geweldig, dat kan ook van elke andere gozer on the world zijn, dat ze zwanger is is nog geen bewijs dat ts dr vol heeft gepompt he.quote:op woensdag 13 april 2005 15:46 schreef livelived het volgende:
"ik wil bewijs"![]()
"ik ben eehhhh zwanger"
dus...als jij in de situatie van ts had gezeten, en jouw vriendin had bewijs gevraagd aan haar vriendin en die had gezegd dat ze uhh,...zwanger was...dan had jij genoeg mensenkennis gehad om in te kunnen schatten of ze liegt of niet ? volgens mij snap ik je niet, want als je vreemd bent gegaan en de zij is zwanger dan weet je dus dat dat zo is, daar heb je geen mensenkennis voor nodig.quote:
nee nee. want ik vermoed dat dat is wat zij wil. wat jij moet zeggen (als het toch al niet meer te redden is maakt het niet meer zoveel uit wat je zegt) is van "oke, jij gelooft haar, zonder een greintje bewijs, wat ik nogal verdacht vind, dus als je een einde aan deze relatie wil maken moet je het nu zeggen of haar opbellen waar ik bij ben voor bewijs".quote:op woensdag 13 april 2005 16:14 schreef roscopcoltrane het volgende:
wat ik wil, is dat deze onzin stopt, en dat mijn onschuld bewezen wordt. maar ik heb zelfs geen telefoonnnummer van haar, en geen emailadres. dus dat wordt behoorlijk klote, om met haar in contact te komen. opgeven wil ik niet, maar op een gegeven moment wordt het teveel. als ik zeg hier heb je mij gsm, zoek haar nummer op, dan zegt mijn vriendin, je kunt het nummer ook gewist hebben... ja, dat kan inderdaad ja.
ik vind het wel tof, dat er mee gedacht wordt door jullie !!! maar ik denk gewoon dat stoppen het beste is. het klopt gewoon niet.
jij zegt wat ik zeg alleen ben jij wat directer....en onbeleefderquote:op woensdag 13 april 2005 16:42 schreef tomek het volgende:
man man, wat doe je nou moeilijk.
zeg het volgende tegen je vriendin: 'hé, doe mij dat nummer van die kuthoer dan kan ik haar bellen om te vragen of ze langskomt om te vertellen hoe lang me pik is'.
klaar toch? je bent toch onschuldig?
ja misschien dat hij het dan eindelijk eens begrijptquote:op woensdag 13 april 2005 16:57 schreef coolguy het volgende:
[..]
jij zegt wat ik zeg alleen ben jij wat directer....en onbeleefder![]()
ook tegen zijn vriendin. kom nou, als ts dit pikt van zijn vriendin met een "nee, jij kon er niks aan doen, het was je beste vriendin die naar tegen je deed en ik ben niet boos op je", dan gebeurt dit gegarandeerd de volgende keer weer. de vriendin van ts mag best weten hoe erg zij hem krenkt door niet hem te geloven, en zich daar schuldig over voelen.quote:op woensdag 13 april 2005 17:50 schreef tomek het volgende:
[..]
ja misschien dat hij het dan eindelijk eens begrijpt![]()
edit: overigens, als ts de waarheid spreekt staat hij ook best in zijn recht om lichtelijk onbeleefd te gaan doen vind ik. alleen niet tegen zijn vriendin, die kan er naar alle waarschijnlijkheid ook weinig aan doen.
blijf het een vaag verhaal vinden dit....
ga naar je vriendin, bel dat wijf op en dan zie je wel weer verder?quote:op woensdag 13 april 2005 16:20 schreef coolguy het volgende:
[..]
nee nee. want ik vermoed dat dat is wat zij wil. wat jij moet zeggen (als het toch al niet meer te redden is maakt het niet meer zoveel uit wat je zegt) is van "oke, jij gelooft haar, zonder een greintje bewijs, wat ik nogal verdacht vind, dus als je een einde aan deze relatie wil maken moet je het nu zeggen of haar opbellen waar ik bij ben voor bewijs".
als ze belt, wil ze het niet uitmaken, maar dan wel naar bewijs vragen wat die vriendin van dr alleen maar kan weten als ze ts daadwerkelijk naakt heeft gezien!, maar als ze zegt nee doe ik niet, dan maak ik het wel uit, dan is dat precies waar ze van het begin op aan gestuurd heeft, dus dan weet je ook genoeg. in ieder geval heb je dan wel bereikt dat zij de knoop heeft doorgehakt. dat zal ze moeilijk vinden, gezien de hoeveelheid moeite die ze doet om die beslissing er bij jou uit te krijgen...kloot je dr alsnog![]()
ik moet zeggen dat ik dit al niet erg positief vind klinken voor een echte relatie. of iig, de relaties die ik heb hoop ik toch nooit op deze manier te moeten omschrijven. de zin klopt echtquote:op woensdag 13 april 2005 11:10 schreef roscopcoltrane het volgende:
ik ken een klein half jaar, een hele leuke en mooie vrouw. en we hebben een relatie. we zien elkaar niet zovaak, hebben alletwee ook een eigen leventje, maar dat is allemaal niet erg.
inderdaad. het zou mijn beste vriendin meteen niet meer zijn. mijn beste vriendinnen zouden namelijk weten hoeveel mijn vriend voor me betekent. echte vriendinnen hebben daar respect voor en blijven van je vriend af. als ik haar was had ik sowieso afstand van beiden gedaan om even na te denken. daarna zou ik pas bewijzen gaan zoeken, over wie nou precies liegt.quote:op woensdag 13 april 2005 11:20 schreef magistic het volgende:
vreemd dat ze het nog zo goed kan vinden met die 'vriendin' van haar...aangezien ze zegt dat ze met jou naar bed is geweest.
als mijn beste vriend mij zou vertellen dat hij met mijn vriendin naar bed is geweest, dan heeft hij een groot probleem...
ik zou ook stoppen als ik vreemd was gegaan. vertrouwen krijg je nooit meer terugquote:op woensdag 13 april 2005 23:30 schreef roscopcoltrane het volgende:
bedankt alvast voor de antwoorden en dergelijke. ik zal er eens goed over nadenken, hoe ik dit het beste kan aanpakken, cq stoppen. op deze manier doorgaan is zinloos, en doet alleen maar pijn...
ik sluit me aan bij peter r. de vries.quote:op woensdag 13 april 2005 11:13 schreef overlast het volgende:
pfff die vriendin is niet het probleem, maar jouw vriendin is het probleem lijkt me.
lekker bizar weer. als zij zonder enige vrom van bewijs dit aanneemt kan je daar niet zoveel aan doen.
heb je geen alibi ofzo![]()
bedankt, ik weet allemaal niet wat ik moet denken, maar wat jij schrijft zou ook wel best eens kunnen. godverdomme, wat een gekloot... en dat terwijl ik nog in het "verliefheids" stadium zit. maar op deze manier gaat dat gevoel wel verdwijnen als sneeuw voor de zon...quote:op donderdag 14 april 2005 00:51 schreef livelived het volgende:
mocht die beste vriendin trouwens ineens wel details weten dan lult je vriendin dus dingen door.
ik ben benieuwd hoe het verder loopt. sterkte enzo [afbeelding]
tja, maar vriendin van ts zal hem ook vast weleens naakt gezien hebben, en als die twee echt een plan gesmeed hebben, zal vriendin van ts dit waarschijnlijk ook wel verteld hebben.quote:op woensdag 13 april 2005 16:20 schreef coolguy het volgende:
[..]
als ze belt, wil ze het niet uitmaken, maar dan wel naar bewijs vragen wat die vriendin van dr alleen maar kan weten als ze ts daadwerkelijk naakt heeft gezien!
nou zo origineel is ie niet volgens mij.quote:op donderdag 14 april 2005 01:22 schreef joana het volgende:
tering, confronteren d'ermee. want het klopt voor geen meter als zij de verhalen van haar vriendin klakkeloos aanneemt als waarheid.
het is wel een origineel manier van uitmaken door de schuld te schuiven in jouw schoenen.
ofwel: gewoon voor het blok zetten. zij of jij.quote:op donderdag 14 april 2005 11:08 schreef coolguy het volgende:
[..]
nou zo origineel is ie niet volgens mij.
ik zou trouwens, nu ik er over nagedacht heb, het wat eenvoudiger aanpakken. ik zou, in tegenstelling tot wat ik eerst schreef, niet meer haar het laten uitmaken, maar gewoon zeggen van 'joh luister eens, ik heb in dit gezeik geen zin, als jij haar gelooft zonder verder bewijs of wat dan ook, dan gaat het nergens meer over, dus zet ik er nu een punt achter'.
als ze makkelijk toegeeft, helder. zo niet, dan zou ik eens een heel serieus gesprek beginnen over waarom ze dan geen bewijs wil zien etc.
ik denk persoonlijk dat ze gaat toegeven, ja, of ze stribbelt wat tegen voor de vorm of zo. gewoon dumpen die handel (simpeler gezegd dan gedaan) want hier heb je niets aan. ik hoop dat je inziet dat dit gewoon nergens over gaat. ik bedoel niet uitmaken omdat je dit te kut vind/teveel pijn doet, maar gewoon omdat het écht nergens over gaat.
z'n linker balzak...quote:op vrijdag 15 april 2005 11:23 schreef man_made_god het volgende:
heb je niet een moedervlek op je linker balzak ofzo?
dude inderdaad, wie heeft er nou twee balzakken.quote:
dus 2 balzakken zijn niet normaal?quote:
indeed. waar is de ts gebleven?quote:op zaterdag 16 april 2005 00:44 schreef hilzillah het volgende:
ik vind het een vaag verhaal, en eigenlijk geloof ik er geen barst van.... er is namelijk na ongeveer 800 keer vragen, nog steeds geen antwoord gekomen op de vraag " is je vriendin nou boos op die beste vriendin"
dat het een vaag verhaal is, heb je helemaal gelijk in.... in vind dat ook namelijk. nee, mijn vriendin is volgens mij niet zo boos nee, reden te meer, om te stoppen lijkt me... het is wel enorm klote, maar ja, zo kan het echt niet langer...quote:op zaterdag 16 april 2005 00:44 schreef hilzillah het volgende:
ik vind het een vaag verhaal, en eigenlijk geloof ik er geen barst van.... er is namelijk na ongeveer 800 keer vragen, nog steeds geen antwoord gekomen op de vraag " is je vriendin nou boos op die beste vriendin"
^^^^quote:op zaterdag 16 april 2005 16:57 schreef pdoa het volgende:
volgens mij zoekt ze gewoon een reden om het uit te maken, en heeft ze de hulp ingeroepen van die vriendin. verloren zaak lijkt me zo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |