SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
quote:Op zondag 17 april 2005 00:42 schreef sooty het volgende:Ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De viewteller die op 692 staat begs to differquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat spoilertopic is belachelijk, dat leest toch niemand, dat wéét jij ook ...
Wat is anders het nut van een spoiler ...![]()
hulde aan Duiveltjaquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Spoilers plaats je in het spoilertopic en niet hier
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Spoilers plaats je in het spoilertopic en niet hier
neejoh man, we hebben het hier over Peking Express, dat is niet saai, en zal het niet worden ookquote:Op zondag 17 april 2005 12:33 schreef Orginial het volgende:
Volgens mij wordt het hierna echt ubersaai.
kijk jij een andere peking express ofzo?quote:Op zondag 17 april 2005 12:44 schreef Orginial het volgende:
Ach, ze komt met een beetje geluk 3 seconden in beeld.
En ook dan komt er weinig uitquote:Op zondag 17 april 2005 12:44 schreef Orginial het volgende:
Ach, ze komt met een beetje geluk 3 seconden in beeld.
AJAXquote:Op zondag 17 april 2005 15:13 schreef 2Drix het volgende:
Ookal wordt het een baggeraflevering....mijn zondagavond kan niet meer stuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |