Als downloadable content ook nog exclusief blijft voor mensen met live en niet via demo disks of wat dan ook te verkrijgen is dan zitten ze nog wat beter.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:25 schreef kepler het volgende:
[..]
als ik naar Halo 2 (statistieken, vrienden meenemen naar wedstrijden), PGR2 (leaderboards, tijden vergelijken, ghosts uploaden) en TS3 (mapmaker levels uploaden, leaderboards bij challenges) kijk dan moet dat geen probleem zijn voor Microsoft
ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Als downloadable content ook nog exclusief blijft voor mensen met live en niet via demo disks of wat dan ook te verkrijgen is dan zitten ze nog wat beter.
Ik was zelfs hardcore Ninty fan..nou is dat natuurlijk niet zo erg, maar het enige echt goede spel afgelopen jaar voor de cube was Re4 voor mij. Sinds ik een Xbox heb ( zo'n mooie crystalquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
De meest hardcore PS2 fanboys zijn Xbox fanboys geworden hierBastard, Chocobo, Strolie, man man man wat hadden hun een hekel aan de Xbox
![]()
Haha, notquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:56 schreef MMaRsu het volgende:
Komt hij weer aan met z'n gelul, ik heb je op msn al laten zien dat ze genoeg exclusive coole games hebben!
"Een baksteen met een holle binnenkant"...quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:11 schreef Hellrazor het volgende:
ik zag vandaag een reclame op mtv
je zag zon baksteen met een holle binnekant maar het geluid was uit dus hoorde niks
misschien een teasen voor de X360 ?
Niet mooier, wel minder zwaarquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
"Een baksteen met een holle binnenkant"...Nou ja, da's in ieder geval al mooier dan de huidige xbox!
ja want ik las nog op games.fok dat de x360 zon vorm zou krijgenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
"Een baksteen met een holle binnenkant"...Nou ja, da's in ieder geval al mooier dan de huidige xbox!
quote:
'Volgende Xbox heet Xbox 360'
Door Willem Kerstholt - vrijdag 15 april 2005 - 18:20 - Bron: Eurogamer.net - Submitter: Johnuitalmelo - Views: 13.202
Bij Eurogamer.net lezen we dat Britse bronnen hebben bevestigd dat de opvolger van de Xbox de naam Xbox 360 mee gaat krijgen. De, natuurlijk anonieme, bron zou bekend zijn met marketingdocumenten van Microsoft. Ook over het uiterlijk van de nieuwe spelcomputer is meer bekend geworden. De Xbox 360 zou wit zijn, rechtop kunnen staan en rond het midden naar binnen toe indeuken. Het logo zou een ronde vorm zijn met daarin Xbox 360 geschreven. Op 12 mei aanstaande zal tijdens een uitzending van MTV de console aan het grote publiek worden voorgesteld.
Microsoft Xbox logo (klein)Bij ThisisLondon lezen we nog over wat andere geruchten, waarvan de belangrijkste is dat de Xbox 360 niet backwards-compatible zal zijn. Dit zou betekenen dat Microsoft een heel ander pad inslaat dan Sony, die met de Playstation en PSP juist veel heeft gedaan aan het spelen van oudere spellen tegen een budgetprijs. Volgens hetzelfde bericht is Microsoft ook gestopt met de productie van de Xbox, wat de levensduur van de Xbox wel eens flink zou kunnen verkorten.
Ten eerste is het nog niet door Microsoft bevestigd, maar door "Britse bronnen", ten tweede... is dit nieuws van Eurogamer al oud, want daar had ik die informatie ook vandaan.quote:
ten derde: tweakers is niet zo'n snelle bron met console nieuwsquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ten eerste is het nog niet door Microsoft bevestigd, maar door "Britse bronnen", ten tweede... is dit nieuws van Eurogamer al oud, want daar had ik die informatie ook vandaan.
Een Microsoft versie van de PSX dus... reken er maar op dat de standaard versie van de "xbox 360" geen dvd-recorder functies gaat krijgen.quote:Op zondag 17 april 2005 15:54 schreef Cerbie het volgende:
Ah deze ontbrak nog in m'n MyAT
Het zou mooi zijn als het ding DVDrecorder functies heeft, ze hoeven er 'alleen maar' een ingang voor het tvsignaal op te maken
quote:
Een WAT?quote:Op zondag 17 april 2005 20:47 schreef Strolie75 het volgende:
Het is een Mac Mini met een XBox logo, stelletje onwetende
http://www.apple.com/nl/macmini/quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 20:47 schreef Strolie75 het volgende:
Het is een Mac Mini met een XBox logo, stelletje onwetende
quote:"Two
Is it really true that the next xbox will only have 2 controller ports? Is that the buzz on the web or what? Removing the hard drive was hard enough for me to swallow but like going the sony route and totally dissing split screen and multiplayer gaming....please tell me Im completely wrong and that xbox 2 will indeed have 4 controller ports.
Really true? Well, it's almost certain, if you believe the words of the developers who told us. MS has yet to share that information with us, so I don't know 100% for sure. But I suspect it's for shizzle sure. Two ports, not four, that's what we're hearing. Sad, I agree.
--Douglass"
Tja... misschien worden het wel gewoon USB-poorten, hoef je alleen maar een USB-hubje te gebruiken om meer controllers aan te sluiten!quote:
dat kan je via internet donwloaden en dan op je xbox via ftp gooienquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Als downloadable content ook nog exclusief blijft voor mensen met live en niet via demo disks of wat dan ook te verkrijgen is dan zitten ze nog wat beter.
Ik heb nog nooit met meer dan 2 spelers tegelijk gegamed op m'n XBOX, eigenlijk.quote:Op maandag 18 april 2005 07:43 schreef speknek het volgende:
Mja usb hub of multitap, het is in ieder geval irritant.
Neuh ik vind het ook helemaal geen vreemde keuze, bedacht me dat de enige keren dat ik deze generatie met vier personen achter de computer zat voor Mario Party en Smash Brothers was, en dat zijn ook geen spellen die een xbox equivalent hebben. Het is natuurlijk ook nostalgie naar vroegah, toen alle vrienden in de buurt langskwamen om op je spelcomputer te spelen, nu heeft iedereen zelf zo'n ding en niet de behoefte bij iemand anders erop te spelenquote:Op maandag 18 april 2005 07:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb nog nooit met meer dan 2 spelers tegelijk gegamed op m'n XBOX, eigenlijk.
Maar het zou wel suf zijn, om van 4 naar 2 terug te gaan..
Omdat gamen op een (grote) tv hoort op de bank met de joypad relaxed in je handen. En niet met een toetsenbord achter een bureau.quote:Op maandag 18 april 2005 16:36 schreef Geqxon het volgende:
Maar wat heb je aan die ubergraphics bij console-games? Ik bedoel, er is geen een shooter die je net zo serieus als een PC kan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |