Geluk dwing je afquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:44 schreef Shreyas het volgende:
Die voorzet van Lizarazu die via een Chelsea-speler op de lat belandde zegt eigenlijk al genoeg. Chelsea heeft gewoon ontzetten veel mazzel in dit toernooi, hun ballen vallen altijd net goed. Bij de 0-1 werd een schot van richting verandert en ging toch net nog via de benen van Kahn in het doel. Maar bij Bayern belandt zo een bal op de lat.
Zo ging het eigenlijk ook tegen Barcelona. Dit seizoen is het voor Chelsea steeds net wel en voor hun tegenstander steeds net niet. Tot dat engeltje op hun lat (en dat duiveltje op de lat van hun tegenstander) verdwijnt. Dan zie je dat die ploeg helemaal niet zo goed is en gewoon een gemiddelde Champions League ploeg.
Ballack was toch niet zo slecht? Ik vond vooral de andere middenvelder dramatisch, Zé Roberto voorop. En dat verdedigingscentrum Kovac/Lucio, echt schandalig slecht. Vooral in de lucht...quote:Op woensdag 13 april 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Chelsea was behoorlijk oppermachtig en wat is Kahn toch eigenlijk overschat, net als Ballack. Makaay zat volledig in de tang trouwens.
Dat begrijp ik niet. Ballack speelde toch een aardige wedstrijd. Was erg aanwezig en maakte een gretige en zeer gemotiveerde indruk.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Chelsea was behoorlijk oppermachtig en wat is Kahn toch eigenlijk overschat, net als Ballack. Makaay zat volledig in de tang trouwens.
Dat centrum maakte een aantal slechte beslissingen. Waar onder dus de goal van Drogba, waar ze beide in de zone blijven staan. Opbouwend vond ik Lucio zeer sterk gisteren. Kovac loopt er soms wat moedeloos en afwezig bij, die moet eens met z'n kop in een emmer ijs.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ballack was toch niet zo slecht? Ik vond vooral de andere middenvelder dramatisch, Zé Roberto voorop. En dat verdedigingscentrum Kovac/Lucio, echt schandalig slecht. Vooral in de lucht...
Die afstandsschoten vond ik ook niet bijster sterk. Het beeld wat ik verder van 'm heb, is dat ik 'm goed vond voetballen. Maar dat heeft er ook een beetje mee te maken, dat ik voor 't eerst in m'n leven hoopte dat een Duitse ploeg door zou gaan. Dan verlies je de objectiviteit wel eens uit 't oog.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Ballack liep veel, maar verstopte zich op de momenten dat de wedstrijd om hem vroeg.
Nee daar is ie heel slecht in. Ik zou doodnerveus worden van zo'n man.quote:En Kahn kon aan die goals weinig doen, maar erg veel rust straalt de man ook niet uit.
Ik heb vandaag een leuke pot voetbal gezien!quote:Op woensdag 13 april 2005 01:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hij zit wekelijks bij FC Den Bosch, dan weet je toch wel wat hij mooi voetbal vindt?![]()
Hangt er van af. Als Chelsea het geluk een keertje niet mee heeft, dan wordt het wellicht een walk-over voor Liverpool. Maar als de ballen bij Chelsea steeds goed vallen en die van Liverpool voortdurend tegen de paal of op de lat, dan wordt Chelsea wellicht finalist.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Chelsea staat al in de finale, of denkt hier iemand dat Chelsea - Liverpool geen walk-over wordt voor Chelski?
Had jij verwacht dat Liverpool van Juve zou winnen?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Chelsea staat sowieso al in de finale ja.
Nee. Maar Chelsea schat ik wel een tikkeltje hoger in. Die spelen wel zo ongelooflijk gelouterd.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat Liverpool van Juve zou winnen?
Ik denk dat de onderlinge verhoudingen dit seizoen ook wel richting chelsea zijn jaquote:Op donderdag 14 april 2005 01:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee. Maar Chelsea schat ik wel een tikkeltje hoger in. Die spelen wel zo ongelooflijk gelouterd.
Ik denk (lees: vrees) dat Chelsea vrij zakelijk richting finale gaat. Net zoals ze Barca en Bayern verslagen hebben.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik denk dat de onderlinge verhoudingen dit seizoen ook wel richting chelsea zijn ja![]()
En chelsea kent de speelstijl van LFC natuurlijk ook behoorlijk, dus er zullen geen verrassingen voor ze zijn, laat Mourinho maar schuiven
Laten we hopen op psvquote:Op donderdag 14 april 2005 01:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik denk (lees: vrees) dat Chelsea vrij zakelijk richting finale gaat. Net zoals ze Barca en Bayern verslagen hebben.
Ik denk zelfs dat Liverpool nog minder in te brengen heeft, dan eerder genoemden. Ideale sparringspartner voor Mourinho en onderdanen. Maar wie ze in de finale treffen? Ik durf het niet te zeggen!
Nee, maar zullen we voor 100 euro wedden dat Chelsea de finale haalt?quote:Had jij verwacht dat Liverpool van Juve zou winnen?
Dat denk ik ook. En tactiek (mijn stokpaardje) wordt de sleutel.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Laten we hopen op psvIk heb zelfs het onlogische vermoeden dat psv meer kans maakt tegen chelsea in EEN wedstrijd dan tegen milan in twee...
Zoals Chelsea afgelopen dinsdag aan 't spelen was zie ik toch nog wel kansen hoor voor Liverpool. Maargoed, dan moeten Morientes, Baros en Cisse natuurlijk wel volledig fit zijn, met Gerrard erbij.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee. Maar Chelsea schat ik wel een tikkeltje hoger in. Die spelen wel zo ongelooflijk gelouterd.
Het maakt gewoon een berekender en overdachter indruk wat cheslea doet... die gaan echt geen onnodige risico's nemen ofzo. LFC speelt wat "menselijker" wat dat betreft, die zijn te rakenquote:Op donderdag 14 april 2005 01:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals Chelsea afgelopen dinsdag aan 't spelen was zie ik toch nog wel kansen hoor voor Liverpool. Maargoed, dan moeten Morientes, Baros en Cisse natuurlijk wel volledig fit zijn, met Gerrard erbij.
Morientes is een uitermate geschikte spits voor een vol centrum. Slim, kopsterk, ervaren, torinstinct. Baros zou ik vanaf de flank naar binnen laten opereren, omdat hij de bal aan voet moet hebben, erg veel snelheid en een en actie heeft. Zet je 'm in het centrum neer, verdrinkt ie. Zoals Makaay gisteravond had.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals Chelsea afgelopen dinsdag aan 't spelen was zie ik toch nog wel kansen hoor voor Liverpool. Maargoed, dan moeten Morientes, Baros en Cisse natuurlijk wel volledig fit zijn, met Gerrard erbij.
Uiteraard is de kans groter dat CFC in de CL staat dan LFC. Maar welke "odds" schat je in - oftwel hoe zeker ben je dat CFC in die finale staat?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, maar zullen we voor 100 euro wedden dat Chelsea de finale haalt?
En een gelijkspel (na 90 minuten) in de LC ...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:19 schreef DutchGooner het volgende:
Ter info,Chelsea won 2 maal benauwd met 1-0 van LFC in de competitie
je weet toch dat ik de LC niet serieus neem?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:36 schreef Doc het volgende:
[..]
En een gelijkspel (na 90 minuten) in de LC ...
80-20 en voor PSV 70-30 in het voordeel van Milanquote:Maar welke "odds" schat je in - oftwel hoe zeker ben je dat CFC in die finale staat?
Dus een weddenschap waarbij ik 5 euro geef als CFC doorgaat en jij mij 20 euro geeft als LFC doorgaat zou je aandurven?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
80-20 en voor PSV 70-30 in het voordeel van Milan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |