Zaterdag hadden we het er langs de lijn over bij m'n amateurcluppie. 9 van de 10 hoopt voor het eerst van hun leven dat een Duitse club wintquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:27 schreef N-E-R-D het volgende:
Dit is de eerste keer in me leven dat ik hoop dat een duitse ploeg wint
Ik zou eigenlijk je signature even aanpassen...quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:17 schreef The_Hives het volgende:
eigenlijk mogen ze beide niet doorgaan
ja, het wordt vrij lastig.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:34 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk je signature even aanpassen...
AJAX kampioen 2004-2005 ???? Beetje ijdele hoop is het niet?![]()
Wat dus wil zeggen dat het allemaal een stel meelopers zijn achter het domme journalistenvolk aan, een stel blinden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zaterdag hadden we het er langs de lijn over bij m'n amateurcluppie. 9 van de 10 hoopt voor het eerst van hun leven dat een Duitse club wint
quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:01 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Wat dus wil zeggen dat het allemaal een stel meelopers zijn achter het domme journalistenvolk aan, een stel blinden.
Zo is dat voor vanavond in dt onderonsje.quote:
Ja wat is er mis met die mening van amateurvoetballiefhebberswaarvanmeerdande helftvoorFeijenoordis ? Jij hebt ook je anthipatieën, en lang niet allemaal op voetbalkwaliteiten gericht. Anders was je allang supporter van Ajax geweest. Mourinho is niet gestigmatiseerd door de pers, de pers is de berichtgever en signaleert wat die paljas doet. Dat mensen daar hun conclusies uit trekken is hunj goed recht. Net als jij hoopt door je met vooroordelen doorspekte voetbalwereldbeeld dat het Nederlands elkftal verliest.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:13 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Stop je hoofd nou niet in het zand Tong, je ziet in de media hoe Mourinho wordt afgefikt om het affikken, je ziet en hoort de mensen om je heen "Ben normaal nooit voor Bayern, maar nu maak ik een uitzondering" etc.
Ik vind dat zum kotsen.
Dat jij nou altijd al ergens verborgen zuid Duitse sympathien hebt, is jouw probleem, maar ik schat toch in dat zeker de helft van je amateurcluppie (bedoel je hiermee ajax btw?) alleen maar deze mening is toegedaan n.a.v. Mourinho
flikker op mutsquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:04 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Zo is dat voor vanavond in dt onderonsje.
Het is Digger.quote:
durft ie niet eens onder zijn eigen naam?quote:
Ajax, noch de Spurs spelen nu toch?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:15 schreef DutchGooner het volgende:
Tis godverdomme niet waar,mazzeljoden
Leer jij eerst maar quoten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:18 schreef DutchGooner het volgende:
[quote]Op dinsdag 12 april 2005 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ajax, noch de Spurs spelen nu toch?
[/quotemoet jij niet golfen?
proestquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:19 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat PSV en Liverpool ook nog doorgaan, dan zitten straks alle mooie clubs in de halve finale.
Hmmm psv chelsea milan. Aantrekkelijk voetbal, ik ga nu alvast inslaanquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:19 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat PSV en Liverpool ook nog doorgaan, dan zitten straks alle mooie clubs in de halve finale.
Wanneer gaat in Einhoven eens een licht (en dat moet juist dáár kunnen) op, zodat ze kunnen zien dat PSV géén mooi voetbal speelt, alleen maar dodelijk saai en degelijk....quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:19 schreef cultheld het volgende:
yup,ze gaan naar een nog lelijker stadionquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef hetsjhokleek het volgende:
Gaat Munchen naar een ander stadion omdat er wordt gesproken over de laatste wedstrijd wuropacupwedstrijd in dit stadion
Yup, dat stadion met de buitenkant die andere kleurtjes aan kan nemen dacht ik. Allianz stadionquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef hetsjhokleek het volgende:
Gaat Munchen naar een ander stadion omdat er wordt gesproken over de laatste wedstrijd wuropacupwedstrijd in dit stadion
Ik heb het over de mooiste clubs, niet over de beste circus-artiesten. Ik kan echt genieten van tactisch voetbal, strijd en een sterke organisatiequote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Wanneer gaat in Einhoven eens een licht (en dat moet juist dáár kunnen) op, zodat ze kunnen zien dat PSV géén mooi voetbal speelt, alleen maar dodelijk saai en degelijk....![]()
Donar - EBBC 45 - 48quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:32 schreef DeRCT14 het volgende:
wat is de score bij rust?
