ja iidd.. vrouwenquote:op woensdag 13 april 2005 11:11 schreef copycat het volgende:
lekkere vriendin van je vriendin...
heb je haar er al eens mee geconfronteerd waarom ze deze leugens loopt op te hangen?
als ze zo kortzichtig is dat ze in blind vertrouwen achter die vriendin van d'r aanloopt, ben jij veel beter af zonder haar lijkt me.quote:op woensdag 13 april 2005 11:10 schreef roscopcoltrane het volgende:
ze gelooft haar vriendin eerder dan mij, omdat ze zegt, dat zei nog nooit gelogen heeft, en haar al een stuk langer kent, dan mij
inderdaad, stel je vriendin daar 's wat vragen overquote:op woensdag 13 april 2005 11:20 schreef magistic het volgende:
vreemd dat ze het nog zo goed kan vinden met die 'vriendin' van haar...aangezien ze zegt dat ze met jou naar bed is geweest.
dna test.quote:op woensdag 13 april 2005 11:14 schreef frenkie het volgende:
laat die vriendin gewoon bewijzen overleggen. sms-jes, mailtjes, of inkomende gesprekken ofzo..
dat laatste zal ze dus niet doen, juist omdat ze haar vriendin gelooft ipv tsquote:op woensdag 13 april 2005 11:24 schreef xenomaniac het volgende:
dna test.
(of probeer i.s.m. je vriendin een leuk valletje op te zetten..)
quote:op woensdag 13 april 2005 11:14 schreef houniet het volgende:
[..]
ja iidd.. vrouwen![]()
ik denk dat die meid jarloers is ofzo... hoe heb jij contact met die vriendin van je vriendin dan? of helemaal niet..
nee, ik heb haar maar 2x gezien. en ik heb geen nummer, geen achternaam helemaal niets van haar. ik weet wel waar ze ongeveer woont. ik weet ook wel, dat mijn vriendin ook wel erg graag die verhalen gelooft. het klopt inderdaad niet helemaal. maar ja, vrouwen kunnen erg smerig zijn, op dat gebied om alles heel uitgebreid en geloofwaardig te liegen. (blijkt wel weer)quote:op woensdag 13 april 2005 11:11 schreef copycat het volgende:
lekkere vriendin van je vriendin...
heb je haar er al eens mee geconfronteerd waarom ze deze leugens loopt op te hangen?
ben ik nou de enige die denkt dat ie gewoon is vreemdgegaan?quote:op woensdag 13 april 2005 11:57 schreef nature het volgende:
ts, hoe meer jij de waarheid probeert te vertellen aan je vriendin, hoe minder ze je zal gaan geloven, dan lijkt het alsof je iets op je geweten hebt. jij bent degene die hier bedonderd wordt, onthoudt dat goed, als ze je niet vertrouwt is de relatie niks waard.
ik denk een jaar of 23 / 24 zoiets.quote:op woensdag 13 april 2005 11:47 schreef xenomaniac het volgende:
hoe oud is die vriendin eigenlijk?
mezelf voor de gek houden, tsja, lelijk is ze niet, maar ik zou zoiets gewoon nooit doen. maar goed, alleen mensen die mij langer (en of goed) kennen, kunnen dat beamen. ik kan inderdaad wel blijven herhalen dat het niet zo is, maar ja, dan wordt het inderdaad misschien niet geloofwaardiger erop. maar ondanks alles, heb ik wel een enorm klotegevoel dat iemand zo een macht kan hebben, door allerlei dingen te gaan verzinnen...quote:op woensdag 13 april 2005 11:28 schreef livelived het volgende:
of die vriendin heeft gewoon gelijk en jij probeert jezelf voor de gek te houden met dit topic
maar ehh ze weet toch geen details zoals moedervlekken op gevoelige plekken enzo (dingen die ze dus nooit goed zou kunnen raden)
of ze is jaloersquote:op woensdag 13 april 2005 12:10 schreef brammetje het volgende:
kom op man, je laat je toch niet iets aanpraten waarvan je weet dat je het niet gedaan hebt. zeker niet als die teef jou blijkbaar niet mag en je probeert te naaien.
the bastardquote:op woensdag 13 april 2005 12:11 schreef livelived het volgende:
[..]
ben ik nou de enige die denkt dat ie gewoon is vreemdgegaan?
quote:op woensdag 13 april 2005 11:10 schreef roscopcoltrane het volgende:
ik ken een klein half jaar, een hele leuke en mooie vrouw. en we hebben een relatie.
raarrr..quote:op woensdag 13 april 2005 12:11 schreef roscopcoltrane het volgende:
ik denk een jaar of 23 / 24 zoiets.
ik denk dat hij bedoelt dat de vriendin van de vriendin 23 of 24 is.quote:
okay.quote:op woensdag 13 april 2005 12:21 schreef angeles het volgende:
ik denk dat hij bedoelt dat de vriendin van de vriendin 23 of 24 is.
is jou keus, als mijn beste vriend zoiets zei dan zou ik hem direct geloven, dus ja ik kan me wel iets bij je vriendin voorstellen.quote:op woensdag 13 april 2005 13:31 schreef roscopcoltrane het volgende:
daywalkur, het is niet een kwestie van snel opgeven, want het speelt al langer als vandaag. maar inderdaad, ik denk dat stoppen uiteindelijk het beste is, want het zal wel niet bij dit blijven, als ze me nu al niet gelooft....
ja, dat begrijp ik ook.... daarom is het ook zo klote. als gewoon een persoon zoiets zegt, dan heb je nog van, nou ja, het zal wel, ik ga het even in de gaten houden ofzo, maar als een hele goede vriend(in) dit zegt, dan geloof je dat (of toch meer)... dit maakt het dus erg frusterend.quote:op woensdag 13 april 2005 13:36 schreef daywalkur het volgende:
[..]
is jou keus, als mijn beste vriend zoiets zei dan zou ik hem direct geloven, dus ja ik kan me wel iets bij je vriendin voorstellen.
check.. en dan wordt het uiteindelijk toch een vertrouwenskwestie.quote:op woensdag 13 april 2005 14:01 schreef roscopcoltrane het volgende:
[..]
ja, dat begrijp ik ook.... daarom is het ook zo klote. als gewoon een persoon zoiets zegt, dan heb je nog van, nou ja, het zal wel, ik ga het even in de gaten houden ofzo, maar als een hele goede vriend(in) dit zegt, dan geloof je dat (of toch meer)... dit maakt het dus erg frusterend.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |