst dat het juist normaal was...
Als dit het gaat worden:quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:02 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het echte ontwerp van de Xbox 360?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |