abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 april 2005 @ 15:20:03 #205
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_26197098
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 22:44 schreef Shreyas het volgende:
Die voorzet van Lizarazu die via een Chelsea-speler op de lat belandde zegt eigenlijk al genoeg. Chelsea heeft gewoon ontzetten veel mazzel in dit toernooi, hun ballen vallen altijd net goed. Bij de 0-1 werd een schot van richting verandert en ging toch net nog via de benen van Kahn in het doel. Maar bij Bayern belandt zo een bal op de lat.

Zo ging het eigenlijk ook tegen Barcelona. Dit seizoen is het voor Chelsea steeds net wel en voor hun tegenstander steeds net niet. Tot dat engeltje op hun lat (en dat duiveltje op de lat van hun tegenstander ) verdwijnt. Dan zie je dat die ploeg helemaal niet zo goed is en gewoon een gemiddelde Champions League ploeg.
Geluk dwing je af Mourinho

Bal is rond, wedstrijd duurt 90 minuten, allemaal cliches, allemaal waar in de foeballerij
Feyenoord!!! * Barça
pi_26198682
Chelsea was behoorlijk oppermachtig en wat is Kahn toch eigenlijk overschat, net als Ballack. Makaay zat volledig in de tang trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26198792
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Chelsea was behoorlijk oppermachtig en wat is Kahn toch eigenlijk overschat, net als Ballack. Makaay zat volledig in de tang trouwens.
Ballack was toch niet zo slecht? Ik vond vooral de andere middenvelder dramatisch, Zé Roberto voorop. En dat verdedigingscentrum Kovac/Lucio, echt schandalig slecht. Vooral in de lucht...
pi_26198853
Ballack was nooit beslissend en miste een levensgrote kans. Dan ben je geen topper.
www.thuisuiteten.nl
pi_26200250
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Dat begrijp ik niet. Ballack speelde toch een aardige wedstrijd. Was erg aanwezig en maakte een gretige en zeer gemotiveerde indruk.
De doelpunten van Chelsea, achtte ik Kahn kansloos bij. Dus om nou te zeggen dat ie 't zo slecht deed vind ik onterecht.
Het verhaal Makaay heb ik eerder al verteld. Geen wonder dat ie geen pepernoot wist te raken. Staat los van elke vorm of fitheid.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26200402
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ballack was toch niet zo slecht? Ik vond vooral de andere middenvelder dramatisch, Zé Roberto voorop. En dat verdedigingscentrum Kovac/Lucio, echt schandalig slecht. Vooral in de lucht...
Dat centrum maakte een aantal slechte beslissingen. Waar onder dus de goal van Drogba, waar ze beide in de zone blijven staan. Opbouwend vond ik Lucio zeer sterk gisteren. Kovac loopt er soms wat moedeloos en afwezig bij, die moet eens met z'n kop in een emmer ijs.
Ik vond juist Schweinsteiger niet erg sterk gisteren. Zeer lage handelingssnelheid. Maakte veel verkeerde beslissingen. Schakelde te langzaam richting de andere flank, of terug. Het probleem lijkt namelijk dat ie steeds op een individuele actie loopt te azen. Maar dan vaak toch eieren voor z'n geld kiest.

Grootste antivoetballer van de avond, Robert Huth. Wat een houthakker. Dat zijn 2 Rooney's op elkaar gestapeld, zonder enige techniek. Gallas is een goede tweede, die kan ook niks meer dan een bal hard wegtrappen of z'n lichaam in de strijd gooien bij een duel.
pi_26201934
Ballack liep veel, maar verstopte zich op de momenten dat de wedstrijd om hem vroeg.

En Kahn kon aan die goals weinig doen, maar erg veel rust straalt de man ook niet uit.
www.thuisuiteten.nl
pi_26202085
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Ballack liep veel, maar verstopte zich op de momenten dat de wedstrijd om hem vroeg.
Die afstandsschoten vond ik ook niet bijster sterk. Het beeld wat ik verder van 'm heb, is dat ik 'm goed vond voetballen. Maar dat heeft er ook een beetje mee te maken, dat ik voor 't eerst in m'n leven hoopte dat een Duitse ploeg door zou gaan. Dan verlies je de objectiviteit wel eens uit 't oog.
quote:
En Kahn kon aan die goals weinig doen, maar erg veel rust straalt de man ook niet uit.
Nee daar is ie heel slecht in. Ik zou doodnerveus worden van zo'n man.
pi_26205397
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:34 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Hij zit wekelijks bij FC Den Bosch, dan weet je toch wel wat hij mooi voetbal vindt?
Ik heb vandaag een leuke pot voetbal gezien! Vooruit, het was meer het aanzien waard dan Chelsea gisteren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26211982
Chelsea staat al in de finale, of denkt hier iemand dat Chelsea - Liverpool geen walk-over wordt voor Chelski?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26211991
Chelsea staat sowieso al in de finale ja.
pi_26212069
Duimen voor PSV - Chelsea
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26212175
Liverpool is niet kansloos tegen Chelsea.
pi_26212211
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Chelsea staat al in de finale, of denkt hier iemand dat Chelsea - Liverpool geen walk-over wordt voor Chelski?
Hangt er van af. Als Chelsea het geluk een keertje niet mee heeft, dan wordt het wellicht een walk-over voor Liverpool. Maar als de ballen bij Chelsea steeds goed vallen en die van Liverpool voortdurend tegen de paal of op de lat, dan wordt Chelsea wellicht finalist.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_26212217
hoop ajax publiek bij bayern........kwartier voor tijd weggaan
Refuse/Resist/Innerself
pi_26212232
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Chelsea staat sowieso al in de finale ja.
Had jij verwacht dat Liverpool van Juve zou winnen?
That's all folks!
pi_26212253
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Nee. Maar Chelsea schat ik wel een tikkeltje hoger in. Die spelen wel zo ongelooflijk gelouterd.
pi_26212358
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Nee. Maar Chelsea schat ik wel een tikkeltje hoger in. Die spelen wel zo ongelooflijk gelouterd.
Ik denk dat de onderlinge verhoudingen dit seizoen ook wel richting chelsea zijn ja
En chelsea kent de speelstijl van LFC natuurlijk ook behoorlijk, dus er zullen geen verrassingen voor ze zijn, laat Mourinho maar schuiven
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_26212387
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:12 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik denk dat de onderlinge verhoudingen dit seizoen ook wel richting chelsea zijn ja
En chelsea kent de speelstijl van LFC natuurlijk ook behoorlijk, dus er zullen geen verrassingen voor ze zijn, laat Mourinho maar schuiven
Ik denk (lees: vrees) dat Chelsea vrij zakelijk richting finale gaat. Net zoals ze Barca en Bayern verslagen hebben.
Ik denk zelfs dat Liverpool nog minder in te brengen heeft, dan eerder genoemden. Ideale sparringspartner voor Mourinho en onderdanen. Maar wie ze in de finale treffen? Ik durf het niet te zeggen!
pi_26212435
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ik denk (lees: vrees) dat Chelsea vrij zakelijk richting finale gaat. Net zoals ze Barca en Bayern verslagen hebben.
Ik denk zelfs dat Liverpool nog minder in te brengen heeft, dan eerder genoemden. Ideale sparringspartner voor Mourinho en onderdanen. Maar wie ze in de finale treffen? Ik durf het niet te zeggen!
Laten we hopen op psv Ik heb zelfs het onlogische vermoeden dat psv meer kans maakt tegen chelsea in EEN wedstrijd dan tegen milan in twee...
pi_26212457
quote:
Nee, maar zullen we voor 100 euro wedden dat Chelsea de finale haalt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26212471
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:17 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Laten we hopen op psv Ik heb zelfs het onlogische vermoeden dat psv meer kans maakt tegen chelsea in EEN wedstrijd dan tegen milan in twee...
Dat denk ik ook. En tactiek (mijn stokpaardje) wordt de sleutel.
  donderdag 14 april 2005 @ 01:22:53 #227
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26212503
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Zoals Chelsea afgelopen dinsdag aan 't spelen was zie ik toch nog wel kansen hoor voor Liverpool. Maargoed, dan moeten Morientes, Baros en Cisse natuurlijk wel volledig fit zijn, met Gerrard erbij.
pi_26212540
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:22 schreef twi het volgende:

[..]

Zoals Chelsea afgelopen dinsdag aan 't spelen was zie ik toch nog wel kansen hoor voor Liverpool. Maargoed, dan moeten Morientes, Baros en Cisse natuurlijk wel volledig fit zijn, met Gerrard erbij.
Het maakt gewoon een berekender en overdachter indruk wat cheslea doet... die gaan echt geen onnodige risico's nemen ofzo. LFC speelt wat "menselijker" wat dat betreft, die zijn te raken
Ik heb uiteraard ook liever LFC in de finale
pi_26212567
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:22 schreef twi het volgende:

[..]

Morientes is een uitermate geschikte spits voor een vol centrum. Slim, kopsterk, ervaren, torinstinct. Baros zou ik vanaf de flank naar binnen laten opereren, omdat hij de bal aan voet moet hebben, erg veel snelheid en een en actie heeft. Zet je 'm in het centrum neer, verdrinkt ie. Zoals Makaay gisteravond had.
Gerrard is een must. Die moet absoluut spelen, wil Liverpool een kans maken op het middenveld.
pi_26212694
Deed Morientes de dinsdag dan ook mee?

Gerrard en Baros zullen wel weer ongesteld zijn en minimaal 1 van de 2 wedstrijden missen.
pi_26225747
Beide duels in de PL eindigden in 1-0 voor Chelsea. Zou best ook nu weer eens zo kunnen worden.
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 april 2005 @ 17:07:09 #232
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26225813
Morientes mag geen CL spelen voor LFC dit seizoen omdat-ie al CL gespeeld heeft voor Real ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 april 2005 @ 17:12:42 #233
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26225977
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, maar zullen we voor 100 euro wedden dat Chelsea de finale haalt?
Uiteraard is de kans groter dat CFC in de CL staat dan LFC. Maar welke "odds" schat je in - oftwel hoe zeker ben je dat CFC in die finale staat?
  donderdag 14 april 2005 @ 17:19:34 #234
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26226179
Ter info,Chelsea won 2 maal benauwd met 1-0 van LFC in de competitie
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26226561
Dat zei ik. Ik hoop dat het dit keer andersom is.
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 april 2005 @ 17:36:03 #236
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26226595
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:19 schreef DutchGooner het volgende:
Ter info,Chelsea won 2 maal benauwd met 1-0 van LFC in de competitie
En een gelijkspel (na 90 minuten) in de LC ...
pi_26226623
LFC doet het in 'grote' wedstrijden dit seizoen wel lekker.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26226657
Hopen dat Liverpool gaat winnen natuurlijk.
Koning.
  donderdag 14 april 2005 @ 17:53:54 #239
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26227048
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:36 schreef Doc het volgende:

[..]

En een gelijkspel (na 90 minuten) in de LC ...
je weet toch dat ik de LC niet serieus neem?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26229696
quote:
Maar welke "odds" schat je in - oftwel hoe zeker ben je dat CFC in die finale staat?
80-20 en voor PSV 70-30 in het voordeel van Milan
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 april 2005 @ 10:13:07 #241
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26242110
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

80-20 en voor PSV 70-30 in het voordeel van Milan
Dus een weddenschap waarbij ik 5 euro geef als CFC doorgaat en jij mij 20 euro geeft als LFC doorgaat zou je aandurven?
pi_26254112
Dat is natuurlijk een bullshit vergelijking
pi_26262653
Het is meer een voorstel lijkt me
pi_26266823
Het zou leuk zijn als Liverpool weet te winnen, maar ik ga er toch vanuit dat Chelsea in de finale staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')