Dat veels te grote stadion naast de snelweg is dat?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup, dat stadion met de buitenkant die andere kleurtjes aan kan nemen dacht ik. Allianz stadion
ik geniet van mooi groen gras, maar ik wil het niet zien groeien....quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb het over de mooiste clubs, niet over de beste circus-artiesten. Ik kan echt genieten van tactisch voetbal, strijd en een sterke organisatie.
na de pauze gooien ze hem in zijn 2...quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:50 schreef Chadi het volgende:
tempo moet veel hoger
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:39 schreef BB-King het volgende:
Nooit zal ik voor een Duitse ploeg zijn.
Hup Chelsea!
't zijn duitsers hequote:Op dinsdag 12 april 2005 22:08 schreef VoreG het volgende:
25 minuten voor 2 goals, lukt ze niet
Hebben ze gekopieerd van Roda JCquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:09 schreef golfer het volgende:
Kan die stadionspeaker niet ter plekke standrechtelijk worden ge-executeerd?
idd,Makalele plant de voet in de borst van Bassie en Chelsea krijgt hem mee...quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:13 schreef golfer het volgende:
Het wordt nu in ieder geval wat minder saai.
idd die link kon ik ook ff niet leggenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,Makalele plant de voet in de borst van Bassie en Chelsea krijgt hem mee...
1-2 Drogbaquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat Chelsea nog gewoon wint. Bayern moet risico gaan nemen en da's ideaal voor Chelsea.
Makaay komt net terug van een blessure en maakt er 12 in 27 wedstrijden. Pizarro scoort er 9 in 19 wedstrijden en Guerrero heeft 13 keer mee mogen doen (vaak bij lange na geen hele wedstrijd) en heeft er 6 gemaakt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:22 schreef Chadi het volgende:
right
Hij telt in elk geval wel.quote:
CL is toch andere koek en statistieken hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Makaay komt net terug van een blessure en maakt er 12 in 27 wedstrijden. Pizarro scoort er 9 in 19 wedstrijden en Guerrero heeft 13 keer mee mogen doen (vaak bij lange na geen hele wedstrijd) en heeft er 6 gemaakt.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:25 schreef DutchGooner het volgende:
kut,1-2 dus.
Makaay is niet fit en niet in vorm, dat blijkt vanavond wel. Guerrero heeft alleen wat invalbeurtjes gehad en Pizarro heeft er nu 4 gemaakt, minder dan Makaay maar Pizarro is wel in vorm en Makaay niet. Guerrero is ook redelijk in vorm, Makaay niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
CL is toch andere koek en statistieken hoor.
yupquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:34 schreef Chadi het volgende:
over 2 wedstrijden kan je concluderen dat Bayern zichzelf heeft uitgeschakeld.
Duitsers hequote:Op dinsdag 12 april 2005 22:36 schreef Suijk het volgende:
Nog 1 goaltje erbij Bayern, dan is m'n toto in ieder geval goed.
Astuquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:36 schreef Suijk het volgende:
Dank u.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:36 schreef Suijk het volgende:
ze deden weinig voor elkaar onder vandaag maar als je de kansen niet benut......oude regel in het voetbal volgens mijquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Chelsea was ook gewoon beter.
:dquote:
Deze quote las ik elders op een forum "Mooi voetbal is een niet bestaand fenomeen dat bedacht is door mensen die niet winnen maar toch erkenning willen hebben. Mooi voetbal is dan ook eigenlijk excuusvoetbal"quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:48 schreef twi het volgende:
wat absoluut niet om aan te zien is nog door gaat ook.
Vind 't vreemd dat een fan van Arsenal zoiets post eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
Deze quote las ik elders op een forum "Mooi voetbal is een niet bestaand fenomeen dat bedacht is door mensen die niet winnen maar toch erkenning willen hebben. Mooi voetbal is dan ook eigenlijk excuusvoetbal"
Tis ook niet mijn uitspraak maar ik kan mij er wel in vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Vind 't vreemd dat een fan van Arsenal zoiets post eigenlijk
En erkenning, ach...Ik lig er niet wakker om dat Bayern eruit ligt. Maar doorgaans geven wij af dat Bayern zo belabberd voetbal speelt en Duits voetbal saai is. Chelsea doet daar gezien de beide legs nog een schepje bovenop
Klopt maar ik had ook weinig problemen met "Boring Arsenal"quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:00 schreef twi het volgende:
Uiteraard, maar FC Den Bosch zit toch wel in een situatie die een tikkeltje anders is dan Chelsea.
En hier ben ik het wel mee eensquote:Ik kan me voorstellen dat je erg graag wilt winnen, maar als het je hobby is, en je hebt een paar knaken, dan zou ik persoonlijk alles in 't werk stellen om ook te gaan voetballen. Chelsea krijgt door alle perikelen en de (vooral internationaal) destructieve vorm van voetballen toch echt niet het respect wat goed voetballende (winnende) ploegen wel krijgen.
Maar waar het om gaat, het resultaat, hebben ze het gehaald en daar gaat ze om. Voor hun maakt het niks uit of ze goed spelen, het gaat om het doorgaan en uiteindelijk de CL pakken, hoe maakt niet uit. Jammer voor het publiek, maar aan de andere kant is het knap dat je zo kunt spelen. PSV kan het niet, maar zou het wel moeten doen morgen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Heb je zoveel kwaliteit in de ploeg lopen, besluit je zo walgelijk te voetballen.![]()
en daar kom je nu pas achter?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Na vanavond ben ik er echt achter, ik ben een Chelsea-antipathysant.
Het spel van Chelsea valt heel kort samen te vatten. Geobsedeerd voetballen op resultaat. Als Chelsea op voorsprong komt, trekt het zich massaal terug om de tegengoal te voorkomen. Er wordt gegroepeerd verdedigd, in een heel druk centrum wat wordt opgetrokken voor het doel van Cech. Moderne Catenaccio. Een verschrikking om te zien.
Heb je zoveel kwaliteit in de ploeg lopen, besluit je zo walgelijk te voetballen.![]()
Zo he, wordt er 1 wakker...wedstrijden tegen Barca niet gezien?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het spel van Chelsea valt heel kort samen te vatten. Geobsedeerd voetballen op resultaat. Als Chelsea op voorsprong komt, trekt het zich massaal terug om de tegengoal te voorkomen. Er wordt gegroepeerd verdedigd, in een heel druk centrum wat wordt opgetrokken voor het doel van Cech. Moderne Catenaccio. Een verschrikking om te zien.
Nee, ik hoopte op een incident tegen Barca. Omdat Barca wel een heel erg voetballende ploeg is. Maar het is dus de standaard boodschap van Mourinho.quote:
In de PL is het niets anders tot nu toe.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee, ik hoopte op een incident tegen Barca. Omdat Barca wel een heel erg voetballende ploeg is. Maar het is dus de standaard boodschap van Mourinho.
Dat is helemaal niet het type spits voor een "drukke 16". Wil je optimaal renderen met een spits die continue in de 16 speelt, heb je veel andere capaciteiten nodig. Je hebt een fysiek sterk iemand nodig, die kan koppen, die met de rug naar de goal kan spelen, kort kan draaien. Zoals Kluivert dus en Ibrahimovic. Makaay is meer een bewegende, sluipende spits die het best tot z'n recht komt tegen een ploeg die verder van de goal afspeelt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:37 schreef fayakill het volgende:
[..]
En f*ck. wat ben ik teleurgesteld in Makaay. Van te voren had ik echt het gevoel dat hij het verschil zou kunnen maken. Maar hij heeft amper een bal aangeraakt!!! niks, hij spande zich totaal niet in ook...Roy wat doe je![]()
Daar kan ik niet over oordelen. Ik kijk alleen soms een samenvatting.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In de PL is het niets anders tot nu toe.
Tis geen toeval dat ze de meest overtuigende resultaten met een creatieve voetballer zoals Robben hebben gehaald
Makaay is niet scherp en niet in vorm, hij komt ook net terug van een blessure. Magath had natuurlijk Guerrero in de basis moeten zetten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:37 schreef fayakill het volgende:
[..]
Zo he, wordt er 1 wakker...wedstrijden tegen Barca niet gezien?
En f*ck. wat ben ik teleurgesteld in Makaay. Van te voren had ik echt het gevoel dat hij het verschil zou kunnen maken. Maar hij heeft amper een bal aangeraakt!!! niks, hij spande zich totaal niet in ook...Roy wat doe je![]()
Wat kan jij miepen zeg. Ga bij de bridgeclub ofzo. Het resultaat is het belangrijkste in de CL. In het voetbal gaat het om winnen en dat doet Chelsea erg veel dit seizoenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Kan zijn, maar Makaay leek zich ook helemaal NIET te willen inspannen of hard te werken voor zijn medespelers. Dit soort wedstrijden zijn de wedstrijden waar het om gaat voor een topspits. Makaay faalde op elk vlak zo opzichtig... terecht ook dat Magath hem eruit haalde. Maar het ging me erom dat ik (en de gehele bayern aanhang met mij wrschijnlijk) hoge verwachtingen van hem had en hij heeft daar echt 0,0 van kunnen waarmakenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet het type spits voor een "drukke 16". Wil je optimaal renderen met een spits die continue in de 16 speelt, heb je veel andere capaciteiten nodig. Je hebt een fysiek sterk iemand nodig, die kan koppen, die met de rug naar de goal kan spelen, kort kan draaien. Zoals Kluivert dus en Ibrahimovic. Makaay is meer een bewegende, sluipende spits die het best tot z'n recht komt tegen een ploeg die verder van de goal afspeelt.
Hij is niet geschikt voor dit type tegenstand. Makaay hoort van achter de verdedigers, achter de rand 16 te opereren. Met de neus naar de goal.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Makaay is niet scherp en niet in vorm, hij komt ook net terug van een blessure. Magath had natuurlijk Guerrero in de basis moeten zetten.
Ik houd van voetbal. Dan is dat de enige conclusie. Dat resultaat het belangrijkste is, is een feit. Maar als je weigert te voetballen naar de kwaliteiten van je eigen ploeg, ben je een laffe coach. Dan sloop je al het voetbal uit je team.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat kan jij miepen zeg. Ga bij de bridgeclub ofzo. Het resultaat is het belangrijkste in de CL. In het voetbal gaat het om winnen en dat doet Chelsea erg veel dit seizoen
Schitterend dat er Chelseahaters gefrustreerd van raken.
Ik blijf er bij dat de factoren vorm en fitheid niet direct de grootste invloed hadden op de geringe betrokkenheid van Makaay, maar het louter een tactische oorzaak had.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Makaay was niet 100% fit, dat was inderdaad te merken. Dom van Magath dat hij Guerrero niet in de basis heeft gezet. Een kostbare fout. Als ik op het werk zo'n domme fout maak dan zou ik flink op m''n kop krijgen van de baas.
Een coach wordt in de CL niet beoordeeld op mooi voetbal. Een team als Chelsea wil gewoon de CL winnen, zoals ook PSV zo ver mogelijk wil komen. Elke goede coach ziet in dat je met mooi voetbal nergens komt. Complimenten, daar haal je de finale niet mee. Een coach is ook geen verantwoording verschuldigd aan de liefhebbers, wel aan zijn baas, de voorzitter en die wil gewoon de CL winnen. De fans trouwens ook.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik houd van voetbal. Dan is dat de enige conclusie. Dat resultaat het belangrijkste is, is een feit. Maar als je weigert te voetballen naar de kwaliteiten van je eigen ploeg, ben je een laffe coach. Dan sloop je al het voetbal uit je team.
Want als ik naar de kwaliteit van de spelers kijk in de selectie van Chelsea, dan hoef je tegen geen enkele tegenstander in Europa de zaak achterin drastisch op slot te gooien. Dan behoor je te gaan voetballen, omdat de ploeg het kwalitatief in zich heeft.
Als je kwalitatief minder bent dan je tegenstander, dan kan ik ergens nog respect opbrengen voor een defensieve speelstijl. Maar in het geval Chelsea vind ik het laf en getuigen van weinig respect naar de fans en
Ik denk dat het een combinatie was. Chelsea is geen fijne tegenstander voor een spits als Makaay natuurlijk, daarnaast was duidelijk te zien dat hij niet erg scherp was en niet zo hard werkte als normaal. Guerrero was een betere keuze geweest vandaag. Een blunder van formaat van Magath.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat de factoren vorm en fitheid niet direct de grootste invloed hadden op de geringe betrokkenheid van Makaay, maar het louter een tactische oorzaak had.
Chelsea kan ook niet zo spelen, maar het geluk neemt ze op sleeptouw. Voor hetzelfde geld verloren ze met 4-2 van Barcelona en vandaag met 3-1 van Bayern. Maar nogmaals: geluk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar waar het om gaat, het resultaat, hebben ze het gehaald en daar gaat ze om. Voor hun maakt het niks uit of ze goed spelen, het gaat om het doorgaan en uiteindelijk de CL pakken, hoe maakt niet uit. Jammer voor het publiek, maar aan de andere kant is het knap dat je zo kunt spelen. PSV kan het niet, maar zou het wel moeten doen morgen.
Ze hebben geluk idd. Maar daar staat tegenover dat Bayern veel kansen om zeep heeft geholpen (en Barcelona ook in de vorige ronde). Bijvoorbeeld Ballack en Schweinsteiger in de eerste helft, hadden mogen scoren, of iig op doel schieten.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Chelsea kan ook niet zo spelen, maar het geluk neemt ze op sleeptouw. Voor hetzelfde geld verloren ze met 4-2 van Barcelona en vandaag met 3-1 van Bayern. Maar nogmaals: geluk.
Bayern verloor de eerste wedstrijd met 4-2, Lyon - PSV werd 1-1. Toch wel een verschil.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:03 schreef kamagurka het volgende:
Chelsea had weer geen kind aan bayern.
Bovendien bewijst het dat het makkelijker voetballen is als de tegenstander MOET aanvallen, moet voor psv dus een opsteker zijn morgen
Tsja, je moet wel een paar ongenadige counters in huis hebben. Chelsea heeft niet andersquote:Op woensdag 13 april 2005 00:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bayern verloor de eerste wedstrijd met 4-2, Lyon - PSV werd 1-1. Toch wel een verschil.
Tja als je naar de resultaten kijkt heeft Mourinho toch wel een 'winning formula' ontwikkeld. Overigens vind ik een Chelsea mét Robben wel degelijk mooi voetballen.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:29 schreef twi het volgende:
Nee zeg, je hebt me overtuigd, Chelsea speelt prachtig voetbal naar hun magere financiele mogelijkheden
Dan staat je kast zeker ook vol met Kane cd's.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daarnaast vind ik het spel van Chelsea mooi om te zien.
Hij zit wekelijks bij FC Den Bosch, dan weet je toch wel wat hij mooi voetbal vindt?quote:Op woensdag 13 april 2005 01:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dan staat je kast zeker ook vol met Kane cd's.
Is dat zo? Hij lijkt mij meer een ADO-man.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hij zit wekelijks bij FC Den Bosch, dan weet je toch wel wat hij mooi voetbal vindt?![]()
Check zijn avatar dan... bossche draak.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is dat zo? Hij lijkt mij meer een ADO-man.
Ja in het land der blinden.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hij zit wekelijks bij FC Den Bosch, dan weet je toch wel wat hij mooi voetbal vindt?![]()
Geluk dwing je afquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:44 schreef Shreyas het volgende:
Die voorzet van Lizarazu die via een Chelsea-speler op de lat belandde zegt eigenlijk al genoeg. Chelsea heeft gewoon ontzetten veel mazzel in dit toernooi, hun ballen vallen altijd net goed. Bij de 0-1 werd een schot van richting verandert en ging toch net nog via de benen van Kahn in het doel. Maar bij Bayern belandt zo een bal op de lat.
Zo ging het eigenlijk ook tegen Barcelona. Dit seizoen is het voor Chelsea steeds net wel en voor hun tegenstander steeds net niet. Tot dat engeltje op hun lat (en dat duiveltje op de lat van hun tegenstander) verdwijnt. Dan zie je dat die ploeg helemaal niet zo goed is en gewoon een gemiddelde Champions League ploeg.
Ballack was toch niet zo slecht? Ik vond vooral de andere middenvelder dramatisch, Zé Roberto voorop. En dat verdedigingscentrum Kovac/Lucio, echt schandalig slecht. Vooral in de lucht...quote:Op woensdag 13 april 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Chelsea was behoorlijk oppermachtig en wat is Kahn toch eigenlijk overschat, net als Ballack. Makaay zat volledig in de tang trouwens.
Dat begrijp ik niet. Ballack speelde toch een aardige wedstrijd. Was erg aanwezig en maakte een gretige en zeer gemotiveerde indruk.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Chelsea was behoorlijk oppermachtig en wat is Kahn toch eigenlijk overschat, net als Ballack. Makaay zat volledig in de tang trouwens.
Dat centrum maakte een aantal slechte beslissingen. Waar onder dus de goal van Drogba, waar ze beide in de zone blijven staan. Opbouwend vond ik Lucio zeer sterk gisteren. Kovac loopt er soms wat moedeloos en afwezig bij, die moet eens met z'n kop in een emmer ijs.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ballack was toch niet zo slecht? Ik vond vooral de andere middenvelder dramatisch, Zé Roberto voorop. En dat verdedigingscentrum Kovac/Lucio, echt schandalig slecht. Vooral in de lucht...
Die afstandsschoten vond ik ook niet bijster sterk. Het beeld wat ik verder van 'm heb, is dat ik 'm goed vond voetballen. Maar dat heeft er ook een beetje mee te maken, dat ik voor 't eerst in m'n leven hoopte dat een Duitse ploeg door zou gaan. Dan verlies je de objectiviteit wel eens uit 't oog.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Ballack liep veel, maar verstopte zich op de momenten dat de wedstrijd om hem vroeg.
Nee daar is ie heel slecht in. Ik zou doodnerveus worden van zo'n man.quote:En Kahn kon aan die goals weinig doen, maar erg veel rust straalt de man ook niet uit.
Ik heb vandaag een leuke pot voetbal gezien!quote:Op woensdag 13 april 2005 01:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als Chelsea het geluk een keertje niet mee heeft, dan wordt het wellicht een walk-over voor Liverpool. Maar als de ballen bij Chelsea steeds goed vallen en die van Liverpool voortdurend tegen de paal of op de lat, dan wordt Chelsea wellicht finalist.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Chelsea staat al in de finale, of denkt hier iemand dat Chelsea - Liverpool geen walk-over wordt voor Chelski?
Had jij verwacht dat Liverpool van Juve zou winnen?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Chelsea staat sowieso al in de finale ja.
Nee. Maar Chelsea schat ik wel een tikkeltje hoger in. Die spelen wel zo ongelooflijk gelouterd.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat Liverpool van Juve zou winnen?
Ik denk dat de onderlinge verhoudingen dit seizoen ook wel richting chelsea zijn jaquote:Op donderdag 14 april 2005 01:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee. Maar Chelsea schat ik wel een tikkeltje hoger in. Die spelen wel zo ongelooflijk gelouterd.
Ik denk (lees: vrees) dat Chelsea vrij zakelijk richting finale gaat. Net zoals ze Barca en Bayern verslagen hebben.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik denk dat de onderlinge verhoudingen dit seizoen ook wel richting chelsea zijn ja![]()
En chelsea kent de speelstijl van LFC natuurlijk ook behoorlijk, dus er zullen geen verrassingen voor ze zijn, laat Mourinho maar schuiven
Laten we hopen op psvquote:Op donderdag 14 april 2005 01:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik denk (lees: vrees) dat Chelsea vrij zakelijk richting finale gaat. Net zoals ze Barca en Bayern verslagen hebben.
Ik denk zelfs dat Liverpool nog minder in te brengen heeft, dan eerder genoemden. Ideale sparringspartner voor Mourinho en onderdanen. Maar wie ze in de finale treffen? Ik durf het niet te zeggen!
Nee, maar zullen we voor 100 euro wedden dat Chelsea de finale haalt?quote:Had jij verwacht dat Liverpool van Juve zou winnen?
Dat denk ik ook. En tactiek (mijn stokpaardje) wordt de sleutel.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Laten we hopen op psvIk heb zelfs het onlogische vermoeden dat psv meer kans maakt tegen chelsea in EEN wedstrijd dan tegen milan in twee...
Zoals Chelsea afgelopen dinsdag aan 't spelen was zie ik toch nog wel kansen hoor voor Liverpool. Maargoed, dan moeten Morientes, Baros en Cisse natuurlijk wel volledig fit zijn, met Gerrard erbij.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee. Maar Chelsea schat ik wel een tikkeltje hoger in. Die spelen wel zo ongelooflijk gelouterd.
Het maakt gewoon een berekender en overdachter indruk wat cheslea doet... die gaan echt geen onnodige risico's nemen ofzo. LFC speelt wat "menselijker" wat dat betreft, die zijn te rakenquote:Op donderdag 14 april 2005 01:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals Chelsea afgelopen dinsdag aan 't spelen was zie ik toch nog wel kansen hoor voor Liverpool. Maargoed, dan moeten Morientes, Baros en Cisse natuurlijk wel volledig fit zijn, met Gerrard erbij.
Morientes is een uitermate geschikte spits voor een vol centrum. Slim, kopsterk, ervaren, torinstinct. Baros zou ik vanaf de flank naar binnen laten opereren, omdat hij de bal aan voet moet hebben, erg veel snelheid en een en actie heeft. Zet je 'm in het centrum neer, verdrinkt ie. Zoals Makaay gisteravond had.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals Chelsea afgelopen dinsdag aan 't spelen was zie ik toch nog wel kansen hoor voor Liverpool. Maargoed, dan moeten Morientes, Baros en Cisse natuurlijk wel volledig fit zijn, met Gerrard erbij.
Uiteraard is de kans groter dat CFC in de CL staat dan LFC. Maar welke "odds" schat je in - oftwel hoe zeker ben je dat CFC in die finale staat?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, maar zullen we voor 100 euro wedden dat Chelsea de finale haalt?
En een gelijkspel (na 90 minuten) in de LC ...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:19 schreef DutchGooner het volgende:
Ter info,Chelsea won 2 maal benauwd met 1-0 van LFC in de competitie
je weet toch dat ik de LC niet serieus neem?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:36 schreef Doc het volgende:
[..]
En een gelijkspel (na 90 minuten) in de LC ...
80-20 en voor PSV 70-30 in het voordeel van Milanquote:Maar welke "odds" schat je in - oftwel hoe zeker ben je dat CFC in die finale staat?
Dus een weddenschap waarbij ik 5 euro geef als CFC doorgaat en jij mij 20 euro geeft als LFC doorgaat zou je aandurven?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
80-20 en voor PSV 70-30 in het voordeel van Milan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |