ja hoor, maar tussendoor moet het toch ook ergens over gaan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:08 schreef easy-going het volgende:
Gaat het hier ook nog over Peking Express 2?![]()
heb je dan de amerikaanse import?quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:37 schreef keijz het volgende:
[...]
en Lost rules, ik heb ze allemaal al op dvd
IJzeren logica...quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:26 schreef Rainboww het volgende:
einduitslag: PE2: 4 vs PE1: 3
Echter Reinier telt voor 4, dus PE1 wint ruim!![]()
En dat is de waarheid als een paarse koe.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:47 schreef haagse_elfje het volgende:
PE1 wint idd gewoon van PE2
ja dat heb ik dus niet gezienquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:49 schreef BVO het volgende:
Hilarisch hoe R&C met die truck van die berg afrollen..
Exactly my thoughts.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:06 schreef NiNi het volgende:
Waarom?
En waarom kan ik mezelf niet bedwingen?
dat roep ik al vanaf de 1e spoiler, maarja, het ligt alleen aan die ene belg.. zolang hij niet spoilert is er niets aan de handquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:30 schreef haagse_elfje het volgende:
eigenlijk vind ik wel ff serieus dat we misschien een klein regeltje moeten invoeren....
Dat er tot de nederlandse uitzending gewoon niet gespoilerd moet worden....
Aangezien hier maar heel weinig belgen zitten....
Wie is het hier mee eens?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:30 schreef haagse_elfje het volgende:
eigenlijk vind ik wel ff serieus dat we misschien een klein regeltje moeten invoeren....
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Oneens. Je staat in je leven voortdurend bloot aan verleidingen, het is aan jezelf om die verleidingen te weerstaan. Je moet nou eenmal de (goede) keuzes maken. (gisteren dus 'Lost' gezien)
met een hoodletterquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:43 schreef haagse_elfje het volgende:
thnx Keijz....
Kom je in mijn krasclubje?quote:
Hear, hear!quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:30 schreef haagse_elfje het volgende:
Je rookt zeker ook?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:13 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hear, hear!
Ik ben er drie keer langsgescrolled maar kon toch de verleiding niet weerstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we hebben een spoilertopic
don't give me that fucking bullshit
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het zonder gebagger gaat vind ik het bestquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:55 schreef haagse_elfje het volgende:
als we deze nou voor morgenavond vol posten beginnen we morgen met een geheel nieuw topic
Alsof ik mij daar iets van aantrekquote:
tuurlijk...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als het zonder gebagger gaat vind ik het best![]()
dus die ene spoiler was ook een leugen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof ik mij daar iets van aantrek![]()
![]()
![]()
![]()
Ach kom , zie er toch de lol van in, ik heb hier wel meer eens bewust een leugentje over een etappe in een spoiler verteld ...
Zorgt er toch alleen maar voor dat bij jullie de spanning nog wat opgedreven wordt :p
Dat zul je zondag op het einde van de etappe wel merken ...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dus die ene spoiler was ook een leugen?
Nee.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Spoilers plaats je in het spoilertopic en niet hierquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof ik mij daar iets van aantrek![]()
![]()
![]()
![]()
Ach kom , zie er toch de lol van in, ik heb hier wel meer eens bewust een leugentje over een etappe in een spoiler verteld ...
Zorgt er toch alleen maar voor dat bij jullie de spanning nog wat opgedreven wordt :p
Nee, het is 100% waar en het kwam ook op Noordzee FM.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Dat spoilertopic is belachelijk, dat leest toch niemand, dat wéét jij ook ...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Spoilers plaats je in het spoilertopic en niet hier
Ze zijn gewoon niet welkom hier.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat spoilertopic is belachelijk, dat leest toch niemand, dat wéét jij ook ...
Wat is anders het nut van een spoiler ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |