SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we hebben een spoilertopic
don't give me that fucking bullshit
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het zonder gebagger gaat vind ik het bestquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:55 schreef haagse_elfje het volgende:
als we deze nou voor morgenavond vol posten beginnen we morgen met een geheel nieuw topic
Alsof ik mij daar iets van aantrekquote:
tuurlijk...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als het zonder gebagger gaat vind ik het best![]()
dus die ene spoiler was ook een leugen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof ik mij daar iets van aantrek![]()
![]()
![]()
![]()
Ach kom , zie er toch de lol van in, ik heb hier wel meer eens bewust een leugentje over een etappe in een spoiler verteld ...
Zorgt er toch alleen maar voor dat bij jullie de spanning nog wat opgedreven wordt :p
Dat zul je zondag op het einde van de etappe wel merken ...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dus die ene spoiler was ook een leugen?
Nee.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Spoilers plaats je in het spoilertopic en niet hierquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof ik mij daar iets van aantrek![]()
![]()
![]()
![]()
Ach kom , zie er toch de lol van in, ik heb hier wel meer eens bewust een leugentje over een etappe in een spoiler verteld ...
Zorgt er toch alleen maar voor dat bij jullie de spanning nog wat opgedreven wordt :p
Nee, het is 100% waar en het kwam ook op Noordzee FM.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Dat spoilertopic is belachelijk, dat leest toch niemand, dat wéét jij ook ...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Spoilers plaats je in het spoilertopic en niet hier
Ze zijn gewoon niet welkom hier.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat spoilertopic is belachelijk, dat leest toch niemand, dat wéét jij ook ...
Wat is anders het nut van een spoiler ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |