quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:35 schreef Fahrion het volgende:
ok dankje
quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:21 schreef Haan het volgende:
Hah Prof. Mik-xa, volgende les "De optimaalste emultie van Creme tegen mononucleosis" ?
je hebt er een hele studie van gemaakt johRespecta
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:26 schreef Modus het volgende:
Dat hangt van het totaalplaatje af.
Screw you man, you don't know shit , you don't know shit!quote:Op donderdag 14 april 2005 08:44 schreef Sjakie01 het volgende:
Mannen die een klein buikje sexy vinden, kunnen vaak geen dames zonder buikje krijgen![]()
Dat is keistrak ! Als dat al een beetje een buikje is ben ik een hangbuik zwijnquote:Op donderdag 14 april 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké, mij best.
http://www.pauze.nl/image(...)864798f42e74327e.jpg!
Eens mee zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is keistrak ! Als dat al een beetje een buikje is ben ik een hangbuik zwijn![]()
* sampoo kijkt naar fotoboek. Ziet geen foto's van buikje. Is teleurgesteld.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is keistrak ! Als dat al een beetje een buikje is ben ik een hangbuik zwijn![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2005 21:26 schreef Modus het volgende:
Dat hangt van het totaalplaatje af.
Net iets?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:19 schreef The_Owl het volgende:
Dit vind ik nou weer net iets te dik:
[afbeelding]
Ik vind het niet dik maar buiten dat kan je niet stellen dat ze een ongezond figuurtje heeft (peervormpje) en ook niet dat ze een bierbuik heeft. De linker heeft gewoon een plat buikje en de tweede van links heeft gewoon een dun lichaamstype.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:04 schreef Modwire het volgende:
Die linker is een sexy buikje, die tweede van rechts is gewoon dik. Die tweede van links heeft annorexia.
Die linker heeft gewoon een breed lichaamstype, die tweede van links heeft zo door het T-shirt heen gezien wel een mooi buikje, de tweede van rechts is gewoon vadsig en waar schijnlijk de rechter ook, anders had ze niet zo een tent aangedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:55 schreef sampoo het volgende:
[afbeelding]
Tweede meisje van rechts. Dat is een sexy buikje. Niet te veel naar voren uitstekend en ook de "love handles" waar lekker in geprikt kan worden zonder dat je je vinger verstuikt..![]()
Slotje dan...quote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Karina het volgende:
Nee, ik ga geen foto neerzetten
Een breed lichaamstype? Ze is gewoon het langste van het stel met goede verhoudingen. De "tent" is waarschijnlijk aangetrokken op weg naar het strand. Ik zie niets mis aan haar buikje op de foto's hieronder. De "vadsige" dame heeft een vrij kleine middel zeker in vergelijking met haar dijen hetgeen erg gunstig en gezond is in tegenstelling tot het mager meisje waar nauwelijks verschil tussen middel en dijen lijkt te bestaan. Ik vermoed dat het voor jou vadsige meisje ook flink sport.quote:Op zondag 17 april 2005 15:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Die linker heeft gewoon een breed lichaamstype, die tweede van links heeft zo door het T-shirt heen gezien wel een mooi buikje, de tweede van rechts is gewoon vadsig en waar schijnlijk de rechter ook, anders had ze niet zo een tent aangedaan.
Twee links een te laag vetpercentagequote:Op zondag 17 april 2005 15:57 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik zou voor de twee links op de foto hieronder kiezen. Beide hebben een gezond vetpercentage en lichaamsopbouw. Van de twee anderen heeft er een wel goede verhoudingen maar een te laag vetpercentage en de ander een te laag vetpercentage en geen goede verhoudingen.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké, mij best.
http://www.pauze.nl/image(...)864798f42e74327e.jpg!
Ik maar klikken op dat "Babyvet roeleert!" denkend dat er een link vol met plaatjes in verborgen moet zijn.quote:
quote:
De borsten zijn inderdaad leuk gevuld alleen was het met iets meer vet een stuk beter geweest.quote:Op zondag 17 april 2005 16:04 schreef speknek het volgende:
Die met die bloemetjes heeft toch genoeg vet op de juiste plekken zitten.
Mee eens is.......quote:Op zondag 17 april 2005 16:04 schreef speknek het volgende:
Die met die bloemetjes heeft toch genoeg vet op de juiste plekken zitten.
Lol, ik zie het al helemaal voor me, "sorry dames" *sampoo pakt z'n metertje en naald erbij "even bloed-testje doen, kijken of je Vetpercentage op goed gehalte is,als je nog even in het potje wat urine wil deponeren?"quote:
Het kan nog erger meisquote:Op zondag 17 april 2005 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ook een te laag vet percentage *huilt*
Mocht je willen.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind van mezelf dat ik een beetje een klein buikje heb (geen dikke pens, gewoon klein buikje). Daar zeur ik weleens over tegen mijn vriend, die zegt dan "vrouwen met een buikje zijn sexy".
Vinden mannen dat inderdaad, dat een vrouw met een klein buikje sexy is?
Bloedtestje? urine? Ik dacht eerder aan een beetje voelen en een beetje knijpen om het aardig nauwkeurig vast te stellen.quote:Op zondag 17 april 2005 22:01 schreef Haan het volgende:
[..]
Lol, ik zie het al helemaal voor me, "sorry dames" *sampoo pakt z'n metertje en naald erbij "even bloed-testje doen, kijken of je Vetpercentage op goed gehalte is,als je nog even in het potje wat urine wil deponeren?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |