z'n linker balzak...quote:op vrijdag 15 april 2005 11:23 schreef man_made_god het volgende:
heb je niet een moedervlek op je linker balzak ofzo?
dude inderdaad, wie heeft er nou twee balzakken.quote:
dus 2 balzakken zijn niet normaal?quote:
indeed. waar is de ts gebleven?quote:op zaterdag 16 april 2005 00:44 schreef hilzillah het volgende:
ik vind het een vaag verhaal, en eigenlijk geloof ik er geen barst van.... er is namelijk na ongeveer 800 keer vragen, nog steeds geen antwoord gekomen op de vraag " is je vriendin nou boos op die beste vriendin"
dat het een vaag verhaal is, heb je helemaal gelijk in.... in vind dat ook namelijk. nee, mijn vriendin is volgens mij niet zo boos nee, reden te meer, om te stoppen lijkt me... het is wel enorm klote, maar ja, zo kan het echt niet langer...quote:op zaterdag 16 april 2005 00:44 schreef hilzillah het volgende:
ik vind het een vaag verhaal, en eigenlijk geloof ik er geen barst van.... er is namelijk na ongeveer 800 keer vragen, nog steeds geen antwoord gekomen op de vraag " is je vriendin nou boos op die beste vriendin"
^^^^quote:op zaterdag 16 april 2005 16:57 schreef pdoa het volgende:
volgens mij zoekt ze gewoon een reden om het uit te maken, en heeft ze de hulp ingeroepen van die vriendin. verloren zaak lijkt me zo...
optie 2quote:op maandag 18 april 2005 11:20 schreef deetch het volgende:
je hebt twee opties. je moet het sowieso uitmaken want een relatie zit er toch niet meer in met deze toestand. de manier waarop je ermee omgaat is van belang voor de rest van je leven.
optie 1:
maak het direct uit en laat je van je slapste kant zien. de rest van je leven zul je geflikt worden door vrouwen want dat ga je nl. na deze slappe aanpak uitstralen. je kan net zo goed een "ik ben een voetveeg" bord omhoog houden. you are a pussy.
optie 2:
ga de confrontatie aan, probeer dat schijtwijf te grazen te nemen. maak het daarna uit. jij laat zien dat er niet met je gespeeld kan worden. de rest van je leven zul je uitstralen dat jij een stoere vent bent die niet kan worden gepakt. jij hebt de rest van je leven lekkere wijven en veel sex. you get pussy.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |