Dit dus.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:40 schreef KonnieKipke het volgende:
hangt er vanaf, als het lubbert, bedank ik voor de eer. Als het babyvet is, is het wel oke!
dat je het buikje van een andere vrouw lekker vindtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:30 schreef danny91184 het volgende:
Dat kleine buikje zoals van Shakira is zo lief![]()
![]()
zeg ik ook vaak tegen me vriendin, en dat omdat ik dat meen!!!![]()
![]()
da's geen buik, da's een continentquote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:05 schreef ryangozer het volgende:
lekker hoor:
[afbeelding]
deze ook trouwens:
[afbeelding]
sorry moest echt ff![]()
alsof je alleen kijkt naar de buikquote:Op donderdag 14 april 2005 08:44 schreef Sjakie01 het volgende:
Mannen die een klein buikje sexy vinden, kunnen vaak geen dames zonder buikje krijgen![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 01:12 schreef SwitcheR het volgende:
Niet dat Hind mijn droomvrouw is, maar ze heeft wel een heerlijk figuur en buikje![]()
[afbeelding]
kijkt eens aanquote:Op zondag 23 juli 2006 01:12 schreef SwitcheR het volgende:
Niet dat Hind mijn droomvrouw is, maar ze heeft wel een heerlijk figuur en buikje![]()
[afbeelding]
Kloptquote:Op zondag 23 juli 2006 09:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kijkt eens aan
volgens mij was die anna speller van K-otic ook wel een beetje lekker bedeeld
Zeker te weten, was een van m'n favorieten. Klein van lengte, donker haar, grote boobs en een sleazy uitstraling isquote:volgens mij was die anna speller van K-otic ook wel een beetje lekker bedeeld
Allebeiquote:Op zondag 23 juli 2006 12:38 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Zeker te weten, was een van m'n favorieten. Klein van lengte, donker haar, grote boobs en een sleazy uitstraling is
Jammer genoeg horen we niets meer van haar![]()
En de intelligentie van een leeggelopen conservenblik.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:38 schreef SwitcheR het volgende:
Zeker te weten, was een van m'n favorieten. Klein van lengte, donker haar, grote boobs en een sleazy uitstraling is
Jammer genoeg horen we niets meer van haar![]()
Hear hear.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Om van het gezeur af te zijn, zegt ie dat het sexy is. Hij bedoelt, maar durft niet te zeggen:
Nee dikke zeug, dat is lelijk en je bent alleen maar vadsiger geworden sinds we een relatie hebben. Doe er es wat aan, want ik word er impotent van..
Maar goed. dan zeur je 3 maanden.
Tering, het is ook nooit goed he? De meeste vrouwen werken zich uren in het zweet voor jouw buik!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb een platte gespierde buik.Ik wil zóóóó graag een een klein,heel klein vetbuikje hebben.
Vrouwen horen een beetje spek op de buik te hebben en niet zo'n wasbordje als wat ik heb.![]()
Kutbuik.![]()
Ja, da's zeker sexy!!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind van mezelf dat ik een beetje een klein buikje heb (geen dikke pens, gewoon klein buikje). Daar zeur ik weleens over tegen mijn vriend, die zegt dan "vrouwen met een buikje zijn sexy".
Vinden mannen dat inderdaad, dat een vrouw met een klein buikje sexy is?
Nee, ik ga geen foto neerzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |