SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we hebben een spoilertopic
don't give me that fucking bullshit
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het zonder gebagger gaat vind ik het bestquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:55 schreef haagse_elfje het volgende:
als we deze nou voor morgenavond vol posten beginnen we morgen met een geheel nieuw topic
Alsof ik mij daar iets van aantrekquote:
tuurlijk...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als het zonder gebagger gaat vind ik het best![]()
dus die ene spoiler was ook een leugen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof ik mij daar iets van aantrek![]()
![]()
![]()
![]()
Ach kom , zie er toch de lol van in, ik heb hier wel meer eens bewust een leugentje over een etappe in een spoiler verteld ...
Zorgt er toch alleen maar voor dat bij jullie de spanning nog wat opgedreven wordt :p
Dat zul je zondag op het einde van de etappe wel merken ...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dus die ene spoiler was ook een leugen?
Nee.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Spoilers plaats je in het spoilertopic en niet hierquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof ik mij daar iets van aantrek![]()
![]()
![]()
![]()
Ach kom , zie er toch de lol van in, ik heb hier wel meer eens bewust een leugentje over een etappe in een spoiler verteld ...
Zorgt er toch alleen maar voor dat bij jullie de spanning nog wat opgedreven wordt :p
Nee, het is 100% waar en het kwam ook op Noordzee FM.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Dat spoilertopic is belachelijk, dat leest toch niemand, dat wéét jij ook ...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Spoilers plaats je in het spoilertopic en niet hier
Ze zijn gewoon niet welkom hier.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat spoilertopic is belachelijk, dat leest toch niemand, dat wéét jij ook ...
Wat is anders het nut van een spoiler ...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
quote:Op zondag 17 april 2005 00:42 schreef sooty het volgende:Ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De viewteller die op 692 staat begs to differquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat spoilertopic is belachelijk, dat leest toch niemand, dat wéét jij ook ...
Wat is anders het nut van een spoiler ...![]()
hulde aan Duiveltjaquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
neejoh man, we hebben het hier over Peking Express, dat is niet saai, en zal het niet worden ookquote:Op zondag 17 april 2005 12:33 schreef Orginial het volgende:
Volgens mij wordt het hierna echt ubersaai.
kijk jij een andere peking express ofzo?quote:Op zondag 17 april 2005 12:44 schreef Orginial het volgende:
Ach, ze komt met een beetje geluk 3 seconden in beeld.
En ook dan komt er weinig uitquote:Op zondag 17 april 2005 12:44 schreef Orginial het volgende:
Ach, ze komt met een beetje geluk 3 seconden in beeld.
AJAXquote:Op zondag 17 april 2005 15:13 schreef 2Drix het volgende:
Ookal wordt het een baggeraflevering....mijn zondagavond kan niet meer stuk![]()
Ik heb echt zin in India, vooral liften in Bombay gaat volgens mij echt vet worden!..daar zijn verkeersongelukken bekant doodsoorzaak nummer 1quote:Op zondag 17 april 2005 15:44 schreef dutchheroin het volgende:
Ontopic: Ben heel benieuwd naar de Himalayabeelden vanavond! Lijkt me spectaculair worden!!!!
Nee man, waarschijnlijk zit ze op d'r knieen aardappelen voor het avondeten te oogstenquote:Op zondag 17 april 2005 16:17 schreef HarigeKerel het volgende:
Zou Pipi in het zonnetje in haar moestuintje zitten?
Heb jij wel zon?quote:Op zondag 17 april 2005 16:40 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik zit ook gewoon relax in de zon met mijn laptop op schoot..
Straks lekker PE kijken...
DH wil je ff normaal doen ofzo...
ik woon toch echt niet ver van Den Haag maar hier is het koud en bewolktquote:Op zondag 17 april 2005 16:40 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik zit ook gewoon relax in de zon met mijn laptop op schoot..
Straks lekker PE kijken...
DH wil je ff normaal doen ofzo...
het is hier best lekker, er komen nu paar wolkjes over het algemeen was het heerlijk buiten zit weer...quote:Op zondag 17 april 2005 17:30 schreef keijz het volgende:
[..]
ik woon toch echt niet ver van Den Haag maar hier is het koud en bewolkt
Hier nog zo eenquote:Op zondag 17 april 2005 17:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Ontopic: ik kan niet w8en om te zien wie er vanavond vertrekt
Maar de illusie rondom Roos zal nooit meer hetzelfde zijn sinds het "schoorsteen incident"quote:Op zondag 17 april 2005 17:52 schreef haagse_elfje het volgende:
relaxt avondje weer op de bank hangen en Roos zien![]()
nee dat is waar.....quote:Op zondag 17 april 2005 17:59 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Maar de illusie rondom Roos zal nooit meer hetzelfde zijn sinds het "schoorsteen incident"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |