ja iidd.. vrouwenquote:op woensdag 13 april 2005 11:11 schreef copycat het volgende:
lekkere vriendin van je vriendin...
heb je haar er al eens mee geconfronteerd waarom ze deze leugens loopt op te hangen?
als ze zo kortzichtig is dat ze in blind vertrouwen achter die vriendin van d'r aanloopt, ben jij veel beter af zonder haar lijkt me.quote:op woensdag 13 april 2005 11:10 schreef roscopcoltrane het volgende:
ze gelooft haar vriendin eerder dan mij, omdat ze zegt, dat zei nog nooit gelogen heeft, en haar al een stuk langer kent, dan mij
inderdaad, stel je vriendin daar 's wat vragen overquote:op woensdag 13 april 2005 11:20 schreef magistic het volgende:
vreemd dat ze het nog zo goed kan vinden met die 'vriendin' van haar...aangezien ze zegt dat ze met jou naar bed is geweest.
dna test.quote:op woensdag 13 april 2005 11:14 schreef frenkie het volgende:
laat die vriendin gewoon bewijzen overleggen. sms-jes, mailtjes, of inkomende gesprekken ofzo..
dat laatste zal ze dus niet doen, juist omdat ze haar vriendin gelooft ipv tsquote:op woensdag 13 april 2005 11:24 schreef xenomaniac het volgende:
dna test.
(of probeer i.s.m. je vriendin een leuk valletje op te zetten..)
quote:op woensdag 13 april 2005 11:14 schreef houniet het volgende:
[..]
ja iidd.. vrouwen![]()
ik denk dat die meid jarloers is ofzo... hoe heb jij contact met die vriendin van je vriendin dan? of helemaal niet..
nee, ik heb haar maar 2x gezien. en ik heb geen nummer, geen achternaam helemaal niets van haar. ik weet wel waar ze ongeveer woont. ik weet ook wel, dat mijn vriendin ook wel erg graag die verhalen gelooft. het klopt inderdaad niet helemaal. maar ja, vrouwen kunnen erg smerig zijn, op dat gebied om alles heel uitgebreid en geloofwaardig te liegen. (blijkt wel weer)quote:op woensdag 13 april 2005 11:11 schreef copycat het volgende:
lekkere vriendin van je vriendin...
heb je haar er al eens mee geconfronteerd waarom ze deze leugens loopt op te hangen?
ben ik nou de enige die denkt dat ie gewoon is vreemdgegaan?quote:op woensdag 13 april 2005 11:57 schreef nature het volgende:
ts, hoe meer jij de waarheid probeert te vertellen aan je vriendin, hoe minder ze je zal gaan geloven, dan lijkt het alsof je iets op je geweten hebt. jij bent degene die hier bedonderd wordt, onthoudt dat goed, als ze je niet vertrouwt is de relatie niks waard.
ik denk een jaar of 23 / 24 zoiets.quote:op woensdag 13 april 2005 11:47 schreef xenomaniac het volgende:
hoe oud is die vriendin eigenlijk?
mezelf voor de gek houden, tsja, lelijk is ze niet, maar ik zou zoiets gewoon nooit doen. maar goed, alleen mensen die mij langer (en of goed) kennen, kunnen dat beamen. ik kan inderdaad wel blijven herhalen dat het niet zo is, maar ja, dan wordt het inderdaad misschien niet geloofwaardiger erop. maar ondanks alles, heb ik wel een enorm klotegevoel dat iemand zo een macht kan hebben, door allerlei dingen te gaan verzinnen...quote:op woensdag 13 april 2005 11:28 schreef livelived het volgende:
of die vriendin heeft gewoon gelijk en jij probeert jezelf voor de gek te houden met dit topic
maar ehh ze weet toch geen details zoals moedervlekken op gevoelige plekken enzo (dingen die ze dus nooit goed zou kunnen raden)
of ze is jaloersquote:op woensdag 13 april 2005 12:10 schreef brammetje het volgende:
kom op man, je laat je toch niet iets aanpraten waarvan je weet dat je het niet gedaan hebt. zeker niet als die teef jou blijkbaar niet mag en je probeert te naaien.
the bastardquote:op woensdag 13 april 2005 12:11 schreef livelived het volgende:
[..]
ben ik nou de enige die denkt dat ie gewoon is vreemdgegaan?
quote:op woensdag 13 april 2005 11:10 schreef roscopcoltrane het volgende:
ik ken een klein half jaar, een hele leuke en mooie vrouw. en we hebben een relatie.
raarrr..quote:op woensdag 13 april 2005 12:11 schreef roscopcoltrane het volgende:
ik denk een jaar of 23 / 24 zoiets.
ik denk dat hij bedoelt dat de vriendin van de vriendin 23 of 24 is.quote:
okay.quote:op woensdag 13 april 2005 12:21 schreef angeles het volgende:
ik denk dat hij bedoelt dat de vriendin van de vriendin 23 of 24 is.
is jou keus, als mijn beste vriend zoiets zei dan zou ik hem direct geloven, dus ja ik kan me wel iets bij je vriendin voorstellen.quote:op woensdag 13 april 2005 13:31 schreef roscopcoltrane het volgende:
daywalkur, het is niet een kwestie van snel opgeven, want het speelt al langer als vandaag. maar inderdaad, ik denk dat stoppen uiteindelijk het beste is, want het zal wel niet bij dit blijven, als ze me nu al niet gelooft....
ja, dat begrijp ik ook.... daarom is het ook zo klote. als gewoon een persoon zoiets zegt, dan heb je nog van, nou ja, het zal wel, ik ga het even in de gaten houden ofzo, maar als een hele goede vriend(in) dit zegt, dan geloof je dat (of toch meer)... dit maakt het dus erg frusterend.quote:op woensdag 13 april 2005 13:36 schreef daywalkur het volgende:
[..]
is jou keus, als mijn beste vriend zoiets zei dan zou ik hem direct geloven, dus ja ik kan me wel iets bij je vriendin voorstellen.
check.. en dan wordt het uiteindelijk toch een vertrouwenskwestie.quote:op woensdag 13 april 2005 14:01 schreef roscopcoltrane het volgende:
[..]
ja, dat begrijp ik ook.... daarom is het ook zo klote. als gewoon een persoon zoiets zegt, dan heb je nog van, nou ja, het zal wel, ik ga het even in de gaten houden ofzo, maar als een hele goede vriend(in) dit zegt, dan geloof je dat (of toch meer)... dit maakt het dus erg frusterend.![]()
als het wel was gebeurd, dan had ik echt niet hier gaan lopen schrijven of wat dan ook... ik had het vantevoren al uitgemaakt dan . maar goed, het blijkt dus uit jouw reactie, dat het een hele moeilijke kwestie wordt, om haar te overtuigen dat er niets is... en dat maakt het erg klote. maar ik kan je reactie wel begrijpen hoor, het is ook allemaal erg wazig, en erg frusterend dat ik dit mee moet maken... het is nog maar mijn derde vriendin, omdat ik eigenlijk helemaal niet zo een type ben, die meiden loopt te versieren. wat dat betreft ben ik maar een saaie jongen.quote:op woensdag 13 april 2005 14:14 schreef livelived het volgende:
kom op denk ff na allemaal. je vriendin gelooft haar beste vriendin als deze zegt met jou naar bed te zijn geweest terwijl jij je van geen kwaad bewust bent?
: "oh shit wat moet ik nu doen. ff op fok vragen hoe ik me vriendin kan overtuigen". tuuwk.
laten we nou ff heel eerlijk wezen. je kon gewoon je handen niet thuishouden(want dan is je reactie ineens veel begrijpelijker). vervolgens baal jij ervan dat de ander macht heeft. dat zou ze niet hebben als jij dat leutertje binnenboort had gehouden. tja balen maar eigen schuld dikke bult.
heb jij je al eens afgevraagd of jouw vriendin niet van jou af wil, en op deze manier langzaam op een breuk aanstuurt, omdat ze te laf is om zelf gewoon een eind aan de relatie te maken ? ik vind het een vreemd verhaal, als je niet vreemd bent gegaan, en je vriendin gelooft klakkeloos die vriendin van d'r zonder ook maar om een greintje bewijs te vragen, dan ben ik van mening dat die twee samen wat bekokstoofd hebben omdat jouw vriendin van je af wil.quote:op woensdag 13 april 2005 14:29 schreef roscopcoltrane het volgende:
[..]
als het wel was gebeurd, dan had ik echt niet hier gaan lopen schrijven of wat dan ook... ik had het vantevoren al uitgemaakt dan . maar goed, het blijkt dus uit jouw reactie, dat het een hele moeilijke kwestie wordt, om haar te overtuigen dat er niets is... en dat maakt het erg klote. maar ik kan je reactie wel begrijpen hoor, het is ook allemaal erg wazig, en erg frusterend dat ik dit mee moet maken... het is nog maar mijn derde vriendin, omdat ik eigenlijk helemaal niet zo een type ben, die meiden loopt te versieren. wat dat betreft ben ik maar een saaie jongen.
daar lijkt het ook wel een beetje op ja. pas geleden bij iemand ook meegemaakt, dat een vriendin van een jongen zei, dat ze naar d'm oma moest, en naar haar broer etc, en bleek ze gewoon een ander te zien.quote:op woensdag 13 april 2005 14:38 schreef coolguy het volgende:
[..]
vrouwen hebben soms idiote manieren om zoiets voor elkaar te krijgenje kunt t ook gewoon zeggen maar das voor veel mensen nogal moeilijk.
dat is toch vaag? of hebben die 2 ook ruzie nu?quote:op woensdag 13 april 2005 14:47 schreef livelived het volgende:
maar waarom wordt je vriendin niet boos op die beste vriendin?!? zei heeft het immers toegelaten volgens haar! wat zegt je vriendin daarop? ik ben heel benieuwd
die vriendin van ts' vriendin is niet het enige probleem. zijn eigen vriendin is ook het probleem. tis kut dat dat ene wijf met dergelijke beschuldigingen komt, maar mijn eerste reactie zou dan een vraag om bewijs zijn. ts beschrijft daar niets van, blijkbaar gelooft zijn vriendin die vriendin van dr klakkeloos. dan kan ts dat ene wijf wel confronteren, maar als zijn eigen vriendin net zo hard meedoet, dan ga ik denken dat er meer aan t handje is.quote:op woensdag 13 april 2005 15:35 schreef ikwilbert het volgende:
jezus roscopcoltrane, zit niet zo zielig te doen man!
gewoon die vriedin confronteren. je kunt het wel uitmaken enzo maar wat schiet je daar op? laat je die bitch nog winnen ook!
aanpakken die handel! en confronteer haar met haar uitspraken!![]()
geweldig, dat kan ook van elke andere gozer on the world zijn, dat ze zwanger is is nog geen bewijs dat ts dr vol heeft gepompt he.quote:op woensdag 13 april 2005 15:46 schreef livelived het volgende:
"ik wil bewijs"![]()
"ik ben eehhhh zwanger"
dus...als jij in de situatie van ts had gezeten, en jouw vriendin had bewijs gevraagd aan haar vriendin en die had gezegd dat ze uhh,...zwanger was...dan had jij genoeg mensenkennis gehad om in te kunnen schatten of ze liegt of niet ? volgens mij snap ik je niet, want als je vreemd bent gegaan en de zij is zwanger dan weet je dus dat dat zo is, daar heb je geen mensenkennis voor nodig.quote:
nee nee. want ik vermoed dat dat is wat zij wil. wat jij moet zeggen (als het toch al niet meer te redden is maakt het niet meer zoveel uit wat je zegt) is van "oke, jij gelooft haar, zonder een greintje bewijs, wat ik nogal verdacht vind, dus als je een einde aan deze relatie wil maken moet je het nu zeggen of haar opbellen waar ik bij ben voor bewijs".quote:op woensdag 13 april 2005 16:14 schreef roscopcoltrane het volgende:
wat ik wil, is dat deze onzin stopt, en dat mijn onschuld bewezen wordt. maar ik heb zelfs geen telefoonnnummer van haar, en geen emailadres. dus dat wordt behoorlijk klote, om met haar in contact te komen. opgeven wil ik niet, maar op een gegeven moment wordt het teveel. als ik zeg hier heb je mij gsm, zoek haar nummer op, dan zegt mijn vriendin, je kunt het nummer ook gewist hebben... ja, dat kan inderdaad ja.
ik vind het wel tof, dat er mee gedacht wordt door jullie !!! maar ik denk gewoon dat stoppen het beste is. het klopt gewoon niet.
jij zegt wat ik zeg alleen ben jij wat directer....en onbeleefderquote:op woensdag 13 april 2005 16:42 schreef tomek het volgende:
man man, wat doe je nou moeilijk.
zeg het volgende tegen je vriendin: 'hé, doe mij dat nummer van die kuthoer dan kan ik haar bellen om te vragen of ze langskomt om te vertellen hoe lang me pik is'.
klaar toch? je bent toch onschuldig?
ja misschien dat hij het dan eindelijk eens begrijptquote:op woensdag 13 april 2005 16:57 schreef coolguy het volgende:
[..]
jij zegt wat ik zeg alleen ben jij wat directer....en onbeleefder![]()
ook tegen zijn vriendin. kom nou, als ts dit pikt van zijn vriendin met een "nee, jij kon er niks aan doen, het was je beste vriendin die naar tegen je deed en ik ben niet boos op je", dan gebeurt dit gegarandeerd de volgende keer weer. de vriendin van ts mag best weten hoe erg zij hem krenkt door niet hem te geloven, en zich daar schuldig over voelen.quote:op woensdag 13 april 2005 17:50 schreef tomek het volgende:
[..]
ja misschien dat hij het dan eindelijk eens begrijpt![]()
edit: overigens, als ts de waarheid spreekt staat hij ook best in zijn recht om lichtelijk onbeleefd te gaan doen vind ik. alleen niet tegen zijn vriendin, die kan er naar alle waarschijnlijkheid ook weinig aan doen.
blijf het een vaag verhaal vinden dit....
ga naar je vriendin, bel dat wijf op en dan zie je wel weer verder?quote:op woensdag 13 april 2005 16:20 schreef coolguy het volgende:
[..]
nee nee. want ik vermoed dat dat is wat zij wil. wat jij moet zeggen (als het toch al niet meer te redden is maakt het niet meer zoveel uit wat je zegt) is van "oke, jij gelooft haar, zonder een greintje bewijs, wat ik nogal verdacht vind, dus als je een einde aan deze relatie wil maken moet je het nu zeggen of haar opbellen waar ik bij ben voor bewijs".
als ze belt, wil ze het niet uitmaken, maar dan wel naar bewijs vragen wat die vriendin van dr alleen maar kan weten als ze ts daadwerkelijk naakt heeft gezien!, maar als ze zegt nee doe ik niet, dan maak ik het wel uit, dan is dat precies waar ze van het begin op aan gestuurd heeft, dus dan weet je ook genoeg. in ieder geval heb je dan wel bereikt dat zij de knoop heeft doorgehakt. dat zal ze moeilijk vinden, gezien de hoeveelheid moeite die ze doet om die beslissing er bij jou uit te krijgen...kloot je dr alsnog![]()
ik moet zeggen dat ik dit al niet erg positief vind klinken voor een echte relatie. of iig, de relaties die ik heb hoop ik toch nooit op deze manier te moeten omschrijven. de zin klopt echtquote:op woensdag 13 april 2005 11:10 schreef roscopcoltrane het volgende:
ik ken een klein half jaar, een hele leuke en mooie vrouw. en we hebben een relatie. we zien elkaar niet zovaak, hebben alletwee ook een eigen leventje, maar dat is allemaal niet erg.
inderdaad. het zou mijn beste vriendin meteen niet meer zijn. mijn beste vriendinnen zouden namelijk weten hoeveel mijn vriend voor me betekent. echte vriendinnen hebben daar respect voor en blijven van je vriend af. als ik haar was had ik sowieso afstand van beiden gedaan om even na te denken. daarna zou ik pas bewijzen gaan zoeken, over wie nou precies liegt.quote:op woensdag 13 april 2005 11:20 schreef magistic het volgende:
vreemd dat ze het nog zo goed kan vinden met die 'vriendin' van haar...aangezien ze zegt dat ze met jou naar bed is geweest.
als mijn beste vriend mij zou vertellen dat hij met mijn vriendin naar bed is geweest, dan heeft hij een groot probleem...
ik zou ook stoppen als ik vreemd was gegaan. vertrouwen krijg je nooit meer terugquote:op woensdag 13 april 2005 23:30 schreef roscopcoltrane het volgende:
bedankt alvast voor de antwoorden en dergelijke. ik zal er eens goed over nadenken, hoe ik dit het beste kan aanpakken, cq stoppen. op deze manier doorgaan is zinloos, en doet alleen maar pijn...
ik sluit me aan bij peter r. de vries.quote:op woensdag 13 april 2005 11:13 schreef overlast het volgende:
pfff die vriendin is niet het probleem, maar jouw vriendin is het probleem lijkt me.
lekker bizar weer. als zij zonder enige vrom van bewijs dit aanneemt kan je daar niet zoveel aan doen.
heb je geen alibi ofzo![]()
bedankt, ik weet allemaal niet wat ik moet denken, maar wat jij schrijft zou ook wel best eens kunnen. godverdomme, wat een gekloot... en dat terwijl ik nog in het "verliefheids" stadium zit. maar op deze manier gaat dat gevoel wel verdwijnen als sneeuw voor de zon...quote:op donderdag 14 april 2005 00:51 schreef livelived het volgende:
mocht die beste vriendin trouwens ineens wel details weten dan lult je vriendin dus dingen door.
ik ben benieuwd hoe het verder loopt. sterkte enzo [afbeelding]
tja, maar vriendin van ts zal hem ook vast weleens naakt gezien hebben, en als die twee echt een plan gesmeed hebben, zal vriendin van ts dit waarschijnlijk ook wel verteld hebben.quote:op woensdag 13 april 2005 16:20 schreef coolguy het volgende:
[..]
als ze belt, wil ze het niet uitmaken, maar dan wel naar bewijs vragen wat die vriendin van dr alleen maar kan weten als ze ts daadwerkelijk naakt heeft gezien!
nou zo origineel is ie niet volgens mij.quote:op donderdag 14 april 2005 01:22 schreef joana het volgende:
tering, confronteren d'ermee. want het klopt voor geen meter als zij de verhalen van haar vriendin klakkeloos aanneemt als waarheid.
het is wel een origineel manier van uitmaken door de schuld te schuiven in jouw schoenen.
ofwel: gewoon voor het blok zetten. zij of jij.quote:op donderdag 14 april 2005 11:08 schreef coolguy het volgende:
[..]
nou zo origineel is ie niet volgens mij.
ik zou trouwens, nu ik er over nagedacht heb, het wat eenvoudiger aanpakken. ik zou, in tegenstelling tot wat ik eerst schreef, niet meer haar het laten uitmaken, maar gewoon zeggen van 'joh luister eens, ik heb in dit gezeik geen zin, als jij haar gelooft zonder verder bewijs of wat dan ook, dan gaat het nergens meer over, dus zet ik er nu een punt achter'.
als ze makkelijk toegeeft, helder. zo niet, dan zou ik eens een heel serieus gesprek beginnen over waarom ze dan geen bewijs wil zien etc.
ik denk persoonlijk dat ze gaat toegeven, ja, of ze stribbelt wat tegen voor de vorm of zo. gewoon dumpen die handel (simpeler gezegd dan gedaan) want hier heb je niets aan. ik hoop dat je inziet dat dit gewoon nergens over gaat. ik bedoel niet uitmaken omdat je dit te kut vind/teveel pijn doet, maar gewoon omdat het écht nergens over gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |