*rill*quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:46 schreef dutchheroin het volgende:
[..]
Tja zwanger van wie? Dus blijven Herman, Kris, Steven, Rink en Krieke over...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Herman lijkt me wel daar het type niet voor, die zou zijn badmuts als anti-conceptie gebruiken![]()
En verlaten...quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:09 schreef dutchheroin het volgende:
.... dan wordt het de eerste uitzending zonder die gepiercete dwerg. Ik zal haar missen!
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Herman lijkt me wel daar het type niet voor, die zou zijn badmuts als anti-conceptie gebruiken![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:35 schreef dutchheroin het volgende:
Dus verder gaand over dit jaar: Hebben jullie Karla ook zo zien kotsen in dat voorstukje? Wat zou er aan de hand zijn: diarree door het te pittige nepalese eten? Uitputting na een proef? Zwangerschapsmisselijkheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
ja ik ook....quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:04 schreef BVO het volgende:!!
Met die zusjes zou ik best dat bad eens in willen hoor..
Een van die twee was ergquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:06 schreef TheSeeker_NL het volgende:
vond je die zusjes echt mooi?! hmm... smaken verschillen
Ja ik ook, jammer dat ze verder zo weinig toevoegden aan het programma behalve Russische pooiers kwaad makenquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:04 schreef BVO het volgende:!!
Met die zusjes zou ik best dat bad eens in willen hoor..
En jammeren met Reinier als blok.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:42 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ja ik ook, jammer dat ze verder zo weinig toevoegden aan het programma behalve Russische pooiers kwaad maken![]()
Jee..quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:00 schreef BVO het volgende:
Die tattoos van Elias trouwens.!
dank uquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, herinneringen ophalen. Leuk!
dan wel in een cafe waar ze PE1 in de dvd spelert kunnen doenquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:30 schreef dutchheroin het volgende:
@Haagse elfje, BVO, Harige Kerel,
kunnen jullie niet gewoon in de kroeg afspreken met zijn drietjes? (komen jullie ook eens buiten...) Dan kun je daar lekker ouwezeiken over vorig jaar, terwijl wij hier dan verder gaan met de rest van ons leven en vooral met peking express van dit jaar... Lijkt me stukken minder vermoeiend voor beide partijen!
Waarom wil jij mij weg?quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:37 schreef keijz het volgende:
zo ff bijlezen hoor
Zijn Orgi en DH nu weg?
en Lost rules, ik heb ze allemaal al op dvd
Beetje vage vergelijking. Vooral de interactioe tussen de koppels was vorig jaar veel leuker en zorgde voor echt spektakel. Dit jaar is het in vergelijking met vorig jaar allemaal "net niet". Het mist allemaal wat persoonlijkheid voor m'n gevoel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:39 schreef wappertje het volgende:
PE1 PE2
Frederik & Ann Rink & Jorien
==> PE2 heeft een veel leuker vader-dochter koppel
Wesley & Juri Just & Bregtje
==> Just & Bregtje twee keer zo leuk
Hans & Rani Jeroen & Manja
==> de spannendste exen in PE2
Sanne & Lotte Karla & Sophie
==> Karla & Sophie winnen het op persoonlijkheid
Robert & Arthur Herman & Kris
==> Robert & Arthur net iets minder saai
Fleur & Bart Marco & Stephan
==> Fleur & Bart net iets minder saai
Elias & Jeske Steven & Sofie
==> PE2 het nozemste koppel, maar Elias & Jetske grappiger
Reinier & Clarinca Krieke & Natalie
==> tja
Alles bij elkaar doet PE2 dus niet onder voor PE1
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Orgi
ontopic: volgens een vriend van me is Just gay, want hij komt best vaak in the golden arm in Groningen dat is een homo-tent
quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]Wat jij in die spoiler zegt is eigenlijk helemaal geen spoiler. Dat had ik al voorspeld voordat jij er die spoiler neerzette. Is eigenlijk ook wel heel logisch waarom ze in de Himalaya moet overgeven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar had ik ook al aan zitten denken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:47 schreef BVO het volgende:
al weet je het PE maar nooit en komen ze de week erop misschien wel weer terug..
't enige verschil (en waarom ik het in een spoiler zet) is dat ik het zeker weet, en jij zat te gissenquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:22 schreef Nory het volgende:
[..]
Wat jij in die spoiler zegt is eigenlijk helemaal geen spoiler. Dat had ik al voorspeld voordat jij er die spoiler neerzette. Is eigenlijk ook wel heel logisch waarom ze in de Himalaya moet overgeven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |