quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:38 schreef Innocence het volgende:
zoals Mik-xa mooi laat zien
lijkt me ook, iedereen die een TE strakke broek haalt heeft er toch last van ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:38 schreef Innocence het volgende:
zolang ik geen te strakke broeken koop, heb ik er zelf ook weinig last van
Dat bedoel ik dus. Afhankelijk van de lichaamsbouw mag het ook best nog wat meer zijn.quote:
Noem je dan wat meer!!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Afhankelijk van de lichaamsbouw mag het ook best nog wat meer zijn.
Waarom moet zo'n lelijke varken met een naveltruitje gaan lopen?quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 03:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heeft zij geen vriendinnen die zeggen: Marielle, zou je dat nu wel doen, die andere mensen gaan ook voor hun plezier uit?
Damn, is dit een onbewerkte foto?quote:
Best schokkend hè? Ik weet het niet, maar dit zou zeker een onbewerkte foto kunnen zijn. Dit is niet meer gewoon mager te noemen, maar dit is way beyond mager dan. Welkom in de wereld die Anorexia Nervosa heet...quote:
Een buik dat een kerel niet zou misstaan is een no-no.quote:Op maandag 25 april 2005 12:26 schreef MeneerMuis het volgende:
[afbeelding]
Ik vind zo'n buikje heel goed bij de rest van het lichaam passen
Echter niet onrealistisch.quote:Op maandag 25 april 2005 15:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Aan de bestandsnaam te zien is het een hoax... dus een bewerkte foto.
Klein buikje vind ik juist wel sexy !. niet te vette hoor maar een kleintje jahquote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind van mezelf dat ik een beetje een klein buikje heb (geen dikke pens, gewoon klein buikje). Daar zeur ik weleens over tegen mijn vriend, die zegt dan "vrouwen met een buikje zijn sexy".
Vinden mannen dat inderdaad, dat een vrouw met een klein buikje sexy is?
Nee, ik ga geen foto neerzetten
ehh jah gezien, en dat is gewoon ransigquote:Op woensdag 27 april 2005 22:45 schreef Jitse het volgende:
blokjes kunnen heel sexy zijn bij meisjes.. kijk maar naar buikje van gwen stefanie in haar laatste videoclip.
Als mensen volwassen worden weten ze dat het gaat om het innerlijk. Natuurlijk wil het oog ook wat, maar om een jarenlange relatie af te breken omdat je partner te dik is geworden is veel heel erg oppervlakkigquote:Op maandag 2 mei 2005 19:27 schreef QAZ het volgende:
wat dikker? en als het net lijkt of ze zwanger is?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
btw, nog meer jongens/mannen hier die het niet kunnen laten in het buikvlees van de dame te bijten? Of ben ik gewoon gek?
Stop maar met trainen..als we een gespierde buik willen dan duiken we wel met een kerel in bedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:24 schreef DoucheMeermin het volgende:
Nooit geweten dat een buikje zo populair was bij mannen.
Ik train me het zuur om em strak te krijgen.
Tis nu een half gespierd buikje, wel irritant trouwens, als je traint word je buik weer even wat dikker. Tot je het vet bovenop die spieren weer er af gelijnt hebt.
Maarre... een goed getraint wasbord is best mooi, bedoel geen gratenpakhuis met vlakverdeling.
Maar een vrouw die leuk in d'r vel zit maar wel lekker stevig.
Want vind bijvoorbeeld meiden met een heupbroek en navelpiercing, die te dik zijn echt niet mooi hoor, als er zo'n buik over die broekrand hangt. En als je ziet wat er soms mee loopt![]()
foto...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:24 schreef DoucheMeermin het volgende:
Nooit geweten dat een buikje zo populair was bij mannen.
Ik train me het zuur om em strak te krijgen.
Tis nu een half gespierd buikje, wel irritant trouwens, als je traint word je buik weer even wat dikker. Tot je het vet bovenop die spieren weer er af gelijnt hebt.
Maarre... een goed getraint wasbord is best mooi, bedoel geen gratenpakhuis met vlakverdeling.
Maar een vrouw die leuk in d'r vel zit maar wel lekker stevig.
Want vind bijvoorbeeld meiden met een heupbroek en navelpiercing, die te dik zijn echt niet mooi hoor, als er zo'n buik over die broekrand hangt. En als je ziet wat er soms mee loopt![]()
En mannen die ditsoort domme uitspraken doen kunnen vaak helemaal geen dames krijgenquote:Op donderdag 14 april 2005 08:44 schreef Sjakie01 het volgende:
Mannen die een klein buikje sexy vinden, kunnen vaak geen dames zonder buikje krijgen![]()
Mijn vet is geen geheimquote:
Moah... de gulden middenweg is ook leuk. Heb vanavond ook ff vet gemeten op de sportschool, dat is nog 29,5% (20,7 kilo). Klinkt wel erg veelquote:Op maandag 30 mei 2005 13:27 schreef Laton het volgende:
[..]
Stop maar met trainen..als we een gespierde buik willen dan duiken we wel met een kerel in bed![]()
Wat mij betreft hoef je je niet zo uit te sloven in de sportschool hoor. Ziet er heel goed uit zo. Een klein buikje heb je, wat er bij jouw heel erg sexy uitziet.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:25 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Mijn vet is geen geheim![]()
http://www.jacqie.net/upload/1117484558.jpg
Hou alles ook aardig bij qua foto's. Leuk als je het dan een maand later nog eens terugziet, deze was van afgelopen vrijdag.
Maar als ik dus voorover sta, dan heb ik nog wel een beetje veel vet, en die knik in m'n heupen als ik opzij sta of m'n rug holtrek, die moet ook weg.![]()
[..]
Moah... de gulden middenweg is ook leuk. Heb vanavond ook ff vet gemeten op de sportschool, dat is nog 29,5% (20,7 kilo). Klinkt wel erg veel![]()
Wel motiverend, daarna het vuur uit m'n beweegsloffen gelopen tijdens aerobicsles![]()
Dank je welquote:Op maandag 30 mei 2005 23:06 schreef Mr_waxx het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoef je je niet zo uit te sloven in de sportschool hoor. Ziet er heel goed uit zo. Een klein buikje heb je, wat er bij jouw heel erg sexy uitziet.
Dus houden zo!
Mag je zeggen hoor, dat je het te dik vind. Ben het totaal met je eens.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:09 schreef Modwire het volgende:
No offence, maareh...
Ik zou nog meer even gaan trainen inderdaad... en niet zoveel bier zuipen..
Nou dit is dus wat ik sexy vind...hoef je wmb niets aan te doen...maar goed wellicht ben ik gewoonquote:Op maandag 30 mei 2005 23:31 schreef DoucheMeermin het volgende:
bla vet
Prima plaatquote:Op maandag 30 mei 2005 22:25 schreef DoucheMeermin het volgende:
Mijn vet is geen geheim![]()
http://www.jacqie.net/upload/1117484558.jpg
Hou alles ook aardig bij qua foto's. Leuk als je het dan een maand later nog eens terugziet, deze was van afgelopen vrijdag.
Maar als ik dus voorover sta, dan heb ik nog wel een beetje veel vet, en die knik in m'n heupen als ik opzij sta of m'n rug holtrek, die moet ook weg.![]()
Thnxquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:30 schreef Laton het volgende:
[..]
Nou dit is dus wat ik sexy vind...hoef je wmb niets aan te doen...maar goed wellicht ben ik gewoon![]()
Zal ik zeker doen! Een beetje love handles blijven er vast ook wel zitten want heb er het lijf niet naar om helemaal "droog" te worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Prima plaatmaarehh.. post je ook een foto na het trainen. Dan kunnen we goed het verschil zien
![]()
En een beetje 'love handles' zijn niet zo erg hoor![]()
Dat is idd sexy!!quote:Op donderdag 14 april 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké, mij best.
http://www.pauze.nl/image(...)864798f42e74327e.jpg!
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:26 schreef Modus het volgende:
Dat hangt van het totaalplaatje af.
die roeleert ... al heb ik foto's waar dat buikje wat meer blubbert. Da's dan weer wat minder... Overigens wordt zij ingedeeld in de zgn "plumper" categorie, terwijlz e gewoon overall wat voller is. Bij de term plumper denk ik tenminste gelijk aan vrouwen die de rollen vet met zich meetorsenquote:
Shakira heeft geen buikje hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:17 schreef yalena het volgende:
Klein buikje is super sexy, maar dan heb ik het over zo'n shakira buikje.
je valt dus op platte buiken of buiken met ingehouden ademquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:17 schreef yalena het volgende:
Klein buikje is super sexy, maar dan heb ik het over zo'n shakira buikje.
lol, Zelfs Shakira heeft idd wel vet op haar buik.quote:
Bij Shakira is het precies goed, zij is 1 van de meest sexy vrouwen op aardequote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:38 schreef BertV het volgende:
[..]
lol, Zelfs Shakira heeft idd wel vet op haar buik.
Gewoon vrouwelijk en niet afgetrained.
Tuurlijk, maar dat noem ik niet in de catagorie buikje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:38 schreef BertV het volgende:
[..]
lol, Zelfs Shakira heeft idd wel vet op haar buik.
Gewoon vrouwelijk en niet afgetrained.
en ze heeft een ass waar je u tegen zegtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:01 schreef FaTaaL het volgende:
Jawollll ook Shakira heeft een heel klein buikje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij mannen is een buikje trouwens ubersexy!! Gewoon mannelijk!
Haha, da's waar. Elke vrouw (en man..) krijgt een buikje, dus ookal val je op buikjes, kun je als je jong bent waarschijnlijk beter voor een graatmager persoon gaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:43 schreef soylent het volgende:
Zeker sexy, maar ja, na 10 jaar is het een vette pens die er niet meer af komt. Dus prefereer ik vrouwen zonder buikje.
Dit dus.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:40 schreef KonnieKipke het volgende:
hangt er vanaf, als het lubbert, bedank ik voor de eer. Als het babyvet is, is het wel oke!
dat je het buikje van een andere vrouw lekker vindtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:30 schreef danny91184 het volgende:
Dat kleine buikje zoals van Shakira is zo lief![]()
![]()
zeg ik ook vaak tegen me vriendin, en dat omdat ik dat meen!!!![]()
![]()
da's geen buik, da's een continentquote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:05 schreef ryangozer het volgende:
lekker hoor:
[afbeelding]
deze ook trouwens:
[afbeelding]
sorry moest echt ff![]()
alsof je alleen kijkt naar de buikquote:Op donderdag 14 april 2005 08:44 schreef Sjakie01 het volgende:
Mannen die een klein buikje sexy vinden, kunnen vaak geen dames zonder buikje krijgen![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 01:12 schreef SwitcheR het volgende:
Niet dat Hind mijn droomvrouw is, maar ze heeft wel een heerlijk figuur en buikje![]()
[afbeelding]
kijkt eens aanquote:Op zondag 23 juli 2006 01:12 schreef SwitcheR het volgende:
Niet dat Hind mijn droomvrouw is, maar ze heeft wel een heerlijk figuur en buikje![]()
[afbeelding]
Kloptquote:Op zondag 23 juli 2006 09:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kijkt eens aan
volgens mij was die anna speller van K-otic ook wel een beetje lekker bedeeld
Zeker te weten, was een van m'n favorieten. Klein van lengte, donker haar, grote boobs en een sleazy uitstraling isquote:volgens mij was die anna speller van K-otic ook wel een beetje lekker bedeeld
Allebeiquote:Op zondag 23 juli 2006 12:38 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Zeker te weten, was een van m'n favorieten. Klein van lengte, donker haar, grote boobs en een sleazy uitstraling is
Jammer genoeg horen we niets meer van haar![]()
En de intelligentie van een leeggelopen conservenblik.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:38 schreef SwitcheR het volgende:
Zeker te weten, was een van m'n favorieten. Klein van lengte, donker haar, grote boobs en een sleazy uitstraling is
Jammer genoeg horen we niets meer van haar![]()
Hear hear.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Om van het gezeur af te zijn, zegt ie dat het sexy is. Hij bedoelt, maar durft niet te zeggen:
Nee dikke zeug, dat is lelijk en je bent alleen maar vadsiger geworden sinds we een relatie hebben. Doe er es wat aan, want ik word er impotent van..
Maar goed. dan zeur je 3 maanden.
Tering, het is ook nooit goed he? De meeste vrouwen werken zich uren in het zweet voor jouw buik!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb een platte gespierde buik.Ik wil zóóóó graag een een klein,heel klein vetbuikje hebben.
Vrouwen horen een beetje spek op de buik te hebben en niet zo'n wasbordje als wat ik heb.![]()
Kutbuik.![]()
Ja, da's zeker sexy!!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind van mezelf dat ik een beetje een klein buikje heb (geen dikke pens, gewoon klein buikje). Daar zeur ik weleens over tegen mijn vriend, die zegt dan "vrouwen met een buikje zijn sexy".
Vinden mannen dat inderdaad, dat een vrouw met een klein buikje sexy is?
Nee, ik ga geen foto neerzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |