Houwe so, het moet een beetje exclusief blijvenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
bij wijze van spreken
neu ben echt te hetero om zoiets uit te proberen![]()
gelijk enzoquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hmm dat is wel vrij hard ja... net ruzie gehad ofzo?
en had ie nog uitgelegd waarom ie niet wilde praten?
Klinkt wel vaag idd. Hopen dat het eenmalig isquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:36 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee geen ruzie gehad.. Hij was aan het leren, en t irriteerde hem dat ik over mijn stage begon.. dat ik t best moelijk vind om weg te gaan enzo.. En ik snap het ook wel van hem hoor.. misschien zie ik het allemaal een beetje negatief enzo.. Maar dan hoef je toch neit gelijk zo te doen
.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, zulke momenten heb je wel eens Bloem. Moet je niet zo zwaar aan tillen. Morgen is alles weer oke.
Ik zou het geloof ik ook niet echt leukvinden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:46 schreef Suijk het volgende:
Tja, ik zou het niet zo op prijs stellen als mijn vriendinnetje op Fok van dat soort privé info zou zetten, eerlijk gezegd...
Axeltje weer bezig geweest?quote:
Hij begon erg te huilen van chelseaquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft Axel je weer eens flink bezig gehouden?
Die ijzeren staaf in je broek waarmee je probeerde SCH te imponeren hebben we maar in beslag genomen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:51 schreef AirRaid het volgende:
zeg is dat fouilleren bij de deur nu echt nodg, het is niet alsof ik vuurwerk bij me heb![]()
Het voetbalverstand zit er al goed in, mooi. Hij houdt dus van attractief voetbal.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij begon erg te huilen van chelsea
dat was niet voor SCH maar voor Blumchenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Die ijzeren staaf in je broek waarmee je probeerde SCH te imponeren hebben we maar in beslag genomen.
Probeer het volgende keer gewoon met een rolletje King?
Qua attractief voetbal is hij onder een slecht gesternte geboren, maar gelukkig geloof ik niet in astrologie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het voetbalverstand zit er al goed in, mooi. Hij houdt dus van attractief voetbal.
En ja hoor, deze door de wolgeverfde ervaren hool/voetbalkennerquote:Hey voetbalkenner![]()
Hadi k nog niet zo over nagedacht eigenlijk..quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:46 schreef Suijk het volgende:
Tja, ik zou het niet zo op prijs stellen als mijn vriendinnetje op Fok van dat soort privé info zou zetten, eerlijk gezegd...
Maar sterkte bloem en slaap lekker!
* geeft grolSCH en neem zelf een Hoegaarden.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker Schiggie, doe maar een heerlijke GrolSCH.
Prima reaktie van je.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:15 schreef Blumchen het volgende:
ik lees het ook nu pas Noca en Clauwheee.. heel erg veel sterkte..
en dan maak ik me druk om zo iets![]()
![]()
![]()
![]()
pass mij nog een Alfaquote:Op woensdag 13 april 2005 00:30 schreef pascalheister het volgende:
Dan pak ik zelf maar een GrolSCHje
lekkerquote:Op woensdag 13 april 2005 00:39 schreef pascalheister het volgende:
lekker air, hier je Alfa biertje [afbeelding]
Oe lekker, je brengt me op een idee, voor het weekend danquote:
dan ben je er vast nog wel nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |